Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
Summer Beach - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Port Lotniczy Chania ok. 49 km
- ok. 350 m od plaży
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- becky d2025-07-15Wyjątkowy
Mój pobyt w tym hotelu był naprawdę wyjątkowy! Obsługa była bardzo uprzejma, pomocna i zawsze uśmiechnięta. Pokój był czysty, przestronny i wygodny, a łóżko zapewniało doskonały wypoczynek po całym dniu zwiedzania. Śniadania były pyszne i różnorodne, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Lokalizacja hotelu jest świetna – blisko do najważniejszych atrakcji miasta, restauracji i sklepów. Dodatkowo bardzo doceniam i basenu, które były zadbane i czyste. Zdecydowanie polecam ten hotel każdemu, kto szuka komfortowego i przyjemnego miejsca na pobyt. Na pewno wrócę tu przy kolejnej wizycie!
- Malgorzata M2025-07-01
Ta opinia oparta jest na naszej subiektywnej ocenie, ukształtowanej przez wrażenia oraz jakość usług hotelowych. Plusy: Jeśli ktoś ma duże trudności z językami obcymi, to w tym hotelu wielu pracowników mówi po rosyjsku/ukraińsku/polsku. Nawet jeśli nie, to będą starali się zrozumieć cię "na migi". Jedzenie dla nas było trochę specyficzne, ale wiadomo – wszystkim się nie dogodzi. Można coś wybrać, z głodu się nie umrze. Sprzątanie pokoju: Zauważyliśmy, że w naszym pokoju sprzątały różne osoby, ponieważ jakość sprzątania się różniła. Jedna osoba sprzątała bardzo dobrze, uzupełniała kawę i środki higieniczne, inna z kolei robiła to niedokładnie – raz nawet zabrano nam 2 saszetki kawy. Minusy: Przyjechaliśmy do hotelu o 3 w nocy, dostaliśmy klucz i poszliśmy spać. Niestety ani w nocy, ani rano nikt nas nie poinformował, gdzie znajduje się stołówka, z czego możemy korzystać i które leżaki należą do naszego hotelu. W zasadzie przez cały pobyt wszystko musieliśmy sami dopytywać i odkrywać. Nasz pokój składał się z dwóch pomieszczeń i były w nim dwa łóżka: jedno podwójne i jedno pojedyncze. Na pojedynczym łóżku była wygnieciona poduszka, jakby ktoś już na niej leżał, a na prześcieradle były krótkie czarne włosy. Być może sprzątaczka postanowiła sobie odpocząć po sprzątaniu... Pierwszego dnia, gdy wymieniano ręczniki, jeden z nich miał brązowe plamy przypominające rdzę. W stołówce podczas każdego posiłku kelnerzy (najczęściej młoda dziewczyna) stali nad nami i czekali, aż skończymy jeść, żeby zabrać talerz. Rozumiem, że chcą szybko sprzątać, ale robiło się przez to bardzo niekomfortowo. W godzinach szczytu, kiedy wszyscy wracali z plaży, mogło nie być wody. Przy wejściu do restauracji kobieta na recepcji nie wpuściła mnie do stołówki, ponieważ trzymałam butelkę w ręku, aby nalać sobie zwykłej niegazowanej wody. Przyjechaliśmy na all inclusive, a nie można nawet zabrać ze sobą zwykłej wody na plażę. Jeśli nie pozwalacie wynosić wody – proszę, wymyślcie jakąś alternatywę dla gości, bo woda w upale to absolutna podstawa. To absurd – przyjechać do 4-gwiazdkowego hotelu all inclusive i musieć chodzić do sklepu po niegazowaną wodę, żeby przetrwać upał. Klimatyzacja w pokoju nie działała – i nie tylko u nas. Rozmawialiśmy z wieloma osobami i u wszystkich było to samo. Jeśli pokój znajduje się po słonecznej stronie – nie da się spać. Telewizor działał z przerwami. W nocy było bardzo gorąco – klimatyzacja nie działała, drzwi na balkon były otwarte, żeby wpuścić trochę świeżego powietrza, a tu… hałas od pracowników, którzy pili i imprezowali. Około 1 w nocy wskakiwali do basenu, włączali głośno muzykę i zakłócali ciszę nocną. Powtarzało się to przez kilka nocy z rzędu. Na nasze prośby, by byli ciszej, nikt nie reagował. Dopiero ktoś z zagranicznych gości powiedział im coś – zamilkli na 20–30 sekund, po czym znów zaczęli. W nocy kilka razy schodziłam na recepcję, ale nikogo nie było. O 2:05 odeszli, a o 3:25 wrócili i znów hałasowali. Tej nocy nie spaliśmy. Nie zgłaszaliśmy tego oficjalnie, bo to była nasza przedostatnia noc i nie chcieliśmy, żeby ci ludzie się na nas mścili jeszcze gorszym hałasem. Jeżeli kierownictwo pozwala pracownikom na takie zachowanie, to bardzo smutne. W przedostatni dzień (sobota) pojechaliśmy na całodniową wycieczkę. Przed wyjazdem włączyliśmy klimatyzację, żeby schłodzić pokój. Po powrocie była już wyłączona. Najprawdopodobniej ktoś ją wyłączył. Napewno nie wrócimy do tego hotelu
- Katarzyna D2025-06-25
Omijać szerokim łukiem - opinię będę wystawiać jako osoba, która nie korzystała za dużo z hotelu, bo skupieni byliśmy na wycieczkach. Nasz pokój akurat okazał się przestronny, było też w miarę czysto, inni posiadający pokoje na parterze już tyle szczęścia nie mieli. Niewątpliwy plus hotelu to dobre jedzenie i miła obsługa przy posiłkach, stoły czyste i sprzątane na bieżąco. Hotel wbrew ofercie nie posiadał animacje, drinki jak to w dość tanim all inclusive tragiczne, wielki minus za to nie podawano napoi w szkle tylko w plastikach, łącznie z winem ( mówię o wieczorach). Po przylocie o 3 w nocy brak "doraźnych" posiłków, nasza doba przecież była opłacona od godziny 14, ostatniego dnia =, w którym wylot był o 01:00 pokoje musielismy opuścić o 10:30, nasze opaski zostały odcięte, nie moglismy juz korzystać z niczego, nie mielismy także posiłkow ( o jeden sie wykłócilismy). Mimo, że kilka dni wcześniej sygnalizowaliśmy ze chcemy przedłużyc dobę hotową o ok 8-9h ( 10 euro za godzinę) i dostalismy potwierdzenie słowne, ostatniego dnia się dowiedzielismy, że sory ale o 14 jest juz ktos inny na wasz pokój. Zakończylo się tak, ze wynajęłam za 50uro pokój w hotelu obok na całą dobę ... skandal. Poza tym wg oferty ITAKi obowiązywaly bezplatne leżaki na plazy jak i przy basenie. Bylismy kasowani codziennie roznymi kwotami - od 3.5 euro za osobę do 10 euro za osobę, chyba zależnie od widzimisie. Ogólnie nie polecam nikomu kto przyjeżdza odpocząć na miejscu, no chyba ze weźmie ze sobą worek pieniędzy :) plaża należąca do hotelu była najbrudniejszym i najbardziej zaniedbanym skrawkiem plaży