Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Wyżywienie
Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Wyżywienie
Jaz Maraya Egipt - Wyżywienie
Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Hotel

Jaz Maraya

RMF18072

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Wartość
Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Wyżywienie
Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Hotel
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Pokoje
Jaz Maraya Egipt - Wyżywienie
Jaz Maraya Egipt - Wyżywienie
Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Dla dzieci
Jaz Maraya Egipt - Hotel
1 / 23
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2022-10-06

Polecam ten hotel zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Hotel jest nowoczesny, czysty i kameralny, wszędzie jest blisko. Jedzenie jest smaczne i urozmaicone. Obsługa miła i uczynna. Mały wodny plac zabaw dla dzieci jest super. Codziennie animacje umilają pobyt.

733weronikam
Wyjątkowy
2022-11-26

Do Egiptu wróciliśmy po 12 latach, wybieraliśmy długo i kierowaliśmy się opiniami wielu portali. Najlepsze wrażenie zrobiła na nas obsługa hotelu, zaczynajac od pracowników recepcji przez barmanów, kelnerów, obsługę basenową, zespół animatorów oraz ekipę sprzątającą. W listopadzie obłożenie hotelu było na poziomie 40% przez co mieliśmy wrażenie, że obsługi było więcej niż gości. Zanim zdążyliśmy rano dojść do basenów już wyłapywał nas ratownik, zabierał ręczniki i torby prosił o wskazanie miejsca gdzie chcemy odpoczywać, a następnie przynosił i rozkładał leżaki oraz ręczniki, zanim zdążyliśmy się dobrze położyć już był kelner z wodą mineralną, a następnie po 10:00 systematycznie co jakiś czas pojawiał się zbierając zamówienia na napoje. Lunch był serwowany w restauracji głównej (bufet) oraz w dwóch restauracjach przy basenie z karty. Hotel jest mały ale znajduje się w kompleksie 7 innych na jednym terenie, w związku z tym jest bardzo dużo miejsca na spacery. Raz na 7 dniowy pobyt istnieje możliwość bezpłatnego skorzystania z restauracji a’la carte, nam udało się skorzystać z restauracji SEA Hourse, polecamy i pozdrawiamy menadżera oraz kelnerów i szefa kuchni, który zaszczycił nas swoją obecnością. Zespół animatorów to kilku młodych chłopaków i jedna dziewczyna, którzy w nienachalny sposób zapraszają do aktywności oraz wiedzą kiedy należy odpuścić. Równocześnie poświęcają dużo czasu na rozmowy z gośćmi szczególnie w sytuacji kiedy są wspólne tematy. Szczególne podziękowania dla Mando za profesjonalny treningi yoga, step oraz stretching, ten chłopak zna się na robocie, dba o zdrowie i poprawność wykonywania ćwiczeń gości hotelowych. Gdyby ktoś z Was planował nurkowanie/snurkowanie to na terenie kompleksu znajduje się profesjonalna szkoła „Coraya Diving Center” z którą moja żona pierwszy raz w życiu odważyła się snurkować. Jest to bardzo profesjonalny zespół ludzi, poczynając od Moh oferującego wycieczki i mówiącego trochę po Polsku po przez pracowników, którzy zajmą się Wami od początku do końca i nie zostawią bez opieki. Sam hotel bardzo czysty, jedzenia wystarczająco, wybór nie jest bardzo duży, ale każdy znajdzie dla siebie co dziennie coś nowego, co najważniejsze jedzenie jest smaczne i świeże, jedynie grill jest trochę schowany przez co nie każdy tam dociera a potrawy leżące obok grilla tracą swój smak. Jeżeli wybieracie się z dziećmi to dla tych całkiem małych do 3 lat jest plac zabaw, jest basen z małymi zjeżdżalniami na terenie hotelu oraz świetny wodny plac do zabawy. Dla tych starszych w niedalekiej odległości od hotelu ogromny park wodny do dyspozycji wszystkich gości kompleksu, gdzie również możecie korzystać all z barów z jedzeniem i piciem. Jeżeli chodzi o snurkowanie, na terenie kompleksu jest zatoka gdzie jest olbrzymia rafa, jednak udając się w plażą w prawo od hotelu około 300-400 metrów znajduje się pomost na otwartym morzu gdzie rafa jest o wiele ładniejsza a woda bardziej przejrzysta, dlatego osobiście polecam rafę przy hotelu Solymar Reef Marsa.

Zbigniew O
Wyjątkowy
2022-10-23

Najlepszy hotel w Marsa Alam ! To był mój 11 raz w Egipcie. Wszystko 10/10. Ogromne podziękowania dla całej załogi oraz team animacji, który zaskakiwał każdego dnia ! Czekam na następne wakacje w moim drugim domu Jaz MARAYA !:)

Piotr B
Wyjątkowy
2022-10-23

Transfer z lotniska do hotelu trwał niecałe 15 minut. Na recepcji hotelu nie staliśmy w kolejce, ugoszczono nas w pięknym, przestronnym lobby na wygodnej kanapie podając powitalnego drinka. Następnie zabrano nasze bagaże, a nas oprowadzono po najważniejszych punktach hotelu. Poinformowano nas, że jeden basen jest dla dorosłych (z barem) a drugi dla dzieci. Dla nas to istotne, ponieważ lubimy wypoczywać w spokoju, bez dzieci a wcześniej nie znaleźliśmy informacji, aby hotel miał strefę dla dorosłych. W pokoju byliśmy już po kolacji (po 21), więc zapytano nas, czy nie chcielibyśmy kolacji do pokoju. Oczywiście się zgodziliśmy i dostaliśmy taką na wynos do pokoju. Pokój był duży, przestronny, tak samo jak łazienka. Mogę się doczepić jedynie do wolno spływającej wody w odpływie czy do czasami słabego ciśnienia ciepłej wody, ale to chyba normalne (?) na pustyni. Sprzątanie codziennie, bardzo dokładne, codziennie wymieniane ręczniki, ręczniki plażowe oraz uzupełniane dwie duże butelki wody. Sejf darmowy. Basen i okolica bardzo czyściutka, ogród bardzo zielony i zadbany. Bar w basenie oferował oprócz drinków również napoje ciepłe oraz po drugiej stronie już ze stolikami snack bar a la carte. Obok strefy basenowej była restauracja Sea Horse, która również oferowała przekaski, pizzę, burgery, sałatki a la carte oraz lody. Był tam również bar. Obsługa kelnerska. Trzeci bar był zlokalizowany w lobby, a czwarty na tarasie widokowym. W restauracjach pilnowano, aby wchodzić w stosownym stroju, tj. nie w bikini, a na kolację panowie byli proszeni o ubieranie długich spodni oraz pełnych butów. Dla nas nie bylo to uciążliwe, ponieważ obiekt nie jest duży, a restauracja główna znajduje się niedaleko pokoi. Jedzenie było zróżnicowane, były wieczorki tematyczne, dużo lokalnych dań. Raz na pobyt mogliśmy skorzystać z restauracji a la carte Sea Horse która wieczorem serwowała owoce morza oraz drugi raz z jednej z trzech restauracji do wyboru w hotelu Jaz dar el Medina obok. Były do wyboru kuchnia azjatycka, włoska lub arabska. Wybraliśmy lokalną kuchnię arabską, ale trochę żałowaliśmy, ponieważ podobne dania były serwowane na normalnych kolacjach u nas w hotelu. Wybierając się do Luksoru na wycieczkę całodniową poprosiliśmy dzień wcześniej na recepcji o lunch boxy, zaproponowano nam oprócz nich również późną kolacje do pokoju, co było miłym zaskoczeniem. Raz w ciągu pobytu zabrakło prądu w całym Marsa Alam na około 2 godziny w porze obiadowej. Manager hotelu chodził i przepraszał za usterkę informując o „ograniczonym” wyborze na obiedzie. Było mniej dań, ale wybór i tak był spory. Wieczorem tego dnia znowu pukali do pokojów i wręczali słodkości w ramach przeprosin za „niedogodności”. Obsługa hotelu na każdym szczeblu była bardzo miła, kulturalna oraz często zagadywali, pytali czy wszystko jest ok, czy mogliby coś poprawić. Animacje były przez cały dzień, typowo rozciąganie, Aqua aerobik, dart, piłka wodna, itd., wieczorami występy artystyczne. Plaża. Zejścia do wody z plaży bezpośrednio pod hotelem nie ma, ale są leżaki z parasolkami. Z plaży można korzystać z obok położonych hoteli tej samej sieci Jaz. Prowadzi nas tam ładny deptaczek. Rafy koralowe również można podziwiać z dwóch molo, po lewej jak i prawej stronie od hotelu. Do jednego, w zatoce było 5 minut spacerkiem, do drugiego, na otwartym morzu (głębiej) podobnie czasowo. Jeśli chodzi o atrakcje typowo dla dzieci to ten hotel nie oferuje za wiele oprócz placyku zabaw z atrakcjami wodnymi, ale można korzystać z aquaparku w hotelu Jaz Solaya. Na terenie hotelu sprzedaje wycieczki sympatyczny pracownik firmy Ramal Safari, która ma swoją siedzibę 10 min od hotelu przy plaży. Specjalizują się oni w wycieczkach quadami na pustynię. My wybraliśmy wycieczkę 2,5 godzinną na zachód słońca i do wioski Beduinów. Mieliśmy małą grupę złożoną z 4 quadów, przewodnik porobił nam bardzo fajne zdjęcia na pustyni z wykorzystaniem perspektywy przestrzennej. Powracając do hotelu - gdyby jeszcze tylko wi-fi działało lepiej, byłoby naprawdę idealnie. Powrót na lotnisko z hotelu mieliśmy około 18:30, kto chciał mógł rowniez zabrać lunchboxy na wyjazd. Wymeldowanie mieliśmy do godziny 12:00, po wymeldowaniu zostawiliśmy bagaże w schowku na recepcji, mogliśmy dalej korzystać z wszystkich atrakcji oraz udostępniono nam bezpłatnie pokój na ogarnięcie się przed podróżą, za co duży plus.

Patrycja96
Wyjątkowy
2022-10-22

Jesteśmy pod wielkim wrażeniem hotelu i obsługi w nim pracującej. Zaczynajac od recepcji która pomimo później godziny przyjazdu powitała Nas drinkami, służą zawsze pomocą i przywitają uśmiechem - wszyscy barmani i kelnerzy pracujący z uśmiechem od ucha do ucha, po menadżerów którzy troszczą się o gości. Pierwszy raz spotkaliśmy się z takim traktowaniem, bardzo na +. Pokoje bardzo zadbane, dokładnie sprzątane - tak jak cały obiekt. Nie wiem co mamy jeszcze dodać, bo nie ma się do czego doczepić. Aquapark świetny i bardzo blisko hotelu. Cały pobyt minął nam wspaniale.

Paweł K
Wyjątkowy
2022-10-06

Polecam ten hotel zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Hotel jest nowoczesny, czysty i kameralny, wszędzie jest blisko. Jedzenie jest smaczne i urozmaicone. Obsługa miła i uczynna. Mały wodny plac zabaw dla dzieci jest super. Codziennie animacje umilają pobyt.

733weronikam
Wyjątkowy
2022-11-26

Do Egiptu wróciliśmy po 12 latach, wybieraliśmy długo i kierowaliśmy się opiniami wielu portali. Najlepsze wrażenie zrobiła na nas obsługa hotelu, zaczynajac od pracowników recepcji przez barmanów, kelnerów, obsługę basenową, zespół animatorów oraz ekipę sprzątającą. W listopadzie obłożenie hotelu było na poziomie 40% przez co mieliśmy wrażenie, że obsługi było więcej niż gości. Zanim zdążyliśmy rano dojść do basenów już wyłapywał nas ratownik, zabierał ręczniki i torby prosił o wskazanie miejsca gdzie chcemy odpoczywać, a następnie przynosił i rozkładał leżaki oraz ręczniki, zanim zdążyliśmy się dobrze położyć już był kelner z wodą mineralną, a następnie po 10:00 systematycznie co jakiś czas pojawiał się zbierając zamówienia na napoje. Lunch był serwowany w restauracji głównej (bufet) oraz w dwóch restauracjach przy basenie z karty. Hotel jest mały ale znajduje się w kompleksie 7 innych na jednym terenie, w związku z tym jest bardzo dużo miejsca na spacery. Raz na 7 dniowy pobyt istnieje możliwość bezpłatnego skorzystania z restauracji a’la carte, nam udało się skorzystać z restauracji SEA Hourse, polecamy i pozdrawiamy menadżera oraz kelnerów i szefa kuchni, który zaszczycił nas swoją obecnością. Zespół animatorów to kilku młodych chłopaków i jedna dziewczyna, którzy w nienachalny sposób zapraszają do aktywności oraz wiedzą kiedy należy odpuścić. Równocześnie poświęcają dużo czasu na rozmowy z gośćmi szczególnie w sytuacji kiedy są wspólne tematy. Szczególne podziękowania dla Mando za profesjonalny treningi yoga, step oraz stretching, ten chłopak zna się na robocie, dba o zdrowie i poprawność wykonywania ćwiczeń gości hotelowych. Gdyby ktoś z Was planował nurkowanie/snurkowanie to na terenie kompleksu znajduje się profesjonalna szkoła „Coraya Diving Center” z którą moja żona pierwszy raz w życiu odważyła się snurkować. Jest to bardzo profesjonalny zespół ludzi, poczynając od Moh oferującego wycieczki i mówiącego trochę po Polsku po przez pracowników, którzy zajmą się Wami od początku do końca i nie zostawią bez opieki. Sam hotel bardzo czysty, jedzenia wystarczająco, wybór nie jest bardzo duży, ale każdy znajdzie dla siebie co dziennie coś nowego, co najważniejsze jedzenie jest smaczne i świeże, jedynie grill jest trochę schowany przez co nie każdy tam dociera a potrawy leżące obok grilla tracą swój smak. Jeżeli wybieracie się z dziećmi to dla tych całkiem małych do 3 lat jest plac zabaw, jest basen z małymi zjeżdżalniami na terenie hotelu oraz świetny wodny plac do zabawy. Dla tych starszych w niedalekiej odległości od hotelu ogromny park wodny do dyspozycji wszystkich gości kompleksu, gdzie również możecie korzystać all z barów z jedzeniem i piciem. Jeżeli chodzi o snurkowanie, na terenie kompleksu jest zatoka gdzie jest olbrzymia rafa, jednak udając się w plażą w prawo od hotelu około 300-400 metrów znajduje się pomost na otwartym morzu gdzie rafa jest o wiele ładniejsza a woda bardziej przejrzysta, dlatego osobiście polecam rafę przy hotelu Solymar Reef Marsa.

Zbigniew O

Jaz Maraya - informacje

Pięciogwiazdkowy hotel Jaz Maraya położony w spokojnej okolicy to prawdziwy raj dla miłośników wakacyjnej beztroski. Obiekt oferuje duży wybór komfortowych pokoi, eleganckich, jasnych i przestronnych, bogatą opcję all inclusive, baseny i zespół animatorów, którzy umilą pobyt sprawiając, że będzie on niezapomnianym przeżyciem. Resort jest przyjazny dla rodzin z dziećmi. Wypocząć można w strefie spa, lub podczas masażu, a dla osób aktywnych przygotowano siłownię.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Aquapark
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin
  • Spa

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • ok. 4 km od lotniska
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1397 opinii)
(1397 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
  • Zbigniew O2022-11-26
    Wyjątkowy

    Do Egiptu wróciliśmy po 12 latach, wybieraliśmy długo i kierowaliśmy się opiniami wielu portali. Najlepsze wrażenie zrobiła na nas obsługa hotelu, zaczynajac od pracowników recepcji przez barmanów, kelnerów, obsługę basenową, zespół animatorów oraz ekipę sprzątającą. W listopadzie obłożenie hotelu było na poziomie 40% przez co mieliśmy wrażenie, że obsługi było więcej niż gości. Zanim zdążyliśmy rano dojść do basenów już wyłapywał nas ratownik, zabierał ręczniki i torby prosił o wskazanie miejsca gdzie chcemy odpoczywać, a następnie przynosił i rozkładał leżaki oraz ręczniki, zanim zdążyliśmy się dobrze położyć już był kelner z wodą mineralną, a następnie po 10:00 systematycznie co jakiś czas pojawiał się zbierając zamówienia na napoje. Lunch był serwowany w restauracji głównej (bufet) oraz w dwóch restauracjach przy basenie z karty. Hotel jest mały ale znajduje się w kompleksie 7 innych na jednym terenie, w związku z tym jest bardzo dużo miejsca na spacery. Raz na 7 dniowy pobyt istnieje możliwość bezpłatnego skorzystania z restauracji a’la carte, nam udało się skorzystać z restauracji SEA Hourse, polecamy i pozdrawiamy menadżera oraz kelnerów i szefa kuchni, który zaszczycił nas swoją obecnością. Zespół animatorów to kilku młodych chłopaków i jedna dziewczyna, którzy w nienachalny sposób zapraszają do aktywności oraz wiedzą kiedy należy odpuścić. Równocześnie poświęcają dużo czasu na rozmowy z gośćmi szczególnie w sytuacji kiedy są wspólne tematy. Szczególne podziękowania dla Mando za profesjonalny treningi yoga, step oraz stretching, ten chłopak zna się na robocie, dba o zdrowie i poprawność wykonywania ćwiczeń gości hotelowych. Gdyby ktoś z Was planował nurkowanie/snurkowanie to na terenie kompleksu znajduje się profesjonalna szkoła „Coraya Diving Center” z którą moja żona pierwszy raz w życiu odważyła się snurkować. Jest to bardzo profesjonalny zespół ludzi, poczynając od Moh oferującego wycieczki i mówiącego trochę po Polsku po przez pracowników, którzy zajmą się Wami od początku do końca i nie zostawią bez opieki. Sam hotel bardzo czysty, jedzenia wystarczająco, wybór nie jest bardzo duży, ale każdy znajdzie dla siebie co dziennie coś nowego, co najważniejsze jedzenie jest smaczne i świeże, jedynie grill jest trochę schowany przez co nie każdy tam dociera a potrawy leżące obok grilla tracą swój smak. Jeżeli wybieracie się z dziećmi to dla tych całkiem małych do 3 lat jest plac zabaw, jest basen z małymi zjeżdżalniami na terenie hotelu oraz świetny wodny plac do zabawy. Dla tych starszych w niedalekiej odległości od hotelu ogromny park wodny do dyspozycji wszystkich gości kompleksu, gdzie również możecie korzystać all z barów z jedzeniem i piciem. Jeżeli chodzi o snurkowanie, na terenie kompleksu jest zatoka gdzie jest olbrzymia rafa, jednak udając się w plażą w prawo od hotelu około 300-400 metrów znajduje się pomost na otwartym morzu gdzie rafa jest o wiele ładniejsza a woda bardziej przejrzysta, dlatego osobiście polecam rafę przy hotelu Solymar Reef Marsa.

  • Piotr B2022-10-23
    Wyjątkowy

    Najlepszy hotel w Marsa Alam ! To był mój 11 raz w Egipcie. Wszystko 10/10. Ogromne podziękowania dla całej załogi oraz team animacji, który zaskakiwał każdego dnia ! Czekam na następne wakacje w moim drugim domu Jaz MARAYA !:)

  • Patrycja962022-10-23
    Wyjątkowy

    Transfer z lotniska do hotelu trwał niecałe 15 minut. Na recepcji hotelu nie staliśmy w kolejce, ugoszczono nas w pięknym, przestronnym lobby na wygodnej kanapie podając powitalnego drinka. Następnie zabrano nasze bagaże, a nas oprowadzono po najważniejszych punktach hotelu. Poinformowano nas, że jeden basen jest dla dorosłych (z barem) a drugi dla dzieci. Dla nas to istotne, ponieważ lubimy wypoczywać w spokoju, bez dzieci a wcześniej nie znaleźliśmy informacji, aby hotel miał strefę dla dorosłych. W pokoju byliśmy już po kolacji (po 21), więc zapytano nas, czy nie chcielibyśmy kolacji do pokoju. Oczywiście się zgodziliśmy i dostaliśmy taką na wynos do pokoju. Pokój był duży, przestronny, tak samo jak łazienka. Mogę się doczepić jedynie do wolno spływającej wody w odpływie czy do czasami słabego ciśnienia ciepłej wody, ale to chyba normalne (?) na pustyni. Sprzątanie codziennie, bardzo dokładne, codziennie wymieniane ręczniki, ręczniki plażowe oraz uzupełniane dwie duże butelki wody. Sejf darmowy. Basen i okolica bardzo czyściutka, ogród bardzo zielony i zadbany. Bar w basenie oferował oprócz drinków również napoje ciepłe oraz po drugiej stronie już ze stolikami snack bar a la carte. Obok strefy basenowej była restauracja Sea Horse, która również oferowała przekaski, pizzę, burgery, sałatki a la carte oraz lody. Był tam również bar. Obsługa kelnerska. Trzeci bar był zlokalizowany w lobby, a czwarty na tarasie widokowym. W restauracjach pilnowano, aby wchodzić w stosownym stroju, tj. nie w bikini, a na kolację panowie byli proszeni o ubieranie długich spodni oraz pełnych butów. Dla nas nie bylo to uciążliwe, ponieważ obiekt nie jest duży, a restauracja główna znajduje się niedaleko pokoi. Jedzenie było zróżnicowane, były wieczorki tematyczne, dużo lokalnych dań. Raz na pobyt mogliśmy skorzystać z restauracji a la carte Sea Horse która wieczorem serwowała owoce morza oraz drugi raz z jednej z trzech restauracji do wyboru w hotelu Jaz dar el Medina obok. Były do wyboru kuchnia azjatycka, włoska lub arabska. Wybraliśmy lokalną kuchnię arabską, ale trochę żałowaliśmy, ponieważ podobne dania były serwowane na normalnych kolacjach u nas w hotelu. Wybierając się do Luksoru na wycieczkę całodniową poprosiliśmy dzień wcześniej na recepcji o lunch boxy, zaproponowano nam oprócz nich również późną kolacje do pokoju, co było miłym zaskoczeniem. Raz w ciągu pobytu zabrakło prądu w całym Marsa Alam na około 2 godziny w porze obiadowej. Manager hotelu chodził i przepraszał za usterkę informując o „ograniczonym” wyborze na obiedzie. Było mniej dań, ale wybór i tak był spory. Wieczorem tego dnia znowu pukali do pokojów i wręczali słodkości w ramach przeprosin za „niedogodności”. Obsługa hotelu na każdym szczeblu była bardzo miła, kulturalna oraz często zagadywali, pytali czy wszystko jest ok, czy mogliby coś poprawić. Animacje były przez cały dzień, typowo rozciąganie, Aqua aerobik, dart, piłka wodna, itd., wieczorami występy artystyczne. Plaża. Zejścia do wody z plaży bezpośrednio pod hotelem nie ma, ale są leżaki z parasolkami. Z plaży można korzystać z obok położonych hoteli tej samej sieci Jaz. Prowadzi nas tam ładny deptaczek. Rafy koralowe również można podziwiać z dwóch molo, po lewej jak i prawej stronie od hotelu. Do jednego, w zatoce było 5 minut spacerkiem, do drugiego, na otwartym morzu (głębiej) podobnie czasowo. Jeśli chodzi o atrakcje typowo dla dzieci to ten hotel nie oferuje za wiele oprócz placyku zabaw z atrakcjami wodnymi, ale można korzystać z aquaparku w hotelu Jaz Solaya. Na terenie hotelu sprzedaje wycieczki sympatyczny pracownik firmy Ramal Safari, która ma swoją siedzibę 10 min od hotelu przy plaży. Specjalizują się oni w wycieczkach quadami na pustynię. My wybraliśmy wycieczkę 2,5 godzinną na zachód słońca i do wioski Beduinów. Mieliśmy małą grupę złożoną z 4 quadów, przewodnik porobił nam bardzo fajne zdjęcia na pustyni z wykorzystaniem perspektywy przestrzennej. Powracając do hotelu - gdyby jeszcze tylko wi-fi działało lepiej, byłoby naprawdę idealnie. Powrót na lotnisko z hotelu mieliśmy około 18:30, kto chciał mógł rowniez zabrać lunchboxy na wyjazd. Wymeldowanie mieliśmy do godziny 12:00, po wymeldowaniu zostawiliśmy bagaże w schowku na recepcji, mogliśmy dalej korzystać z wszystkich atrakcji oraz udostępniono nam bezpłatnie pokój na ogarnięcie się przed podróżą, za co duży plus.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów, w tym także 1195 w związku z COVID-19, skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji, w tym 1050 w związku z COVID-19

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów
i przychodów w 2021 roku
cta icon
Najwyższa gwarancja
ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe
standardy bezpieczeństwa
Hotel
Dla dzieci
  • miniklub
  • plac zabaw
  • minidyskoteka
  • łóżeczko dla dziecka: na zapytanie
Sport i wellness
    W cenie
  • siatkówka plażowa
  • Płatne
  • aqua aerobik
  • nurkowanie
  • snorkeling
  • tenis stołowy
  • strefa spa: w hotelu Jaz Lamaya
  • sauna: w hotelu Jaz Lamaya
  • masaże: w hotelu Jaz Lamaya
  • zabiegi kosmetyczne
Rozrywka
  • przedstawienia
  • muzyka na żywo
  • boccia
  • rzutki
  • bilard
Plaża
  • bezpośrednio przy plaży
Basen
  • baseny:
  • aquapark
  • basen
  • basen
  • basen dla dzieci
  • jacuzzi: w hotelu Jaz Lamaya, w strefie spa, za opłatą
Wyposażenie
  • Wi-Fi: limitowane, w cenie
  • recepcja
  • lekarz: na telefon, za opłatą
  • bankomat
  • sklepy
  • pralnia: za opłatą
  • fryzjer
Liczba pokojów
  • 202
Kategoria lokalna
  • 5 gwiazdki
Dodatkowe informacje
  • Pokoje rodzinne składają się z jednego pomieszczenia, ale mają drzwi oddzielające łóżko od dostawek.
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    Formularz kontaktowy: www.tuicontact.com
    Czat: w aplikacji TUI
  • WARUNKI WJAZDU I POBYTU W ZWIĄZKU Z COVID-19:
    - nie są wymagane testy ani zaświadczenia o szczepieniu
    Szczegółowe informacje: warunki-podrozy#Egipt
Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19
  • Śniadanie: w formie bufetu
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: nie
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w hotelu z zachowaniem wymaganego dystansu
  • Obiad: w formie bufetu
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: w całym hotelu
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 25
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 5000
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 200
  • Program animacyjny/wycieczki: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Bary: są otwarte w ograniczonym zakresie
  • Plac zabaw dla dzieci: jest otwarty w ograniczonym zakresie
  • Miniklub dla dzieci: jest otwarty w ograniczonym zakresie
  • Baseny zewnętrzne: są otwarte w ograniczonym zakresie
  • Restauracje: są otwarte w ograniczonym zakresie
  • Boiska sportowe: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: nie
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: nie
  • Kolacja: w formie bufetu
  • Lekarz w hotelu: jest dostępny
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymagane w całym hotelu
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: jest wymagane w całym hotelu
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: tak
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: tak
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: tak
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Jaz Maraya - opinie
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1397 opinii)
(1397 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
  • Zbigniew O2022-11-26
    Wyjątkowy

    Wspaniały listopad w Marsa Alam

    Do Egiptu wróciliśmy po 12 latach, wybieraliśmy długo i kierowaliśmy się opiniami wielu portali. Najlepsze wrażenie zrobiła na nas obsługa hotelu, zaczynajac od pracowników recepcji przez barmanów, kelnerów, obsługę basenową, zespół animatorów oraz ekipę sprzątającą. W listopadzie obłożenie hotelu było na poziomie 40% przez co mieliśmy wrażenie, że obsługi było więcej niż gości. Zanim zdążyliśmy rano dojść do basenów już wyłapywał nas ratownik, zabierał ręczniki i torby prosił o wskazanie miejsca gdzie chcemy odpoczywać, a następnie przynosił i rozkładał leżaki oraz ręczniki, zanim zdążyliśmy się dobrze położyć już był kelner z wodą mineralną, a następnie po 10:00 systematycznie co jakiś czas pojawiał się zbierając zamówienia na napoje. Lunch był serwowany w restauracji głównej (bufet) oraz w dwóch restauracjach przy basenie z karty. Hotel jest mały ale znajduje się w kompleksie 7 innych na jednym terenie, w związku z tym jest bardzo dużo miejsca na spacery. Raz na 7 dniowy pobyt istnieje możliwość bezpłatnego skorzystania z restauracji a’la carte, nam udało się skorzystać z restauracji SEA Hourse, polecamy i pozdrawiamy menadżera oraz kelnerów i szefa kuchni, który zaszczycił nas swoją obecnością. Zespół animatorów to kilku młodych chłopaków i jedna dziewczyna, którzy w nienachalny sposób zapraszają do aktywności oraz wiedzą kiedy należy odpuścić. Równocześnie poświęcają dużo czasu na rozmowy z gośćmi szczególnie w sytuacji kiedy są wspólne tematy. Szczególne podziękowania dla Mando za profesjonalny treningi yoga, step oraz stretching, ten chłopak zna się na robocie, dba o zdrowie i poprawność wykonywania ćwiczeń gości hotelowych. Gdyby ktoś z Was planował nurkowanie/snurkowanie to na terenie kompleksu znajduje się profesjonalna szkoła „Coraya Diving Center” z którą moja żona pierwszy raz w życiu odważyła się snurkować. Jest to bardzo profesjonalny zespół ludzi, poczynając od Moh oferującego wycieczki i mówiącego trochę po Polsku po przez pracowników, którzy zajmą się Wami od początku do końca i nie zostawią bez opieki. Sam hotel bardzo czysty, jedzenia wystarczająco, wybór nie jest bardzo duży, ale każdy znajdzie dla siebie co dziennie coś nowego, co najważniejsze jedzenie jest smaczne i świeże, jedynie grill jest trochę schowany przez co nie każdy tam dociera a potrawy leżące obok grilla tracą swój smak. Jeżeli wybieracie się z dziećmi to dla tych całkiem małych do 3 lat jest plac zabaw, jest basen z małymi zjeżdżalniami na terenie hotelu oraz świetny wodny plac do zabawy. Dla tych starszych w niedalekiej odległości od hotelu ogromny park wodny do dyspozycji wszystkich gości kompleksu, gdzie również możecie korzystać all z barów z jedzeniem i piciem. Jeżeli chodzi o snurkowanie, na terenie kompleksu jest zatoka gdzie jest olbrzymia rafa, jednak udając się w plażą w prawo od hotelu około 300-400 metrów znajduje się pomost na otwartym morzu gdzie rafa jest o wiele ładniejsza a woda bardziej przejrzysta, dlatego osobiście polecam rafę przy hotelu Solymar Reef Marsa.

  • Piotr B2022-10-23
    Wyjątkowy

    Najlepsze wakacje

    Najlepszy hotel w Marsa Alam ! To był mój 11 raz w Egipcie. Wszystko 10/10. Ogromne podziękowania dla całej załogi oraz team animacji, który zaskakiwał każdego dnia ! Czekam na następne wakacje w moim drugim domu Jaz MARAYA !:)

  • Patrycja962022-10-23
    Wyjątkowy

    Bardzo dobry hotel

    Transfer z lotniska do hotelu trwał niecałe 15 minut. Na recepcji hotelu nie staliśmy w kolejce, ugoszczono nas w pięknym, przestronnym lobby na wygodnej kanapie podając powitalnego drinka. Następnie zabrano nasze bagaże, a nas oprowadzono po najważniejszych punktach hotelu. Poinformowano nas, że jeden basen jest dla dorosłych (z barem) a drugi dla dzieci. Dla nas to istotne, ponieważ lubimy wypoczywać w spokoju, bez dzieci a wcześniej nie znaleźliśmy informacji, aby hotel miał strefę dla dorosłych. W pokoju byliśmy już po kolacji (po 21), więc zapytano nas, czy nie chcielibyśmy kolacji do pokoju. Oczywiście się zgodziliśmy i dostaliśmy taką na wynos do pokoju. Pokój był duży, przestronny, tak samo jak łazienka. Mogę się doczepić jedynie do wolno spływającej wody w odpływie czy do czasami słabego ciśnienia ciepłej wody, ale to chyba normalne (?) na pustyni. Sprzątanie codziennie, bardzo dokładne, codziennie wymieniane ręczniki, ręczniki plażowe oraz uzupełniane dwie duże butelki wody. Sejf darmowy. Basen i okolica bardzo czyściutka, ogród bardzo zielony i zadbany. Bar w basenie oferował oprócz drinków również napoje ciepłe oraz po drugiej stronie już ze stolikami snack bar a la carte. Obok strefy basenowej była restauracja Sea Horse, która również oferowała przekaski, pizzę, burgery, sałatki a la carte oraz lody. Był tam również bar. Obsługa kelnerska. Trzeci bar był zlokalizowany w lobby, a czwarty na tarasie widokowym. W restauracjach pilnowano, aby wchodzić w stosownym stroju, tj. nie w bikini, a na kolację panowie byli proszeni o ubieranie długich spodni oraz pełnych butów. Dla nas nie bylo to uciążliwe, ponieważ obiekt nie jest duży, a restauracja główna znajduje się niedaleko pokoi. Jedzenie było zróżnicowane, były wieczorki tematyczne, dużo lokalnych dań. Raz na pobyt mogliśmy skorzystać z restauracji a la carte Sea Horse która wieczorem serwowała owoce morza oraz drugi raz z jednej z trzech restauracji do wyboru w hotelu Jaz dar el Medina obok. Były do wyboru kuchnia azjatycka, włoska lub arabska. Wybraliśmy lokalną kuchnię arabską, ale trochę żałowaliśmy, ponieważ podobne dania były serwowane na normalnych kolacjach u nas w hotelu. Wybierając się do Luksoru na wycieczkę całodniową poprosiliśmy dzień wcześniej na recepcji o lunch boxy, zaproponowano nam oprócz nich również późną kolacje do pokoju, co było miłym zaskoczeniem. Raz w ciągu pobytu zabrakło prądu w całym Marsa Alam na około 2 godziny w porze obiadowej. Manager hotelu chodził i przepraszał za usterkę informując o „ograniczonym” wyborze na obiedzie. Było mniej dań, ale wybór i tak był spory. Wieczorem tego dnia znowu pukali do pokojów i wręczali słodkości w ramach przeprosin za „niedogodności”. Obsługa hotelu na każdym szczeblu była bardzo miła, kulturalna oraz często zagadywali, pytali czy wszystko jest ok, czy mogliby coś poprawić. Animacje były przez cały dzień, typowo rozciąganie, Aqua aerobik, dart, piłka wodna, itd., wieczorami występy artystyczne. Plaża. Zejścia do wody z plaży bezpośrednio pod hotelem nie ma, ale są leżaki z parasolkami. Z plaży można korzystać z obok położonych hoteli tej samej sieci Jaz. Prowadzi nas tam ładny deptaczek. Rafy koralowe również można podziwiać z dwóch molo, po lewej jak i prawej stronie od hotelu. Do jednego, w zatoce było 5 minut spacerkiem, do drugiego, na otwartym morzu (głębiej) podobnie czasowo. Jeśli chodzi o atrakcje typowo dla dzieci to ten hotel nie oferuje za wiele oprócz placyku zabaw z atrakcjami wodnymi, ale można korzystać z aquaparku w hotelu Jaz Solaya. Na terenie hotelu sprzedaje wycieczki sympatyczny pracownik firmy Ramal Safari, która ma swoją siedzibę 10 min od hotelu przy plaży. Specjalizują się oni w wycieczkach quadami na pustynię. My wybraliśmy wycieczkę 2,5 godzinną na zachód słońca i do wioski Beduinów. Mieliśmy małą grupę złożoną z 4 quadów, przewodnik porobił nam bardzo fajne zdjęcia na pustyni z wykorzystaniem perspektywy przestrzennej. Powracając do hotelu - gdyby jeszcze tylko wi-fi działało lepiej, byłoby naprawdę idealnie. Powrót na lotnisko z hotelu mieliśmy około 18:30, kto chciał mógł rowniez zabrać lunchboxy na wyjazd. Wymeldowanie mieliśmy do godziny 12:00, po wymeldowaniu zostawiliśmy bagaże w schowku na recepcji, mogliśmy dalej korzystać z wszystkich atrakcji oraz udostępniono nam bezpłatnie pokój na ogarnięcie się przed podróżą, za co duży plus.

  • Paweł K2022-10-22
    Wyjątkowy

    Paulina

    Jesteśmy pod wielkim wrażeniem hotelu i obsługi w nim pracującej. Zaczynajac od recepcji która pomimo później godziny przyjazdu powitała Nas drinkami, służą zawsze pomocą i przywitają uśmiechem - wszyscy barmani i kelnerzy pracujący z uśmiechem od ucha do ucha, po menadżerów którzy troszczą się o gości. Pierwszy raz spotkaliśmy się z takim traktowaniem, bardzo na +. Pokoje bardzo zadbane, dokładnie sprzątane - tak jak cały obiekt. Nie wiem co mamy jeszcze dodać, bo nie ma się do czego doczepić. Aquapark świetny i bardzo blisko hotelu. Cały pobyt minął nam wspaniale.

  • 733weronikam2022-10-06
    Wyjątkowy

    Jaz Maraya

    Polecam ten hotel zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Hotel jest nowoczesny, czysty i kameralny, wszędzie jest blisko. Jedzenie jest smaczne i urozmaicone. Obsługa miła i uczynna. Mały wodny plac zabaw dla dzieci jest super. Codziennie animacje umilają pobyt.

Pokoje

Pokój 2-osobowy deluxe z widokiem na ogród

  • Kod pokoju: DZG1
  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • WC
  • wanna lub prysznic
  • klimatyzacja
  • TV
  • telefon
  • widok na ogród

Pokój 2-osobowy deluxe

  • Kod pokoju: DZM1
  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja
  • TV sat.
  • suszarka do włosów
  • prysznic lub wanna
  • telefon
  • boczny widok na morze

Pokój 2-osobowy superior

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 42m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • sejf
  • prysznic
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • widok na ogród

Pokój rodzinny superior z widokiem na morze

  • Kod pokoju: FZM1
  • Metraż: 

    około 52m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • sejf
  • prysznic
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • widok na morze

Pokój rodzinny deluxe z widokiem na morze

  • Kod pokoju: FZM2
  • Metraż: 

    około 63m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • sejf
  • prysznic
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • 2 pomieszczenia oddzielone drzwiami
  • widok na morze

Pokój rodzinny superior

  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    około 52m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • sejf
  • prysznic
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • widok na ogród

Pokój rodzinny superior

  • Kod pokoju: FZX2
  • Metraż: 

    około 52m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • sejf
  • prysznic
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • widok na basen

Pokój rodzinny deluxe

  • Kod pokoju: FZX3
  • Metraż: 

    około 63m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • sejf
  • prysznic
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • widok na ogród

Pokój rodzinny deluxe

  • Kod pokoju: FZX4
  • Metraż: 

    około 63m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • sejf
  • prysznic
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • widok na basen

Suita junior

  • Kod pokoju: JSX1
  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja
  • TV sat.
  • suszarka do włosów
  • prysznic lub wanna
  • telefon
  • prywatny basen
  • widok na morze
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:

  • PRZED WAKACJAMI - w punkcie sprzedaży, Telefonicznym Centrum Rezerwacji (22 270 31 20) oraz online i w aplikacji mobilnej TUI.
  • W TRAKCIE WAKACJI - online i w aplikacji mobilnej TUI, a także przy pomocy TUI Service Center na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. W przypadku najpopularniejszych hoteli Klienci mają możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek.

Wycieczki fakultatywne TUI to:
  Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  Dostępność i potwierdzenie online,
  Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.

Pogoda

Średnia pogoda w ciągu roku

Marsa Alam
Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Jaz Maraya

  • oferta rekreacyjna
  • udogodnienia dla dzieci

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI