Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Obsługa
Serenade Punta Cana Beach & Spa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Leżaki i parasole w cenie
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 15 min
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Obsługa
- Krzysia C2024-12-13Wyjątkowy
Animacja enyretenimie to Super Batman ♥️🫶 chocolate, świetny hotel, obsługa i animacje godne polecenia 😁😁😁😁😁, plaże godne polecenia, pokoje zadbane, kuchnia smaczna każdy znajdzie coś dla siebie .🌞 Bez względu na narodowość każdy poczuje się zaopiekowały
- Paulina S2024-05-02Wyjątkowy
Najlepszy i najbardziej ekskluzywny hotel w jakim do tej pory byłam. Piękny hotel, wspaniałe jedzenie, obsługa, pokoje boskie. Spędziliśmy z synem święta Bożego Narodzenia w hotelu w grudniu 2022r. Przepiękne i urokliwe dekoracje świąteczne, w restauracji było bajecznie☺️ Polecam wszystkim hotel Serenade. Jedyna kwestia o którą warto bardziej zadbać dla gości to zwiększenie ilości leżaków przy basenach i na plaży oraz częstsze sprzątanie plaży z glonów. Hotel świetny pod każdym względem 🙂
- jochem262024-03-22Wyjątkowy
Hotel ładnie położony, plaża idealna- piaszczysta, woda niestety do pasa maksymalnie. Ilość basenów wystarczająca , ale leżaków już nie. Na tyle budynków, w których są plażowicze jest ich stanowczo za mało. Obsługa baru przy basenach super, obsługa gości plażowych przez obsługę kelnerską na 3+. Pokoje codziennie dobrze sprzątane, lodówka uzupełniana, klimatyzacja działa. Na balkonach 2 krzesełka i stolik. Super jakby były leżaki. W pokoju ekspres do kawy. Animacje dobre. Jedzenie w restauracjach dobre i urozmaicone. Niestety obsługa kelnerska w restauracji głównej na bardzo słabym poziomie, zresztą jak i managerowie. Nie ma znaczenia czy powiesz po hiszpańsku czy angielsku i tak rzadko otrzymasz do picia to co zamawiasz lub nie otrzymasz wcale. Na 8 dni pobytu do kolacji zamawiałem herbatę. Otrzymałem raz. W dodatku mam widoczna ortezę nogi i kulejąc nosiłem sam herbatę. Czy myślicie, że ktoś z obsługi pomógł ? Nie! Byłem wymijany przez kelnerów, nad głową przenosili mi tace , z naprzeciw szedł szef sali. Zero reakcji. Podsumowując-hotel z potencjałem, ale następnym razem wybiorę inny