Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel

Catalonia Barcelona 505

BCN10102

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Obsługa
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Catalonia Barcelona 505 Hiszpania - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2019-09-07

Bardzo podobał mi się pobyt w hotelu: łóżko było super wygodne i dobrze spałem. Pracownicy byli pomocni i cudowni: szczególnie Munia, Yamara i Alba - dziękuję! Przydatne było posiadanie drukarni w holu, a taras na dachu był miłym dodatkiem. Tyle tylko, że taras można otworzyć wcześniej lub pozostać otwarty dla gości, którzy są zajęci w ciągu dnia. *****

Tim W
Wyjątkowy
2019-12-15

Mieszkaliśmy w tym hotelu kilka tygodni temu i było bardzo dobrze! Amaizing śniadanie z dużą ilością do zaoferowania wszystkim Pokoje są bardzo dobrej wielkości, a łóżka są bardzo, bardzo wygodne. Świetne zasłony zaciemniające, a personel jest bardzo pomocny. (szczególnie Jordi, który nam bardzo pomógł) W ogóle można polecić hotel.

samlE2380PG
2019-11-12

Istnieją pozytywne i negatywne informacje o tym hotelu. Byłem na wycieczce autobusowej z Globusem, więc mój pokój został zarezerwowany dla mnie. Zapłaciłem za dodatkową noc, 141 USD. Teraz widzę pojedynczy pokój na tej stronie za 70 USD. CO ZA ZDZIERSTWO! ! ! Mój pokój był ładny i przestronny. Świetny materac i poduszki. Ciepła woda i prysznic były fantastyczne. Ogólnie stan hotelu jest bardzo dobry. Ładne udogodnienia. Nie podobała mi się lokalizacja hotelu. To nie jest blisko historycznych obszarów, ani centrów handlowych / handlowych miasta. Będąc Amerykaninem i nie mogąc mówić zbyt dobrze po hiszpańsku, moja szansa, a nie hotel, podróżowanie po mieście było trudne. Hotel znajduje się w pobliżu stacji metra, ale podróżując samotnie, nie chciałem ryzykować, że wsiądę w niewłaściwy pociąg i nie znajdę nikogo, kto mógłby mi pomóc. Prawie każda taksówka kosztuje 15 euro, a kierowcy, którzy nie rozumieją angielskiego, (zacząłem zapisywać adres (wręczam im), po prostu wystartowałem i uruchomiłem licznik. Trzykrotnie wysadzono mnie gdzieś, gdzie chciałem Większość kierowców była bardzo niegrzeczna i otwarcie się denerwowała, kiedy płaciłem kartą kredytową. Tylko trzech pracowników hotelu było miłych do czynienia, Yumara, Munia i młody mężczyzna, który pracował wieczorami. Inni członkowie, zwłaszcza mężczyźni, którzy pracowali wieczorami i mężczyzna, który pracował nad bufetem śniadaniowym, byli niegrzeczni i tak naprawdę nie chcieli mi pomóc, gdy miałem problem. Hotel sprzedał mi bilet na jeden autobus piętrowy typu hop on hop off hop za 30 euro. Dostałem wydruk płatności. Gdy przedstawiłem go w autobusie, nie skanował. Wydałem 15 euro w drodze do autobusu i 15 euro z powrotem do hotelu. Powiedziałem o tym hotelowi. Powiedzieli, że dostaną zwrot pieniędzy, którego wciąż nie widziałem. To było sześć dni temu. Mam 60 euro za przejazd autobusem, którego nigdy nie wziąłem. Dowiedziałem się również, że inny autobus turystyczny kursuje w pobliżu hotelu. Dlaczego hotel nie sprzedałby tej linii autobusowej? Wreszcie śniadanie nie było dobre, zwłaszcza „gorące produkty”. „Jajka były zimne, a cieknące kiełbasy ledwo ugotowane. Pokrojone melony nie były dojrzałe. Poleciłbym ten hotel tylko wtedy, gdy można mówić płynnie po katalońsku, lokalnym dialekcie hiszpańskim, poruszać się metrem lub autobusem miejskim, czytając hiszpański. Jako przypis spotkałem niegrzecznych taksówkarzy w Barcelonie i Madrycie. W tych dwóch obszarach miałem poważne problemy z językiem. Nie ponoszę odpowiedzialności tego hotelu za te problemy. Korzystam dzisiaj z taksówek w Sewilli. Co za różnica, nie tylko u taksówkarzy, ale także w innych obszarach usług. Jeden z kierowców powiedział mi, że wkrótce Sewilla będzie oferować kierowcy kursy angielskiego.

Dennis H
2019-10-18

Właśnie wróciłem z 5 dni w Barcelonie na moją ostatnią podróż w tym roku. Jestem częstym podróżnikiem i zawsze lubię wypróbowywać nowy hotel, jeśli mogę, ilekroć jadę do BCN. Ten hotel w żadnym wypadku nie jest czterogwiazdkowy i mogę śmiało powiedzieć, że zatrzymałem się w wielu czterogwiazdkowych hotelach w Barcelonie, a to na pewno nie jeden. Hotel jest przestarzały, basen jest zimny i wychodzi na budynki, nad którymi ciągle pracują. Widok z pokoju był na czyjąś łazienkę i brudną uliczkę. . . nieźle jak na 630, myślisz! Nie poleciłbym tego hotelu, chyba że lubisz przebywać w pobliżu ruchu i hałasu, a hotel jest staroświecki. Jeśli szukasz 4 *, wrócę teraz do księżniczki z Barcelony, która ma wyjątkowy basen na 23 piętrze lub plac Catalonia. Nie wspominając o tym, że basen jest zardzewiały i prawdopodobnie potrzebuje trochę tlc

Robbie W
2019-09-09

Jako część katalońskich hoteli w Barcelonie jest to idealne miejsce na spędzenie wakacji. Są pewne problemy z hałasem dochodzącym w nocy z baru i okien, przynajmniej na parterze. Ogólnie wydaje się, że jest w porządku

rocha3007
Wyjątkowy
2019-09-07

Bardzo podobał mi się pobyt w hotelu: łóżko było super wygodne i dobrze spałem. Pracownicy byli pomocni i cudowni: szczególnie Munia, Yamara i Alba - dziękuję! Przydatne było posiadanie drukarni w holu, a taras na dachu był miłym dodatkiem. Tyle tylko, że taras można otworzyć wcześniej lub pozostać otwarty dla gości, którzy są zajęci w ciągu dnia. *****

Tim W
Wyjątkowy
2019-12-15

Mieszkaliśmy w tym hotelu kilka tygodni temu i było bardzo dobrze! Amaizing śniadanie z dużą ilością do zaoferowania wszystkim Pokoje są bardzo dobrej wielkości, a łóżka są bardzo, bardzo wygodne. Świetne zasłony zaciemniające, a personel jest bardzo pomocny. (szczególnie Jordi, który nam bardzo pomógł) W ogóle można polecić hotel.

samlE2380PG

Catalonia Barcelona 505 - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(811 opinii)
(811 opinii)
    Czystość
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Lokalizacja
    Wartość
  • samlE2380PG2019-12-15
    Wyjątkowy

    Mieszkaliśmy w tym hotelu kilka tygodni temu i było bardzo dobrze! Amaizing śniadanie z dużą ilością do zaoferowania wszystkim Pokoje są bardzo dobrej wielkości, a łóżka są bardzo, bardzo wygodne. Świetne zasłony zaciemniające, a personel jest bardzo pomocny. (szczególnie Jordi, który nam bardzo pomógł) W ogóle można polecić hotel.

  • Dennis H2019-11-12

    Istnieją pozytywne i negatywne informacje o tym hotelu. Byłem na wycieczce autobusowej z Globusem, więc mój pokój został zarezerwowany dla mnie. Zapłaciłem za dodatkową noc, 141 USD. Teraz widzę pojedynczy pokój na tej stronie za 70 USD. CO ZA ZDZIERSTWO! ! ! Mój pokój był ładny i przestronny. Świetny materac i poduszki. Ciepła woda i prysznic były fantastyczne. Ogólnie stan hotelu jest bardzo dobry. Ładne udogodnienia. Nie podobała mi się lokalizacja hotelu. To nie jest blisko historycznych obszarów, ani centrów handlowych / handlowych miasta. Będąc Amerykaninem i nie mogąc mówić zbyt dobrze po hiszpańsku, moja szansa, a nie hotel, podróżowanie po mieście było trudne. Hotel znajduje się w pobliżu stacji metra, ale podróżując samotnie, nie chciałem ryzykować, że wsiądę w niewłaściwy pociąg i nie znajdę nikogo, kto mógłby mi pomóc. Prawie każda taksówka kosztuje 15 euro, a kierowcy, którzy nie rozumieją angielskiego, (zacząłem zapisywać adres (wręczam im), po prostu wystartowałem i uruchomiłem licznik. Trzykrotnie wysadzono mnie gdzieś, gdzie chciałem Większość kierowców była bardzo niegrzeczna i otwarcie się denerwowała, kiedy płaciłem kartą kredytową. Tylko trzech pracowników hotelu było miłych do czynienia, Yumara, Munia i młody mężczyzna, który pracował wieczorami. Inni członkowie, zwłaszcza mężczyźni, którzy pracowali wieczorami i mężczyzna, który pracował nad bufetem śniadaniowym, byli niegrzeczni i tak naprawdę nie chcieli mi pomóc, gdy miałem problem. Hotel sprzedał mi bilet na jeden autobus piętrowy typu hop on hop off hop za 30 euro. Dostałem wydruk płatności. Gdy przedstawiłem go w autobusie, nie skanował. Wydałem 15 euro w drodze do autobusu i 15 euro z powrotem do hotelu. Powiedziałem o tym hotelowi. Powiedzieli, że dostaną zwrot pieniędzy, którego wciąż nie widziałem. To było sześć dni temu. Mam 60 euro za przejazd autobusem, którego nigdy nie wziąłem. Dowiedziałem się również, że inny autobus turystyczny kursuje w pobliżu hotelu. Dlaczego hotel nie sprzedałby tej linii autobusowej? Wreszcie śniadanie nie było dobre, zwłaszcza „gorące produkty”. „Jajka były zimne, a cieknące kiełbasy ledwo ugotowane. Pokrojone melony nie były dojrzałe. Poleciłbym ten hotel tylko wtedy, gdy można mówić płynnie po katalońsku, lokalnym dialekcie hiszpańskim, poruszać się metrem lub autobusem miejskim, czytając hiszpański. Jako przypis spotkałem niegrzecznych taksówkarzy w Barcelonie i Madrycie. W tych dwóch obszarach miałem poważne problemy z językiem. Nie ponoszę odpowiedzialności tego hotelu za te problemy. Korzystam dzisiaj z taksówek w Sewilli. Co za różnica, nie tylko u taksówkarzy, ale także w innych obszarach usług. Jeden z kierowców powiedział mi, że wkrótce Sewilla będzie oferować kierowcy kursy angielskiego.

  • Robbie W2019-10-18

    Właśnie wróciłem z 5 dni w Barcelonie na moją ostatnią podróż w tym roku. Jestem częstym podróżnikiem i zawsze lubię wypróbowywać nowy hotel, jeśli mogę, ilekroć jadę do BCN. Ten hotel w żadnym wypadku nie jest czterogwiazdkowy i mogę śmiało powiedzieć, że zatrzymałem się w wielu czterogwiazdkowych hotelach w Barcelonie, a to na pewno nie jeden. Hotel jest przestarzały, basen jest zimny i wychodzi na budynki, nad którymi ciągle pracują. Widok z pokoju był na czyjąś łazienkę i brudną uliczkę. . . nieźle jak na 630, myślisz! Nie poleciłbym tego hotelu, chyba że lubisz przebywać w pobliżu ruchu i hałasu, a hotel jest staroświecki. Jeśli szukasz 4 *, wrócę teraz do księżniczki z Barcelony, która ma wyjątkowy basen na 23 piętrze lub plac Catalonia. Nie wspominając o tym, że basen jest zardzewiały i prawdopodobnie potrzebuje trochę tlc

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI