1 / 0
Znakomity
(558 opinii)

Amare Beach Hotel Ibiza

IBZ29031

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
1 / 0
Znakomity
(558 opinii)

Amare Beach Hotel Ibiza - informacje

Dawny hotel Fiesta Milord w sezonie letnim 2019 powitał gości jako całkowicie przebudowany, 4-gwiazdkowy obiekt Amare Beach Hotel Ibiza. Na jego terenie znajdują się basen zewnętrzny, siłownia, 2 bary i 3 restauracje serwujące dania kuchni regionalnej, śródziemnomorskiej i międzynarodowej. Nowoczesny, elegancki wystrój zapewni wysoki standard wypoczynku. Hotel położony jest tuż przy plaży Cala de Bou i gwarantuje wspaniałe widoki na morze. Obiekt przeznaczony jest dla dorosłych gości (16+).

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Darmowe Wi-Fi
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla dorosłych
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 4 km od centrum Sant Antoni de Portmany
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(558 opinii)
(558 opinii)
Travelers Choice 2022
    Jakość noclegu
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • SubramanianNatarajan2020-01-25
    Wyjątkowy

    Cudowny hotel. . . Przystanek autobusowy przyjeżdżający z lotniska zatrzymuje się w odległości około 800 metrów, a na lotnisko zatrzymuje się zaledwie 300 metrów. Co godzinę jest autobus na lotnisko. Pokoje są po prostu idealne. Wzięliśmy ten z widokiem na plażę i morze. Mieliśmy piękny widok. Basen jest mały, ale dobry. Małe baseny z jacuzzi są niespodzianką. Śniadanie jest niesamowite. Ogromny spread. Jest mała stacja promowa, która zabierze Cię do Sant Antonio de Portmany za 5 euro w każdą stronę do 22 wieczorem. Bardzo wygodne Zajezdnia autobusowa do różnych miejsc znajduje się naprzeciwko portu Sant Antonio. Istnieją cogodzinne autobusy do Cala Bassa Cala Comte Cala Taridaetc. To miły relaks w samym kurorcie. Bar na dachu jest świetny ze wspaniałymi widokami i dobrym wyborem win. Dają ci darmową kartę na ręcznik. W sumie gorąco polecam. Nowy ośrodek i znacznie tańszy od pozostałych z tymi samymi wygodami.

  • Amandajc1232020-01-06
    Wyjątkowy

    Ten hotel to inna klasa! ! ! Wszystko w tym jest WOW! W dość wystarczającej lokalizacji, ale tuż przy molo, aby w razie potrzeby zabrać łódź do San Antonia! Wybór śniadania był znacznie lepszy niż w jakimkolwiek innym europejskim hotelu, który odwiedziłem. Napoje i jedzenie kupione w hotelu są nieco drogie, ale myślę, że należy się tego spodziewać. Codziennie przy basenie znajdowała się piosenkarka na żywo, która tworzy dobry nastrój, lub zabierasz się do basenu i baru na dachu i po prostu odpoczywasz. Na pewno wrócę tu bez wątpienia!

  • Eeva M2019-07-23

    Lokalizacja jest piękna. Zatrzymałem się również w hotelu Marbella Amare, a problem z tym nowym hotelem na Ibizie polega na tym, że nawet jeśli nic pięknego nie działa z personelem. Nie wiedzą, co powiedzieć lub zrobić. Mój drogi hatt zniknął z mojego pokoju po sprzątaniu i nikt tak naprawdę się tym nie zajmował. Nie dbali o nas wystarczająco. Straszna obsługa także w restauracji. Mój przyjaciel zachorował również po zjedzeniu posiłku w restauracji. Lokalizacja była piękna, ale w Marbella również personel był naprawdę miły. Na Ibizie wszystko poszło nie tak, ale hotel był super piękny. Jedzenie nie było tak dobrze ugotowane, a ludzie zapomnieli serwować nam śniadanie. Marbella Amare była inna.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon
25 131
Klientów, w tym
1 195 w związku
z COVID-19
skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
cta icon
689 420 zł
wyniósł najwyższy koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
cta icon
W przypadku
8 496
rezerwacji
Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji, w tym 1 050 w zwiazku z COVID-19
cta icon
Większość
Klientów
rozszerza ubezpieczenie o pakiet All Inclusive- obejmujący NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów i przychodów w 2021 roku
cta icon
Najwyższa gwarancja ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe standardy bezpieczeństwa
Hotel

