Hotel Perunika to miejsce położone w samym centrum kurortu Złote Piaski. Tutaj goście poczują prawdziwą atmosferę Bułgarii słynącej z imprez do białego rana i znakomitego jedzenia łączącego tradycje kulinarne wielu kultur. Bardzo blisko zlokalizowana jest szeroka piaszczysta plaża, a sam obiekt otacza piękny ogród. Na gości czekają tu basen, siłownia, 2 restauracje, a także plac zabaw dla najmłodszych.
Najpopularniejsze udogodnienia:
Piaszczysta plaża
Plac zabaw
TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
ok. 250 m od centrum Złotych Piasków, blisko lokalnych atrakcji
ok. 150 m od piaszczystej plaży
czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
Średnia ocena klientów:
(102 opinie)
(102 opinie)
Lokalizacja
Pokoje
Jakość noclegu
Wartość
Czystość
Obsługa
Justyna K2024-08-15
Hotel nie wiem jakim cudem ma trzy gwiazdki . W łazience grzyb , w kabinie prysznicowej tylko jedno skrzydło , z umywalki lała się woda a po naprawie hydraulika lala się bardziej. Jedzenie koszmar , wszystko zimne i bez smaku . Byliśmy 7 lat temu w Bułgarii w hotelu Atlas i wakacje byłe rewelacyjne a w hotelu Perunika to był koszmar. Moja córka odliczała dni do powrotu do domu. Obsługa hotelu nie miła , przez cały tydzień wymieniali tylko worki na śmieci a jak poprosiłam o czyste ręczniki to dostałam po wielkich pretensjach .
piotrP4948XL2022-09-17
Byliśmy w sierpniu 2022 r w pokoju ekonomicznym (2+2). Hotel przeciętny i naprawdę lepiej dopłacić 200 zł i pojechać gdzie indziej Pokój mieliśmy ekonomiczny, był mały i do remontu. Nasze łóżka były ok ale dzieci dostały dostawkę w postaci łóżka piętrowego, które było tak twarde, że na podłodze by było wygodniej. Kiedy poprosiliśmy o dodatkowe materace dostaliśmy tylko koc. Porażka. Kupiliśmy dmuchane materace, żeby było choć odrobinę komfortu. Pod hotelem znajduje się dyskoteka i słychać muzykę do 4 rano nawet na drugim piętrze. Obsługa w restauracji tragedia jak by tam byli tu za karę zero uprzejmości i uśmiechu. Nie można było sobie nawet wody nabrać do butelki aby zabrać na plażę bo wisi wielki zakaz i stoi strażnik przy baniaku. Tragedia. Jedyny plus to smaczne trzy posiłki i drinki w barze bo przekąski praktycznie nie istnieją. Między śniadaniem a obiadem są lody przez 1 godzinę ale dają tylko jedną gałkę na porcję jakby się bali że zabraknie. Druga przekąska jest między obiadem a kolacją i jest to miska z kruchymi ciasteczkami, które smakują jak wióry z plastikiem. Porażka. Co do basenu to jest duży i w miarę czysty - trochę piachu leży na dnie. Do plaży blisko ale trzeba pokonać strome schody wielkością około 4 piętra więc zadyszka murowana. Dla mało wymagających ale naprawdę jest dużo ciekawszych hoteli w tej okolicy
dametaswift2022-08-29
Zacznę od tego, że nasza podróż miała miejsce przez biuro podróży TUI. Przyjechaliśmy do hotelu 16.08.2022 o godzinie 10:30 czasu lokalnego, gdzie na miejscu okazało się, że doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, co jest w pełni zrozumiałe i normalne. Nienormalnym natomiast jest traktowanie ludzi w sposób niehumanitarny, tzn. człowiek od godziny 03:00 w nocy jest na lotnisku (wylot o godzinie 05:00), gdzie jest bez jedzenia i z małym zapasem picia, a na miejscu w hotelu dowiadujemy się, że opaski all inclusive otrzymamy dopiero o godzinie 14:00 i dopiero od tego momentu możemy coś zjeść i się napić. Pragnę dodać, że pomimo otrzymania opasek o godzinie 14:00, gdzie obiad już się skończył o tej godzinie, należało czekać na lunch, który był o 16:00 i były to ciastka z kawą. Reasumując, człowiek przez 13 godzin został bez jedzenia i picia, jeśli sobie nic nie kupił!! Tragedia i pierwszy raz się z tym spotkałam. Ponadto, kiedy byłyśmy już naprawdę głodne i wycieńczone i koleżanka "podebrała" ze stołówki 3 kawałki pizzy (zimnej), które zostały z obiadu to była goniona przez pół stołówki przez kelnerkę z tekstem "ty nie masz obiadu!!". Co to w ogóle za traktowanie gościa, który płaci (już za ten dzień, w którym nic mu się nie należy) kasę za all inclusive?!!
