Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
- Jakość noclegu
Ilunion Islantilla - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- lotnisko Faro (Portugalia) ok. 85 km
- plaża bezpośrednio
- pole golfowe Campo de Golf Islantilla ok. 0,55 km
- centrum handlowe Centro Comercial ok. 0,83 km
- najbliższa miejscowość Lepe ok. 6,12 km
- najbliższa miejscowość Isla Cristina ok. 7,82 km
- Lokalizacja
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Iza D2019-12-18Bardzo dobry
Hotel położony bardzo blisko plaży. Spokojna, hotelowa okolica. We wrześniu większość sklepów jest już zamknięta. Niedaleko jest supermarket, parę restauracji i kilka sklepów. Plus za czystość. Pokoje sprzątane codziennie. Podczas wydawania posiłków, stoliki w restauracji sprzątane były błyskawicznie. Dużo animacji dla dzieci, zarówno na basenie w ciągu dnia, jak i wieczorami. Jedynym minusem był nieczynny już we wrześniu taras na dachu.
- adamn542016-07-27Bardzo dobry
Jestem zadowolony z pobytu w hotelu. Na plus zasługuje lokalizacja blisko pięknej plaży i centrum (małej ) Islantilli. Bardzo miła i pomocna cała obsługa hotelu. Śniadania i kolacje bardzo urozmaicone i smaczne. Jedynie więcej uwagi należałoby poświęcić w przygotowywanie potraw na miejscu.Pokoje niewielkie ale czyste, odświeżone, klimatyzacja działa poprawnie. Przydałoby się więcej półek na ubrania.
- Aky422019-11-12
Jako osoba, która odpowiedziała na skargę moich partnerów, mniej więcej nazywając ją kłamcą, oto kilka dowodów na to zdjęcie, krytykujących czystość pokoju hotelowego. Chciałbym również zwrócić uwagę, że nie tylko kierownik hotelu nie zadał sobie trudu opuszczenia biura, w którym mogliśmy zobaczyć, jak dana osoba usiadła, gdy usłyszeli o mojej reklamacji, ilunion Hotels AKA Hotels, Bed and Accommodation, odmawiają odpowiedzi na moją skargę. Zarezerwowałem to przez Travel Republic, a TR przyznało, że nie mogą uzyskać odpowiedzi od tej firmy, w związku z czym nie otrzymuję zwrotu pieniędzy za 2 noce, których nie zatrzymałem się w tym hotelu lub 1 noc, którą musiałem spędzić w najbrudniejszy pokój. Rozpatrzenie tej skargi w tamtym czasie i po niej było przerażające. Hotel i brak obsługi klienta są bardzo podobne. Dokładnie złodzieje.