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia
  • Płatne
  • strefa spa
  • masaże

Rozrywka

  • międzynarodowe animacje dla dorosłych
  • muzyka na żywo

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży Cala de Bou
  • publiczna
  • piaszczysta

Basen

  • basen: zewnętrzny, leżaki, parasole

Wyposażenie

  • recepcja
  • kantor: w recepcji
  • sejf: w recepcji, w cenie
  • winda
  • taras
  • taras na dachu
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • parking: za opłatą
  • pralnia: za opłatą

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express, Maestro

Liczba pokojów

  • 366

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel dla dorosłych: 16+
  • hotel nie akceptuje zwierząt
  • obowiązkowy depozyt karty kredytowej
  • Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu Balearów, zmianie ulega stawka podatku na rzecz turystyki zrównoważonej. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania, bezpośrednio w hotelu. Szczegółowe informacje oraz wykaz hoteli wraz z wysokością podatku są dostępne – tutaj.
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    Formularz kontaktowy: www.tuicontact.com
    Czat: w aplikacji TUI
  • WARUNKI WJAZDU I POBYTU W ZWIĄZKU Z COVID-19:
    - nie są wymagane testy ani zaświadczenia o szczepieniu
    Szczegółowe informacje: warunki-podrozy#Baleary

Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19

  • Śniadanie: w formie bufetu
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: tak
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w hotelu z zachowaniem wymaganego dystansu
  • Obiad: w formie bufetu lub wybór z menu
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: wyłącznie w miejscach ogólnodostępnych
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 2000
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 10000
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 500
  • Program animacyjny/wycieczki: są dostępne bez ograniczeń
  • Bary: są otwarte w ograniczonym zakresie
  • Zajęcia sportowe (np. fitness, joga): są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Siłownia i oferta sportowa (np. tenis, badminton): są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Zabiegi w salonie kosmetycznym lub usługi fryzjerskie: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Plaża hotelowa: jest dostępna bez ograniczeń
  • Baseny zewnętrzne: są otwarte bez ograniczeń
  • Restauracje: są otwarte bez ograniczeń
  • Masaże i zabiegi: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Strefa spa: jest otwarta w ograniczonym zakresie
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: nie
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: tak
  • Kolacja: a la carte
  • Lekarz w hotelu: brak
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymagane w całym hotelu
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: jest wymagane w całym hotelu
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: nie
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: nie
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: nie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Amare Beach Hotel Ibiza - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(558 opinii)
(558 opinii)
Travelers Choice 2022
    Jakość noclegu
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • SubramanianNatarajan2020-01-25
    Wyjątkowy

    Doskonały

    Cudowny hotel. . . Przystanek autobusowy przyjeżdżający z lotniska zatrzymuje się w odległości około 800 metrów, a na lotnisko zatrzymuje się zaledwie 300 metrów. Co godzinę jest autobus na lotnisko. Pokoje są po prostu idealne. Wzięliśmy ten z widokiem na plażę i morze. Mieliśmy piękny widok. Basen jest mały, ale dobry. Małe baseny z jacuzzi są niespodzianką. Śniadanie jest niesamowite. Ogromny spread. Jest mała stacja promowa, która zabierze Cię do Sant Antonio de Portmany za 5 euro w każdą stronę do 22 wieczorem. Bardzo wygodne Zajezdnia autobusowa do różnych miejsc znajduje się naprzeciwko portu Sant Antonio. Istnieją cogodzinne autobusy do Cala Bassa Cala Comte Cala Taridaetc. To miły relaks w samym kurorcie. Bar na dachu jest świetny ze wspaniałymi widokami i dobrym wyborem win. Dają ci darmową kartę na ręcznik. W sumie gorąco polecam. Nowy ośrodek i znacznie tańszy od pozostałych z tymi samymi wygodami.

  • Amandajc1232020-01-06
    Wyjątkowy

    Absolutny luksus

    Ten hotel to inna klasa! ! ! Wszystko w tym jest WOW! W dość wystarczającej lokalizacji, ale tuż przy molo, aby w razie potrzeby zabrać łódź do San Antonia! Wybór śniadania był znacznie lepszy niż w jakimkolwiek innym europejskim hotelu, który odwiedziłem. Napoje i jedzenie kupione w hotelu są nieco drogie, ale myślę, że należy się tego spodziewać. Codziennie przy basenie znajdowała się piosenkarka na żywo, która tworzy dobry nastrój, lub zabierasz się do basenu i baru na dachu i po prostu odpoczywasz. Na pewno wrócę tu bez wątpienia!

  • Eeva M2019-07-23

    Piękny hotel, ale nic nie działa

    Lokalizacja jest piękna. Zatrzymałem się również w hotelu Marbella Amare, a problem z tym nowym hotelem na Ibizie polega na tym, że nawet jeśli nic pięknego nie działa z personelem. Nie wiedzą, co powiedzieć lub zrobić. Mój drogi hatt zniknął z mojego pokoju po sprzątaniu i nikt tak naprawdę się tym nie zajmował. Nie dbali o nas wystarczająco. Straszna obsługa także w restauracji. Mój przyjaciel zachorował również po zjedzeniu posiłku w restauracji. Lokalizacja była piękna, ale w Marbella również personel był naprawdę miły. Na Ibizie wszystko poszło nie tak, ale hotel był super piękny. Jedzenie nie było tak dobrze ugotowane, a ludzie zapomnieli serwować nam śniadanie. Marbella Amare była inna.

  • chlof_x2019-07-23

    Niesamowity hotel, zawiedziony przerażającą obsługą

    Odwiedziłem hotele Marbella i Ibiza Amare i mogę tylko powiedzieć, że jestem zdezorientowany absolutnie przerażającą usługą oferowaną w obu. Ten hotel jest duży, piękny i nieskazitelny (personel sprzątający był bardzo przyjazny i dokładny, nie mogłem ich winić) i ciągle mówiliśmy, że hotel ma potencjał, aby być 5 gwiazdek ze względu na niesamowite udogodnienia, ale jest tak źle zawiedziony przez personel oczekujący i recepcyjny.  1) Przyjazd był bałagan - zamówiliśmy dwa pokoje, i powiedziano nam, że jesteśmy umieszczani w dwóch oddzielnych budynkach, mimo e-maili tygodni przed naszym przybyciem, prosząc o umieszczenie obok siebie. W końcu pani na biurku zgodziła się umieścić nas w sąsiednich pokojach, więc nie było problemu z przestrzenią; nasza prośba została właśnie zignorowana. Było wtedy dużo zamieszania, ponieważ myśleli, że jeden pokój jest dłuższy niż drugi, kiedy oboje sprawdzaliśmy tego samego dnia, i nikt naprawdę nie rozumiał, co się dzieje.  2) W porze lunchu kelnerka nie zapisała dużego zamówienia, tak przewidywalnie zapomniała przynieść przedmiot. Zapytaliśmy grzecznie, czy nadejdzie, gdy reszta naszego zamówienia dotrze do stołu i zapewniła nas, że jest w drodze, zamiast przyznać, że o tym zapomniała. Zaczęliśmy jeść i pół godziny później dotarliśmy do ostatniego kawałka zamówienia, kiedy skończyliśmy jedzenie i wyjaśniliśmy, że przyjechaliśmy za późno, na co kelner odpowiedział: „to nie moja wina, prawda? ! '  3) Przy śniadaniu miałeś zaproponować sok, herbatę i kawę po siadaniu. Pewnego ranka musieliśmy poprosić o 6 razy (za każdym razem grzecznie z uśmiechem), aby przynieśli go. Kiedy przynieśli kawę, nie przynieśli mleka. Kiedy przynieśli sok, przynieśli szklankę do stołu dla czterech osób. Kiedy poprosiliśmy o herbatę, przynieśli torebki z herbatą, ale bez wody. Wyglądało na to, że celowo były trudne i miały bardzo złą postawę. Podczas naszego ostatniego ranka, kiedy czekaliśmy 15 minut na kawę, powiedziano nam, że „możecie się sami znaleźć”, zamiast przepraszać, że nie zaoferowano nam tego i przynieść.  4) Na basenie musisz nacisnąć przycisk, aby kelner przyszedł do ciebie, ale nie zawsze działa. Zwróciliśmy uwagę kelnera, który odskoczył „naciśnij przycisk” i zaczął odchodzić. Kiedy powiedzieliśmy mu, że mamy, spierał się na nas. Kiedy zamówiliśmy napoje, musieliśmy prosić trzy razy w ciągu 40 minut, aby je dostać. Mój przyjaciel czytał jej książkę z nogami w basenie, a kelner trzykrotnie przychodził narzekać, że utrudnia mu życie, siedząc tam, kiedy było dużo miejsca do obejścia, lub za leżakami zamiast przed nimi. Przy basenie można było kupić tylko małe butelki wody, więc zabraliśmy ze sobą dużą butelkę wody. Grzecznie zapytaliśmy, czy moglibyśmy mieć wiaderko z lodem, ponieważ byliśmy gośćmi w hotelu, a kelner bardzo niegrzecznie powiedział nam „to nie jest usługa, którą oferujemy”, jakbyśmy prosili o ubranie z jego pleców. W końcu niechętnie przyniósł wiadro lodu, tylko po to, by przyszła kolejna niegrzeczna kelnerka i powiedziała nam, mówiąc: „nie naciskaj ponownie przycisku, nie robimy tego tutaj”. Wiem, że hotele nie zawsze lubią przynosić własne drinki na basen, ale zamieszanie wywołane tym wiadrem z lodem sprawiło, że czuliśmy się jak dzieci w wieku szkolnym. To nie jest usługa, której oczekujesz, kiedy płacisz tak dużo - nie wspominając, że w tym samym posiedzeniu spędziliśmy ponad 100 euro na jedzeniu przy basenie, więc nie jest tak, że byliśmy tani.  5) Wielokrotnie rozmawialiśmy z personelem recepcji (np. Aby poprosić ich o zamówienie taksówki) i odcięliby nas od połowy zdania, aby odebrać telefon i porozmawiać z kimś innym. Nie „przepraszam, póki to dostanę” lub „tylko jedna chwila”. Umówiliśmy się na przebieranie się w naszym ostatnim dniu po opalaniu się, aby zmienić, zanim złapaliśmy nasz lot do domu. Kiedy poprosiliśmy o klucze do tego pokoju, mężczyzna na biurku westchnął ciężko i przewrócił oczami, ale nic więcej nie powiedział, po prostu poprowadził nas tam w milczeniu. To było naprawdę dziwne. Czuję, że mógłbym podać więcej przykładów chamstwa i wrogości, które zostały nam przedstawione. Nie jesteśmy wcale trudnymi gośćmi i za każdym razem, gdy prosiliśmy o coś, co byliśmy uprzejmi, ale czuliśmy się bardzo niezręcznie za każdym razem, gdy rozmawialiśmy z pracownikami. Niefortunna część naszego pięknego wypoczynku

  • keivanz20152019-07-06

    Dobry hotel, ale początkowe problemy

    To jest potencjalnie świetny hotel. Przyjechaliśmy 4 dni po otwarciu. Więc całkowicie spodziewaliśmy się kilku problemów z ząbkowaniem. Sam hotel jest luksusowy i stylowy. Udogodnienia są bardzo wysokiej jakości. Istnieją dwa baseny, klub plażowy, muzyka na żywo i DJ, który był świetny, bar na dachu i basen, i wiele więcej. Pokoje są bardzo ładne, zwłaszcza pokoje z widokiem na morze, takie jak mieliśmy. Byłem wdzięczny kierownikowi z przodu, który ładnie się z nami kontaktował po przyjeździe. Występowały problemy z systemem IT do zarządzania nieruchomościami. Kontrola dostępu (zamki na drzwiach) to Onity, a PMS to SAP. Nie musi być zbyt techniczny; ale to bardzo zła kombinacja. Tak więc powodował długie opóźnienia przy odprawie. Pomiędzy kuchnią a kelnerem, nasze jedzenie źle trafiło prawie do każdego posiłku. Bez względu na to, ile razy powiedzieliśmy im, żeby nie wkładali niczego do opatrunku, jedzenie przyduszono opatrunkiem! ! W sumie starali się, ale brakowało im dobrej obsługi przez cały czas. W końcu to, co złamało plecy wielbłąda, to fakt, że moja żona i ja byliśmy w basenie, a parasol latał w powietrzu i wylądował na jej głowie. Lekarz wyszedł i odwiedził nas na wstrząs! ! ! Kierownik hotelu nie wydawał się myśleć, że musi przeprosić lub zapewnić, że poradzi sobie z podstawową przyczyną (luźne śruby na parasole przy basenie?). Naprawdę mam nadzieję, że nikt nie zostanie zabity następnym razem! ! !

Pokoje

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

1 / 0
  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 15m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • minibar: za opłatą
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • room service: za opłatą
  • serwis sprzątający
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

1 / 0
  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • minibar: za opłatą
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • room service: za opłatą
  • serwis sprzątający
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy

1 / 0
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 16m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • minibar: za opłatą
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • room service: za opłatą
  • serwis sprzątający
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na dziedziniec

Pokój 2-osobowy

1 / 0
  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • minibar: za opłatą
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • room service: za opłatą
  • serwis sprzątający
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • boczny widok na morze

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAJ
  • balkon lub taras

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAL
  • balkon lub taras

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAM
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAN
  • balkon lub taras

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAO
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAP
  • balkon lub taras

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAT
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAW
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CAX
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB0
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB1
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB2
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB3
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB4
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB5
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB6
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB7
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB8
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CB9
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBB
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBC
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBE
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBF
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBH
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBI
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBK
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBL
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBN
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBO
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBQ
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBR
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBT
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBU
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBW
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CBX
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Suita/Suita junior standardowa

  • Kod pokoju: CBY
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Suita/Suita junior standardowa

  • Kod pokoju: CBZ
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CCA
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CCB
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CF6
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CG0
  • widok na morze

Suita/Suita junior standardowa

  • Kod pokoju: CG1
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGI
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGJ
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGK
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGL
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGM
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGN
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGO
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGP
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGQ
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGR
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGS
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGT
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGU
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGV
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGW
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGX
  • widok na morze

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGY
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy

  • Kod pokoju: CGZ
  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:

  • PRZED WAKACJAMI - w punkcie sprzedaży, Telefonicznym Centrum Rezerwacji (22 270 31 20) oraz online i w aplikacji mobilnej TUI.
  • W TRAKCIE WAKACJI - online i w aplikacji mobilnej TUI, a także przy pomocy TUI Service Center na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. W przypadku najpopularniejszych hoteli Klienci mają możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek.

Wycieczki fakultatywne TUI to:
  Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
✓  Dostępność i potwierdzenie online,
✓  Komfortowy odbiór z hotelu.

Pogoda

Średnia pogoda w ciągu roku

Ibiza
Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Amare Beach Hotel Ibiza

  • hotel dla dorosłych (16+)
  • nowoczesne wnętrza
  • pokoje z widokiem na morze

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI