Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Atlantica Mare Village Ayia Napa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Leżaki i parasole w cenie
- Plac zabaw
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 4,5 km od centrum Protaras
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Grażyna B2024-04-15Wyjątkowy
Chciałabym szczególnie podziękować Pani z recepcji o imieniu Nahrein. Przesympatyczna i niezwykle pomocna, co w przypadku planu zwiedzania Cypru na własną rękę i wynajmu samochodu okazało się bardzo istotne. Dziękujemy Nahrein ;) Hotel pięknie położony, pokoje w Bungalow ładnie urządzone i czyste (sprzątane codziennie). Jedzenie w porządku, spory wybór. Szkoda jednak, że hotel nie decyduje się na oczarowanie podróżujących na Cypr swoją lokalną kuchnią. Poza halloumi, jedynie raz miałam okazję skosztować koupepia czy krewetkę. Zdaje się, że większość propozycji kulinarnych ma trafiać w gusta angielskiej społeczności. Jeśli chcecie wybrać się z dziećmi i korzystać z aquaparku polecam wybrać się na Cypr w sezonie, wtedy temperatura wody będzie przyjemna.
- jbil562023-10-22Wyjątkowy
Świetny hotel. Położony na rozległym terenie. Gastronomia na piątkę, kilka dobrych restauracji. Kilka miejsc do wypicia dobrej kawy. Zakwaterowanie najlepiej w bungalowach które posiadają baseny przy tarasach. Po terenie można poruszać się club carami, co ułatwia np. odebranie ręczników plażowych ze SPA położonego przy Aqua Splasch. Polecam
- Beata S2023-08-27
Zarezerwowaliśmy pobyt w hotelu z sieci Atlantica z uwagi na udany pobyt w ub roku na Rodos. Niestety hotel nas rozczarował. Początkowo z winy TUI.pl, ponieważ mieliśmy pokój rodzinny swim up w blokach mieszkalnych 4-5 piętrowych (rezydencje) na samym końcu hotelu, przy ruchliwej drodze, otoczone parkingami. Niestety biuro podróży nie informuje o lokalizacji pokoi (bungalow czy rezydencja) w przeciwieństwie do np TUI.de (ale przed przylotem do hotelu tego nie wiedziałam). Na stronie internetowej hotelu pokoje rodzinne tego samego typu mogą być zlokalizowane zarówno w bungalowach, jak i rezydencjach. Zdjęcia na stronie hotelu i biura przedstawiają tylko bungalowy. Z uwagi na duże obłożenie hotelu nie było możliwości zmiany pokoju. Pokój był nowoczesny, nie zbyt duży, sprzątany codziennie dość powierzchownie, płyny nie były w łazience uzupełniane, z małym tarasem, basen dzielony na 8 pokoi. Barek w pokoju nieuzupełniany przez cały pobyt. Przy przyjeździe otrzymaliśmy dwie litrowe butelki wody, które później samemu uzupełnia się w dystrybutorach. Widok z pokoju na dach innego budynku. Basen swim up położony wysoko i zabezpieczony szybą, niestety bardzo brudną. Ogólnodostępne baseny w hotelu fajne, ciepłe, ale miejsca na leżakach zajęte już od godzin porannych. Raz był incydent zabrudzenia jednego basenu i niestety basen był wyłączony z użytkowania. Plaża ładna, wejście do morza, jak i w morzu dno kamieniste. Warto mieć buty do wody. Zatoka płytka. Woda w morzu przejrzysta i bardzo ciepła. Zajęcia fitness fajne, bardzo mało osób bierze udział. Animacji i animatorów prawie nie ma, wieczorem nieciekawe koncerty w lobby barze. Jedzenie niesmaczne, mały wybór, bardzo mało ryb ( jeśli już była to często tilapia). Oczekiwaliśmy jedzenia z kuchni śródziemnomorskiej, a jedzenie było ciężkie i tłuste. Sałatki te same na lunch i kolacje. Nie jest to na pewno kuchnia jaka powinna być w hotelu tej klasy. Na plus duży wybór owoców i dobre ciasta. Na napoje długo się czeka, czasem jak kończyliśmy posiłek były przynoszone. Bary brudne i pod koniec dnia śmierdzące „przetrawionym” alkoholem (szczególnie pool bar). Drinki przygotowywane mało profesjonalnie, z oryginałami nie mające nic wspólnego (np mohito bez grama cukru lub inne tak słodkie, ze się nie dało wypić). Toalety ogólnodostępne szczególnie pod koniec dnia brudne, śmierdzące ( z wyjątkiem toalet przy recepcji). Bardzo denerwujące jest podawanie wszędzie numeru pokoju. Przy opcji all inclusive każdy ma opaskę, ale pomimo to w restauracjach i barach przy najmniejszym zamówieniu trzeba podać nr pokoju. Pierwszy raz się spotkałam z taka sytuacja, jest to męczące. Personel miły i uśmiechnięty. Kelnerami są studenci z programu Erasmus. Na terenie hotelu można palić i jest to bardzo uciążliwe dla osób niepalących. Hotel nie zasługuje na 5*, cena jaka musieliśmy zapłacić za pobyt była nieadekwatna do świadczonych usług. Pobyt w hotelu niestety zniechęcił mnie do sieci Atlantica i do Cypru.