Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
Aparthotel Marinas de Nerja - informacje
Aparthotel Marinas de Nerja spodoba się urlopowiczom, którzy szukają spokojnego i komfortowego odpoczynku. W tym obiekcie można się zrelaksować nie tylko na pięknej, piaszczystej plaży znajdującej się bezpośrednio przy hotelu, lecz także w eleganckim centrum spa, oferującym różnorodne zabiegi kosmetyczne. Miłośnicy dobrej kuchni powinni spróbować dań serwowanych przez restaurację główną. Wieczorami warto spędzić czas w komfortowo wyposażonych apartamentach, z których roztacza się widok na ogród, basen i morze.
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Plac zabaw
- Darmowe Wi-Fi
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Dla rodzin
- Spa
Położenie:
- ok. 2 km od centrum Nerja
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- milenasX504MO2022-09-23
Hotel średniej jakości. Pokoje mało przestronne. Dostaliśmy apartament z maluteńkim balkonikiem. Pokoje sprzątane codziennie, ale niedokładnie. W sumie to tylko wymiana ręczników i sprzątanie łazienki. Jedzenie przepyszne. Obsługa bardzo miła Zaskoczeniem było kiedy oddaliśmy i pokój i automatycznie skończył się all- za wszystko trzeba było płacić. Po raz pierwszy spotkaliśmy się z czymś takim. Na transfer czekaliśmy do późnego wieczora, więc obiad i kolacja kosztowała nas dodatkowo 20 Euro od osoby. Ogólnie w dzień cisza i spokój - można odpocząć. Animacje zaczynały się Ok 22
- abora1a2019-06-07Wyjątkowy
Wszystko zgodnie z opisem - elegancko, profesjonalnie, bardzo czysto i smacznie. Śniadanie (w wąskim zakresie) dostępne już po 6.00 rano; dobre rozwiązanie przed wczesną wycieczką autem. Widać, że hotel cieszy się dużą frekwencją, ale nasz pobyt pod koniec maja to niski sezon, więc można było spokojnie odpocząć. Wskazane wypożyczenie samochodu, chociaż na kilka dni; polecam Auto Sol w Torrox Costa. Moja uwaga: Wskazane uruchomienie częstej linii miejskich autobusów do Nerja, obecna Linea 3 zupełnie nie pokrywa zapotrzebowania gości. Można też pomyślec o tzw. busach hotelowych do Nerja.
- Dana R2019-02-17
Na zimowy urlop po raz trzeci wybrałam ten hotel. Jakież rozczarowanie!!!! Nowy właściciel tego, dotychczas świetnego hotelu, firma ONA , szybko zamienił hotel na lichy hotelik z małymi, dwiema gwiazdkami. Ostrzegam licznych, dotychczasowych Gości przed wielkim rozczarowaniem. Pokoje sprzątane są niestarannie, a o odkurzaniu nie ma mowy. Na specjalne życzenie jedynie raz, odkurzono wykładzinę w sypialni Jedzenie w restauracji praktycznie nie do konsumpcji - monotonność, najtańsze produkty, powtarzające się nieapetyczne sałatki, twarde smażone mięsa, tłuste żeberka !!!, zmiksowane zupy z jarzyn z poprzednich posiłków. Wino Soldepenas - a ok. 80 centów w detalu. Zniknęły białe obrusy ze stołów, a zastąpiły je pełne bakterii, wielokrotnego użytku plastikowe podkładki. Nieprofesjonalny, rotujący personek kelnerski. W barze nie podaje się kawy - jest dostępna, niesmaczna z automatu. Brakuje szklanek do whisky podawanej w zastępczych naczyniach do wody. Alkohole tanie, a barman nieprofesjonalny. ograniczono wieczorne animacje do 5 wieczorów. Ponadto, hotel wymaga remontu - ubytki w łazience, na tarasie, meble sfatygowane, nieświeżo. Jestem niemile zaskoczona tą negatywną zmianą, podobnie jak wielu Gości, którzy odwiedzili hotel na przełomie stycznia i lutego 2019. Wielu jz nich już nie wróci, ja i moi Przyjaciele, z którymi tam byliśmy, też pożegnaliśmy hotel na zawsze. Wielka szkoda, bo lokalizacja hotelu jest bardzo dobra - w pierwszej linii przy plaży.i jako baza wypadowa - rewelacyjny. Jednak wiele niedogodności, które zepsuły pobyt i brak gwarancji oczekiwanego standardu zdecydowanie wyklucza go z wyboru.