Hotel czysty, blisko plaży i wiele sklepów w pobliżu. Woda w basenie zimna. Pogoda była ładna pod koniec września. Spędziliśmy tydzień ( dwa dni padało ) Samochód najlepiej wynająć przy lotnisku, ale tygodnie wcześniej przez internet. Większość Anglików, było trochę POLAKÓW:
* JEDZENIE* trzy szwedzkie stoły, wszystko świeże i pyszne, do kolacji jest piwo i wino za darmo,
* POKOJE * Premium Twin Room, dwa łózka mało wygodne i brak kołdry tylko te beznadziejne prześcieradła, ciężko je złączyć, dlatego odradzam tego typu pokój, ale pokój z jednym dużym łóżkiem jest znacznie droższy,
* BASEN NA DACHU super ale trzeba szybko zając łożko-materac od godziny 10:00, pare minut po tej godzinie już nie ma miejsc, żółte ręczniki w recepcji za 10 funtów kaucji jeden,
* ROWER za dwa euro za godzinę, ciężkie górki ale polecam trasę na El Toro
* SAMOCHÓD można wynająć w hotelu ale lepiej na lotnisku
* BASEN w środku hotelu raczej brudny ale jest sauna
* SIŁOWNIA nowa ale mało sprzętu
POLECAM
Andre N2016-01-30
Wyjątkowy
2020-02-27
Poza sezonem dobry wybór dla starszych osób,dużo emerytów. mw byliśmy z 2 dzieci w ramach ferii. Korzystaliśmy z basenu wewnętrznego, ale atrakcji typu Kids Klub nie było. Pokój ładny, nowoczesna łazienka i wygodne łóżka. Nie jestem typem, który musi mieć hotel z wyżywieniem, ale tym razem restauracja mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Duży wybór dobrych jakościowo potraw, wspaniała obsługa, sama przyjemność.
893agnieszkag2020-02-27
Wyjątkowy
2019-03-20
Hotel ładnie usytuowany. Blisko miasteczko i plaża. czysto. Jedzenie dobre choć mało doprawione-szczęśliwie soli i pieprzu nie brak. Obsługa miła, multijęzyczna.Niedaleko hotelu plaża oraz małe butiki i restauracje. Basen niezbyt duży ale leżaków wystarczało. Niestety do 01.04 basen na dachu zamknięty.
maciejkuznik2019-03-20
2019-03-15
Hotel położony jest dość blisko plaży. Lobby jest skromne, czyste choć czasami zapachy z restauracji nie są przyjemne.
Ponieważ meldowaliśmy się po 00:00 zgłosiliśmy mailowo prośbę o późną kolacje, którą otrzymaliśmy.
Posiłki były mało smaczne, niedoprawione często zimne.
W barze był bardzo duży wybór alkoholi, wspaniałe drinki.
Dużym minusem jest nieprzyjemny zapach wydostający się z kanalizy w łazienkach, bardzo trudny do wytrzymania.
W łazienkach były ręczniki dobrej jakości, mydło, i szampon do włosów.
Ściany miedzy pokojami są bardzo cienkie, słychać wszystko.
Nie wygłuszone pokoje, brak dywanów na korytarzach powodują, że poranne wyjazdy grup z walizkami były uciążliwe.
W hotelu jest SPA. Bardzo miła Pani masażystka. Masaże ok. Gabinety, w których odbywają się masaże nie są wygłuszone, podczas masażu słychać turystów znajdujących się w lobby.
Toalety przy spa nie mają przyjemnego zapachu.
Siłownia jest mała, ale ok.
Basen wewnątrz hotelu jest mały, sauny są ok. Nie polecam korzystania z jacuzzi, brud osadza się na jego ścianach.
Na dachu hotelu znajdują się basen i bar, które zaczynają swoją działalność od 1.04.
Basen zewnętrzny jest ok, ratownik bardzo dba o jego czystość i porządek w okolicy basenu.
Personel jest bardzo przyjazny, wesoły.
W hotelu podczas naszego pobytu było 2 animatorów.
Animatorka Eleonora wspaniała dziewczyna pełna życia, radości, dzięki niej nasze wieczory były bardzo udane.
Anna K2019-03-15
Wyjątkowy
2016-11-19
Świetna lokalizacja z darmowym parkingiem , pokoje czyste , jedzenie bardzo dobre i duży wybór . Plaża blisko z ładnym widokiem . Sklepy i restauracje blisko ale przy tak dobrym jedzeniu w hotelu nie korzystaliśmy . Basen i bar na dachu .Polecam ten hotel .
jasio21612016-11-19
Wyjątkowy
2016-01-30
Hotel czysty, blisko plaży i wiele sklepów w pobliżu. Woda w basenie zimna. Pogoda była ładna pod koniec września. Spędziliśmy tydzień ( dwa dni padało ) Samochód najlepiej wynająć przy lotnisku, ale tygodnie wcześniej przez internet. Większość Anglików, było trochę POLAKÓW:
* JEDZENIE* trzy szwedzkie stoły, wszystko świeże i pyszne, do kolacji jest piwo i wino za darmo,
* POKOJE * Premium Twin Room, dwa łózka mało wygodne i brak kołdry tylko te beznadziejne prześcieradła, ciężko je złączyć, dlatego odradzam tego typu pokój, ale pokój z jednym dużym łóżkiem jest znacznie droższy,
* BASEN NA DACHU super ale trzeba szybko zając łożko-materac od godziny 10:00, pare minut po tej godzinie już nie ma miejsc, żółte ręczniki w recepcji za 10 funtów kaucji jeden,
* ROWER za dwa euro za godzinę, ciężkie górki ale polecam trasę na El Toro
* SAMOCHÓD można wynająć w hotelu ale lepiej na lotnisku
* BASEN w środku hotelu raczej brudny ale jest sauna
* SIŁOWNIA nowa ale mało sprzętu
POLECAM
Andre N2016-01-30
Wyjątkowy
2020-02-27
Poza sezonem dobry wybór dla starszych osób,dużo emerytów. mw byliśmy z 2 dzieci w ramach ferii. Korzystaliśmy z basenu wewnętrznego, ale atrakcji typu Kids Klub nie było. Pokój ładny, nowoczesna łazienka i wygodne łóżka. Nie jestem typem, który musi mieć hotel z wyżywieniem, ale tym razem restauracja mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Duży wybór dobrych jakościowo potraw, wspaniała obsługa, sama przyjemność.
893agnieszkag2020-02-27
Zafiro Rey Don Jaime - informacje
4-gwiazdkowy hotel Zafiro Rey Don Jaime zlokalizowany jest w odległości ok. 100 m od piaszczystej plaży Playa de Santa Ponsa i w niewielkiej odległości od portu lotniczego. Goście spędzą tu udany urlop za sprawą licznych udogodnień i rozbudowanej infrastruktury. Mogą skorzystać między innymi z 3 basenów, strefy spa, siłowni czy zajęć aerobiku. Zafiro Rey Don Jaime polecany jest rodzinom z dziećmi. Na najmłodszych czekają zajęcia w miniklubie i plac zabaw. Dodatkowym atutem jest darmowe Wi-Fi dostępne na terenie całego obiektu.
Najpopularniejsze udogodnienia:
Darmowe Wi-Fi
Piaszczysta plaża
Menu dla dzieci
Dla rodzin
Plac zabaw
Spa
Kryty basen
TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
ok. 100 m od plaży
czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(5120 opinii)
(5120 opinii)
Lokalizacja
Czystość
Obsługa
Wartość
Jakość noclegu
Pokoje
893agnieszkag2020-02-27
Wyjątkowy
Poza sezonem dobry wybór dla starszych osób,dużo emerytów. mw byliśmy z 2 dzieci w ramach ferii. Korzystaliśmy z basenu wewnętrznego, ale atrakcji typu Kids Klub nie było. Pokój ładny, nowoczesna łazienka i wygodne łóżka. Nie jestem typem, który musi mieć hotel z wyżywieniem, ale tym razem restauracja mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Duży wybór dobrych jakościowo potraw, wspaniała obsługa, sama przyjemność.
maciejkuznik2019-03-20
Wyjątkowy
Hotel ładnie usytuowany. Blisko miasteczko i plaża. czysto. Jedzenie dobre choć mało doprawione-szczęśliwie soli i pieprzu nie brak. Obsługa miła, multijęzyczna.Niedaleko hotelu plaża oraz małe butiki i restauracje. Basen niezbyt duży ale leżaków wystarczało. Niestety do 01.04 basen na dachu zamknięty.
Anna K2019-03-15
Hotel położony jest dość blisko plaży. Lobby jest skromne, czyste choć czasami zapachy z restauracji nie są przyjemne.
Ponieważ meldowaliśmy się po 00:00 zgłosiliśmy mailowo prośbę o późną kolacje, którą otrzymaliśmy.
Posiłki były mało smaczne, niedoprawione często zimne.
W barze był bardzo duży wybór alkoholi, wspaniałe drinki.
Dużym minusem jest nieprzyjemny zapach wydostający się z kanalizy w łazienkach, bardzo trudny do wytrzymania.
W łazienkach były ręczniki dobrej jakości, mydło, i szampon do włosów.
Ściany miedzy pokojami są bardzo cienkie, słychać wszystko.
Nie wygłuszone pokoje, brak dywanów na korytarzach powodują, że poranne wyjazdy grup z walizkami były uciążliwe.
W hotelu jest SPA. Bardzo miła Pani masażystka. Masaże ok. Gabinety, w których odbywają się masaże nie są wygłuszone, podczas masażu słychać turystów znajdujących się w lobby.
Toalety przy spa nie mają przyjemnego zapachu.
Siłownia jest mała, ale ok.
Basen wewnątrz hotelu jest mały, sauny są ok. Nie polecam korzystania z jacuzzi, brud osadza się na jego ścianach.
Na dachu hotelu znajdują się basen i bar, które zaczynają swoją działalność od 1.04.
Basen zewnętrzny jest ok, ratownik bardzo dba o jego czystość i porządek w okolicy basenu.
Personel jest bardzo przyjazny, wesoły.
W hotelu podczas naszego pobytu było 2 animatorów.
Animatorka Eleonora wspaniała dziewczyna pełna życia, radości, dzięki niej nasze wieczory były bardzo udane.
Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
Aż 25 131
Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
689 420 zł
tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
Aż 8496
w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji
Większość Klientów
rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i
następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
konfiguruj pokój
wszystkie oferty
kalendarz najniższych cen
Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 19 kwietnia 2025 do 2 listopada 2025
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Hotel
Plaża
ok. 100 m od plaży Playa de Santa Ponsa
piaszczysta
ręczniki w cenie
Dla dzieci
opieka nad dziećmi: za opłatą
menu dla niemowląt
wysokie krzesełka dla dzieci
łóżeczka dla dzieci: za opłatą ok. 4 €/dzień, wymagana rezerwacja
menu dla dzieci
bufet dla dzieci
miniklub
plac zabaw
Basen
baseny: 3
basen: luty-październik, kryty, ze słodką wodą, podgrzewany: styczeń-maj i październik
basen „Sky Pool": 18+, zewnętrzny, ze słodką wodą, podgrzewany: w zależności od warunków pogodowych, na tarasie na dachu, łóżka balijskie, leżaki
basen: zewnętrzny, ze słodką wodą, lekko opadający, leżaki, parasole
ręczniki: w cenie
Sport i Wellness
W cenie
hammam
aerobik
Płatne
strefa spa
masaże
zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
siłownia
Rozrywka
zajęcia sportowe
międzynarodowy program animacyjny
przedstawienia
Wyposażenie
recepcja
kantor: w recepcji
sejf: w recepcji
winda
ogród
taras
Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
pralnia: za opłatą
parking
Karty
Visa, MasterCard, American Express, Maestro
Liczba pokojów
419
Kategoria lokalna
4 gwiazdki
Dodatkowe informacje
hotel nie akceptuje zwierząt
Opieka TUI na wakacjach 24/7
W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Podatek turystyczny
Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu Balearów, zmianie ulega stawka podatku na rzecz turystyki zrównoważonej. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania, bezpośrednio w hotelu. Szczegółowe informacje oraz wykaz hoteli wraz z wysokością podatku są dostępne – tutaj.
Transfer
Brak transferu (lotnisko-hotel, hotel-lotnisko) w cenie imprezy turystycznej. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem (lot + hotel).
Niepełnosprawność ruchowa
Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
Opinie gości
Zafiro Rey Don Jaime - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(5120 opinii)
(5120 opinii)
Lokalizacja
Czystość
Obsługa
Wartość
Jakość noclegu
Pokoje
893agnieszkag2020-02-27
Wyjątkowy
Zasłużone 4 gwiazdki
Poza sezonem dobry wybór dla starszych osób,dużo emerytów. mw byliśmy z 2 dzieci w ramach ferii. Korzystaliśmy z basenu wewnętrznego, ale atrakcji typu Kids Klub nie było. Pokój ładny, nowoczesna łazienka i wygodne łóżka. Nie jestem typem, który musi mieć hotel z wyżywieniem, ale tym razem restauracja mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Duży wybór dobrych jakościowo potraw, wspaniała obsługa, sama przyjemność.
maciejkuznik2019-03-20
Wyjątkowy
Wypad po wiosenne słońce
Hotel ładnie usytuowany. Blisko miasteczko i plaża. czysto. Jedzenie dobre choć mało doprawione-szczęśliwie soli i pieprzu nie brak. Obsługa miła, multijęzyczna.Niedaleko hotelu plaża oraz małe butiki i restauracje. Basen niezbyt duży ale leżaków wystarczało. Niestety do 01.04 basen na dachu zamknięty.
Anna K2019-03-15
Zafiro
Hotel położony jest dość blisko plaży. Lobby jest skromne, czyste choć czasami zapachy z restauracji nie są przyjemne.
Ponieważ meldowaliśmy się po 00:00 zgłosiliśmy mailowo prośbę o późną kolacje, którą otrzymaliśmy.
Posiłki były mało smaczne, niedoprawione często zimne.
W barze był bardzo duży wybór alkoholi, wspaniałe drinki.
Dużym minusem jest nieprzyjemny zapach wydostający się z kanalizy w łazienkach, bardzo trudny do wytrzymania.
W łazienkach były ręczniki dobrej jakości, mydło, i szampon do włosów.
Ściany miedzy pokojami są bardzo cienkie, słychać wszystko.
Nie wygłuszone pokoje, brak dywanów na korytarzach powodują, że poranne wyjazdy grup z walizkami były uciążliwe.
W hotelu jest SPA. Bardzo miła Pani masażystka. Masaże ok. Gabinety, w których odbywają się masaże nie są wygłuszone, podczas masażu słychać turystów znajdujących się w lobby.
Toalety przy spa nie mają przyjemnego zapachu.
Siłownia jest mała, ale ok.
Basen wewnątrz hotelu jest mały, sauny są ok. Nie polecam korzystania z jacuzzi, brud osadza się na jego ścianach.
Na dachu hotelu znajdują się basen i bar, które zaczynają swoją działalność od 1.04.
Basen zewnętrzny jest ok, ratownik bardzo dba o jego czystość i porządek w okolicy basenu.
Personel jest bardzo przyjazny, wesoły.
W hotelu podczas naszego pobytu było 2 animatorów.
Animatorka Eleonora wspaniała dziewczyna pełna życia, radości, dzięki niej nasze wieczory były bardzo udane.
jasio21612016-11-19
Wyjątkowy
doskonałe miejsce ...
Świetna lokalizacja z darmowym parkingiem , pokoje czyste , jedzenie bardzo dobre i duży wybór . Plaża blisko z ładnym widokiem . Sklepy i restauracje blisko ale przy tak dobrym jedzeniu w hotelu nie korzystaliśmy . Basen i bar na dachu .Polecam ten hotel .
Andre N2016-01-30
Wyjątkowy
Cisza i Spokój Hotel dla leniwych:)
Hotel czysty, blisko plaży i wiele sklepów w pobliżu. Woda w basenie zimna. Pogoda była ładna pod koniec września. Spędziliśmy tydzień ( dwa dni padało ) Samochód najlepiej wynająć przy lotnisku, ale tygodnie wcześniej przez internet. Większość Anglików, było trochę POLAKÓW:
* JEDZENIE* trzy szwedzkie stoły, wszystko świeże i pyszne, do kolacji jest piwo i wino za darmo,
* POKOJE * Premium Twin Room, dwa łózka mało wygodne i brak kołdry tylko te beznadziejne prześcieradła, ciężko je złączyć, dlatego odradzam tego typu pokój, ale pokój z jednym dużym łóżkiem jest znacznie droższy,
* BASEN NA DACHU super ale trzeba szybko zając łożko-materac od godziny 10:00, pare minut po tej godzinie już nie ma miejsc, żółte ręczniki w recepcji za 10 funtów kaucji jeden,
* ROWER za dwa euro za godzinę, ciężkie górki ale polecam trasę na El Toro
* SAMOCHÓD można wynająć w hotelu ale lepiej na lotnisku
* BASEN w środku hotelu raczej brudny ale jest sauna
* SIŁOWNIA nowa ale mało sprzętu
POLECAM
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Wyżywienie
All inclusive
śniadanie: codziennie 08:00 - 10:00, w formie bufetu
obiad: w formie bufetu, a la carte
kolacja: w formie bufetu, a la carte
przekąski
lody
wybrane napoje bezalkoholowe
wybrane lokalne napoje alkoholowe
wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe
Dwa posiłki plus
śniadanie: codziennie 08:00 - 10:00, w formie bufetu
kolacja: w formie bufetu, a la carte
wybrane napoje do posiłków
Śniadania
08:00 - 10:00, w formie bufetu
Restauracje i bary
restauracja „Caprice": rodzaje kuchni: międzynarodowa, włoska, śródziemnomorska, meksykańska, regionalna, hiszpańska, ryby/owoce morza, menu dla niemowląt, dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, bufet dla dzieci, menu dla dzieci, dania bez laktozy, dania lekkostrawne, dania sezonowe, dania wegetariańskie, dania wegańskie, pełnowartościowe posiłki, bufet, show cooking, luty - październik, codziennie 08:00 - 10:00, codziennie 18:00 - 20:30, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
bary i inne: 2
lounge bar „Lounge Bar": luty - październik, codziennie
bar „Bar Bistro": luty - październik, codziennie
Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.
Atrakcje
Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:
Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
Dostępność i potwierdzenie online,
Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.