Druga rzecz, która była strasznie rozczarowująca to pokoje. Wstępnie otrzymałyśmy pokój na 2 piętrze z widokiem z balkonu na śmierdzące śmietniki, ale nie to było najgorsze. Najgorsze to potworny grzyb na ścianie z klimatyzacji. Klimatyzacja była zabudowana w przedpokoju nad sufitem, przez co następował wyciek z klimy powodujący grzyba na pół sufitu. Zrobiłam awanturę w biurze podróży i w recepcji to z łaski swojej otrzymałyśmy pokój na piętrze 6., ale pokój został do nas przygotowany w ten sposób, że grzyb został popsikany preparatem antygrzybowym, dzięki czemu teoretycznie niewidoczny gołym okiem, ale smród nieziemski. Panie z recepcji chyba myślały, że się nie zorientujemy. Skutkiem tego potwornego grzyba była choroba dwóch z trzech osób podróżujących (bardzo wysoka gorączka i straszny kaszel, który trwał przez kolejny miesiąc), więc można powiedzieć, że na 7 dni spędzonych w hotelu, 3 były nieudane, bo człowiek leżał chory i nie był w stanie funkcjonować.
Kolejna rzecz to obsługa - barman (Pan) pracujący na barze za karę. Więcej go nie ma, bo ma "przerwy" niż jest. Zdarzyło się nawet, że pomimo, iż bar był czynny do 22.30 na all inclusive o 22.00 Pan barman rzucał tekstami "szybciej?", "ile tego chcecie?" itp. Kurna ludzie! Człowiek zapłacił za to, że ma prawo wziąć tego drinka o 22.29 i powinien zostać obsłużony.. Porażka. Sprzątaczki dokładnie takie same chamskie zachowanie - w ostatni dzień (w dzień wyjazdu - pomijając już, że wylot o 19.50, a o 14.00 zabrano nam opaski i znowu nie należy się już jedzenie i picie) wymeldowanie i oddanie pokoju było o godzinie 12.00, a o 9.00 poprosiłyśmy o papier toaletowy, który się skończył to usłyszałyśmy od Pani sprzątaczki "ale wy już wyjeżdżacie! Nie macie papieru!". Kurna serio? Papier toaletowy jest wyliczony na dni/osoby? Przesada totalna.
2 gwiazdki jedynie hotel dostaje za basen, który powiedzmy, że był najbardziej znośny z tego wszystkiego co opisałam, chociaż lata świetności ma za sobą i przydałaby się odnowa oraz za jedzenie. Jedzenie naprawdę było bardzo smaczne i różnorodne, więc duży podziw dla kucharzy.
Jednak reasumując, ludzie uciekajcie! Byłam w Bułgarii w innych hotelach i było super. Nigdy nie czułam potrzeby wystawiania opinii, ale tutaj nie mogło to pozostać bez echa. Uważajcie, dopłaćcie parę stówek, a na pewno oszczędzicie sobie niepotrzebnych chorób i nerwów.
Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
Aż 25 131
Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
689 420 zł
tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
Aż 8496
w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji
Większość Klientów
rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i
następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
konfiguruj pokój
wszystkie oferty
kalendarz najniższych cen
Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 1 kwietnia 2025 do 31 października 2025
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Hotel
Plaża
ok. 150 m od plaży
piaszczysta
Dla dzieci
plac zabaw
Basen
basen: zewnętrzny, wydzielona część basenu dla dzieci
Sport i Wellness
Płatne
siłownia
sauna fińska
masaże
salon kosmetyczny
Rozrywka
rzutki w cenie
bilard za opłatą
dyskoteka dla dorosłych
Wyposażenie
recepcja: codziennie 24 h
kantor
winda
taras
Wi-Fi, w miejscach ogólnodostępnych: w cenie
parking (w zależności od dostępności), niestrzeżony: za opłatą
Karty
Visa, MasterCard
Liczba pokojów
163 pokoje, 11 apartamentów
Kategoria lokalna
3 gwiazdki
Dodatkowe informacje
minimalny wiek przy zakwaterowaniu: 2 lata
Opieka TUI na wakacjach 24/7
W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Transfer
Brak transferu (lotnisko-hotel, hotel-lotnisko) w cenie imprezy turystycznej. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem (lot + hotel).
Bagaż rejestrowany
W przypadku zakupu pakietu wraz z przelotem linią Ryanair bagaż rejestrowany jest wliczony w cenę.
Niepełnosprawność ruchowa
Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
Opinie gości
Perunika - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
(102 opinie)
(102 opinie)
Lokalizacja
Pokoje
Jakość noclegu
Wartość
Czystość
Obsługa
Justyna K2024-08-15
Hotel Perunika omijać !!
Hotel nie wiem jakim cudem ma trzy gwiazdki . W łazience grzyb , w kabinie prysznicowej tylko jedno skrzydło , z umywalki lała się woda a po naprawie hydraulika lala się bardziej. Jedzenie koszmar , wszystko zimne i bez smaku . Byliśmy 7 lat temu w Bułgarii w hotelu Atlas i wakacje byłe rewelacyjne a w hotelu Perunika to był koszmar. Moja córka odliczała dni do powrotu do domu. Obsługa hotelu nie miła , przez cały tydzień wymieniali tylko worki na śmieci a jak poprosiłam o czyste ręczniki to dostałam po wielkich pretensjach .
piotrP4948XL2022-09-17
Tragedia
Byliśmy w sierpniu 2022 r w pokoju ekonomicznym (2+2). Hotel przeciętny i naprawdę lepiej dopłacić 200 zł i pojechać gdzie indziej Pokój mieliśmy ekonomiczny, był mały i do remontu. Nasze łóżka były ok ale dzieci dostały dostawkę w postaci łóżka piętrowego, które było tak twarde, że na podłodze by było wygodniej. Kiedy poprosiliśmy o dodatkowe materace dostaliśmy tylko koc. Porażka. Kupiliśmy dmuchane materace, żeby było choć odrobinę komfortu. Pod hotelem znajduje się dyskoteka i słychać muzykę do 4 rano nawet na drugim piętrze. Obsługa w restauracji tragedia jak by tam byli tu za karę zero uprzejmości i uśmiechu. Nie można było sobie nawet wody nabrać do butelki aby zabrać na plażę bo wisi wielki zakaz i stoi strażnik przy baniaku. Tragedia. Jedyny plus to smaczne trzy posiłki i drinki w barze bo przekąski praktycznie nie istnieją. Między śniadaniem a obiadem są lody przez 1 godzinę ale dają tylko jedną gałkę na porcję jakby się bali że zabraknie. Druga przekąska jest między obiadem a kolacją i jest to miska z kruchymi ciasteczkami, które smakują jak wióry z plastikiem. Porażka. Co do basenu to jest duży i w miarę czysty - trochę piachu leży na dnie. Do plaży blisko ale trzeba pokonać strome schody wielkością około 4 piętra więc zadyszka murowana. Dla mało wymagających ale naprawdę jest dużo ciekawszych hoteli w tej okolicy
dametaswift2022-08-29
Jeśli możecie to dopłaćcie 200 zł do wycieczki i uciekajcie od tego hotelu!!
Zacznę od tego, że nasza podróż miała miejsce przez biuro podróży TUI. Przyjechaliśmy do hotelu 16.08.2022 o godzinie 10:30 czasu lokalnego, gdzie na miejscu okazało się, że doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00, co jest w pełni zrozumiałe i normalne. Nienormalnym natomiast jest traktowanie ludzi w sposób niehumanitarny, tzn. człowiek od godziny 03:00 w nocy jest na lotnisku (wylot o godzinie 05:00), gdzie jest bez jedzenia i z małym zapasem picia, a na miejscu w hotelu dowiadujemy się, że opaski all inclusive otrzymamy dopiero o godzinie 14:00 i dopiero od tego momentu możemy coś zjeść i się napić. Pragnę dodać, że pomimo otrzymania opasek o godzinie 14:00, gdzie obiad już się skończył o tej godzinie, należało czekać na lunch, który był o 16:00 i były to ciastka z kawą. Reasumując, człowiek przez 13 godzin został bez jedzenia i picia, jeśli sobie nic nie kupił!! Tragedia i pierwszy raz się z tym spotkałam. Ponadto, kiedy byłyśmy już naprawdę głodne i wycieńczone i koleżanka "podebrała" ze stołówki 3 kawałki pizzy (zimnej), które zostały z obiadu to była goniona przez pół stołówki przez kelnerkę z tekstem "ty nie masz obiadu!!". Co to w ogóle za traktowanie gościa, który płaci (już za ten dzień, w którym nic mu się nie należy) kasę za all inclusive?!!
Druga rzecz, która była strasznie rozczarowująca to pokoje. Wstępnie otrzymałyśmy pokój na 2 piętrze z widokiem z balkonu na śmierdzące śmietniki, ale nie to było najgorsze. Najgorsze to potworny grzyb na ścianie z klimatyzacji. Klimatyzacja była zabudowana w przedpokoju nad sufitem, przez co następował wyciek z klimy powodujący grzyba na pół sufitu. Zrobiłam awanturę w biurze podróży i w recepcji to z łaski swojej otrzymałyśmy pokój na piętrze 6., ale pokój został do nas przygotowany w ten sposób, że grzyb został popsikany preparatem antygrzybowym, dzięki czemu teoretycznie niewidoczny gołym okiem, ale smród nieziemski. Panie z recepcji chyba myślały, że się nie zorientujemy. Skutkiem tego potwornego grzyba była choroba dwóch z trzech osób podróżujących (bardzo wysoka gorączka i straszny kaszel, który trwał przez kolejny miesiąc), więc można powiedzieć, że na 7 dni spędzonych w hotelu, 3 były nieudane, bo człowiek leżał chory i nie był w stanie funkcjonować.
Kolejna rzecz to obsługa - barman (Pan) pracujący na barze za karę. Więcej go nie ma, bo ma "przerwy" niż jest. Zdarzyło się nawet, że pomimo, iż bar był czynny do 22.30 na all inclusive o 22.00 Pan barman rzucał tekstami "szybciej?", "ile tego chcecie?" itp. Kurna ludzie! Człowiek zapłacił za to, że ma prawo wziąć tego drinka o 22.29 i powinien zostać obsłużony.. Porażka. Sprzątaczki dokładnie takie same chamskie zachowanie - w ostatni dzień (w dzień wyjazdu - pomijając już, że wylot o 19.50, a o 14.00 zabrano nam opaski i znowu nie należy się już jedzenie i picie) wymeldowanie i oddanie pokoju było o godzinie 12.00, a o 9.00 poprosiłyśmy o papier toaletowy, który się skończył to usłyszałyśmy od Pani sprzątaczki "ale wy już wyjeżdżacie! Nie macie papieru!". Kurna serio? Papier toaletowy jest wyliczony na dni/osoby? Przesada totalna.
2 gwiazdki jedynie hotel dostaje za basen, który powiedzmy, że był najbardziej znośny z tego wszystkiego co opisałam, chociaż lata świetności ma za sobą i przydałaby się odnowa oraz za jedzenie. Jedzenie naprawdę było bardzo smaczne i różnorodne, więc duży podziw dla kucharzy.
Jednak reasumując, ludzie uciekajcie! Byłam w Bułgarii w innych hotelach i było super. Nigdy nie czułam potrzeby wystawiania opinii, ale tutaj nie mogło to pozostać bez echa. Uważajcie, dopłaćcie parę stówek, a na pewno oszczędzicie sobie niepotrzebnych chorób i nerwów.
MatyseKonrad2022-08-08
Tragiczne warunki dla rodzin
Cześć, wczasy z tui w terminie 17-24.06.22. Rodzina 2+2 (dzieci 3 i 5 lat). Warunki studenckie, pokój 10m2, brak aneksu, 2 łóżka i 1 dostawka dla 4 osób (usłyszałem, ze to standard). Basen cały dzień w cieniu - dzieciom zimno w wodzie, drzewa przysłaniają wszystkie promienie słoneczne. Śniadania bardzo mizerne, mały wybór. Teren wokół hotelu = striptis club z nagimi plakatami. UWAŻAJCIE NA TEN HOTEL.
Kochanek W2019-07-15
Bardzo dobry
Tani hotel z dobrym jedzeniem.
Hotel Perunika, pobyt w pierwszej połowie lipca 2019, cena za 9 dni ok. 1800 zł (wylot z Poznania).
Hotel ogólnie: widać że wybudowany dawno, odświeżony kilka lat temu.Jedna winda. Z jednej strony widok na ulice, z drugiej na drzewa wokoło hotelu. Basen z ratownikiem, lobby, jadalnia, stoliki wkoło basenu, ławki i stoliki.
Pokoje: standard, dwa łózka, mały tapczan dla dziecka (jako dostawka), tv, klimatyzacja, lodówka(minibarek, ciężko włożyć coś swojego bo nie mam miejsca), pufa, stolik, dwa stoliki nocne, na balkonie plastikowe krzesła i stolik. W pokojach czysto, w jeden dzień (chyba w niedzielę) nie było wymiany ręczników tylko standardowe sprzątanie. Łazienka z kabiną prysznicową, sedesem, umywalką, brak gniazdka elektrycznego w łazience.
Droga na plażę: skrótem po schodach (na oko 50 m w dół, tak że można się zmęczyć) z tyłu hotelu 10 minut do plaży publicznej, okrężna drogą 15 minut.
Wyżywienie: Śniadanie: ser żółty, jajecznica, jaja na twardo, jaja sadzone, wędlina, warzywa, ciasto, słodkie bułki, gofry z marmoladą. Obiad: mięso wieprzowe pod postacią pulpetów, małych kotlecików, pieczeni, czasami jakaś ryba w panierce, spaghetti (niedobre, z papierka), frytki, ziemniaki pieczone, surówki, zupa. Kolacja: tak jak na obiedzie, dodatkowo ciasta. Ogólnie nie można narzekać, zawsze można było coś dobrego zjeść. Z kilku podstawowych składników kuchnia robiła urozmaicone dania. Soki bardzo słodkie, nie do picia jak dla mnie. Ale pepsi smakowała jak pepsi. Do posiłków można wziąć też kawę, herbatę albo trzy rodzaje wina.
Bar: od 10:30 do 22:30. Lokalne alkohole, barmani robią na życzenie drinki typu Cuba Libre etc. Podawane w plastikowych kubkach. Raz zdarzyło się że po 22 barmanka zrobiła tak mocnego drinka że język dębiał. Chyba po to żeby zalać turystę żeby nie zawracał już gitary. Trochę nie w porządku.
Obsługa: nie mam nic do zarzucenia, poza tym drinkiem od barmanki, o czym pisałem powyżej.
Ogólny dobry obraz hotelu psuje jednak zepsuta winda. Przylot w niedzielę, winda nie działa aż do środy. Działa dwa dni i od piątku do wyjazdu znów nie działa. Dla mnie to był mały problem, ale jednak. Gorzej gdyby przyjechał ktoś starszy albo z małymi dziećmi, mógł by być problem z wejściem na 5 piętro (w tym hotelu parter liczyli jako 1. piętro,na modłe wschodnią).
Jeśli macie wycieczkę do tego hotelu do 2k zł to polecam, nic lepszego w tej cenie nie traficie.
Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.
Pokój rodzinny
1 / 1
Kod pokoju: FZX1
Metraż:
około 24m2
Max. liczba osób:
TV kab.
sofa
Wi-Fi: w cenie
telefon
balkon
2 dwuosobowe pokoje oddzielone drzwiami
wentylator
WC
wanna
klimatyzacja: w cenie
widok na basen lub miasto
Kod pokoju: 7AA
TV
telefon
wanna lub prysznic
WC
Kod pokoju: 7AB
TV
telefon
wanna lub prysznic
WC
Kod pokoju: 7AC
TV
telefon
wanna lub prysznic
WC
Kod pokoju: 7AM
TV
telefon
wanna lub prysznic
WC
Kod pokoju: 7AN
TV
telefon
wanna lub prysznic
WC
Kod pokoju: 7AO
TV
telefon
wanna lub prysznic
WC
Kod pokoju: 7AP
TV
telefon
wanna lub prysznic
WC
Kod pokoju: 7AS
TV
telefon
wanna lub prysznic
WC
Kod pokoju: 7AT
TV
telefon
wanna lub prysznic
WC
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Wyżywienie
All inclusive
śniadanie: 7:30 - 10:00, w formie bufetu
obiad: 12:00 - 14:00, w formie bufetu
kolacja: 18:00 - 20:30, w formie bufetu, raz w tygodniu wieczory tematyczne
lody: 11:00 - 12:00
przekąski i kawa: w małej sali w restauracji i na zewnątrz na tarasie, 15:00 - 17:00
wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe: 10:30 - 22:30
Śniadania
7:30 - 10:00, w formie bufetu
Restauracje i bary
główna restauracja: rodzaje kuchni: regionalna, bufet, za opłatą, codziennie 07:30 - 10:00, 12:00 - 14:00 i 18:00 - 20:30, z tarasem
bar w lobby: codziennie 10:30 - 22:30, za opłatą
Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.
Atrakcje
Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:
Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
Dostępność i potwierdzenie online,
Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.
Ważne informacje
Dlaczego warto wybrać Perunika
bogate życie nocne w okolicy
plac zabaw dla dzieci
restauracja barbecue
Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę