Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
Ibersol Siurell - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- lotnisko ok. 69 km
- plaża Platja de Sa Coma ok. 160 m
- centrum miasta ok. 100 m
- pole golfowe Club de Golf Son Servera ok. 10 km
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- AGA SLONECZKO G2016-09-22Bardzo dobry
Wybralismy ten Hotel,bo znalismy okolice z poprzedniego roku i bardzo chcielismy tutaj wrocic.Sa coma,to miejsce dla rodzin,a wiec spokojniejsze od innych,z przepiekna plaza o lagodnym zejsciu do morza.Jesli chodz o cene,tanio nie bylo,ale oplacalo sie pod kazdym wzgledem.do tej pory bylismy w 2 hotelach(3 i 4 gwiazdkowych) i musze przyznac ze jesli chodzi o ten 3 gwiazdkowy z tego roku,a wiec Paraiso,jak dla nas byl pod kazdym wzgledem najlepszy.Pokoje czyste(po raz pierwszy mielismy hotel apartamentowiec) klimatyzacja dzialajaca bez zarzutu,jedzenie wysmienite(mielismy opcje All inclusive.)wszystkiego pod dostatkiem.Personel bardzo mily,mowiacy rowniez po niemiecku ,co dla mnie niezwykle wazne(porozumiewam sie w tym jezyku)porownujac z drugim hotelem w okolicy(oba w tym samym przedziale cenowym)przynajmniej w dwoch punktach o wiele lepszy.! 1.jedzenie ilosc ,jakosc i roznorodnosc o wiele lepsza niz w tamtym hotelu(Perla de SÍllot),napoje porownujac z tamtym wiele lepsze.W tmtym podawano tanie oranzady do kolacji,albo wino,jesli ktos tego nie lubi,ma maly problem.(rowniez tam mielismy opcje z All Inclusive) .2.mozna jesc posilki,kiedy komu pasuje(w okreslonych godz)w tamtym hotelu trzeba bylo dlugo czekac by sie dostac do jadalni,wyznaczano bowiem stolik i czas,co bylo wielka niedogodnoscia 3.klimatyzacja,dzialajaca bez zarzutu(nigdy nie jedzcie do hotelu bez klimatyzacji)myslalam,ze jesienia nie bedzie potrzebna,wielki blad!.w Hotelu Perla nie dalo sie tych upalow wytrzymac mila atmosfera,kazdego dnia,dla dzieci i doroslych animacje,po przeprowadzonej ankiecie -oceny hotelu,zastosowano sie natychmiast do napisanej prosby(checi poznania osobiscie dyrektora)moze dla kogos nie byloby takie wazne,ale milo wiedziec ze jest sie powaznie traktowanym