Wybraliśmy ten hotel z broszury Thomas Cook Belgium, 1 tydzień all inclusive (nie dostaliśmy opcji na łóżko i śniadanie lub obiadokolacja, ponieważ nie jestem fanem all inclusive). Niewiele było do znalezienia w internecie pod względem recenzji, ponieważ został niedawno odnowiony w sezonie zimowym 16/17, więc wzięliśmy dzikie domysły przy rezerwacji tego hotelu. Zdjęcia wyglądały OK, więc zarezerwowaliśmy na ostatni tydzień lipca.
Zdecydowaliśmy się na wyższe piętro, pokoje 6-9 piętro, ponieważ są nieco droższe, ale mniej słyszy się animację wieczorną i mają wspaniałe widoki, więc warto zapłacić za to trochę więcej.
to hotel z wielkim potencjałem, szkoda, że nie zrobili kiepskiej pracy przy renowacji. Mogło być naprawdę pięknie, nie wykorzystali okazji, chcieli tylko, aby była otwarta w sezonie letnim. Ten hotel może być naprawdę świetnym miejscem, ale brakuje niektórych rzeczy, aby być hotelem 4 *. W mojej uczciwej opinii 3 * byłoby poprawną oceną. Dlatego nie sądziłem, że mamy uczciwość w stosunku do ceny.
Posty:
- wszystkie pokoje mają widok na morze - wspaniały widok (ładne wybrzeże tutaj)
- czysty hotel
- spa: kryty basen / sauna / łaźnia turecka
- na dachu: są tu 2 jacuzzi i 6 leżaków, świetne do spędzania czasu w ciągu dnia (* ale nie ma tutaj baru w ciągu dnia, więc nie można dostać żadnych napojów)
- Przyjazny personel, świetni kelnerzy, recepcja, sprzątanie (Maria z recepcji jest najlepsza i tak jest szefem sprzątania)
- śniadanie: wspaniałe śniadanie, chociaż prawie codziennie to samo, masz wielką różnorodność. Wiele opcji na nietolerancję pokarmową gluten / bez produktów mlecznych - mleko ryżowe, mleko soja, mleko migdałowe. . . )
- dostępne są ręczniki kąpielowe / plażowe (choć z depozytem)
- szlafroki i kapcie dostępne na życzenie
- bardzo praktyczna łazienka ze świetnym prysznicem (niestety źle wykończona podczas remontu, co jest smutne)
- wybór poduszek
Negatywy:
- pusty minibar w pokoju - myślałem, że to ośrodek all inclusive, więc przynajmniej 2 małe butelki wody dziennie powinny być włączone, ale można je kupić w barze za 1 € za sztukę - to jest śmieszne. Woda jest podstawową rzeczą dla 4 *.
- musisz zapłacić za wymianę ręczników basenowych (1 € na czysty)
- musisz zapłacić za korzystanie z sejfu? ? nie wysłuchany! podróżuję cały czas, a hotel 4 * nie powinien płacić za korzystanie z sejfu. . . tak jest w latach 80 - 90. . .
- Zarządzanie hotelem: niemiecka dama, którą, jak zakładam, jest kierownikiem hotelu, jest widoczna i niewidoczna w tym samym czasie. Jest "w pobliżu", ale nie widzi problemów; stoi tam w restauracji, ale nie widzi za mało pracowników do uzupełniania jedzenia, szklanek, talerzy, czystych stołów podczas lunchu i kolacji. Każdego dnia zabrakło im szklanek, talerzy itp. Stała tam albo nie robiąc nic, albo jedząc w tym samym czasie co goście (co uważam za niewłaściwe).
- All Inclusive: tylko od 10: 30 - 23 H za drinki, tylko opcje jedzenia do 21 H, więc jeśli wrócisz późno z wycieczki, nie możesz już jeść w hotelu (mieliśmy to 3 razy) i jest Naprawdę niewiele w hotelu, więc musisz wziąć taksówkę do Cala Ratjada
- Lokalizacja: chociaż jest to bardzo piękna okolica, ze wspaniałymi widokami, w Font de Sa Cala naprawdę nie ma nic. Do restauracji / baru / nocnego życia trzeba iść 4 km dalej do Cala Ratjada, która też nie jest zbyt dobra (bardzo koncentruje się na Niemcach: wurst, pizza, makaron, burgery i przedszkole), ale ma też kilka fajnych barów (euforia i noah, które mają dobrą muzykę oraz tapas i koktajle). Jeśli chcesz pójść na wieczorny spacer po kolacji i zobaczyć ładne sklepy i udać się na przyjemny bar, nie jesteś we właściwym miejscu w Cala Ratjada.
- jedzenie: bez odmiany, zostaliśmy tylko tydzień i mieliśmy kilka dań 2 x lub 3 x w ciągu tego tygodnia. Jakość jedzenia jest przeciętna, wydaje się, że używa tylko głęboko zamrożonych warzyw, których nie sezonuje. Więc, wodniste rozgotowane warzywa, rozgotowane ziemniaki, bez przypraw, rozmoczone frytki,. . . Pustynie są świetne.
- Napoje: ograniczone opcje napojów w ramach formuły all inclusive i alkohol o niskiej jakości (np. Bardzo tani gin, bardzo tanie wina z kranu - nawet czerwone wino jest zimne (?!)
- Hotel został niedawno odnowiony, ale wydaje się, że nie został jeszcze ukończony, ponieważ przyszedł do pokoju kilka razy, aby naprawić / zrobić rzeczy i jest to przeciętny remont, niestety, wydaje się, że zrobiono to w pośpiechu i złej jakości.
- materace łóżkowe! nie spaliśmy zbyt długo, najpierw pomyśleliśmy, że to poduszki, ale nie.
- brak podwójnych łóżek, tylko oddzielne łóżka. . . bardzo denerwujące, ponieważ nie są "ustalone", więc poruszają się i jako para nie można spać w 1 łóżku. Powinny one sprawić, że będą to podwójne łóżko dla par.
- windy: nowe windy są GORĄCE, bez klimatyzacji. Stare nie zostały odnowione, 1 jest zepsuty i nie ma papieru mówiącego, że jest nieczynny.
- animacja jest hańbą: zrobił to Niemiec, który jest niegrzeczny wobec Niemców, mówiąc, że nie powinniśmy przyjeżdżać do "niemieckiego hotelu" i gdzieś poszedł, oczywiście zapomina, że w hotelu są dzieci i powinien się zachowywać w związku z tym nie chodź po sznurku ani nie ubieraj się jak półdokładna królowa tygodnia, a nie flirtuj z każdym mężczyzną, którego przekroczy. Krótko mówiąc, jego zachowanie jest bardzo nieodpowiednie i niezgodne z kategorią hotelu. Poza tym jego animacja to lata 90. i nawet starsze pokolenie tak myślało.
- drążek na dachu: powinien być otwarty przez cały dzień
- plaża / basen: dla hotelu na plaży, byłem negatywnie zaskoczony, że nie oferuje się leżaków na plaży. Te muszą być opłacone osobno. Nie ma wystarczająco dużo leżaków przy basenie, więc hotel powinien wymyślić rozwiązanie tutaj (i jakość leżaków jest bardzo słaba), nie ma wystarczająco dużo leżaków na połowę pokoi.
- bar przy basenie / bar z przekąskami: bardzo bardzo podstawowe i bądźcie ostrożni, ponieważ jedliśmy tu dwa razy i zachorowaliśmy dwa razy. Warunki tutaj nie są optymalne. Jedzenie stoi tam całe popołudnie, a po 17:00 zaczynają wkładać jedzenie (w tym ciasta) do grilla o 19.00 już w upale). W każdym razie zawsze jest tak samo: hamburgery, kiełbaski, pizza. . .
- bar w holu hotelu: najbardziej nieatrakcyjny bar w historii (w środku); więc jeśli pada - jak to było 2 dni, kiedy tam byliśmy - trzeba usiąść w śmierdzącym barze w holu (myślę, że to klimatyzacja), który wygląda jak tani kafeteria.
rekomendacje:
- zatrudnij więcej pracowników - ci ludzie pracują jak szalone długie dni i muszą być wszędzie. Jeśli hotel jest pełny, nie ma wystarczającej liczby pracowników oczekujących.
- zmień animatora
- są tu nie tylko Niemcy, wielu Belgów i Włosi też, więc bądźcie tego świadomi podczas przygotowywania jedzenia, animacji itp. Wydajecie się tylko przystawiać do niemieckiego smaku i wymagań.
- alkohol: Hiszpania ma bardzo dobre niedrogie wina, a ty nie obsługujesz żadnego z nich. Podajesz tylko słodką cava, zostaw opcję
- pokój: nie są duże, ale przestrzeń jest dobrze wykorzystana, ale bardzo styl "ikea". Naprawdę polecam, aby w niektórych szufladach znalazły się w szafie, ponieważ nie ma takich rzeczy jak bielizna i stroje kąpielowe. Zainwestuj w dobrej pościeli, proszę! Minibar: przynajmniej poproś o wodę. Pod prysznicem nie ma nic do umieszczenia swojego szamponu / mydła (na wypadek gdybyś nie chciał używać mydła hotelowego wiszącego pod prysznicem na ścianie)
- godziny otwarcia restauracji: zamykanie o 21.00 jest za wcześnie, może przewidujemy przekąski w barze po 21.00, ponieważ jeśli ludzie wyjeżdżają na wycieczki, mogą wejść później. Również Niemcy jedzą o 19:00, Belgowie tego nie robią. . . ale znowu mówisz, że to niemiecki hotel. . .
Esteven2017-08-09