Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
The Royal Senses Resort, Curio Collection by Hilton - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 18 km od centrum miasta
- czas dojazdu z lotniska ok. 55 min
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Syl V2024-06-01Wyjątkowy
Tygodniowy pobyt z przyjaciółką oceniamy na bardzo dobry . Hotel godny polecenia , obsługa na wysokim poziomie , codziennie wszyscy są witani przez obsługę na sali śniadań i odprowadzani do stolików by zająć miejsca , co do pokoju również nie mamy się do czego przyczepić . Śniadania bardzo dobre , jest wybór , codziennie można wybrać coś innego , wszystko świeże - owoce , soki , pieczywo , pycha . Baseny piękne , wygodne leżaki , dogodny transport na plażę , na której jest spokojnie , również panuje obsługa , można zamówić coś do jedzenia czy picia i wszystko dostaje się pod nos . Zdecydowanie polecamy to miejsce i chcemy do niego wrócić . Jak dla nas hotel reprezentuje wysoki poziom . Blisko jest do centrum - zaledwie kilka minut taksówką a do Rethymo można się dostać autobusem , który jedzie około 30 min do lokalnych restauracji z pysznym jedzeniem . Pozdrawiamy
- ewelinasV4399EE2022-06-25Wyjątkowy
Bardzo udany pobyt. Idealna obsługa. Pyszne śniadania. A zachody słońca coś niesamowitego. Napewno kiedyś wrócę. Spokój cisza. SPA bardzo fajne zabiegi można się zrelaksować. Zabieg na ciało po opalaniu warte. Sam hotel pięknie zaprojektowany.
- MonikaK082021-07-29
Spędziłam 10 dni w tym hotelu, i oto co zauważyłam: Na pierwszym miejscu jako najgorszą stawiam czystość tego hotelu a raczej jej brak. Sprzątanie w pokojach to jakaś pomyłka 😤 czy było sprzątane czy nie różnicy nie widziałam. Zwróciłam uwagę na ten fakt dla szefowej sprzątaczek tego hotelu i ona mnie zapewniła że porozmawia z paniami które sprzątają nasz pokój i będzie poprawa, Niestety jedyne co się poprawiło to to, że tego dnia z ręczników zrobiono Łabędzie na łóżku, a pokój był nadal brudny. Przejdźmy do śniadania: Bufet dość dobrze zaopatrzony, ale za to serwis na sali całkowicie niezorganizowany. W pierwszych dniach zamawialiśmy kawę i zawsze dostawaliśmy ją albo i nie na koniec posiłku. W pojemniczkach na stoliku zawsze brakowało cukru, widocznie nikt tego nie sprawdzał pomiędzy jednym klientem a drugim.W połowie naszego pobytu widziałam poprawa ale myślę że spowodowana ona była obecnością szefa tego hotelu podczas śniadania. I dzięki temu udało mi się napić kawy podczas śniadania. Basen: Jak na 170 pokoi w tym hotelu, to moim zdaniem jest stanowczo za mało leżaków. Znaleźć wolne miejsce czasami graniczyło z cudem. Nie czułam się wcale a wcale jakbym była w hotelu pięciogwiazdkowym. Oczywiście hotel jest w ciągłym remoncie, wiele rzeczy nie jest jeszcze skończone. Dodam że zdjęcia promujące ten hotel nie mają nic wspólnego z rzeczywistością i wprowadzają w błąd klienta. Z czystym sumieniem nie polecam wam tego hotelu