Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel

Veronica

PFO10047
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Veronica Cypr - Hotel
Bardzo dobry
Bardzo dobry
2018-12-31

Gościliśmy w tym hotelu już trzy razy. Pierwszy raz zatrzymaliśmy się w nim w marcu 2013 r., następnie na wiosnę rok później i teraz na przełomie sierpnia i września 2018 r. Hotel składa się z dwóch wyraźnie różniących się części: starej, nieodnowionej oraz nowej, oddanej do użytku w 2014 roku. Części wspólne hotelu są zadbane: takie wrażenie odnosi się po wejściu do przestronnego i dobrze utrzymanego holu recepcyjnego. Restauracja, bar i toalety w części wspólnej przy recepcji są czyste. Niestety pokoje w starej części hotelu są dość zużyte. W mojej ocenie opcja "all inclusive light" oferowana przez Itakę jest zupełnie wystarczająca dla osób, których celem podróży jest nie tylko hotel. 1. POŁOŻENIE - Veronica Hotel położony jest w zacisznej okolicy, blisko piaszczystej plaży (ok 10 min. pieszo) i zaledwie pół godziny pieszo do centrum kulturalno-rozrywkowego (archeologiczny park z m.in. mozaikami; fort w porcie, restauracje, bary itd). - Naprzeciwko hotelu po drugiej stronie ulicy jest mały sklep ogólnospożywczy. - Odległość lotnisko-hotel: 8 km (w hotelu nie odczuwa się bliskości lotniska; nie słychać lądujących/startujących samolotów). 2. POKÓJ - Tym razem nasza czteroosobowa rodzina zajmowała jeden dosyć wąski pokój w starej części hotelu. Na tyle duży, że zmieściły się w nim 4 łóżka, jednak nie było zbyt dużo miejsca na swobodne przemieszczanie się. (W poprzednich latach mieszkaliśmy w pokoju rodzinnym - było to pomieszczenie składające się z dwóch połączonych pokojów). - Meble, jak wspomniałem wcześniej, były zużyte. - Ręczniki wymieniane na życzenie - raz były dobrej jakości, innym razem tak kiepskie (cienkie i z niedopranymi plamami, że musieliśmy prosić w recepcji o ich ponowną wymianę). - Sprzątanie - nie zawsze staranne. 3. SERWIS Obsługa kelnerska profesjonalna: bardzo sprawna i miła. W recepcji pracuje Polka, która była obecna przy zameldowaniu naszej grupy. Zarówno w restauracji, jak i w recepcji pracownicy swobodnie porozumiewają się po angielsku i rosyjsku oraz jak wspomniałem - w recepcji po polsku. Szczególnie miło wspominamy ponowne spotkanie z bardzo uprzejmą barmanką Dianą, która rozpoznała nas mimo upływu 4 lat od naszego poprzedniego pobytu w Veronice. Przyjemnie było znowu spotkać się i porozmawiać z dyrektorem hotelu Lakisem, który specjalnie przygotowanym tortem sprawił słodką niespodziankę naszemu starszemu synowi z okazji jego czternastych urodzin. Właściciel hotelu i dyrektor zawsze byli obecni i wszystkiego doglądali z troską. 3. POSIŁKI Do dyspozycji gości jest jedna restauracja i bar. (W okresie letnim otwarty jest też bar przy basenie, gdzie serwowany jest też obiad). Opcja "all incl. light" obejmuje alkoholowe i bezalkoholowe napoje podawane do obiadu i kolacji oraz w barze w zamian za talony. Pakiet talonów na cały pobyt jest wręczany podczas zameldowania (6 talonów/ os./ dzień). Nie ma przekąsek między głównymi posiłkami, co wyraźnie jest zaznaczone w opisie imprezy. Posiłków było pod dostatkiem i nie trzeba było stać po nie w kolejce. - Śniadania podstawowe: pieczywo tostowe (szkoda, że nie ma, jak kiedyś, świeżych bułek), wędlina, parówki, smażony bekon, fasolka, sery, dżemy, miód, mleko, jogurt grecki, płatki, jajka sadzone i na twardo, pomidory, ogórki, oliwki itd. Kawa (średniej jakości niestety) i soki z dystrybutorów bez limitu - nie objęte talonami. - Obiady i kolacje smaczne. Zawsze do wyboru były pod dostatkiem trzy potrawy serwowane w podgrzewaczach (ryby, baranina, kurczaki, owoce morza, wieprzowina, wołowina, spaghetti, ryż, ziemniaki opiekane i z wody). Dodatkowo na kolację serwowano zupę krem. Podawano też różne sałatki oraz pomidory, sałaty, oliwki do skomponowania własnej sałatki. Owoce: pomarańcze, mini banany, kiwi, jabłka. Desery: kruche ciastka, bardzo słodkie ciasta typu baklawa, galaretki, pudding. Nam szczególnie przypadła do gustu świetnie przyrządzona baranina - solidne, dobrze przyprawione porcje mięsa. Potrawy donoszono na bieżąco, jak tylko kończyły się w podgrzewaczach. 4. BASEN - Basen oraz brodzik dla dzieci z czystą wodą znajdują się na otwartej przestrzeni w małym i bujnym ogrodzie hotelowym. - Sanitariaty (toalety i prysznice) przy basenie w bardzo dobrym stanie w nowo wybudowanym budynku. - Choć nie jesteśmy zwolennikami wylegiwania się nad hotelowymi basenami i wolimy plażę, tutaj naprawdę miło wypoczywaliśmy w ciszy oraz cieniu palm oraz bugenwilli. Chyba oczkiem w głowie właściciela hotelu są rosnące w ogrodzie bananowce, które często sam podlewał. 5. WSKAZÓWKI - Do przywiezionego z Polski sprzętu elektrycznego niezbędne są adaptery - do kupienia w recepcji hotelowej lub np. w sklepie na przeciwko hotelu (2,5 - 3 EUR). - Pafos ma bardzo dobrą, punktualną komunikację miejską. Blisko hotelu jest przystanek dla autobusów jadących w stronę portu (dojazd do głównego dworca autobusowego) oraz dla autobusów jadących w stronę parku wodnego. Warto kupić tygodniowy bilet (20 EUR/os dostępny tylko w kasie na dwocru autobusowym). Jednorazowy bilet kosztuje 1,5 EUR, a jednodniowy 5 EUR - dostępne u kierowcy. Z dworca autobusowego niedaleko portu autobusy odjeżdżają do Górnego Pafos i do dalszych części Cypru (m.in. do Grobowców Królewskich, malowniczej plaży w Coral Bay oraz Płw. Akamas na północy wyspy). - W zabytkowym kościele Agia Kyriaki Chrysopolitissa (tam, gdzie znajduje się m.in. pręgierz Św. Pawła) odprawiane są msze św. w języku polskim w nd. o godz. 11.

RobertStolarczyk
2021-09-30

Hotel wymaga remontu, gdyż swoje lata świetności przypadają na lata 90 lub początek 21 wieku. W pokoju na suficie są kasetony, z zaciekami, jakby doszło do zalania z piętra powyżej. W pokoju są tylko 3 gniazdka na prąd i to nie koło łóżka tylko w rogu pokoju koło lodówki..która jest płatna...W obecnych czasach płatna lodówka..serio?! pokoje były codziennie sprzątane..lecz dostałem poplamioną pościel. śniadania w restauracji monotonne i słabe. Z obiadem lepiej lecz tak samo monotonny. Mały wybór potraw. W wersji wyżywienia All inclusiv light po 8 kuponów na drinki na dzień. Kupony? znowu styl lat 90. Mało wygodne. Kawa z automatu, obrzydliwa, to samo soki - z proszku, przesłodzone. Winda mała i ciasna. Basen ok. W hotelu na ogół napisy po rosyjsku. Jeśli nie mogą być po Polsku, niech chociaż będą po Angielsku. Zasięg wifi ok, nawet w pokoju, choć prędkość słaba. W restaturacji goście bez maseczek byli upominani, ale nie było przymusu noszenia rękawiczek. Gdy byłem na Maderze, w hotelu taki wymóg był. Generalnie nie polecam hotelu

Andrzej G
Bardzo dobry
2019-08-15

Hotel położony w bardzo dobrym miejscu, przy hotelu jest przystanek autobusowy, gdzie dojedziesz praktycznie wszędzie. Na recepcji bardzo sympatyczny Pan, który zawsze służył dobrą radą . Pokoje sprzątane co dzień, czyste i zadbane, natomiast w ostatni dzień nie dostaliśmy ręczników, został tylko jeden duży na dwie osoby trochę przesada (dobrze, że mieliśmy swoje). Bar na ogół świetny, bardzo miła barmanka i do tego zawsze uśmiechnięta. Basen w porządku, nie ma zajmowania leżaków od rana, więc zawsze o dowolnej godzinie znajdziesz dla siebie miejsce, ogród przepiękny, drzewa bananowy, avocado, figi i limonki no coś pięknego. Wielka wada i śmiechem jest płatna Lodówka, 2,5 euro za dzień haha. Jedzenie do najlepszych nie należy, ogólnie co dzień to samo, ziemniaki pieczone, frytki, mięso które niestety nie zawsze było wypieczone. Kelner Michalis bardzo fajny i miły gość, sprawiał że czułes się wyjątkowy, mimo nie dobrych i codziennych tych samych kolacji. Drugi raz nie skorzystamy na pewno z usług tego hotelu, chyba że będzie 2 tys za wszystko. Natomiast trzeba jeszcze raz podkreślić obsługa bardzo miła i pomocna!!!!

Justyna D
2019-08-05

Cały obiekt ok. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Fajnie jest przy basenie w ogrodzie. Z drzew zwisaja mandarynki, awokado, cytryny lub limonki nad stolikami, dojrzewają banany, figi, mnóstwo kwiatów i wszechobecnego odgłosu cykad lub innych owadów w postaci wielkich much. Obsługa bardzo przyjazna i pomocna. Szczególnie młody Rosjanin na recepcji oraz barmanka Diana. Diana jest NAJFAjNIEJSZA. Polka pracująca na recepcji jest przereklamowany. Zrobiła na mnie wrażenie negatywne. Ważniara. Powinna się uczyć podejścia do nas od swych kolegów i koleżanek ze wschodu. Polecam po drugiej stronie ulicy biuro wycieczkowe Ursula's Cyprus Tours(tel:00357 99945491).Prowadzi je bardzo sympatyczna Pani Urszula. Wycieczki są bardzo atrakcyjne i o wiele wiele tańsze niż u rezydenta. Nie warto się nimi interesować gdyż ceny są połowę droższe niż u Urszuli. Ostatnia kwestia. Jedzenie w hotelu. Nie jestem zadowolony z niego przy prawie 3tys. od osoby. Na śniadaniach życie ratuje biały ser. Obiad jest w miarę chociaż dziś było nieświeże mięso. Ale w porównaniu ze wczorajszą kolacyjna śmierdzaca panga, to dzisiejsze mięso jest pryszczem.Kolacje,to Tragedia. Co z tego, że wizualnie jest duży wybór skoro żadna potrawa, żadne mięso nie jest doprawione, wszystko jest bez smaku. Do tego smierdzacy zjelczaly pieprz na stolikach w sali. Przy basenie jest ok. Pachnie i nie jest odrazajacy. Nie wiem kto tam gotuję, ale powinien spalić się ze wstydu. Lunche przygotowuje na bank ktoś inny gdyż te smaki posiadają. Na kolacjach próżno oczekiwać regionalnych potraw. Mięso to trociny bez smaku, frytki... Dramat. Owoce:arbuz oraz twarde zielone śliwki. Niejadalne. Sytuację ratują pobliskie tawerny. No ale nie po to płaci człek prawie 3 tys od glowy aby poznawać greckie smaki w knajpach. Za 1200 ok. Można olać hotelową pasze. Wrócę jeszcze do pokoju. Lodówka płatna 2,5euro za dzień. Przegięcie i drapieżne polityka hotelu. No comments. Więcej za tą cenę do Veronica bym nie wrócił i odradzam wszystkim. Chyba, że ktoś chce tylko spać tutaj.

tomsam1968
Bardzo dobry
2019-01-23

Hotel Veronica z uwagi na stosunek ceny do jakości usług jest propozycją godną polecenia. Nie jest to pierwsza linia brzegowa, ale jest czysto, tanio, ogród, basen - czego można chcieć więcej. Cypr jest cudowny. Polecam :-)

kasiajagoda
Bardzo dobry
2018-12-31

Gościliśmy w tym hotelu już trzy razy. Pierwszy raz zatrzymaliśmy się w nim w marcu 2013 r., następnie na wiosnę rok później i teraz na przełomie sierpnia i września 2018 r. Hotel składa się z dwóch wyraźnie różniących się części: starej, nieodnowionej oraz nowej, oddanej do użytku w 2014 roku. Części wspólne hotelu są zadbane: takie wrażenie odnosi się po wejściu do przestronnego i dobrze utrzymanego holu recepcyjnego. Restauracja, bar i toalety w części wspólnej przy recepcji są czyste. Niestety pokoje w starej części hotelu są dość zużyte. W mojej ocenie opcja "all inclusive light" oferowana przez Itakę jest zupełnie wystarczająca dla osób, których celem podróży jest nie tylko hotel. 1. POŁOŻENIE - Veronica Hotel położony jest w zacisznej okolicy, blisko piaszczystej plaży (ok 10 min. pieszo) i zaledwie pół godziny pieszo do centrum kulturalno-rozrywkowego (archeologiczny park z m.in. mozaikami; fort w porcie, restauracje, bary itd). - Naprzeciwko hotelu po drugiej stronie ulicy jest mały sklep ogólnospożywczy. - Odległość lotnisko-hotel: 8 km (w hotelu nie odczuwa się bliskości lotniska; nie słychać lądujących/startujących samolotów). 2. POKÓJ - Tym razem nasza czteroosobowa rodzina zajmowała jeden dosyć wąski pokój w starej części hotelu. Na tyle duży, że zmieściły się w nim 4 łóżka, jednak nie było zbyt dużo miejsca na swobodne przemieszczanie się. (W poprzednich latach mieszkaliśmy w pokoju rodzinnym - było to pomieszczenie składające się z dwóch połączonych pokojów). - Meble, jak wspomniałem wcześniej, były zużyte. - Ręczniki wymieniane na życzenie - raz były dobrej jakości, innym razem tak kiepskie (cienkie i z niedopranymi plamami, że musieliśmy prosić w recepcji o ich ponowną wymianę). - Sprzątanie - nie zawsze staranne. 3. SERWIS Obsługa kelnerska profesjonalna: bardzo sprawna i miła. W recepcji pracuje Polka, która była obecna przy zameldowaniu naszej grupy. Zarówno w restauracji, jak i w recepcji pracownicy swobodnie porozumiewają się po angielsku i rosyjsku oraz jak wspomniałem - w recepcji po polsku. Szczególnie miło wspominamy ponowne spotkanie z bardzo uprzejmą barmanką Dianą, która rozpoznała nas mimo upływu 4 lat od naszego poprzedniego pobytu w Veronice. Przyjemnie było znowu spotkać się i porozmawiać z dyrektorem hotelu Lakisem, który specjalnie przygotowanym tortem sprawił słodką niespodziankę naszemu starszemu synowi z okazji jego czternastych urodzin. Właściciel hotelu i dyrektor zawsze byli obecni i wszystkiego doglądali z troską. 3. POSIŁKI Do dyspozycji gości jest jedna restauracja i bar. (W okresie letnim otwarty jest też bar przy basenie, gdzie serwowany jest też obiad). Opcja "all incl. light" obejmuje alkoholowe i bezalkoholowe napoje podawane do obiadu i kolacji oraz w barze w zamian za talony. Pakiet talonów na cały pobyt jest wręczany podczas zameldowania (6 talonów/ os./ dzień). Nie ma przekąsek między głównymi posiłkami, co wyraźnie jest zaznaczone w opisie imprezy. Posiłków było pod dostatkiem i nie trzeba było stać po nie w kolejce. - Śniadania podstawowe: pieczywo tostowe (szkoda, że nie ma, jak kiedyś, świeżych bułek), wędlina, parówki, smażony bekon, fasolka, sery, dżemy, miód, mleko, jogurt grecki, płatki, jajka sadzone i na twardo, pomidory, ogórki, oliwki itd. Kawa (średniej jakości niestety) i soki z dystrybutorów bez limitu - nie objęte talonami. - Obiady i kolacje smaczne. Zawsze do wyboru były pod dostatkiem trzy potrawy serwowane w podgrzewaczach (ryby, baranina, kurczaki, owoce morza, wieprzowina, wołowina, spaghetti, ryż, ziemniaki opiekane i z wody). Dodatkowo na kolację serwowano zupę krem. Podawano też różne sałatki oraz pomidory, sałaty, oliwki do skomponowania własnej sałatki. Owoce: pomarańcze, mini banany, kiwi, jabłka. Desery: kruche ciastka, bardzo słodkie ciasta typu baklawa, galaretki, pudding. Nam szczególnie przypadła do gustu świetnie przyrządzona baranina - solidne, dobrze przyprawione porcje mięsa. Potrawy donoszono na bieżąco, jak tylko kończyły się w podgrzewaczach. 4. BASEN - Basen oraz brodzik dla dzieci z czystą wodą znajdują się na otwartej przestrzeni w małym i bujnym ogrodzie hotelowym. - Sanitariaty (toalety i prysznice) przy basenie w bardzo dobrym stanie w nowo wybudowanym budynku. - Choć nie jesteśmy zwolennikami wylegiwania się nad hotelowymi basenami i wolimy plażę, tutaj naprawdę miło wypoczywaliśmy w ciszy oraz cieniu palm oraz bugenwilli. Chyba oczkiem w głowie właściciela hotelu są rosnące w ogrodzie bananowce, które często sam podlewał. 5. WSKAZÓWKI - Do przywiezionego z Polski sprzętu elektrycznego niezbędne są adaptery - do kupienia w recepcji hotelowej lub np. w sklepie na przeciwko hotelu (2,5 - 3 EUR). - Pafos ma bardzo dobrą, punktualną komunikację miejską. Blisko hotelu jest przystanek dla autobusów jadących w stronę portu (dojazd do głównego dworca autobusowego) oraz dla autobusów jadących w stronę parku wodnego. Warto kupić tygodniowy bilet (20 EUR/os dostępny tylko w kasie na dwocru autobusowym). Jednorazowy bilet kosztuje 1,5 EUR, a jednodniowy 5 EUR - dostępne u kierowcy. Z dworca autobusowego niedaleko portu autobusy odjeżdżają do Górnego Pafos i do dalszych części Cypru (m.in. do Grobowców Królewskich, malowniczej plaży w Coral Bay oraz Płw. Akamas na północy wyspy). - W zabytkowym kościele Agia Kyriaki Chrysopolitissa (tam, gdzie znajduje się m.in. pręgierz Św. Pawła) odprawiane są msze św. w języku polskim w nd. o godz. 11.

RobertStolarczyk
2021-09-30

Hotel wymaga remontu, gdyż swoje lata świetności przypadają na lata 90 lub początek 21 wieku. W pokoju na suficie są kasetony, z zaciekami, jakby doszło do zalania z piętra powyżej. W pokoju są tylko 3 gniazdka na prąd i to nie koło łóżka tylko w rogu pokoju koło lodówki..która jest płatna...W obecnych czasach płatna lodówka..serio?! pokoje były codziennie sprzątane..lecz dostałem poplamioną pościel. śniadania w restauracji monotonne i słabe. Z obiadem lepiej lecz tak samo monotonny. Mały wybór potraw. W wersji wyżywienia All inclusiv light po 8 kuponów na drinki na dzień. Kupony? znowu styl lat 90. Mało wygodne. Kawa z automatu, obrzydliwa, to samo soki - z proszku, przesłodzone. Winda mała i ciasna. Basen ok. W hotelu na ogół napisy po rosyjsku. Jeśli nie mogą być po Polsku, niech chociaż będą po Angielsku. Zasięg wifi ok, nawet w pokoju, choć prędkość słaba. W restaturacji goście bez maseczek byli upominani, ale nie było przymusu noszenia rękawiczek. Gdy byłem na Maderze, w hotelu taki wymóg był. Generalnie nie polecam hotelu

Andrzej G

Veronica - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Hotel położony jest w wakacyjnej części Pafos, ok. 500 m od piaszczysto-żwirowej plaży. Centrum Pafos z malowniczym portem oddalone jest o około 4 km. Można do niego łatwo dojechać w kilka minut autobusem publicznym. Przystanek autobusowy znajduje się około 100 metrów od kompleksu hotelowego. W turystycznym centrum kurortu (1,5 km) znajdują się rozmaite sklepy i lokale rozrywkowe. Transfer na oddalone o około 15 km lotnisko trwa około 30 minut.
  • Odległość do lotniska ok. 6,3 km
  • Odległość do plaży ok. 500 m
  • Odległość do centrum miasta ok. 5 km
  • Odległość do pola golfowego ok. 15 km.
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(943 opinie)
(943 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Andrzej G2021-09-30

    Hotel wymaga remontu, gdyż swoje lata świetności przypadają na lata 90 lub początek 21 wieku. W pokoju na suficie są kasetony, z zaciekami, jakby doszło do zalania z piętra powyżej. W pokoju są tylko 3 gniazdka na prąd i to nie koło łóżka tylko w rogu pokoju koło lodówki..która jest płatna...W obecnych czasach płatna lodówka..serio?! pokoje były codziennie sprzątane..lecz dostałem poplamioną pościel. śniadania w restauracji monotonne i słabe. Z obiadem lepiej lecz tak samo monotonny. Mały wybór potraw. W wersji wyżywienia All inclusiv light po 8 kuponów na drinki na dzień. Kupony? znowu styl lat 90. Mało wygodne. Kawa z automatu, obrzydliwa, to samo soki - z proszku, przesłodzone. Winda mała i ciasna. Basen ok. W hotelu na ogół napisy po rosyjsku. Jeśli nie mogą być po Polsku, niech chociaż będą po Angielsku. Zasięg wifi ok, nawet w pokoju, choć prędkość słaba. W restaturacji goście bez maseczek byli upominani, ale nie było przymusu noszenia rękawiczek. Gdy byłem na Maderze, w hotelu taki wymóg był. Generalnie nie polecam hotelu

  • Justyna D2019-08-15
    Bardzo dobry

    Hotel położony w bardzo dobrym miejscu, przy hotelu jest przystanek autobusowy, gdzie dojedziesz praktycznie wszędzie. Na recepcji bardzo sympatyczny Pan, który zawsze służył dobrą radą . Pokoje sprzątane co dzień, czyste i zadbane, natomiast w ostatni dzień nie dostaliśmy ręczników, został tylko jeden duży na dwie osoby trochę przesada (dobrze, że mieliśmy swoje). Bar na ogół świetny, bardzo miła barmanka i do tego zawsze uśmiechnięta. Basen w porządku, nie ma zajmowania leżaków od rana, więc zawsze o dowolnej godzinie znajdziesz dla siebie miejsce, ogród przepiękny, drzewa bananowy, avocado, figi i limonki no coś pięknego. Wielka wada i śmiechem jest płatna Lodówka, 2,5 euro za dzień haha. Jedzenie do najlepszych nie należy, ogólnie co dzień to samo, ziemniaki pieczone, frytki, mięso które niestety nie zawsze było wypieczone. Kelner Michalis bardzo fajny i miły gość, sprawiał że czułes się wyjątkowy, mimo nie dobrych i codziennych tych samych kolacji. Drugi raz nie skorzystamy na pewno z usług tego hotelu, chyba że będzie 2 tys za wszystko. Natomiast trzeba jeszcze raz podkreślić obsługa bardzo miła i pomocna!!!!

  • tomsam19682019-08-05

    Cały obiekt ok. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Fajnie jest przy basenie w ogrodzie. Z drzew zwisaja mandarynki, awokado, cytryny lub limonki nad stolikami, dojrzewają banany, figi, mnóstwo kwiatów i wszechobecnego odgłosu cykad lub innych owadów w postaci wielkich much. Obsługa bardzo przyjazna i pomocna. Szczególnie młody Rosjanin na recepcji oraz barmanka Diana. Diana jest NAJFAjNIEJSZA. Polka pracująca na recepcji jest przereklamowany. Zrobiła na mnie wrażenie negatywne. Ważniara. Powinna się uczyć podejścia do nas od swych kolegów i koleżanek ze wschodu. Polecam po drugiej stronie ulicy biuro wycieczkowe Ursula's Cyprus Tours(tel:00357 99945491).Prowadzi je bardzo sympatyczna Pani Urszula. Wycieczki są bardzo atrakcyjne i o wiele wiele tańsze niż u rezydenta. Nie warto się nimi interesować gdyż ceny są połowę droższe niż u Urszuli. Ostatnia kwestia. Jedzenie w hotelu. Nie jestem zadowolony z niego przy prawie 3tys. od osoby. Na śniadaniach życie ratuje biały ser. Obiad jest w miarę chociaż dziś było nieświeże mięso. Ale w porównaniu ze wczorajszą kolacyjna śmierdzaca panga, to dzisiejsze mięso jest pryszczem.Kolacje,to Tragedia. Co z tego, że wizualnie jest duży wybór skoro żadna potrawa, żadne mięso nie jest doprawione, wszystko jest bez smaku. Do tego smierdzacy zjelczaly pieprz na stolikach w sali. Przy basenie jest ok. Pachnie i nie jest odrazajacy. Nie wiem kto tam gotuję, ale powinien spalić się ze wstydu. Lunche przygotowuje na bank ktoś inny gdyż te smaki posiadają. Na kolacjach próżno oczekiwać regionalnych potraw. Mięso to trociny bez smaku, frytki... Dramat. Owoce:arbuz oraz twarde zielone śliwki. Niejadalne. Sytuację ratują pobliskie tawerny. No ale nie po to płaci człek prawie 3 tys od glowy aby poznawać greckie smaki w knajpach. Za 1200 ok. Można olać hotelową pasze. Wrócę jeszcze do pokoju. Lodówka płatna 2,5euro za dzień. Przegięcie i drapieżne polityka hotelu. No comments. Więcej za tą cenę do Veronica bym nie wrócił i odradzam wszystkim. Chyba, że ktoś chce tylko spać tutaj.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI