Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Pokoje
TUI BLUE Kalamota Island Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Hotel 16+
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 7 km od centrum Dubrovnik
- bezpośrednio przy plaży
- Hotel znajduje się na wyspie, na którą można dostać się za pomocą promu
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Pokoje
- Fonzago2012-08-01Wyjątkowy
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Villas Koločep. Przed wyjazdem sprawdziliśmy informacje na stronie własnej hotelu oraz dostępne w tym serwisie. Wszystkie opisy i informacje potwierdziły się w 100%. Hotel nieduży, składający się z 9 dwupiętrowych pawilonów-willi, jest położony nad bardzo ładną zatoczką, z niewielką piaszczystą plażą. Wyspa Koločep znajduje się w bliskiej odległości od Dubrownika, tym samym transfer z lotniska jest sprawny i nieuciążliwy. Hotel jest prosty, trzygwiazdkowy, choć jakość obsługi zasługuje z pewnością na cztery. Pokoje: część z widokiem na zatokę, część na gaj oliwny na wzgórzu za budynkami; skromne z dość małą łazienką, za to dobrze wyposażone, m.in. klimatyzator, komputer w każdym pokoju, oraz darmowy dostęp do internetu (w recepcji można wypożyczyć kabel jeśli chce się korzystać z własnego notebooka). Pokoje oraz części wspólne bardzo czyste. Restauracja w wersji HB: bardzo w porządku, smacznie, raz w tygodniu dania kuchni lokalnej; warto też czasami skorzystać z opcji à la carte - świetne, proste dania z ryb i owoców morza. Basen nieduży, plaża sympatyczna (bardzo lokalna-swojska). Do dyspozycji również kort tenisowy oraz kajaki (przy spokojnym morzu - bardzo przyjemne wycieczki). Niezwykle sympatyczna i profesjonalna obsługa. Sama wyspa Koločep to miejsce dla ludzi lubiących spokojny wypoczynek. Są tu tylko cztery restauracje (w tym hotelowa), oraz trzy bary, żadnych dyskotek. Na wyspie dwie malutkie miejscowości, dużo pieszych tras oraz uroczych zatoczek, w których się można popływać i ponurkować. Przyjemne widoki. Niedaleko znajdują się dwie inne wyspy Archipelagu Elafickiego (Lopud i Šipan), na które cztery razy dziennie można dostać się promem. Na Lopudzie znajduje się ładna szeroka, piaszczysta plaża (Šunj) oraz wiele barów i restauracji. Šipan jest z kolei bardzo lokalny, prawie bez turystów, piękne winnice, trasy spacerowe i rowerowe, miłe zatoczki. Warto skorzystać z lokalnego busiku, gdyż odległość między dwoma portami to ponad 5 km. W porcie Šipanska Luka bardzo dobra restauracja rybna położona w małym gaju palmowym. Bliskość Dubrownika daje też duże możliwości wypadów zarówno w Chorwacji (Ston, Korčula, Mljet, Pelješac, Trsteno i oczywiście sam Dubrownik), jak i w Czarnogórze i Hercegowinie. Ogólnie bardzo przyjemny urlop, urocza wyspa, a hotel godny polecenia.
- Irena k2012-07-22Bardzo dobry
miejsce piękne, dla osób chcących naprawdę wypocząć....dużo gości hotelowych ale wkoło cisza. Hotel dobrze wyposażony, czysty, codziennie zmiana ręczników i sprzątany pokój. Obsługa miła. Jedzenie bardzo smaczne, duży wybór. Jedyny minus to dozwolone palenie papiersów wszędzie... na plaży, w pokoju czy reastauracji :( poza tym polecam serdecznie.
- Claire S2017-08-03Bardzo dobry
Mieliśmy piękny pobyt tutaj przez 11 dni w lipcu. Pogoda była fantastyczna czasami zbyt gorąco. Widok na zatokę z hotelu jest piękny. Woda jest płytka i jest krystalicznie czysta, a krajobraz jest to mieszanka piękne stare budynki i sosny. Jest to bardzo spokojny widok i jest idealnym miejscem na relaks. Pokój jest duży, piękny wygodne duże łóżko, łazienka w przyzwoitym rozmiarze, lodówka, telewizor i sejf. Mini bar uzupełniany i dwa razy mieliśmy darmowe wino (v dobrego czerwonego wina za to nie jest zwykle za darmo) w naszym pokoju. Raz to było z okazji naszej rocznicy i nie wiem, dlaczego inne czas, ale to był wdzięcznie przyjmowane. W relacjach z klientami Manager jest piękny i dość często się wszelkich starań, aby wasz pobyt był jak najbardziej przyjemny. Na wyspie jest bardzo pagórkowata i pokoje są w różnych blokuje cały zbudowany na wzgórzu. Byliśmy w bloku nr 4 na najwyższym piętrze i tak będziemy się oddech trochę kiedy wróciliśmy do naszego pokoju i jesteśmy 40 s. jadę do siłowni ale i tak kiedy jest piekielnie i masz 92 schody schody plus skłonny ścieżki do chcecie aby utrzymać chodzenia tam i z powrotem do pokoju do minimum. Zdecydowanie nie polecam go dla tych, którzy walczą z oddychania i mobilność. Hotel jest bardzo czyste. Jedzenie jest dobre, chociaż czasem okazało się, że nieco mdły i brakuje przypraw i czosnku. Najlepszy posiłek jaki miałem gdy uczestniczyłem w pół godziny lekcji gotowania i szef kuchni makaron i dodać. Jest to dobry wybór jedzenia i zauważyłem, że kierują swoją ofertę na bezglutenowe itp. w hotelu znajduje się mały animatorów i pani, która ma różne zajęcia z ćwiczeniami i aqua aerobik itp. co było dobrą zabawą. Ogólnie rzecz biorąc, był to piękny czas. Mój główny criticsm to że są bardzo pod dysponuje wystarczającymi środkami. Zwykle w hotelu sensimar kelnerzy w restauracji 00 można tak szybko, jak tylko usiąść i są natychmiast oferując napoje i na czele cię zanim się okazję zadać. W tym hotelu trzeba trzymać głowę do góry patrząc na pracowników czeka na potwierdzenie ich potrzebujesz przy każdym posiłku. Wkrótce dowiedzieliśmy się, że jesteś najlepszy na zamówienie kilka drinków na raz do ostatniego posiłku. Kelnerki i kelnerzy nie są leniwi. Są to bardzo zajęci. Oni po prostu muszą zwiększenie ilości. Istnieje również kilka personel (głównie w barze przy basenie), który człowiek w okolicy przez większość dnia, ale wygląda zupełnie beznadziejnie. Kierownictwo powinno mieć oko na ten temat. Jeśli roku stale patrząc nieszczęśliwy jesteś w błędzie. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji, ale nie wrócę ponownie, chyba że przeczytaliśmy że obsługa uległy poprawie. Kiedy na początku dotarliśmy byliśmy zmęczeni i która łatwo więc pierwsze wrażenia nie były dobre. Drzwi do pokoju miał to napisałam przed nim i gdy weszliśmy do środka nie mieliśmy żadnych ręczników do rąk, pokój pachniał jak ktoś po prostu do toalety i nie czuliśmy się, jakbyśmy byli niech przed sprzątaczka skończyły zadanie. w końcu to naprawiono ale miałem e-maila do hotelu, aby dostać się więcej ręczników jako sprzątaczka nie miała pojęcia co starałem się prosić.