Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
Hotel de Paris - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Położony w centrum tętniącego życiem Cannes. Plaża znajduje się w odległości krótkiego spaceru (ok. 800 m). Stacja kolejowa w Cannes znajduje się około 500 m od hotelu. Odjeżdżają stąd pociągi do Ventimiglia (Włochy), Grasse, Saint Raphael i Marsylii. Do starego miasta można dojść pieszo w około 15 minut (około 900 m). Zdecydowanie warto zaplanować wycieczkę do Musée de la Castre w średniowiecznym zamku na starym mieście Le Suquet. Z jego kwadratowej wieży z XII wieku można podziwiać panoramiczny widok 360° na miasto i okolicę.
- Lotnisko Nicea ok. 32 km, czas podróży: ok. 40 minut (czas transferu może się różnić).
- Plaża ok. 800 m
- Centrum miasta/lokalne centrum Cannes ok. 900 m
- Dworzec kolejowy Cannes ok. 500 m.
- Czystość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Lokalizacja
- Pokoje
- Wartość
- France07082008-07-25
Zatrzymaliśmy się w hotelu Paris zanim znaleźliśmy hotel w Chateaux i Hotel book. Hotel jest członkiem tej organizacji. Zarezerwowaliśmy jeden z lepszych pokoi.. Powitano nas ciepło, ale pokój bardzo nas rozczarował. Okazał się on być standardowym dwuosobowym pokojem z małym balkonikiem od strony jednej z głównych dróg Cannes. W dodatku, pare metrów od naszego pokoju znajdowały się tory kolejowe. Oczywiście gdy robiliśmy rezerwację nikt nam tego nie powiedział, nigdzie też nie było o tym informacji. Gdy zgłosiliśmy nasze rozczarowanie na recepcji, powiedziano nam, że pokój ma podwójne szyby i klimatyzację. Musieliśmy jednak zatrzymać się na dwie noce, które zarezerwowaliśmy, bo było już za późno, żeby odwołać rezerwację. Później przenieśliśmy się do o wiele lepszego hotelu, położonego bliżej plaży i tańszego. Niestety, nie mogę polecić tego hotelu, bo w Cannes jest wiele innych dobrych hoteli.
- tammy1342019-08-01Wyjątkowy
Hotel był piękny. Pięknie utrzymany i tylko kilka minut spacerem od wszystkiego. Śniadanie w formie bufetu było bardzo dobre. Usiedliśmy na tarasie, aby zjeść nasz. Basen był piękny, a woda była przyjemna temperatura. Zdecydowanie najlepszy kawałek hotelu był nasz pokój - mieliśmy pokój dwupoziomowy dla 4 osób dorosłych - pokój 122 - który był prawdopodobnie najpiękniejszy pokój w hotelu, jaki kiedykolwiek mieliśmy, ponieważ drzwi patio otworzyły się na basen. Musieliśmy po prostu zejść po 6 schodkach i tam byliśmy. 6 schodów było jak rozległa klatka schodowa, więc było bardzo pięknie! Trzymaliśmy nasze drzwi otwarte i mogliśmy wejść i wyjść na basen przez całe popołudnie. Zdecydowanie najładniejszy pokój, jaki mieliśmy.
- KUDLES2019-06-27
Zarezerwowaliśmy 2 apartamenty dla 7 osób przez hotel. com. Jeden pokój był dla 4 osób i jeden pokój dla 3 osób. Wszyscy zapłaciliśmy pełną kwotę z góry zgodnie z żądaniem. Po przyjeździe zostaliśmy przywitani przez Janine, która wydawała się zdezorientowana widząc, że 7 z nas się pojawia. Powiedziała nam, że zarezerwowaliśmy 2 pokoje dla 4 osób! ! ! Powiedziała nam, że przyjechały 3 dodatkowe osoby, musieliśmy zapłacić 60 € za osobę za noc. Moja siostra, która zakończyła rezerwację, zakwestionowała to, ponieważ zrozumieliśmy, że zapłaciliśmy za 7 osób. Janine powiedziała, że jeden pokój to apartament z dwiema sypialniami, a jedna sypialnia to apartament z jedną sypialnią, dlatego nie może pomieścić 7 osób. Wszystko to zostało wprowadzone w momencie rezerwacji, więc zostaliśmy zdezorientowani. Moja siostra powiedziała jej, że skontaktuje się z hotelem. com i otrzymaj to posortowane, ponieważ nie będziemy płacić więcej od tego, co już mieliśmy. Zwróciła uwagę, że więcej osób w pokoju oznaczałoby wzrost ceny. Moja siostra powiedziała „ale płacimy za przestrzeń, a nie za poszczególnych ludzi, więc jak to działa? Jeśli płacę za apartament z 6 sypialniami, a potem za 4, będzie to ta sama cena, co w przypadku 6 apartamentów? ”Janine zakwestionowała to. Po około 30 minutach rozmowy i pokazaniu e-maila potwierdzenie, które pokazało, że zarezerwowaliśmy u 7 osób z dwoma pokojami i przeszukaliśmy stronę internetową hotelu, potwierdziło to, co powiedziała moja siostra. Dopiero po tym Janine zgodziła się, że wszystko jest w porządku. W tym czasie wszyscy wypiliśmy drinka w barze i rozliczyliśmy tam rachunek. Zabrano nas do naszych apartamentów. Pierwszy apartament był dwupokojowy z czterema pojedynczymi łóżkami i rozkładaną sofą, która spała jeszcze dwie. Drugi apartament miał jeden pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami i rozkładaną sofą, która spała dwie. Dużo miejsca! ! ! Pokoje były czyste i wygodne. Kuchnia była mała, ale idealna. Poprosiliśmy o dwa pokoje na tym samym piętrze za pośrednictwem hotelu. com, który potwierdził, że tak się stanie. Niestety jeden pokój był na parterze, a drugi na drugim piętrze. Zapytaliśmy więc, czy możemy się ruszyć. Janine powiedziała, że jest pokój, który jest obecnie zajęty, ale następny dzień będzie pusty, żebyśmy mogli się ruszyć. Następnego dnia poszliśmy do recepcji, aby zapytać o nasz ruch, ale powiedziano nam, że żadne pokoje nie były dostępne, ponieważ przyjechała kolejna impreza i była już zarezerwowana! ! ! Więc poszliśmy na basen i zamówiliśmy napoje. Na koniec dnia poszliśmy do recepcji, aby zapłacić rachunek i powiedziano nam, że musieliśmy zapłacić za nasze napoje dzień wcześniej! ! ! ! ! Upieraliśmy się, że już to zrobiliśmy, ale personel nam nie uwierzy. Dzwonek, Laurent, przyszedł i potwierdził, że zapłaciliśmy, ale znowu odmówili, a potem dodał, że mamy więcej ludzi w naszych pokojach, więc musieliśmy zapłacić dodatkowo! ! ! ! ! Więc moja siostra powiedziała kobiecie, żeby zadzwoniła do Janine i załatwiła to. Recepcjonistka zrobiła i potwierdziła, że rezerwacja była właściwa i zapłaciliśmy rachunek. Przy bliższym sprawdzeniu rachunku recepcjonista zobaczył, że został oznaczony jako opłacony. Laurent był absolutnie złotym i wielkim atutem dla personelu tego hotelu. Nic nie było zbyt wielkim problemem i zawsze służył z uśmiechem? Lokalizacja hotelu jest dobra, ponieważ jest w odległości spaceru od wszystkich głównych obszarów. W związku z powyższym podałem tylko średnią ocenę, ponieważ nasze doświadczenie zostało zakłócone przez powitanie i kolejne powtórzenie tego samego zapytania.