Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
- Jakość noclegu
- Pokoje
Three Corners Fayrouz Plaza Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 5 km od centrum Port Ghalib
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 15 min
- Lokalizacja
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Kornelia K2025-07-05Wyjątkowy
Wszystko było wspaniale! Jedzenie 10/10, różnorodne kolacje, dwa baseny, bary. Przemiła obsługa! Chętnie wrócę tutaj znowu! Polecam!
- Dawid S2025-06-11Wyjątkowy
Wspaniała pogoda dobre jedzenie i przemiła obsługa bardzo miło spędziliśmy czas , woda była przejrzysta i ciepła rafy przepiękne chociaż bez maski pływanie w morzu jest nie możliwe przez tak wysokie zasolenie . Bardzo polecam przyjechał bym jeszcze raz .
- Anna N2025-05-28
Według mnie hotel ma zdecydowanie zawyżone oceny. Dostaliśmy pokój niby upgrade do pokoju rodzinnego ale był to pokój położony na końcu hotelu, niestety w bardzo głośnym miejscu. Kilka dni nie dało się spać w nocy z powodu hałasu muzyki dobiegającej z Portu do późnej nocy. Okna nieszczelne wiadomo, huczał w nocy wiatr, bo było to w lutym. Jedzenie dość przyzwoite, ale ciasno w restauracji. Czasami kolejki a był to początek lutego. Zdziwiona jestem też bardzo niskim poziomem czystości w pokoju, pościel brudna, nieświeża i bardzo sprana, stara. Ręczniki w porządku. Wózki Panów sprzątających bardzo brudne, odrażające. Lepiej chyba żeby goście hotelu nie widzieli jakimi szmatami sprzątają, bo to bardzo odrażające. Napiwki nie pomagały. Mam porównanie w Marsa Alam do Hiltona, tam zdecydowanie wyższy poziom czystości. Pokoje czyściutkie i cichutkie, wysoki komfort nocnego wypoczynku. Bar plażowy to pomyłka, bardzo brudno. Ogólnie nieciekawa atmosfera. Pan, który wypiekał chlebki nie pozwolił córce się nimi poczęstować wieczorem. Powiedział, że to tylko dla gości restauracji. Być może nie znam zasad, ale w Hotelu Palm Royale Resort w Hurgadzie, sympatyczna Pani, która wypiekała chlebki sama zapraszała, żeby się częstować i zachęcała do próbowania. Zdecydowanie nie polecam, na 5 naszych pobytów w Egipcie, ten hotel najsłabszy.