Perunika Bułgaria - Położenie
Perunika Bułgaria - Hotel
Perunika Bułgaria - Pokoje
Perunika Bułgaria - Wyżywienie
Perunika Bułgaria - Sport i Wellness
Perunika Bułgaria - Położenie
Perunika Bułgaria - Udogodnienia
Perunika Bułgaria - Hotel
Perunika Bułgaria - Sport i Wellness
Perunika Bułgaria - Hotel
Perunika Bułgaria - Pokoje
Perunika Bułgaria - Pokoje
Perunika Bułgaria - Wyżywienie
Perunika Bułgaria - Położenie
Perunika Bułgaria - Hotel

Perunika

VAR21041
Perunika Bułgaria - Położenie
Perunika Bułgaria - Hotel
Perunika Bułgaria - Pokoje
Perunika Bułgaria - Wyżywienie
Perunika Bułgaria - Sport i Wellness
Perunika Bułgaria - Położenie
Perunika Bułgaria - Udogodnienia
Perunika Bułgaria - Hotel
Perunika Bułgaria - Sport i Wellness
Perunika Bułgaria - Hotel
Perunika Bułgaria - Pokoje
Perunika Bułgaria - Pokoje
Perunika Bułgaria - Wyżywienie
Perunika Bułgaria - Położenie
Perunika Bułgaria - Hotel

Perunika - informacje

Hotel Perunika to miejsce położone w samym centrum kurortu Złote Piaski. Tutaj goście poczują prawdziwą atmosferę Bułgarii słynącej z imprez do białego rana i znakomitego jedzenia łączącego tradycje kulinarne wielu kultur. Bardzo blisko zlokalizowana jest szeroka piaszczysta plaża, a sam obiekt otacza piękny ogród. Na gości czekają tu basen, siłownia, 2 restauracje, a także plac zabaw dla najmłodszych.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 250 m od centrum Złotych Piasków, blisko lokalnych atrakcji
  • ok. 150 m od piaszczystej plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena klientów:
(101 opinii)
(101 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Czystość
    Obsługa
  • piotrP4948XL2022-09-17

    Byliśmy w sierpniu 2022 r w pokoju ekonomicznym (2+2). Hotel przeciętny i naprawdę lepiej dopłacić 200 zł i pojechać gdzie indziej Pokój mieliśmy ekonomiczny, był mały i do remontu. Nasze łóżka były ok ale dzieci dostały dostawkę w postaci łóżka piętrowego, które było tak twarde, że na podłodze by było wygodniej. Kiedy poprosiliśmy o dodatkowe materace dostaliśmy tylko koc. Porażka. Kupiliśmy dmuchane materace, żeby było choć odrobinę komfortu. Pod hotelem znajduje się dyskoteka i słychać muzykę do 4 rano nawet na drugim piętrze. Obsługa w restauracji tragedia jak by tam byli tu za karę zero uprzejmości i uśmiechu. Nie można było sobie nawet wody nabrać do butelki aby zabrać na plażę bo wisi wielki zakaz i stoi strażnik przy baniaku. Tragedia. Jedyny plus to smaczne trzy posiłki i drinki w barze bo przekąski praktycznie nie istnieją. Między śniadaniem a obiadem są lody przez 1 godzinę ale dają tylko jedną gałkę na porcję jakby się bali że zabraknie. Druga przekąska jest między obiadem a kolacją i jest to miska z kruchymi ciasteczkami, które smakują jak wióry z plastikiem. Porażka. Co do basenu to jest duży i w miarę czysty - trochę piachu leży na dnie. Do plaży blisko ale trzeba pokonać strome schody wielkością około 4 piętra więc zadyszka murowana. Dla mało wymagających ale naprawdę jest dużo ciekawszych hoteli w tej okolicy

  • dametaswift2022-08-29

    Zacznę od tego, że nasza podróż miała miejsce przez biuro podróży TUI. Przyjechaliśmy do hotelu 16.08.2022 o godzinie 10:30 czasu lokalnego, gdzie na miejscu okazało się, że doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, co jest w pełni zrozumiałe i normalne. Nienormalnym natomiast jest traktowanie ludzi w sposób niehumanitarny, tzn. człowiek od godziny 03:00 w nocy jest na lotnisku (wylot o godzinie 05:00), gdzie jest bez jedzenia i z małym zapasem picia, a na miejscu w hotelu dowiadujemy się, że opaski all inclusive otrzymamy dopiero o godzinie 14:00 i dopiero od tego momentu możemy coś zjeść i się napić. Pragnę dodać, że pomimo otrzymania opasek o godzinie 14:00, gdzie obiad już się skończył o tej godzinie, należało czekać na lunch, który był o 16:00 i były to ciastka z kawą. Reasumując, człowiek przez 13 godzin został bez jedzenia i picia, jeśli sobie nic nie kupił!! Tragedia i pierwszy raz się z tym spotkałam. Ponadto, kiedy byłyśmy już naprawdę głodne i wycieńczone i koleżanka "podebrała" ze stołówki 3 kawałki pizzy (zimnej), które zostały z obiadu to była goniona przez pół stołówki przez kelnerkę z tekstem "ty nie masz obiadu!!". Co to w ogóle za traktowanie gościa, który płaci (już za ten dzień, w którym nic mu się nie należy) kasę za all inclusive?!! Druga rzecz, która była strasznie rozczarowująca to pokoje. Wstępnie otrzymałyśmy pokój na 2 piętrze z widokiem z balkonu na śmierdzące śmietniki, ale nie to było najgorsze. Najgorsze to potworny grzyb na ścianie z klimatyzacji. Klimatyzacja była zabudowana w przedpokoju nad sufitem, przez co następował wyciek z klimy powodujący grzyba na pół sufitu. Zrobiłam awanturę w biurze podróży i w recepcji to z łaski swojej otrzymałyśmy pokój na piętrze 6., ale pokój został do nas przygotowany w ten sposób, że grzyb został popsikany preparatem antygrzybowym, dzięki czemu teoretycznie niewidoczny gołym okiem, ale smród nieziemski. Panie z recepcji chyba myślały, że się nie zorientujemy. Skutkiem tego potwornego grzyba była choroba dwóch z trzech osób podróżujących (bardzo wysoka gorączka i straszny kaszel, który trwał przez kolejny miesiąc), więc można powiedzieć, że na 7 dni spędzonych w hotelu, 3 były nieudane, bo człowiek leżał chory i nie był w stanie funkcjonować. Kolejna rzecz to obsługa - barman (Pan) pracujący na barze za karę. Więcej go nie ma, bo ma "przerwy" niż jest. Zdarzyło się nawet, że pomimo, iż bar był czynny do 22.30 na all inclusive o 22.00 Pan barman rzucał tekstami "szybciej?", "ile tego chcecie?" itp. Kurna ludzie! Człowiek zapłacił za to, że ma prawo wziąć tego drinka o 22.29 i powinien zostać obsłużony.. Porażka. Sprzątaczki dokładnie takie same chamskie zachowanie - w ostatni dzień (w dzień wyjazdu - pomijając już, że wylot o 19.50, a o 14.00 zabrano nam opaski i znowu nie należy się już jedzenie i picie) wymeldowanie i oddanie pokoju było o godzinie 12.00, a o 9.00 poprosiłyśmy o papier toaletowy, który się skończył to usłyszałyśmy od Pani sprzątaczki "ale wy już wyjeżdżacie! Nie macie papieru!". Kurna serio? Papier toaletowy jest wyliczony na dni/osoby? Przesada totalna. 2 gwiazdki jedynie hotel dostaje za basen, który powiedzmy, że był najbardziej znośny z tego wszystkiego co opisałam, chociaż lata świetności ma za sobą i przydałaby się odnowa oraz za jedzenie. Jedzenie naprawdę było bardzo smaczne i różnorodne, więc duży podziw dla kucharzy. Jednak reasumując, ludzie uciekajcie! Byłam w Bułgarii w innych hotelach i było super. Nigdy nie czułam potrzeby wystawiania opinii, ale tutaj nie mogło to pozostać bez echa. Uważajcie, dopłaćcie parę stówek, a na pewno oszczędzicie sobie niepotrzebnych chorób i nerwów.

  • MatyseKonrad2022-08-08

    Cześć, wczasy z tui w terminie 17-24.06.22. Rodzina 2+2 (dzieci 3 i 5 lat). Warunki studenckie, pokój 10m2, brak aneksu, 2 łóżka i 1 dostawka dla 4 osób (usłyszałem, ze to standard). Basen cały dzień w cieniu - dzieciom zimno w wodzie, drzewa przysłaniają wszystkie promienie słoneczne. Śniadania bardzo mizerne, mały wybór. Teren wokół hotelu = striptis club z nagimi plakatami. UWAŻAJCIE NA TEN HOTEL.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Perunika

  • bogate życie nocne w okolicy
  • plac zabaw dla dzieci
  • restauracja barbecue

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI