Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel

Qgat Restaurant, Events & Hotel

BCN10278

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Pokoje
  • Czystość
  • Jakość noclegu
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Qgat Restaurant, Events & Hotel Hiszpania - Hotel
Wyjątkowy
2019-01-05

Szkoda, że lokalizacja i ładne pokoje, ale jakość śniadanie było straszne, nie było wygasł masła i ser smakował tak, jakby nie było przechowywane w lodówce, nie było bezpłatnej herbaty lub kawy, nie było smażone jajka lub omlet.

Andreea_Mocan
2019-11-01

Zarezerwowałem apartament dwupoziomowy, ponieważ zostałem poinformowany, że na górze jest pokój z łazienką i salonem na dole z kuchnią i lodówką bezpośrednio w ogrodzie. Chciałem mieć dwa cudowne dni wolne z mężem i nie czuć, że jesteśmy w pokoju hotelowym. Świętowaliśmy bardzo ważne wydarzenie. Niestety tak się nie stało. Rozpoczęcie ogrodu nie jest prywatne. Nie mogliśmy usiąść na zewnątrz, ponieważ jest to ścieżka. Dodatkowo, aby korzystać z kuchni, musisz zapłacić dodatkową opłatę (około 20 euro dziennie). Kuchnia jest w zamkniętej szafie, więc jest zlewem. Zasadniczo więc, jeśli chcesz zrobić kawę, musisz iść na górę i wziąć wodę z łazienki. Nachylenie schodów jest bardzo strome i męczące jest wchodzenie i schodzenie. W rzeczywistości poprosiłem o żelazko, a światła ciągle gasły. Aby włączyć światło, musiałem zejść na dół, a następnie na górę, aby kontynuować prasowanie. W końcu spóźniłem się na wizytę u fryzjera z powodu tego incydentu i czasu poświęconego na jego rozwiązanie. Zarezerwowałem również ten pokój, ponieważ miał jacuzzi, ale nie działało. Po kąpieli wytrysnęła gorąca woda, więc mój mąż nie mógł nawet nie wziąć prysznica. Te dwupoziomowe mają bardzo mały kocioł, co nie ma sensu, jeśli w pokoju jest wanna z jacuzzi. Mówi się również, że istnieje telewizja satelitarna, ale tak nie jest. Łóżko nie jest podwójne, ale dwa łóżka razem z bardzo niebezpiecznymi narożnikami, uderzyłem się tam kilkakrotnie, stłucząc nogi. Chociaż materace są wygodne, łóżko otwierało się ciągle na środku. Są dwoje drzwi, jedno prowadzi do sypialni na wyższym poziomie, a drugie na dół do kuchni. Ludzie krzyczeli w nocy na korytarzu, gdzie znajdują się drzwi kuchni. Dodatkowo naliczono mi podatki za dwie osoby, mój mąż nie spał pierwszej nocy. To nie jest zbyt dużo pieniędzy, ale jest to zasada. Ma ekspres do kawy, ale ekspres do kawy nie jest przyjazny dla użytkownika. W przypadku użycia więcej niż dwóch kapsułek naliczona zostanie dodatkowa opłata w wysokości 1 euro za każdą dodatkową. Trzymają talerze i sztućce zamknięte, więc w zasadzie trzeba o nie pytać w restauracji. Nie dlatego zarezerwowałem dupleks. Ogólnie polecam, jeśli kiedykolwiek wrócę do tego hotelu, pokój dwuosobowy, jest o wiele tańszy i bardziej ci się spodoba. Personel wydaje się nieprofesjonalny. Nie tylko kelnerki, choć w końcu robią to, co im się mówi, recepcjonistki lub kierownik restauracji. Jedna recepcjonistka pokazywała stanik. Myślę, że nie zdawała sobie sprawy, ale koszula była asymetryczna z dużym rozcięciem na środku. Oczywiście nie jest to odpowiednie do pracy w czterogwiazdkowym hotelu. Świętowaliśmy bardzo ważne wydarzenie i nie spełniliśmy wymogu posiadania prywatnej sali funkcyjnej, ale dzieliliśmy jadalnię z innymi ludźmi. W porządku, ale bardzo niegrzecznie zostaliśmy poproszeni o wyprowadzkę, ponieważ stół musiał być przygotowany na wieczorne nabożeństwa. W Barcelonie było wcześnie i nikogo tam nie było, reszta stolików była pusta. Duże lub małe wydarzenia, płacimy jak wszyscy inni. Kierownik wydarzenia poinformował mnie, że możemy się zrelaksować i rozmawiać, ale jak się okazało, nie było to możliwe. Powiedziano mi również, że moje imię będzie w tabeli jako odniesienie, ale tak nie było. Gdybym to wiedział, dokonałbym rezerwacji w innym miejscu. Oczywiste jest, że brak jest komunikacji między kierownikiem wydarzenia a restauracją. Wreszcie, obciążyli nas, ja. mi. umowa została zawarta z góry i musiałem ubiegać się o zwrot pieniędzy. Zwrócono pieniądze, ale następnego dnia musiałem poradzić sobie z tą samą osobą, która poprosiła nas o nieuprzejmy ruch. Ponownie marnotrawstwo energii. Jedzenie było bardzo miłe w hotelu. Podziękowania dla szefa kuchni za uratowanie dnia. Niestety, w oparciu o nasze doświadczenie i przede wszystkim dlatego, że było to bardzo ważne święto, o którym hotel wiedział, w oparciu o jakość pokoi oraz opłaconą obsługę i cenę, obawiam się, że NIE MOGĘ polecić tego hotelu. Kierownictwo hotelu musi poprawić jakość usług i udogodnień (np. W pokoju hotelowym nie może zabraknąć ciepłej wody). Reklama nie jest uczciwym i prawdziwym poglądem na to, co dostajesz. Ze względu na okoliczności mogę poprosić o zwrot jednej nocy. Chociaż pracownicy mogli próbować, muszą zostać przeszkoleni do profesjonalnej pracy w gościnności.

AneZRZR
2019-10-28

Jest to bardzo ładny hotel z pięknymi pokojami, czystymi i dobrze wyposażonymi, wygodnymi łóżkami, dobrą obsługą i dobrym jedzeniem w restauracji. Ale dużym rozczarowaniem było, gdy po wymeldowaniu poprosiłem o taksówkę na lotnisko, a oni powiedzieli, że mają spór z lokalną firmą taksówkową i że będę musiał iść do centrum handlowego („nie wiesz, gdzie centrum handlowe jest?? ”) i zadzwoń stamtąd, co było szczerze śmieszne. Rozwiąż to Qgat!

pablohombre
Wyjątkowy
2019-05-29

Miałem naprawdę duży apartament na 2 poziomach i pokój był świetny - czysty i dobrze wyposażony, wygodne łóżko, ładna łazienka - i obsługa była doskonała, chociaż mężczyzna na śniadanie mógł być nieco bardziej wesoły! Wybór na śniadanie nie był ogromny, ale moim zdaniem był smaczny, dobrze zaprezentowany i oferował wszystko, czego można było potrzebować i naprawdę cieszyłem się każdego ranka. W zależności od pory roku może to być bardzo drogie, jak w przypadku wszystkich przyzwoitych hoteli w Sant Cugat, ale zawsze tańsze niż w Barcelonie i zapewniłem stawkę, która była niższa niż połowa stawki w gorszym hotelu na Playa Catalunya w centrum Barcelony i pamiętaj, że jest bardzo tania, częsta i szybka podróż pociągiem do Barcelony.

pablohombre
2019-03-01

Musiałem tam pojechać, bo wszystkie inne hotele były pełne. Bardzo drogie w tym tygodniu (impreza miejska). Bardzo duży pokój, czysty (ale 200 € / noc!). Dobra restauracja. Ale bardzo powolna usługa do odprawy / wymeldowania Chciałbym wrócić, ale po niższej cenie

lpo38
2019-01-05

Szkoda, że lokalizacja i ładne pokoje, ale jakość śniadanie było straszne, nie było wygasł masła i ser smakował tak, jakby nie było przechowywane w lodówce, nie było bezpłatnej herbaty lub kawy, nie było smażone jajka lub omlet.

Andreea_Mocan
2019-11-01

Zarezerwowałem apartament dwupoziomowy, ponieważ zostałem poinformowany, że na górze jest pokój z łazienką i salonem na dole z kuchnią i lodówką bezpośrednio w ogrodzie. Chciałem mieć dwa cudowne dni wolne z mężem i nie czuć, że jesteśmy w pokoju hotelowym. Świętowaliśmy bardzo ważne wydarzenie. Niestety tak się nie stało. Rozpoczęcie ogrodu nie jest prywatne. Nie mogliśmy usiąść na zewnątrz, ponieważ jest to ścieżka. Dodatkowo, aby korzystać z kuchni, musisz zapłacić dodatkową opłatę (około 20 euro dziennie). Kuchnia jest w zamkniętej szafie, więc jest zlewem. Zasadniczo więc, jeśli chcesz zrobić kawę, musisz iść na górę i wziąć wodę z łazienki. Nachylenie schodów jest bardzo strome i męczące jest wchodzenie i schodzenie. W rzeczywistości poprosiłem o żelazko, a światła ciągle gasły. Aby włączyć światło, musiałem zejść na dół, a następnie na górę, aby kontynuować prasowanie. W końcu spóźniłem się na wizytę u fryzjera z powodu tego incydentu i czasu poświęconego na jego rozwiązanie. Zarezerwowałem również ten pokój, ponieważ miał jacuzzi, ale nie działało. Po kąpieli wytrysnęła gorąca woda, więc mój mąż nie mógł nawet nie wziąć prysznica. Te dwupoziomowe mają bardzo mały kocioł, co nie ma sensu, jeśli w pokoju jest wanna z jacuzzi. Mówi się również, że istnieje telewizja satelitarna, ale tak nie jest. Łóżko nie jest podwójne, ale dwa łóżka razem z bardzo niebezpiecznymi narożnikami, uderzyłem się tam kilkakrotnie, stłucząc nogi. Chociaż materace są wygodne, łóżko otwierało się ciągle na środku. Są dwoje drzwi, jedno prowadzi do sypialni na wyższym poziomie, a drugie na dół do kuchni. Ludzie krzyczeli w nocy na korytarzu, gdzie znajdują się drzwi kuchni. Dodatkowo naliczono mi podatki za dwie osoby, mój mąż nie spał pierwszej nocy. To nie jest zbyt dużo pieniędzy, ale jest to zasada. Ma ekspres do kawy, ale ekspres do kawy nie jest przyjazny dla użytkownika. W przypadku użycia więcej niż dwóch kapsułek naliczona zostanie dodatkowa opłata w wysokości 1 euro za każdą dodatkową. Trzymają talerze i sztućce zamknięte, więc w zasadzie trzeba o nie pytać w restauracji. Nie dlatego zarezerwowałem dupleks. Ogólnie polecam, jeśli kiedykolwiek wrócę do tego hotelu, pokój dwuosobowy, jest o wiele tańszy i bardziej ci się spodoba. Personel wydaje się nieprofesjonalny. Nie tylko kelnerki, choć w końcu robią to, co im się mówi, recepcjonistki lub kierownik restauracji. Jedna recepcjonistka pokazywała stanik. Myślę, że nie zdawała sobie sprawy, ale koszula była asymetryczna z dużym rozcięciem na środku. Oczywiście nie jest to odpowiednie do pracy w czterogwiazdkowym hotelu. Świętowaliśmy bardzo ważne wydarzenie i nie spełniliśmy wymogu posiadania prywatnej sali funkcyjnej, ale dzieliliśmy jadalnię z innymi ludźmi. W porządku, ale bardzo niegrzecznie zostaliśmy poproszeni o wyprowadzkę, ponieważ stół musiał być przygotowany na wieczorne nabożeństwa. W Barcelonie było wcześnie i nikogo tam nie było, reszta stolików była pusta. Duże lub małe wydarzenia, płacimy jak wszyscy inni. Kierownik wydarzenia poinformował mnie, że możemy się zrelaksować i rozmawiać, ale jak się okazało, nie było to możliwe. Powiedziano mi również, że moje imię będzie w tabeli jako odniesienie, ale tak nie było. Gdybym to wiedział, dokonałbym rezerwacji w innym miejscu. Oczywiste jest, że brak jest komunikacji między kierownikiem wydarzenia a restauracją. Wreszcie, obciążyli nas, ja. mi. umowa została zawarta z góry i musiałem ubiegać się o zwrot pieniędzy. Zwrócono pieniądze, ale następnego dnia musiałem poradzić sobie z tą samą osobą, która poprosiła nas o nieuprzejmy ruch. Ponownie marnotrawstwo energii. Jedzenie było bardzo miłe w hotelu. Podziękowania dla szefa kuchni za uratowanie dnia. Niestety, w oparciu o nasze doświadczenie i przede wszystkim dlatego, że było to bardzo ważne święto, o którym hotel wiedział, w oparciu o jakość pokoi oraz opłaconą obsługę i cenę, obawiam się, że NIE MOGĘ polecić tego hotelu. Kierownictwo hotelu musi poprawić jakość usług i udogodnień (np. W pokoju hotelowym nie może zabraknąć ciepłej wody). Reklama nie jest uczciwym i prawdziwym poglądem na to, co dostajesz. Ze względu na okoliczności mogę poprosić o zwrot jednej nocy. Chociaż pracownicy mogli próbować, muszą zostać przeszkoleni do profesjonalnej pracy w gościnności.

AneZRZR

Qgat Restaurant, Events & Hotel - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Ten uroczy, przyjazny rodzinom aparthotel cieszy się dogodną lokalizacją w słynnej dzielnicy biznesowej i rozrywkowej Sant Cugat del Valles. W pobliżu znajduje się park biznesowy Can Sant Joan i duże centrum handlowe. Centrum miejscowości Sant Cugat oddalone jest o około 1,5 km. Znajduje się tu rzymski klasztor. Barcelona oddalona jest o około 20 km. Goście znajdą tu wiele atrakcji turystycznych, w tym plażę. Odległość od lotniska w Barcelonie wynosi około 25 km.
  • Odległość od plaży ok. 22 km
  • Odległość od centrum miasta ok. 1,5 km
  • Odległość od pola golfowego ok. 1,5 km
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(207 opinii)
(207 opinii)
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Lokalizacja
    Wartość
  • AneZRZR2019-11-01

    Zarezerwowałem apartament dwupoziomowy, ponieważ zostałem poinformowany, że na górze jest pokój z łazienką i salonem na dole z kuchnią i lodówką bezpośrednio w ogrodzie. Chciałem mieć dwa cudowne dni wolne z mężem i nie czuć, że jesteśmy w pokoju hotelowym. Świętowaliśmy bardzo ważne wydarzenie. Niestety tak się nie stało. Rozpoczęcie ogrodu nie jest prywatne. Nie mogliśmy usiąść na zewnątrz, ponieważ jest to ścieżka. Dodatkowo, aby korzystać z kuchni, musisz zapłacić dodatkową opłatę (około 20 euro dziennie). Kuchnia jest w zamkniętej szafie, więc jest zlewem. Zasadniczo więc, jeśli chcesz zrobić kawę, musisz iść na górę i wziąć wodę z łazienki. Nachylenie schodów jest bardzo strome i męczące jest wchodzenie i schodzenie. W rzeczywistości poprosiłem o żelazko, a światła ciągle gasły. Aby włączyć światło, musiałem zejść na dół, a następnie na górę, aby kontynuować prasowanie. W końcu spóźniłem się na wizytę u fryzjera z powodu tego incydentu i czasu poświęconego na jego rozwiązanie. Zarezerwowałem również ten pokój, ponieważ miał jacuzzi, ale nie działało. Po kąpieli wytrysnęła gorąca woda, więc mój mąż nie mógł nawet nie wziąć prysznica. Te dwupoziomowe mają bardzo mały kocioł, co nie ma sensu, jeśli w pokoju jest wanna z jacuzzi. Mówi się również, że istnieje telewizja satelitarna, ale tak nie jest. Łóżko nie jest podwójne, ale dwa łóżka razem z bardzo niebezpiecznymi narożnikami, uderzyłem się tam kilkakrotnie, stłucząc nogi. Chociaż materace są wygodne, łóżko otwierało się ciągle na środku. Są dwoje drzwi, jedno prowadzi do sypialni na wyższym poziomie, a drugie na dół do kuchni. Ludzie krzyczeli w nocy na korytarzu, gdzie znajdują się drzwi kuchni. Dodatkowo naliczono mi podatki za dwie osoby, mój mąż nie spał pierwszej nocy. To nie jest zbyt dużo pieniędzy, ale jest to zasada. Ma ekspres do kawy, ale ekspres do kawy nie jest przyjazny dla użytkownika. W przypadku użycia więcej niż dwóch kapsułek naliczona zostanie dodatkowa opłata w wysokości 1 euro za każdą dodatkową. Trzymają talerze i sztućce zamknięte, więc w zasadzie trzeba o nie pytać w restauracji. Nie dlatego zarezerwowałem dupleks. Ogólnie polecam, jeśli kiedykolwiek wrócę do tego hotelu, pokój dwuosobowy, jest o wiele tańszy i bardziej ci się spodoba. Personel wydaje się nieprofesjonalny. Nie tylko kelnerki, choć w końcu robią to, co im się mówi, recepcjonistki lub kierownik restauracji. Jedna recepcjonistka pokazywała stanik. Myślę, że nie zdawała sobie sprawy, ale koszula była asymetryczna z dużym rozcięciem na środku. Oczywiście nie jest to odpowiednie do pracy w czterogwiazdkowym hotelu. Świętowaliśmy bardzo ważne wydarzenie i nie spełniliśmy wymogu posiadania prywatnej sali funkcyjnej, ale dzieliliśmy jadalnię z innymi ludźmi. W porządku, ale bardzo niegrzecznie zostaliśmy poproszeni o wyprowadzkę, ponieważ stół musiał być przygotowany na wieczorne nabożeństwa. W Barcelonie było wcześnie i nikogo tam nie było, reszta stolików była pusta. Duże lub małe wydarzenia, płacimy jak wszyscy inni. Kierownik wydarzenia poinformował mnie, że możemy się zrelaksować i rozmawiać, ale jak się okazało, nie było to możliwe. Powiedziano mi również, że moje imię będzie w tabeli jako odniesienie, ale tak nie było. Gdybym to wiedział, dokonałbym rezerwacji w innym miejscu. Oczywiste jest, że brak jest komunikacji między kierownikiem wydarzenia a restauracją. Wreszcie, obciążyli nas, ja. mi. umowa została zawarta z góry i musiałem ubiegać się o zwrot pieniędzy. Zwrócono pieniądze, ale następnego dnia musiałem poradzić sobie z tą samą osobą, która poprosiła nas o nieuprzejmy ruch. Ponownie marnotrawstwo energii. Jedzenie było bardzo miłe w hotelu. Podziękowania dla szefa kuchni za uratowanie dnia. Niestety, w oparciu o nasze doświadczenie i przede wszystkim dlatego, że było to bardzo ważne święto, o którym hotel wiedział, w oparciu o jakość pokoi oraz opłaconą obsługę i cenę, obawiam się, że NIE MOGĘ polecić tego hotelu. Kierownictwo hotelu musi poprawić jakość usług i udogodnień (np. W pokoju hotelowym nie może zabraknąć ciepłej wody). Reklama nie jest uczciwym i prawdziwym poglądem na to, co dostajesz. Ze względu na okoliczności mogę poprosić o zwrot jednej nocy. Chociaż pracownicy mogli próbować, muszą zostać przeszkoleni do profesjonalnej pracy w gościnności.

  • pablohombre2019-10-28

    Jest to bardzo ładny hotel z pięknymi pokojami, czystymi i dobrze wyposażonymi, wygodnymi łóżkami, dobrą obsługą i dobrym jedzeniem w restauracji. Ale dużym rozczarowaniem było, gdy po wymeldowaniu poprosiłem o taksówkę na lotnisko, a oni powiedzieli, że mają spór z lokalną firmą taksówkową i że będę musiał iść do centrum handlowego („nie wiesz, gdzie centrum handlowe jest?? ”) i zadzwoń stamtąd, co było szczerze śmieszne. Rozwiąż to Qgat!

  • pablohombre2019-05-29
    Wyjątkowy

    Miałem naprawdę duży apartament na 2 poziomach i pokój był świetny - czysty i dobrze wyposażony, wygodne łóżko, ładna łazienka - i obsługa była doskonała, chociaż mężczyzna na śniadanie mógł być nieco bardziej wesoły! Wybór na śniadanie nie był ogromny, ale moim zdaniem był smaczny, dobrze zaprezentowany i oferował wszystko, czego można było potrzebować i naprawdę cieszyłem się każdego ranka. W zależności od pory roku może to być bardzo drogie, jak w przypadku wszystkich przyzwoitych hoteli w Sant Cugat, ale zawsze tańsze niż w Barcelonie i zapewniłem stawkę, która była niższa niż połowa stawki w gorszym hotelu na Playa Catalunya w centrum Barcelony i pamiętaj, że jest bardzo tania, częsta i szybka podróż pociągiem do Barcelony.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI