Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
Hotel Xperience Sea Breeze Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 10 km od centrum Neama Bay
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
- Companion010439633482025-02-03Wyjątkowy
Bardzo fajny wyjazd z mężem i przyjaciółmi. Animacje na basenie bardzo fajne, codziennie co innego a zwłaszcza Diana jest bardzo przyjazna. Jedzonko i czystość w pokojach bardzo dobre 👍 serdecznie polecamy a my napewno jeszcze odwiedzimy ten hotel.
- szczeeesna2023-09-28Wyjątkowy
Hotel czysty, pokoje bardzo przyjemne, obsługa uśmiechnięta i pomocna, jedzenie choć monotonne to każdy znajdzie coś dla siebie, bogata infrastuktura basenowa, świetni i zaangażowani w prace animatorzy a w szczególności Eugenia, która umiliła nam cały pobyt w tym hotelu!! Polecamy pokoje z widokiem na morze w bezpośredniej okolicy hotelu, dobrze zaopatrzony pasaż handlowy, jeżeli dla kogoś będzie to mało to za 10$ uśmiechnięty taksówkarz dowiezie do centrum Sharmy. Z przyjemnością skorzystamy z oferty tej sieci hoteli jeszcze raz :)
- Dorota D2020-01-18
Hotel bardzo słaby, nawet według egipskich standardów powinien mieć maksimum 3 gwiazdki. Bardzo drogi wyjazd jak na oferowane standardy. Proponowałabym zweryfikować ofertę bowiem kompletnie nic nie wskazuje na tych pięć gwiazdek. Nawet Państwa rezydenci potwierdzają słabą jakość tego hotelu. Bywam w Sharm bardzo często (w 2019 roku 3 razy) więc mogę śmiało powiedzieć, że mam porównanie. Obsługa nie mówi (lub mówi bardzo słabo) po angielsku. Ogólnie niezbyt czysto, personel sprzątający na zewnątrz raczej rozmazuje brud niż się go pozbywa. Niezbyt przyjemny zapach w większości pomieszczeń, smród w toaletach ogólnodostępnych (zwłaszcza tej przy recepcji). Pokoje wymagające remontu. Popękane i ruszające się płytki na podłodze – można sobie pokaleczyć stopy chodząc na boso. Pod prześcieradło odradzam zaglądać. Restauracja główna – raczej nikt już nie pamięta lat jej świetności. Kucharze wychodzą na salę w brudnych ubraniach. Brak dostępnych napojów, trzeba czekać na obsługę kelnerską. Podczas tygodniowego pobytu udało mi się raz, na początku zamówić napój do posiłku. Z pewnością gdybym dała napiwek – następnym razem byłabym ponownie odsłużona. Jedzenie bardzo słabe. Do większości dań na ciepło (duszone warzywa, ryż) dodaje się mięsne dodatki (jestem wegetarianką więc przez prawie cały pobyt korzystałam głównie z zimnego bufetu). Na posiłki należało przychodzić punktualnie bowiem z biegiem czasu repertuar ubożał i już pod koniec godzin wydawania posiłku kompletnie nie było wyboru. Pan serwujący jajka (chyba jedyny w miarę czysto ubrany) robi only mix. Trzeba czekać, aż przyjdzie go ktoś zastąpić by dostać jajka sadzone lub jajecznicę. Na terenie hotelu jeden bar, dostępne stoliki zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Tu serwowano napoje w szklanych lub plastikowych kubkach wielokrotnego użytku, kawa z automatu tylko w jednorazowych kubkach. Pozostałe to budki wydające napoje w jednorazowych, plastikowych kubkach. Brak możliwości zajęcia stolika (w budce przy basenie stoliki tylko dla osób zamawiających dodatkowo płatne dania z karty). Nigdzie na terenie hotelu nie dostałam kawy w filiżance. Zarówno przy basenach jak i na plaży leżaki w lepszych miejscach zajmowane przez personel wydający ręczniki w celu ich odsprzedaży turystom. Możliwość zajęcia leżaka w dobrym miejscu tylko za napiwek bowiem obsługa zajmowała miejsca na następny dzień zaraz po ustawieniu leżaków. Czy to ten serwis plażowy? Ręczniki plażowe brudne. W ciągu dnia nie było żadnych animacji, zajęć rekreacyjnych czy sportowych. Nawet zwykłej gimnastyki tak powszechnej we wszystkich dotychczas odwiedzanych przeze mnie hotelach. Animacje wieczorne po rosyjsku. Nawet dla dzieci bajki puszczane z projektora po rusku.