Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
Grupotel Montecarlo - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- w centrum Can Picafort
- ok. 300 m od przystanku autobusowego
- ok. 400 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 80 min
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Tomasz G2024-09-13Bardzo dobry
Przyjechaliśmy do hotelu około północy, pozytywnym zaskoczeniem była możliwość zjedzenia kolacji. Bardzo duży wybór oraz bardzo dobre jedzenie (HB). Hotel czysty, tylko przy basenie można by częściej zamiatać;) Pokoje czyste, jedynie w łazience drobne rzeczy wymagają odnowienia. Dobra lokalizacja hotelu - niedaleko morza, promenady. Możliwość zaparkowania samochodu przy ulicy przy samym hotelu. Bardzo miła obsługa w recepcji i w restauracji, ale nie w barze przy basenie;)
- Patrycja K2024-08-12Wyjątkowy
Hotel jest bardzo czysty, codziennie sprzątane pokoje wymieniane ręczniki, pościele. Jedzenie aż trudno opisać przepyszne! Lepsze niż w nie jednej restauracji i bardzo duża różnorodność. Codziennie inna kuchnia, na śniadania ciepłe bułki, bagietki, chleby jasne lub ciemne, naleśniki, gofry na prawdę każdy coś znajdzie dla siebie. Świetna lokalizacja 5 minut do plaży i promenady z licznymi sklepami, restauracjami. Leżaków przy basenie nigdy nie brakowało. Wieczorami przy basenie codziennie jakiś wyspę grajków. Personel miły i pomocny. POLECAM !
- kasiasV3875ZG2022-06-16Wyjątkowy
Właśnie wróciłam z przyjaciółmi z tego Hotelu i jestem zachwycona. Wysoki poziom zarówno urządzenia jak i czystości w pokojach. All inclusive jak w tytule, czego tam nie było... Wszystko przepyszne, napoje do posiłków oryginalne w szklanej butelce ile kto zapragnie przynosi do stolika kelner. Nie wiem skąd opinia że za wszystko trzeba płacić. Owszem hotel ma też ofertę HB i tutaj są napoje płatne ale w All inclusive jest tego tyle że naprawdę na 5*. Kelnerka na pierwszym posiłku ustawiła nam stoliki dla 6 osób i nikt tam nie siadał. Zawsze było to nasze miejsce co choć zwiedziliśmy już kilka krajów w ofercie All inclusive spotkało nas pierwszy raz. Obsługa przemiła i w restauracji i w barze i na recepcji. Pomocni na każdą prośbę choć nie było ich za wiele w tak doskonałej ofercie. Majorka to Niemcy wiadomo i język angielski lub niemiecki. Ale trzeciego dnia już pytali nas o polskie SMACZNEGO, PROSZĘ czy DZIĘKUJĘ przez co czuliśmy się dobrze traktowani. Blisko do plaży choć polecam przejść się dalej na lewo na PLAYA DE MURO piękniejsza ☀️ Hotel w centrum CAN PICAFORT więc sklepiki restauracje w zasięgu ręki. Można autobusem, przystanek 2 minuty od hotelu, dojechać do ALCUDII (bilet u kierowcy 3,5 euro i trzeba mieć maseczkę) zwiedzić Przepiękne stare miasto i port. Taksówka do ALCUDII 22 euro spod hotelu ( rezydentka TUI twierdziła że 10 euro). Dla niektórych minusem może być to że basen jest od strony ulicy ale jest osłonięty i nam to nie przeszkadzało. Hotel niby nie dla dorosłych ale ze względu na brak animacji rodziny z dziećmi raczej nie wybierają tego hotelu. Dla dorosłych lubiących dobrą kuchnię i wycieczki szczerze polecam GRUPOTEL MONTECARLO. TUI też należy pochwalić. Otrzymywaliśmy wszystkie informacje z aplikacji i SMS na temat transferów i lotów, wszystko o czasie bez kłopotów i opóźnienia. Dodatkowo dyżury miała rezydentka Agata którą akurat tak średnio oceniam gdyż miała złe informacje choćby o cenie taksówki czy też nie potrafiła wyjaśnić dlaczego biuro w ofercie All inclusive ma uroczystą kolację w cenie, której hotel nie ma. Przystojny Hiszpan w recepcji był mocno zaskoczony. Ale nie jest to ujma dla hotelu tylko dla biura gdyż w hotelu każdą kolację można było uznać za uroczystą 😀Pani Agata nie potrafiła nam też załatwić taksówki na dojazd do punktu zbiórki wycieczki statkiem na Formentor ale zreflektowała się w ostatniej chwili polecając zniżkę 15% katamaranem ANACAOMA III co również polecamy. Dla obsługi hotelowej przesyłamy serdeczne podziękowania, każdy się starał z uśmiechem na ustach😀sprzątanie dokładne i codzienna wymiana ręczników, kelnerzy pomocni, barmani z humorem uczyli się po Polsku, kucharz na zamówienie robił omlety z uśmiechem i serdecznym proszę na nasze polskie dziękuję no naprawdę same plusy. Pani Laura w sobotnim repertuarze hotelu do wymiany bo fatalnie śpiewa ale poza tym BRAWO dla kierownika hotelu😀