Sport i wellness
- siłownia
- strefa spa
- masaże
Cudowny hotel. . . Przystanek autobusowy przyjeżdżający z lotniska zatrzymuje się w odległości około 800 metrów, a na lotnisko zatrzymuje się zaledwie 300 metrów. Co godzinę jest autobus na lotnisko. Pokoje są po prostu idealne. Wzięliśmy ten z widokiem na plażę i morze. Mieliśmy piękny widok. Basen jest mały, ale dobry. Małe baseny z jacuzzi są niespodzianką. Śniadanie jest niesamowite. Ogromny spread. Jest mała stacja promowa, która zabierze Cię do Sant Antonio de Portmany za 5 euro w każdą stronę do 22 wieczorem. Bardzo wygodne Zajezdnia autobusowa do różnych miejsc znajduje się naprzeciwko portu Sant Antonio. Istnieją cogodzinne autobusy do Cala Bassa Cala Comte Cala Taridaetc. To miły relaks w samym kurorcie. Bar na dachu jest świetny ze wspaniałymi widokami i dobrym wyborem win. Dają ci darmową kartę na ręcznik. W sumie gorąco polecam. Nowy ośrodek i znacznie tańszy od pozostałych z tymi samymi wygodami.
Ten hotel to inna klasa! ! ! Wszystko w tym jest WOW! W dość wystarczającej lokalizacji, ale tuż przy molo, aby w razie potrzeby zabrać łódź do San Antonia! Wybór śniadania był znacznie lepszy niż w jakimkolwiek innym europejskim hotelu, który odwiedziłem. Napoje i jedzenie kupione w hotelu są nieco drogie, ale myślę, że należy się tego spodziewać. Codziennie przy basenie znajdowała się piosenkarka na żywo, która tworzy dobry nastrój, lub zabierasz się do basenu i baru na dachu i po prostu odpoczywasz. Na pewno wrócę tu bez wątpienia!
Lokalizacja jest piękna. Zatrzymałem się również w hotelu Marbella Amare, a problem z tym nowym hotelem na Ibizie polega na tym, że nawet jeśli nic pięknego nie działa z personelem. Nie wiedzą, co powiedzieć lub zrobić. Mój drogi hatt zniknął z mojego pokoju po sprzątaniu i nikt tak naprawdę się tym nie zajmował. Nie dbali o nas wystarczająco. Straszna obsługa także w restauracji. Mój przyjaciel zachorował również po zjedzeniu posiłku w restauracji. Lokalizacja była piękna, ale w Marbella również personel był naprawdę miły. Na Ibizie wszystko poszło nie tak, ale hotel był super piękny. Jedzenie nie było tak dobrze ugotowane, a ludzie zapomnieli serwować nam śniadanie. Marbella Amare była inna.
Odwiedziłem hotele Marbella i Ibiza Amare i mogę tylko powiedzieć, że jestem zdezorientowany absolutnie przerażającą usługą oferowaną w obu. Ten hotel jest duży, piękny i nieskazitelny (personel sprzątający był bardzo przyjazny i dokładny, nie mogłem ich winić) i ciągle mówiliśmy, że hotel ma potencjał, aby być 5 gwiazdek ze względu na niesamowite udogodnienia, ale jest tak źle zawiedziony przez personel oczekujący i recepcyjny. 1) Przyjazd był bałagan - zamówiliśmy dwa pokoje, i powiedziano nam, że jesteśmy umieszczani w dwóch oddzielnych budynkach, mimo e-maili tygodni przed naszym przybyciem, prosząc o umieszczenie obok siebie. W końcu pani na biurku zgodziła się umieścić nas w sąsiednich pokojach, więc nie było problemu z przestrzenią; nasza prośba została właśnie zignorowana. Było wtedy dużo zamieszania, ponieważ myśleli, że jeden pokój jest dłuższy niż drugi, kiedy oboje sprawdzaliśmy tego samego dnia, i nikt naprawdę nie rozumiał, co się dzieje. 2) W porze lunchu kelnerka nie zapisała dużego zamówienia, tak przewidywalnie zapomniała przynieść przedmiot. Zapytaliśmy grzecznie, czy nadejdzie, gdy reszta naszego zamówienia dotrze do stołu i zapewniła nas, że jest w drodze, zamiast przyznać, że o tym zapomniała. Zaczęliśmy jeść i pół godziny później dotarliśmy do ostatniego kawałka zamówienia, kiedy skończyliśmy jedzenie i wyjaśniliśmy, że przyjechaliśmy za późno, na co kelner odpowiedział: „to nie moja wina, prawda? ! ' 3) Przy śniadaniu miałeś zaproponować sok, herbatę i kawę po siadaniu. Pewnego ranka musieliśmy poprosić o 6 razy (za każdym razem grzecznie z uśmiechem), aby przynieśli go. Kiedy przynieśli kawę, nie przynieśli mleka. Kiedy przynieśli sok, przynieśli szklankę do stołu dla czterech osób. Kiedy poprosiliśmy o herbatę, przynieśli torebki z herbatą, ale bez wody. Wyglądało na to, że celowo były trudne i miały bardzo złą postawę. Podczas naszego ostatniego ranka, kiedy czekaliśmy 15 minut na kawę, powiedziano nam, że „możecie się sami znaleźć”, zamiast przepraszać, że nie zaoferowano nam tego i przynieść. 4) Na basenie musisz nacisnąć przycisk, aby kelner przyszedł do ciebie, ale nie zawsze działa. Zwróciliśmy uwagę kelnera, który odskoczył „naciśnij przycisk” i zaczął odchodzić. Kiedy powiedzieliśmy mu, że mamy, spierał się na nas. Kiedy zamówiliśmy napoje, musieliśmy prosić trzy razy w ciągu 40 minut, aby je dostać. Mój przyjaciel czytał jej książkę z nogami w basenie, a kelner trzykrotnie przychodził narzekać, że utrudnia mu życie, siedząc tam, kiedy było dużo miejsca do obejścia, lub za leżakami zamiast przed nimi. Przy basenie można było kupić tylko małe butelki wody, więc zabraliśmy ze sobą dużą butelkę wody. Grzecznie zapytaliśmy, czy moglibyśmy mieć wiaderko z lodem, ponieważ byliśmy gośćmi w hotelu, a kelner bardzo niegrzecznie powiedział nam „to nie jest usługa, którą oferujemy”, jakbyśmy prosili o ubranie z jego pleców. W końcu niechętnie przyniósł wiadro lodu, tylko po to, by przyszła kolejna niegrzeczna kelnerka i powiedziała nam, mówiąc: „nie naciskaj ponownie przycisku, nie robimy tego tutaj”. Wiem, że hotele nie zawsze lubią przynosić własne drinki na basen, ale zamieszanie wywołane tym wiadrem z lodem sprawiło, że czuliśmy się jak dzieci w wieku szkolnym. To nie jest usługa, której oczekujesz, kiedy płacisz tak dużo - nie wspominając, że w tym samym posiedzeniu spędziliśmy ponad 100 euro na jedzeniu przy basenie, więc nie jest tak, że byliśmy tani. 5) Wielokrotnie rozmawialiśmy z personelem recepcji (np. Aby poprosić ich o zamówienie taksówki) i odcięliby nas od połowy zdania, aby odebrać telefon i porozmawiać z kimś innym. Nie „przepraszam, póki to dostanę” lub „tylko jedna chwila”. Umówiliśmy się na przebieranie się w naszym ostatnim dniu po opalaniu się, aby zmienić, zanim złapaliśmy nasz lot do domu. Kiedy poprosiliśmy o klucze do tego pokoju, mężczyzna na biurku westchnął ciężko i przewrócił oczami, ale nic więcej nie powiedział, po prostu poprowadził nas tam w milczeniu. To było naprawdę dziwne. Czuję, że mógłbym podać więcej przykładów chamstwa i wrogości, które zostały nam przedstawione. Nie jesteśmy wcale trudnymi gośćmi i za każdym razem, gdy prosiliśmy o coś, co byliśmy uprzejmi, ale czuliśmy się bardzo niezręcznie za każdym razem, gdy rozmawialiśmy z pracownikami. Niefortunna część naszego pięknego wypoczynku
