Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel

Pollis Hotel

HER41105

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Obsługa
  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Jakość noclegu
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Pollis Hotel Grecja - Hotel
Bardzo dobry
2018-08-30

Prawie 100% turystów w tym hotelu to rosyjscy turyści.  1. Nocleg. Główną zaletą hotelu jest renowacja. Wszystkie pokoje są odnowione. Jednak widok z pokoi nie jest w ogóle wybitny. Pokoje dwuosobowe są znacznie mniejsze niż na zdjęciach. Hotel nie ma własnego terytorium. Basen jest bardzo mały.  2. Personel Personel hotelu powinien być profesjonalnie przeszkolony: jak komunikować się z klientami, co oznacza dobry serwis i jak rozwiązywać problemy. W recepcji pracowały trzy panie: Olesia, jeszcze jedna Rosjanka i grecka dama. Olesya był szczególnie arogancki, nieuprzejmy i absolutnie nie pomocny. Na przykład, poprosiliśmy recepcjonistki trzy razy, aby zadzwonić do kierownictwa hotelu, aby porozmawiać z nimi, recepcjonistki nigdy nie zaprosiły kierownictwa hotelu i zawsze znalazły wymówki, dlaczego nie są w stanie zadzwonić do kierownictwa. Mój partner miał urodziny podczas naszego pobytu w hotelu: nikt mu nie pogratulował. Jest niedopuszczalne w hotelu 4 *.  3. Posiłek. Obsługa posiłków w hotelu to tylko katastrofa. Staruszka, która rządziła kuchnią, powinna zostać zastąpiona. Absolutnie nie jest to poziom 4 * gwiazdkowy hotel: różnorodność żywności jest bardzo słaba, jakość jedzenia jest również złe. Na przykład podczas śniadania nie mają nawet masła (tylko margaryna). Ryby widzieliśmy tylko dwa razy w ciągu tygodnia. Każdego dnia gotowali dużo frytek i pieczonych pomidorów. Nie ma normalnej kawy z ekspresu do kawy (tylko za dodatkową opłatą). Oni nawet zdjęli torebki z herbatą z baru i dostarczyli gotowane zioła zimnej herbaty, której nikt nie pije. W jadalni zawsze była duża kolejka. Kelnerzy w barze pracują również w kuchni. W szczególności zabierają jedzenie z kuchni do jadalni. Ich włosy nie są pokryte.  4. Ręczniki plażowe dostępne są tylko za dodatkową opłatą: 5 € za ręcznik / tydzień. W recepcji nie powiedzieli nam, że depozyt za ręczniki nie podlega zwrotowi. To nasz pierwszy raz, kiedy trzeba zapłacić za korzystanie z ręczników. Zawsze był to zwrotny depozyt w innych hotelach. A recepcjonista nie dostarczył poprawnych informacji. Okazało się, że depozyt za ręczniki nie podlega zwrotowi tylko podczas check-out, a recepcjonista odmówił nam zwrotu depozytu.  5. Plaża Do plaży jest około 5-7 minut na piechotę. Leżaki i parasole są dostępne za dodatkową opłatą w barach (około 7 - 10 € / dzień). W wodzie jest dużo kamieni. Jeśli szukasz wakacji na plaży, ten hotel nie jest odpowiedni. Myślę, że hotel stara się zaoszczędzić na prawie wszystkim. Byliśmy w Grecji już 7 razy, w tym jeden raz w Crecie, i możemy porównać poziom usług z innymi hotelami. Nie polecam tego hotelu. Może tylko do spania. Kierownictwo hotelu powinno zwracać uwagę na profesjonalizm personelu, obsługę posiłków i wszystkie inne szczegóły. Jeśli oferujesz usługę hotelową, małe rzeczy mają znaczenie.

luciafirst
Wyjątkowy
2023-11-13

Bardzo ładny hotel, czysty. 3 baseniki, jeden basenik z jacuzzi. Dużo leżaków przy basenach. Pokoje przestronne, wygodne, mały balkonik. Czysta stołówka, dobre jedzenie, różnorodność potraw. Czyste naczynia, stoliki. Blisko do plaży, kamienistej, gdzie jest port. Trzeba przejść promenadą wzdłuż plaży ok. 10 min do piaszczystej plaży.

Jowita P
2019-10-20

Hotel czysty, sypialnie czyste i kompaktowe, miły akcent z żelazkiem i małą deską do prasowania. Jedynym problemem w pokoju jest nieziemski hałas o godzinie 07: 00 brzmi jak głośny dozownik jedzenia, który wyłącza się na około pół godziny. Brak widoku z balkonu, tylko kolejny budynek, ale spodziewałem się, że hotel jest w mieście z małymi drogami. Personel recepcji jest miły, ale personel jadalni nie nawiązał kontaktu wzrokowego i nie odezwał się. Są dość nieuprzejmi, zwłaszcza gdy ich o coś prosi. Któregoś popołudnia kupiłem dwie lemoniady, a trzech pracowników nie znało ceny, musieli znaleźć cztery kartki papieru w rozmiarze A, aby sprawdzić ceny, dlaczego ci ludzie obsługują, skoro tak proste zamówienie nie może zostać zrealizowane w ciągu kilku sekund zamiast 10 minut? Czy jestem pierwszą osobą, która zamówiła 2 napoje bezalkoholowe. Po sześćdziesięciu latach podróży za moim pasem to musi być najgorsze śniadanie i wybór na świecie. jedyne, co było gorące, to smażone jajka i gorąca woda do robienia kawy lub herbaty. Mimo że jedzenie było na gorących tacach, nie zostały włączone, więc całe jedzenie było zimne. Fasola, jajecznica, bekon itp. Za każdym razem, gdy te przedmioty tam były, uderzały i chybiły, pokrojony owoc składał się z brązowych jabłek i może, jeśli masz szczęście, kawałek granatu. Chleb był suchy i stary bez masła, tylko margaryna, jeśli o to poprosiłeś, nigdy żadnych filiżanek, a ekspres do kawy prawie nigdy nie działał. Poprosiłem o spotkanie z menedżerem we wtorek i powiedziano mi, że nie będą dostępne do czwartku. Bardzo rozczarowany, nie poleciłbym tego hotelu, ponieważ w okolicy są inne w tej samej cenie. Nigdy więcej.

Tony B
2019-08-26

Na początek moja odyseja w tym hotelu była jednocześnie komedią, tragedią, a nawet pewnym stopniem historii - biorąc pod uwagę mitologiczny potencjał wyspy.  1. Personel: Ci ludzie ciężko pracują. Pomiędzy udawaniem się gotować gorące posiłki przez cały dzień w niesamowitym upale, sprzątaniem, podawaniem, cokolwiek, ci ludzie zawsze się poruszają. Szybki krzyk do moich chłopców, Chrisa i Klaudiana, za pomoc w powitaniu niektórych funky turystów z dodatkową miłością do hotelowych drinków, dobre sugestie związane z wyspą i dyscypliną, aby utrzymać niesamowity poziom pozytywności pomimo pracy niewiarygodnie długich godzin. Inni pracownicy wykonali wspaniałą robotę, może z wyjątkiem jednego recepcjonisty, który powiedział mi, ile papieru toaletowego potrzebuję, kiedy poprosiłem o więcej. Zszokowało mnie to… Może potrzebowała tego bardziej niż ja.  2) Bufet: Kac i znużony nadmiernym hamowaniem substancji obcych dla mojej uczelni - stwardniała wątroba (zwykle raki i być może nawet diabelskie ouzo), turysta potyka się po swoich pokojach i schodzi po krystalicznie białych kamiennych schodach do holu - zwabiony zapach gorącego oleju, soli i spalania tłuszczu; leki, od których ludzkie ciało jest dobrze i naprawdę uzależnione. Niestety bufet zwykle był do bani. Jajka w proszku, mleko w proszku i niektóre inne potrawy z tłustego jedzenia ułożone w stosy. Okazjonalne paczki pojawiały się w okazjonalnych opakowaniach: uzasadnione dobre klopsiki, czasami solidne dania warzywne i jedyny jadalny produkt śniadaniowy: omlety - z miłością podawane jeden po drugim przez przyjaznych członków załogi, kiedy nie zgięli się podwójnie pod dużym obciążeniem potraw , jedzenie itp. Pamiętaj, aby zapytać pracowników, co jest na temat posiłków, jeśli przyjedziesz.  3) The Bar / Pool Area: Bar był zawsze obsługiwany przez przyjazny personel, z wyjątkiem jednego mężczyzny, który wciąż doskonale wykonując swoje obowiązki, zawsze zmarszczył brwi (znany również jako Mr. Frowny Face). Zawsze jednak zapewniał dobrą obsługę - tak jak wszyscy inni. Z drugiej strony same napoje nie były najlepsze. Jednak swobodny przelew można zmieszać z wieloma innymi substancjami, aby uczynić je bardziej znośnymi, zadanie, do którego celował jeden wyjątkowo dobrze wyszkolony barman (mój mężczyzna Chris). Alkohol jest jednak wolny. Kto może naprawdę narzekać?

Riley T
Wyjątkowy
2018-10-20

Ten wspaniały hotel, miła i miła obsługa w recepcji i naprawdę świetny personel w barze, szczególnie chcę powiedzieć wielkie podziękowania dla Nikosa, jest niesamowitym facetem i sprawił, że nasze dni były bardziej interesujące, kiedy byliśmy tam w czasie śniadania, lunchu i kolacji lub po prostu chłodzenie w restauracji. Pokoje były bardzo czyste i wygodne. Hotel znajduje się w bardzo dobrej lokalizacji, wiele barów, kawiarni, sklepów i restauracji, morze było w pobliżu. Naprawdę podobają nam się nasze wakacje w tym hotelu i polecam go wszystkim. Dziękuję wam wszystkim ??

oses713
2018-08-30

Prawie 100% turystów w tym hotelu to rosyjscy turyści.  1. Nocleg. Główną zaletą hotelu jest renowacja. Wszystkie pokoje są odnowione. Jednak widok z pokoi nie jest w ogóle wybitny. Pokoje dwuosobowe są znacznie mniejsze niż na zdjęciach. Hotel nie ma własnego terytorium. Basen jest bardzo mały.  2. Personel Personel hotelu powinien być profesjonalnie przeszkolony: jak komunikować się z klientami, co oznacza dobry serwis i jak rozwiązywać problemy. W recepcji pracowały trzy panie: Olesia, jeszcze jedna Rosjanka i grecka dama. Olesya był szczególnie arogancki, nieuprzejmy i absolutnie nie pomocny. Na przykład, poprosiliśmy recepcjonistki trzy razy, aby zadzwonić do kierownictwa hotelu, aby porozmawiać z nimi, recepcjonistki nigdy nie zaprosiły kierownictwa hotelu i zawsze znalazły wymówki, dlaczego nie są w stanie zadzwonić do kierownictwa. Mój partner miał urodziny podczas naszego pobytu w hotelu: nikt mu nie pogratulował. Jest niedopuszczalne w hotelu 4 *.  3. Posiłek. Obsługa posiłków w hotelu to tylko katastrofa. Staruszka, która rządziła kuchnią, powinna zostać zastąpiona. Absolutnie nie jest to poziom 4 * gwiazdkowy hotel: różnorodność żywności jest bardzo słaba, jakość jedzenia jest również złe. Na przykład podczas śniadania nie mają nawet masła (tylko margaryna). Ryby widzieliśmy tylko dwa razy w ciągu tygodnia. Każdego dnia gotowali dużo frytek i pieczonych pomidorów. Nie ma normalnej kawy z ekspresu do kawy (tylko za dodatkową opłatą). Oni nawet zdjęli torebki z herbatą z baru i dostarczyli gotowane zioła zimnej herbaty, której nikt nie pije. W jadalni zawsze była duża kolejka. Kelnerzy w barze pracują również w kuchni. W szczególności zabierają jedzenie z kuchni do jadalni. Ich włosy nie są pokryte.  4. Ręczniki plażowe dostępne są tylko za dodatkową opłatą: 5 € za ręcznik / tydzień. W recepcji nie powiedzieli nam, że depozyt za ręczniki nie podlega zwrotowi. To nasz pierwszy raz, kiedy trzeba zapłacić za korzystanie z ręczników. Zawsze był to zwrotny depozyt w innych hotelach. A recepcjonista nie dostarczył poprawnych informacji. Okazało się, że depozyt za ręczniki nie podlega zwrotowi tylko podczas check-out, a recepcjonista odmówił nam zwrotu depozytu.  5. Plaża Do plaży jest około 5-7 minut na piechotę. Leżaki i parasole są dostępne za dodatkową opłatą w barach (około 7 - 10 € / dzień). W wodzie jest dużo kamieni. Jeśli szukasz wakacji na plaży, ten hotel nie jest odpowiedni. Myślę, że hotel stara się zaoszczędzić na prawie wszystkim. Byliśmy w Grecji już 7 razy, w tym jeden raz w Crecie, i możemy porównać poziom usług z innymi hotelami. Nie polecam tego hotelu. Może tylko do spania. Kierownictwo hotelu powinno zwracać uwagę na profesjonalizm personelu, obsługę posiłków i wszystkie inne szczegóły. Jeśli oferujesz usługę hotelową, małe rzeczy mają znaczenie.

