Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Wartość
- Pokoje
Atlantica Sancta Napa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 200 m od centrum miasta
- ok. 100 m od piaszczystej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
- Lokalizacja
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Wartość
- Pokoje
- Izabela P2025-10-19Wyjątkowy
Czyste pokoje pyszne jedzenie przemiła obsługa czego mi tylko brakowało to może dyskoteki ale animacje i wieczory przy muzyce byly
- monikasC6384PG2025-10-11Wyjątkowy
Wyjątkowa jakość świadczonych usług w hotelu oraz wyjątkowo miła obsługa pracujących tam ludzi - to jest największy atut tego hotelu. Kelnerzy w restauracji bardzo dbają o Twój komfort, szczególnie jak byliśmy tam 14 dni, to obsługa pamiętała który stół jest naszym ulubionym. Jedzenie wyśmienite i masz zawsze bardzo duży wybór. Raz w tygodniu możliwość kolacji w azjatyckiej restauracji RoofTop Restaurant z widokiem. Drinki w all Inclusive nie były najlepsze, ale też nie najgorsze. Gino od muzyki mógłby nie puszczać polskiego disco polo, bo to jest bardzo prymitywna muzyka - rozumiem, że dla części Polaków to było ok, ale to nie świadczy o nich najlepiej. Do plaży ok 100-200 m, ale żeby nie było kamieni w wodzie musisz iść znacznie dalej. Woda piękna. Do centrum i wszystkich atrakcji bardzo blisko, w zasadzie w zasięgi 100 m już zaczynają się sklepy, restauracje itd. Dość niewygodny sposób rezerwacji leżaków, codziennie o 8.00 walka o leżaki, to było bardzo deprymujące - wada hotelu.
- Marcin K2025-10-04
Byliśmy zakwaterowani na 7 dni i nocy. Na wstępie zaznaczamy że nie mamy wygórowanych oczekiwań i wiemy że na południu Europy jest o * niżej;) Nie możemy się jednak zgodzić na mieszkanie w pokoju który nie ma w ogóle korytarza, łącznie ma niespełna 9m 2 powierzchni z podwójnym łóżkiem i oddzielnymi materacami gdzie nie można na podłodze rozłożyć nawet jednej walizki a skromna szafa ma jedną półkę i 5 wieszaków. Już pierwszego dnia zgłosiliśmy do TUI potrzebę wymiany pokoju, ponieważ w istocie to była 1 z dwoma łóżkami. Dodam, że z planu hotelu wynika że to najmniejszy pokój. Mogę się założyć że Anglik czy Niemiec w życiu by nie dostał takiego pokoju. Włączając tv już można się o tym przekonać bo od razu pojawiło się ustawione polskie menu. TUI odezwało się do nas w 3 dniu że nasze zgłoszenie jest bezpodstawne a w 5 dniu Pani manager hotelu zapytała nas najpierw z jakiego kraju jesteśmy i oznajmiła że niestety nie ma wolnych pokoi na zmianę (niespełna 2 dni przed wyjazdem, taka gra na czas…) Nasze niezadowolenie wynika z podejścia TUI w aspekcie wstawienia się za Klientem, w sytuacji pojawienia się problemu.
