Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
Leonardo Cypria Bay - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 2,5 km od Starego Miasta w Pafos
- ok. 200 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Maciej N2025-08-31Wyjątkowy
Hotel głównie dla rodzin z dziećmi. W sierpniu 2025 roku w okresie, w którym przebywałem w hotelu, gośćmi byli głównie obywatele Izraela, Wielkiej Brytanii i Polski. Hotel przy plaży. Mnóstwo leżaków do wyboru. Śniadania takie same codziennie ale przy tak dużym wyborze potraw zawsze można znaleźć coś ciekawego i smacznego dla młodego i nieco starszego. Obiady i kolacje już bardziej zróżnicowane. Snack bar - to samo jedzenie codziennie ale smaczne. Bar w lobby i na zewnątrz oraz w nocnym klubie - piwo, wino, drinki itd. Basen zewnętrzny - non stop w godzinach otwarcia pełen dorosłych i dzieci. Wewnętrzny mniej oblegany. Pokoje czyste, funkcjonalne z dobrym wyposażeniem. Na wyrazy uznania zasługują przede wszyscy barmani - wszyscy. Ale w szczególności Ci z Nepalu (Abishekh, Dalish, Santosh). Przesympatyczni i przemili goście na czele z naszym idolem Khum. To barman warty docenienia - duża kultura osobista, humor i profesjonalizm. Większość obsługi posługuje się językiem polskim lub też raczej zna bardzo dużo zwrotów w języku polskim. Byłem już w kilkunastu hotelach ale takich barmanów nigdzie nie ma! Codziennie w lobby koncertowała profesjonalna pianistka, serwująca muzykę na bardzo wysokim poziomie. Grupa animacyjna i rozrywki na średnim poziomie. Przy czym w grupie animatorów z pewnością na wyróżnienie zasługiwała przesympatyczna i bardzo zaangażowana Chi Chi z Węgier. Hotel położony na początku promenady - jak to bywa na Cyprze - pełnej kotów. W hotelu na recepcji pracuje bardzo miła i pomocna polska rezydentka. Profesjonalna była również rezydenta TUI. Minusem, chociaż to nie do końca jest wina hotelu, jest bałagan jaki zostawiają goście restauracji. Takiego marnowania jedzenia jeszcze nie widziałem. Przodowała w tym jedna nacja, której przedstawiciele byli najliczniejszymi gośćmi w hotelu. Oczywiście nie napiszę, która to nacja bo bym został uznany za antysemitę, którym nie jestem. Zresztą druga grupa reprezentująca wyspę, na której obowiązuje lewostronny ruch drogowy, niewiele im w bałaganiarstwie ustępowała - w tym przypadku głównie dorosłe osoby sięgające po alkohol w większych ilościach. Duża liczba osób korzystających z basenu powodowała, że po południu woda basenowa była jakby mniej przejrzysta. Ogólnie jednak uważam wakacje za bardzo udane i z całą odpowiedzialnością bardzo polecam ten hotel.
- Martyna B2025-07-27Wyjątkowy
Serdecznie polecam pana Sandera jako profesjonalnego i zaangażowanego animatora. Z ogromnym entuzjazmem i uśmiechem poprowadził zabawy, dostosowując je do wieku i zainteresowań uczestników. Dzieci były zachwycone, aktywne i uśmiechnięte przez cały czas trwania animacji. Animator wykazał się dużą kreatywnością, empatią oraz doskonałym podejściem do dzieci. Wszystko było dobrze zorganizowane i przeprowadzone w bezpiecznej, przyjaznej atmosferze. Dziękujemy za fantastyczny czas i niezapomniane wspomnienia! Zdecydowanie polecam każdemu! ✈️🍸☀️
- Mateusz M2025-07-27Wyjątkowy
Bardzo dobry kontakt dzięki Sander! Super zorganizowane gry i zabawy aktywnie spędzony czas. Serdecznie polecamy !!!