To jest potencjalnie świetny hotel. Przyjechaliśmy 4 dni po otwarciu. Więc całkowicie spodziewaliśmy się kilku problemów z ząbkowaniem. Sam hotel jest luksusowy i stylowy. Udogodnienia są bardzo wysokiej jakości. Istnieją dwa baseny, klub plażowy, muzyka na żywo i DJ, który był świetny, bar na dachu i basen, i wiele więcej. Pokoje są bardzo ładne, zwłaszcza pokoje z widokiem na morze, takie jak mieliśmy. Byłem wdzięczny kierownikowi z przodu, który ładnie się z nami kontaktował po przyjeździe. Występowały problemy z systemem IT do zarządzania nieruchomościami. Kontrola dostępu (zamki na drzwiach) to Onity, a PMS to SAP. Nie musi być zbyt techniczny; ale to bardzo zła kombinacja. Tak więc powodował długie opóźnienia przy odprawie. Pomiędzy kuchnią a kelnerem, nasze jedzenie źle trafiło prawie do każdego posiłku. Bez względu na to, ile razy powiedzieliśmy im, żeby nie wkładali niczego do opatrunku, jedzenie przyduszono opatrunkiem! ! W sumie starali się, ale brakowało im dobrej obsługi przez cały czas. W końcu to, co złamało plecy wielbłąda, to fakt, że moja żona i ja byliśmy w basenie, a parasol latał w powietrzu i wylądował na jej głowie. Lekarz wyszedł i odwiedził nas na wstrząs! ! ! Kierownik hotelu nie wydawał się myśleć, że musi przeprosić lub zapewnić, że poradzi sobie z podstawową przyczyną (luźne śruby na parasole przy basenie?). Naprawdę mam nadzieję, że nikt nie zostanie zabity następnym razem! ! !
Cudowny hotel. . . Przystanek autobusowy przyjeżdżający z lotniska zatrzymuje się w odległości około 800 metrów, a na lotnisko zatrzymuje się zaledwie 300 metrów. Co godzinę jest autobus na lotnisko. Pokoje są po prostu idealne. Wzięliśmy ten z widokiem na plażę i morze. Mieliśmy piękny widok. Basen jest mały, ale dobry. Małe baseny z jacuzzi są niespodzianką. Śniadanie jest niesamowite. Ogromny spread. Jest mała stacja promowa, która zabierze Cię do Sant Antonio de Portmany za 5 euro w każdą stronę do 22 wieczorem. Bardzo wygodne Zajezdnia autobusowa do różnych miejsc znajduje się naprzeciwko portu Sant Antonio. Istnieją cogodzinne autobusy do Cala Bassa Cala Comte Cala Taridaetc. To miły relaks w samym kurorcie. Bar na dachu jest świetny ze wspaniałymi widokami i dobrym wyborem win. Dają ci darmową kartę na ręcznik. W sumie gorąco polecam. Nowy ośrodek i znacznie tańszy od pozostałych z tymi samymi wygodami.
Ten hotel to inna klasa! ! ! Wszystko w tym jest WOW! W dość wystarczającej lokalizacji, ale tuż przy molo, aby w razie potrzeby zabrać łódź do San Antonia! Wybór śniadania był znacznie lepszy niż w jakimkolwiek innym europejskim hotelu, który odwiedziłem. Napoje i jedzenie kupione w hotelu są nieco drogie, ale myślę, że należy się tego spodziewać. Codziennie przy basenie znajdowała się piosenkarka na żywo, która tworzy dobry nastrój, lub zabierasz się do basenu i baru na dachu i po prostu odpoczywasz. Na pewno wrócę tu bez wątpienia!
Lokalizacja jest piękna. Zatrzymałem się również w hotelu Marbella Amare, a problem z tym nowym hotelem na Ibizie polega na tym, że nawet jeśli nic pięknego nie działa z personelem. Nie wiedzą, co powiedzieć lub zrobić. Mój drogi hatt zniknął z mojego pokoju po sprzątaniu i nikt tak naprawdę się tym nie zajmował. Nie dbali o nas wystarczająco. Straszna obsługa także w restauracji. Mój przyjaciel zachorował również po zjedzeniu posiłku w restauracji. Lokalizacja była piękna, ale w Marbella również personel był naprawdę miły. Na Ibizie wszystko poszło nie tak, ale hotel był super piękny. Jedzenie nie było tak dobrze ugotowane, a ludzie zapomnieli serwować nam śniadanie. Marbella Amare była inna.
Odwiedziłem hotele Marbella i Ibiza Amare i mogę tylko powiedzieć, że jestem zdezorientowany absolutnie przerażającą usługą oferowaną w obu. Ten hotel jest duży, piękny i nieskazitelny (personel sprzątający był bardzo przyjazny i dokładny, nie mogłem ich winić) i ciągle mówiliśmy, że hotel ma potencjał, aby być 5 gwiazdek ze względu na niesamowite udogodnienia, ale jest tak źle zawiedziony przez personel oczekujący i recepcyjny. 1) Przyjazd był bałagan - zamówiliśmy dwa pokoje, i powiedziano nam, że jesteśmy umieszczani w dwóch oddzielnych budynkach, mimo e-maili tygodni przed naszym przybyciem, prosząc o umieszczenie obok siebie. W końcu pani na biurku zgodziła się umieścić nas w sąsiednich pokojach, więc nie było problemu z przestrzenią; nasza prośba została właśnie zignorowana. Było wtedy dużo zamieszania, ponieważ myśleli, że jeden pokój jest dłuższy niż drugi, kiedy oboje sprawdzaliśmy tego samego dnia, i nikt naprawdę nie rozumiał, co się dzieje. 2) W porze lunchu kelnerka nie zapisała dużego zamówienia, tak przewidywalnie zapomniała przynieść przedmiot. Zapytaliśmy grzecznie, czy nadejdzie, gdy reszta naszego zamówienia dotrze do stołu i zapewniła nas, że jest w drodze, zamiast przyznać, że o tym zapomniała. Zaczęliśmy jeść i pół godziny później dotarliśmy do ostatniego kawałka zamówienia, kiedy skończyliśmy jedzenie i wyjaśniliśmy, że przyjechaliśmy za późno, na co kelner odpowiedział: „to nie moja wina, prawda? ! ' 3) Przy śniadaniu miałeś zaproponować sok, herbatę i kawę po siadaniu. Pewnego ranka musieliśmy poprosić o 6 razy (za każdym razem grzecznie z uśmiechem), aby przynieśli go. Kiedy przynieśli kawę, nie przynieśli mleka. Kiedy przynieśli sok, przynieśli szklankę do stołu dla czterech osób. Kiedy poprosiliśmy o herbatę, przynieśli torebki z herbatą, ale bez wody. Wyglądało na to, że celowo były trudne i miały bardzo złą postawę. Podczas naszego ostatniego ranka, kiedy czekaliśmy 15 minut na kawę, powiedziano nam, że „możecie się sami znaleźć”, zamiast przepraszać, że nie zaoferowano nam tego i przynieść. 4) Na basenie musisz nacisnąć przycisk, aby kelner przyszedł do ciebie, ale nie zawsze działa. Zwróciliśmy uwagę kelnera, który odskoczył „naciśnij przycisk” i zaczął odchodzić. Kiedy powiedzieliśmy mu, że mamy, spierał się na nas. Kiedy zamówiliśmy napoje, musieliśmy prosić trzy razy w ciągu 40 minut, aby je dostać. Mój przyjaciel czytał jej książkę z nogami w basenie, a kelner trzykrotnie przychodził narzekać, że utrudnia mu życie, siedząc tam, kiedy było dużo miejsca do obejścia, lub za leżakami zamiast przed nimi. Przy basenie można było kupić tylko małe butelki wody, więc zabraliśmy ze sobą dużą butelkę wody. Grzecznie zapytaliśmy, czy moglibyśmy mieć wiaderko z lodem, ponieważ byliśmy gośćmi w hotelu, a kelner bardzo niegrzecznie powiedział nam „to nie jest usługa, którą oferujemy”, jakbyśmy prosili o ubranie z jego pleców. W końcu niechętnie przyniósł wiadro lodu, tylko po to, by przyszła kolejna niegrzeczna kelnerka i powiedziała nam, mówiąc: „nie naciskaj ponownie przycisku, nie robimy tego tutaj”. Wiem, że hotele nie zawsze lubią przynosić własne drinki na basen, ale zamieszanie wywołane tym wiadrem z lodem sprawiło, że czuliśmy się jak dzieci w wieku szkolnym. To nie jest usługa, której oczekujesz, kiedy płacisz tak dużo - nie wspominając, że w tym samym posiedzeniu spędziliśmy ponad 100 euro na jedzeniu przy basenie, więc nie jest tak, że byliśmy tani. 5) Wielokrotnie rozmawialiśmy z personelem recepcji (np. Aby poprosić ich o zamówienie taksówki) i odcięliby nas od połowy zdania, aby odebrać telefon i porozmawiać z kimś innym. Nie „przepraszam, póki to dostanę” lub „tylko jedna chwila”. Umówiliśmy się na przebieranie się w naszym ostatnim dniu po opalaniu się, aby zmienić, zanim złapaliśmy nasz lot do domu. Kiedy poprosiliśmy o klucze do tego pokoju, mężczyzna na biurku westchnął ciężko i przewrócił oczami, ale nic więcej nie powiedział, po prostu poprowadził nas tam w milczeniu. To było naprawdę dziwne. Czuję, że mógłbym podać więcej przykładów chamstwa i wrogości, które zostały nam przedstawione. Nie jesteśmy wcale trudnymi gośćmi i za każdym razem, gdy prosiliśmy o coś, co byliśmy uprzejmi, ale czuliśmy się bardzo niezręcznie za każdym razem, gdy rozmawialiśmy z pracownikami. Niefortunna część naszego pięknego wypoczynku
To jest potencjalnie świetny hotel. Przyjechaliśmy 4 dni po otwarciu. Więc całkowicie spodziewaliśmy się kilku problemów z ząbkowaniem. Sam hotel jest luksusowy i stylowy. Udogodnienia są bardzo wysokiej jakości. Istnieją dwa baseny, klub plażowy, muzyka na żywo i DJ, który był świetny, bar na dachu i basen, i wiele więcej. Pokoje są bardzo ładne, zwłaszcza pokoje z widokiem na morze, takie jak mieliśmy. Byłem wdzięczny kierownikowi z przodu, który ładnie się z nami kontaktował po przyjeździe. Występowały problemy z systemem IT do zarządzania nieruchomościami. Kontrola dostępu (zamki na drzwiach) to Onity, a PMS to SAP. Nie musi być zbyt techniczny; ale to bardzo zła kombinacja. Tak więc powodował długie opóźnienia przy odprawie. Pomiędzy kuchnią a kelnerem, nasze jedzenie źle trafiło prawie do każdego posiłku. Bez względu na to, ile razy powiedzieliśmy im, żeby nie wkładali niczego do opatrunku, jedzenie przyduszono opatrunkiem! ! W sumie starali się, ale brakowało im dobrej obsługi przez cały czas. W końcu to, co złamało plecy wielbłąda, to fakt, że moja żona i ja byliśmy w basenie, a parasol latał w powietrzu i wylądował na jej głowie. Lekarz wyszedł i odwiedził nas na wstrząs! ! ! Kierownik hotelu nie wydawał się myśleć, że musi przeprosić lub zapewnić, że poradzi sobie z podstawową przyczyną (luźne śruby na parasole przy basenie?). Naprawdę mam nadzieję, że nikt nie zostanie zabity następnym razem! ! !
Dawny hotel Fiesta Milord w sezonie letnim 2019 powitał gości jako całkowicie przebudowany, 4-gwiazdkowy obiekt Amare Beach Hotel Ibiza. Na jego terenie znajdują się basen zewnętrzny, siłownia, 2 bary i 3 restauracje serwujące dania kuchni regionalnej, śródziemnomorskiej i międzynarodowej. Nowoczesny, elegancki wystrój zapewni wysoki standard wypoczynku. Hotel położony jest tuż przy plaży Cala de Bou i gwarantuje wspaniałe widoki na morze. Obiekt przeznaczony jest dla dorosłych gości (16+).
Cudowny hotel. . . Przystanek autobusowy przyjeżdżający z lotniska zatrzymuje się w odległości około 800 metrów, a na lotnisko zatrzymuje się zaledwie 300 metrów. Co godzinę jest autobus na lotnisko. Pokoje są po prostu idealne. Wzięliśmy ten z widokiem na plażę i morze. Mieliśmy piękny widok. Basen jest mały, ale dobry. Małe baseny z jacuzzi są niespodzianką. Śniadanie jest niesamowite. Ogromny spread. Jest mała stacja promowa, która zabierze Cię do Sant Antonio de Portmany za 5 euro w każdą stronę do 22 wieczorem. Bardzo wygodne Zajezdnia autobusowa do różnych miejsc znajduje się naprzeciwko portu Sant Antonio. Istnieją cogodzinne autobusy do Cala Bassa Cala Comte Cala Taridaetc. To miły relaks w samym kurorcie. Bar na dachu jest świetny ze wspaniałymi widokami i dobrym wyborem win. Dają ci darmową kartę na ręcznik. W sumie gorąco polecam. Nowy ośrodek i znacznie tańszy od pozostałych z tymi samymi wygodami.
Ten hotel to inna klasa! ! ! Wszystko w tym jest WOW! W dość wystarczającej lokalizacji, ale tuż przy molo, aby w razie potrzeby zabrać łódź do San Antonia! Wybór śniadania był znacznie lepszy niż w jakimkolwiek innym europejskim hotelu, który odwiedziłem. Napoje i jedzenie kupione w hotelu są nieco drogie, ale myślę, że należy się tego spodziewać. Codziennie przy basenie znajdowała się piosenkarka na żywo, która tworzy dobry nastrój, lub zabierasz się do basenu i baru na dachu i po prostu odpoczywasz. Na pewno wrócę tu bez wątpienia!
Lokalizacja jest piękna. Zatrzymałem się również w hotelu Marbella Amare, a problem z tym nowym hotelem na Ibizie polega na tym, że nawet jeśli nic pięknego nie działa z personelem. Nie wiedzą, co powiedzieć lub zrobić. Mój drogi hatt zniknął z mojego pokoju po sprzątaniu i nikt tak naprawdę się tym nie zajmował. Nie dbali o nas wystarczająco. Straszna obsługa także w restauracji. Mój przyjaciel zachorował również po zjedzeniu posiłku w restauracji. Lokalizacja była piękna, ale w Marbella również personel był naprawdę miły. Na Ibizie wszystko poszło nie tak, ale hotel był super piękny. Jedzenie nie było tak dobrze ugotowane, a ludzie zapomnieli serwować nam śniadanie. Marbella Amare była inna.
Rezerwacja miejsc w samolocie
*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź
Cudowny hotel. . . Przystanek autobusowy przyjeżdżający z lotniska zatrzymuje się w odległości około 800 metrów, a na lotnisko zatrzymuje się zaledwie 300 metrów. Co godzinę jest autobus na lotnisko. Pokoje są po prostu idealne. Wzięliśmy ten z widokiem na plażę i morze. Mieliśmy piękny widok. Basen jest mały, ale dobry. Małe baseny z jacuzzi są niespodzianką. Śniadanie jest niesamowite. Ogromny spread. Jest mała stacja promowa, która zabierze Cię do Sant Antonio de Portmany za 5 euro w każdą stronę do 22 wieczorem. Bardzo wygodne Zajezdnia autobusowa do różnych miejsc znajduje się naprzeciwko portu Sant Antonio. Istnieją cogodzinne autobusy do Cala Bassa Cala Comte Cala Taridaetc. To miły relaks w samym kurorcie. Bar na dachu jest świetny ze wspaniałymi widokami i dobrym wyborem win. Dają ci darmową kartę na ręcznik. W sumie gorąco polecam. Nowy ośrodek i znacznie tańszy od pozostałych z tymi samymi wygodami.
Ten hotel to inna klasa! ! ! Wszystko w tym jest WOW! W dość wystarczającej lokalizacji, ale tuż przy molo, aby w razie potrzeby zabrać łódź do San Antonia! Wybór śniadania był znacznie lepszy niż w jakimkolwiek innym europejskim hotelu, który odwiedziłem. Napoje i jedzenie kupione w hotelu są nieco drogie, ale myślę, że należy się tego spodziewać. Codziennie przy basenie znajdowała się piosenkarka na żywo, która tworzy dobry nastrój, lub zabierasz się do basenu i baru na dachu i po prostu odpoczywasz. Na pewno wrócę tu bez wątpienia!
Lokalizacja jest piękna. Zatrzymałem się również w hotelu Marbella Amare, a problem z tym nowym hotelem na Ibizie polega na tym, że nawet jeśli nic pięknego nie działa z personelem. Nie wiedzą, co powiedzieć lub zrobić. Mój drogi hatt zniknął z mojego pokoju po sprzątaniu i nikt tak naprawdę się tym nie zajmował. Nie dbali o nas wystarczająco. Straszna obsługa także w restauracji. Mój przyjaciel zachorował również po zjedzeniu posiłku w restauracji. Lokalizacja była piękna, ale w Marbella również personel był naprawdę miły. Na Ibizie wszystko poszło nie tak, ale hotel był super piękny. Jedzenie nie było tak dobrze ugotowane, a ludzie zapomnieli serwować nam śniadanie. Marbella Amare była inna.
Odwiedziłem hotele Marbella i Ibiza Amare i mogę tylko powiedzieć, że jestem zdezorientowany absolutnie przerażającą usługą oferowaną w obu. Ten hotel jest duży, piękny i nieskazitelny (personel sprzątający był bardzo przyjazny i dokładny, nie mogłem ich winić) i ciągle mówiliśmy, że hotel ma potencjał, aby być 5 gwiazdek ze względu na niesamowite udogodnienia, ale jest tak źle zawiedziony przez personel oczekujący i recepcyjny. 1) Przyjazd był bałagan - zamówiliśmy dwa pokoje, i powiedziano nam, że jesteśmy umieszczani w dwóch oddzielnych budynkach, mimo e-maili tygodni przed naszym przybyciem, prosząc o umieszczenie obok siebie. W końcu pani na biurku zgodziła się umieścić nas w sąsiednich pokojach, więc nie było problemu z przestrzenią; nasza prośba została właśnie zignorowana. Było wtedy dużo zamieszania, ponieważ myśleli, że jeden pokój jest dłuższy niż drugi, kiedy oboje sprawdzaliśmy tego samego dnia, i nikt naprawdę nie rozumiał, co się dzieje. 2) W porze lunchu kelnerka nie zapisała dużego zamówienia, tak przewidywalnie zapomniała przynieść przedmiot. Zapytaliśmy grzecznie, czy nadejdzie, gdy reszta naszego zamówienia dotrze do stołu i zapewniła nas, że jest w drodze, zamiast przyznać, że o tym zapomniała. Zaczęliśmy jeść i pół godziny później dotarliśmy do ostatniego kawałka zamówienia, kiedy skończyliśmy jedzenie i wyjaśniliśmy, że przyjechaliśmy za późno, na co kelner odpowiedział: „to nie moja wina, prawda? ! ' 3) Przy śniadaniu miałeś zaproponować sok, herbatę i kawę po siadaniu. Pewnego ranka musieliśmy poprosić o 6 razy (za każdym razem grzecznie z uśmiechem), aby przynieśli go. Kiedy przynieśli kawę, nie przynieśli mleka. Kiedy przynieśli sok, przynieśli szklankę do stołu dla czterech osób. Kiedy poprosiliśmy o herbatę, przynieśli torebki z herbatą, ale bez wody. Wyglądało na to, że celowo były trudne i miały bardzo złą postawę. Podczas naszego ostatniego ranka, kiedy czekaliśmy 15 minut na kawę, powiedziano nam, że „możecie się sami znaleźć”, zamiast przepraszać, że nie zaoferowano nam tego i przynieść. 4) Na basenie musisz nacisnąć przycisk, aby kelner przyszedł do ciebie, ale nie zawsze działa. Zwróciliśmy uwagę kelnera, który odskoczył „naciśnij przycisk” i zaczął odchodzić. Kiedy powiedzieliśmy mu, że mamy, spierał się na nas. Kiedy zamówiliśmy napoje, musieliśmy prosić trzy razy w ciągu 40 minut, aby je dostać. Mój przyjaciel czytał jej książkę z nogami w basenie, a kelner trzykrotnie przychodził narzekać, że utrudnia mu życie, siedząc tam, kiedy było dużo miejsca do obejścia, lub za leżakami zamiast przed nimi. Przy basenie można było kupić tylko małe butelki wody, więc zabraliśmy ze sobą dużą butelkę wody. Grzecznie zapytaliśmy, czy moglibyśmy mieć wiaderko z lodem, ponieważ byliśmy gośćmi w hotelu, a kelner bardzo niegrzecznie powiedział nam „to nie jest usługa, którą oferujemy”, jakbyśmy prosili o ubranie z jego pleców. W końcu niechętnie przyniósł wiadro lodu, tylko po to, by przyszła kolejna niegrzeczna kelnerka i powiedziała nam, mówiąc: „nie naciskaj ponownie przycisku, nie robimy tego tutaj”. Wiem, że hotele nie zawsze lubią przynosić własne drinki na basen, ale zamieszanie wywołane tym wiadrem z lodem sprawiło, że czuliśmy się jak dzieci w wieku szkolnym. To nie jest usługa, której oczekujesz, kiedy płacisz tak dużo - nie wspominając, że w tym samym posiedzeniu spędziliśmy ponad 100 euro na jedzeniu przy basenie, więc nie jest tak, że byliśmy tani. 5) Wielokrotnie rozmawialiśmy z personelem recepcji (np. Aby poprosić ich o zamówienie taksówki) i odcięliby nas od połowy zdania, aby odebrać telefon i porozmawiać z kimś innym. Nie „przepraszam, póki to dostanę” lub „tylko jedna chwila”. Umówiliśmy się na przebieranie się w naszym ostatnim dniu po opalaniu się, aby zmienić, zanim złapaliśmy nasz lot do domu. Kiedy poprosiliśmy o klucze do tego pokoju, mężczyzna na biurku westchnął ciężko i przewrócił oczami, ale nic więcej nie powiedział, po prostu poprowadził nas tam w milczeniu. To było naprawdę dziwne. Czuję, że mógłbym podać więcej przykładów chamstwa i wrogości, które zostały nam przedstawione. Nie jesteśmy wcale trudnymi gośćmi i za każdym razem, gdy prosiliśmy o coś, co byliśmy uprzejmi, ale czuliśmy się bardzo niezręcznie za każdym razem, gdy rozmawialiśmy z pracownikami. Niefortunna część naszego pięknego wypoczynku
To jest potencjalnie świetny hotel. Przyjechaliśmy 4 dni po otwarciu. Więc całkowicie spodziewaliśmy się kilku problemów z ząbkowaniem. Sam hotel jest luksusowy i stylowy. Udogodnienia są bardzo wysokiej jakości. Istnieją dwa baseny, klub plażowy, muzyka na żywo i DJ, który był świetny, bar na dachu i basen, i wiele więcej. Pokoje są bardzo ładne, zwłaszcza pokoje z widokiem na morze, takie jak mieliśmy. Byłem wdzięczny kierownikowi z przodu, który ładnie się z nami kontaktował po przyjeździe. Występowały problemy z systemem IT do zarządzania nieruchomościami. Kontrola dostępu (zamki na drzwiach) to Onity, a PMS to SAP. Nie musi być zbyt techniczny; ale to bardzo zła kombinacja. Tak więc powodował długie opóźnienia przy odprawie. Pomiędzy kuchnią a kelnerem, nasze jedzenie źle trafiło prawie do każdego posiłku. Bez względu na to, ile razy powiedzieliśmy im, żeby nie wkładali niczego do opatrunku, jedzenie przyduszono opatrunkiem! ! W sumie starali się, ale brakowało im dobrej obsługi przez cały czas. W końcu to, co złamało plecy wielbłąda, to fakt, że moja żona i ja byliśmy w basenie, a parasol latał w powietrzu i wylądował na jej głowie. Lekarz wyszedł i odwiedził nas na wstrząs! ! ! Kierownik hotelu nie wydawał się myśleć, że musi przeprosić lub zapewnić, że poradzi sobie z podstawową przyczyną (luźne śruby na parasole przy basenie?). Naprawdę mam nadzieję, że nikt nie zostanie zabity następnym razem! ! !
około 15m2
około 22m2
około 16m2
około 22m2
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.
Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:
Wycieczki fakultatywne TUI to:
✓ Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
✓ Dostępność i potwierdzenie online,
✓ Komfortowy odbiór z hotelu.