luciafirst
Wyjątkowy
2023-11-13

Bardzo ładny hotel, czysty. 3 baseniki, jeden basenik z jacuzzi. Dużo leżaków przy basenach. Pokoje przestronne, wygodne, mały balkonik. Czysta stołówka, dobre jedzenie, różnorodność potraw. Czyste naczynia, stoliki. Blisko do plaży, kamienistej, gdzie jest port. Trzeba przejść promenadą wzdłuż plaży ok. 10 min do piaszczystej plaży.

Jowita P

Pollis Hotel - informacje

Pollis Hotel to nowoczesny hotel oferujący pokoje dwu-, trzyosobowe oraz rodzinne. Wszystkie pokoje charakteryzują się eleganckim wnętrzem, klimatyzacją oraz przestronnością. Goście mogą również korzystać z hotelowej restauracji, basenu i baru przy basenie. Cicha i spokojna okolica, bliska odległość od plaży oraz okoliczne restauracje i bary umilą Twój pobyt w pełni!

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • w centrum
  • ok. 100 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
  • niedaleko centrum Hersonissos
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(111 opinii)
(111 opinii)
    Czystość
    Obsługa
    Lokalizacja
    Pokoje
    Jakość noclegu
    Wartość
  • Jowita P2023-11-13
    Wyjątkowy

    Bardzo ładny hotel, czysty. 3 baseniki, jeden basenik z jacuzzi. Dużo leżaków przy basenach. Pokoje przestronne, wygodne, mały balkonik. Czysta stołówka, dobre jedzenie, różnorodność potraw. Czyste naczynia, stoliki. Blisko do plaży, kamienistej, gdzie jest port. Trzeba przejść promenadą wzdłuż plaży ok. 10 min do piaszczystej plaży.

  • Tony B2019-10-20

    Hotel czysty, sypialnie czyste i kompaktowe, miły akcent z żelazkiem i małą deską do prasowania. Jedynym problemem w pokoju jest nieziemski hałas o godzinie 07: 00 brzmi jak głośny dozownik jedzenia, który wyłącza się na około pół godziny. Brak widoku z balkonu, tylko kolejny budynek, ale spodziewałem się, że hotel jest w mieście z małymi drogami. Personel recepcji jest miły, ale personel jadalni nie nawiązał kontaktu wzrokowego i nie odezwał się. Są dość nieuprzejmi, zwłaszcza gdy ich o coś prosi. Któregoś popołudnia kupiłem dwie lemoniady, a trzech pracowników nie znało ceny, musieli znaleźć cztery kartki papieru w rozmiarze A, aby sprawdzić ceny, dlaczego ci ludzie obsługują, skoro tak proste zamówienie nie może zostać zrealizowane w ciągu kilku sekund zamiast 10 minut? Czy jestem pierwszą osobą, która zamówiła 2 napoje bezalkoholowe. Po sześćdziesięciu latach podróży za moim pasem to musi być najgorsze śniadanie i wybór na świecie. jedyne, co było gorące, to smażone jajka i gorąca woda do robienia kawy lub herbaty. Mimo że jedzenie było na gorących tacach, nie zostały włączone, więc całe jedzenie było zimne. Fasola, jajecznica, bekon itp. Za każdym razem, gdy te przedmioty tam były, uderzały i chybiły, pokrojony owoc składał się z brązowych jabłek i może, jeśli masz szczęście, kawałek granatu. Chleb był suchy i stary bez masła, tylko margaryna, jeśli o to poprosiłeś, nigdy żadnych filiżanek, a ekspres do kawy prawie nigdy nie działał. Poprosiłem o spotkanie z menedżerem we wtorek i powiedziano mi, że nie będą dostępne do czwartku. Bardzo rozczarowany, nie poleciłbym tego hotelu, ponieważ w okolicy są inne w tej samej cenie. Nigdy więcej.

  • Riley T2019-08-26

    Na początek moja odyseja w tym hotelu była jednocześnie komedią, tragedią, a nawet pewnym stopniem historii - biorąc pod uwagę mitologiczny potencjał wyspy.  1. Personel: Ci ludzie ciężko pracują. Pomiędzy udawaniem się gotować gorące posiłki przez cały dzień w niesamowitym upale, sprzątaniem, podawaniem, cokolwiek, ci ludzie zawsze się poruszają. Szybki krzyk do moich chłopców, Chrisa i Klaudiana, za pomoc w powitaniu niektórych funky turystów z dodatkową miłością do hotelowych drinków, dobre sugestie związane z wyspą i dyscypliną, aby utrzymać niesamowity poziom pozytywności pomimo pracy niewiarygodnie długich godzin. Inni pracownicy wykonali wspaniałą robotę, może z wyjątkiem jednego recepcjonisty, który powiedział mi, ile papieru toaletowego potrzebuję, kiedy poprosiłem o więcej. Zszokowało mnie to… Może potrzebowała tego bardziej niż ja.  2) Bufet: Kac i znużony nadmiernym hamowaniem substancji obcych dla mojej uczelni - stwardniała wątroba (zwykle raki i być może nawet diabelskie ouzo), turysta potyka się po swoich pokojach i schodzi po krystalicznie białych kamiennych schodach do holu - zwabiony zapach gorącego oleju, soli i spalania tłuszczu; leki, od których ludzkie ciało jest dobrze i naprawdę uzależnione. Niestety bufet zwykle był do bani. Jajka w proszku, mleko w proszku i niektóre inne potrawy z tłustego jedzenia ułożone w stosy. Okazjonalne paczki pojawiały się w okazjonalnych opakowaniach: uzasadnione dobre klopsiki, czasami solidne dania warzywne i jedyny jadalny produkt śniadaniowy: omlety - z miłością podawane jeden po drugim przez przyjaznych członków załogi, kiedy nie zgięli się podwójnie pod dużym obciążeniem potraw , jedzenie itp. Pamiętaj, aby zapytać pracowników, co jest na temat posiłków, jeśli przyjedziesz.  3) The Bar / Pool Area: Bar był zawsze obsługiwany przez przyjazny personel, z wyjątkiem jednego mężczyzny, który wciąż doskonale wykonując swoje obowiązki, zawsze zmarszczył brwi (znany również jako Mr. Frowny Face). Zawsze jednak zapewniał dobrą obsługę - tak jak wszyscy inni. Z drugiej strony same napoje nie były najlepsze. Jednak swobodny przelew można zmieszać z wieloma innymi substancjami, aby uczynić je bardziej znośnymi, zadanie, do którego celował jeden wyjątkowo dobrze wyszkolony barman (mój mężczyzna Chris). Alkohol jest jednak wolny. Kto może naprawdę narzekać?

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Pollis Hotel

  • kameralny obiekt przy plaży
  • klimatyzowane pokoje
  • 2 baseny, w tym jeden dla dzieci

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI