Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel

Palace

BOJ11067

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
  • Jakość noclegu
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Palace Bułgaria - Hotel
Znakomity
Bardzo dobry
2024-08-06

Wyjazd uważam za udany, jedzenie świeże i smaczne, wybór dla każdego. Pokój czysty z widokiem na morze. Plaża bardzo blisko. Obsługa miła, pokój sprzątany codziennie. Jeden minus, tylko dwie windy, czasami trzeba poczekać, ale nie wpływa to na ogół pobytu. Polecam

Małgorzata G
2025-09-20

Mamy bardzo mieszane uczucia co do tego hotelu. Z jednej strony doskonała lokalizacja (przy plaży, głównego deptaka z mnóstwem sklepików, straganów i restauracji) a także jak w mojej ocenie smacznym jedzeniem, może nie jakimś bardzo wygórowanym ale uważam że każdy znajdzie coś dla siebie i bądźmy szczerzy za taką cenę nie ma co wymagać luksusu. Ale z drugiej strony... No właśnie i tu sie zaczynają mniej przyjemne sytuacje zaczynając już od dnia przylotu. Mieliśmy nocny lot więc w hotelu byliśmy już około 4:30 rano, zrozumiałe jest dla nas że nie było od razu pokoju gdyż doba hotelowa zaczyna się od 15:00. Po przesiedzeniu na recepcji do godziny 10:00 zapytaliśmy czy jest możliwość za opłatą wcześniejszego zameldowania gdy widzieliśmy innych gości już opuszczających swoje pokoje, zapłaciliśmy i dostaliśmy pokój chwilę po 10:00. Szybkie rozpakowanie, prysznic i postanowiliśmy się zdrzemnąć po całej nieprzespanej nocy. Nie zdążyliśmy się położyć i jakaś pani sprzątająca bez pukania wchodzi nam do pokoju. 10min później kolejna taka sama sytuacja ktoś pcha nam klucz w drzwi i wchodzi znowu Pani sprzątająca z konserwatorem od klimatyzacji z informacją że on ją przyszedł naprawić gdzie my nic nie zgłaszaliśmy że coś się z nią złego dzieje, sprawdził i powiedział że zaraz wróci bo musi iść po części, więc poprosiliśmy czy mogą wrócić za 2/3h ponieważ jesteśmy zmęczeni i chcemy się przespać po podróży, konserwator "ok ok". Na wszelki wypadek wystawiłam kartkę na drzwi "proszę nie przeszkadzać" i kłuć od wewnątrz do zamka żeby nikt już znowu na samowolce nam nie wchodził, nie minęło pół godziny i od nowa walenie do drzwi tym razem inny konserwator że oni muszę to dzisiaj naprawić do 12:00 bo po 12:00 to już na pewno nikt do tego nie przyjdzie, na nic nasze tłumaczenie że my niczego nie zgłaszaliśmy i że jest kartka na drzwiach i chcemy odpocząć. Przyszli ponownie walić do drzwi po 2h (zdążyliśmy się przespać) i naprawili bo naszym sąsiadom zza ściany przeszkadzało i muszą "uszanować to" (nas już najwyraźniej nie musieli szanować) i jeszcze dodało "że przecież my możemy sobie spać a oni w tym czasie będą nam się kręcić po pokoju i naprawiać klimatyzacje" ... Po pierwszym niezbyt dobrym wrażeniu tydzień przebiegał na prawdę przyjemnie, może z wyjątkiem bardzo słabego sprzątania pokoju, które głównie polegało na zabraniu śmieci i dołożeniu papieru toaletowego, ewentualnie wymiana ręczników, podłoga nie była zamieciona i zmyta ani razu (odkurzacza ani razu nie słyszałam w hotelu). W przeddzień naszego wyjazdu wzięłam szczotkę stojąca na korytarzu i pozamiatałam pokój. I również zdaje sobie sprawę że to normalne że coś się z plaży pod klapkami przyniesie ale nie tyle w ciągu jednego dnia ile jest na zdjęciu i niestety ale chodząc boso po pokoju to się czuło że raz za razem nie było zmiecione. Przebiegał dobrze do naszego przedostatniego dnia, kiedy to od rana wychodząc z pokoju zostawiliśmy kartkę z prośbą o sprzątanie i ręczniki zostawione w łazience na podłodze do wymiany. Po powrocie do pokoju okazało się że owszem duże ręczniki zostały wymienione i czyste zostawione na łóżku, natomiast małe brudne w tym "dywanik" złożone i położone jako czyste na łóżko przez co na łóżku mieliśmy "piaskownicę", bo jak mówiłam pokój nie był zamieciony przez tydzień. Gdy zeszliśmy na recepcję z prośbą o wymianę małych, Pani z recepcji powiedziała że to nie jest hotel 5* i pytała czy w domu też rzucamy ręczniki na podłogę, gdy zapytaliśmy o to w takim razie w jaki sposób mam dać Paniom sprzątającym informacje że proszę o wymianę ręczników powiedziała że tu w hotelu ręczniki wymienia się raz na 3 dni a ostatnio mieliśmy wymieniane 2dni temu i jestem w stanie to zrozumieć i się do tego dostosować tylko w takim razie po pierwsze dlaczego duże ręczniki zostały wymienione a małe nie a po drugie dlaczego o tym się nie informuje gościa w dniu przyjazdu lub nie ma jakiejś informacji na ten temat w pokojach. Ponadto tak jak inni pisali woda w basenie bardzo zimna i muzyka z karaoke z baru do około północy codziennie ale na to byliśmy przygotowani.

Izabela D
2025-09-09

Byliśmy w sierpniu, hotel niestety słaby, cena adekwatna do jakości.Jedyny plus to bliskość plaży.Jedzenie bardzo słabe, mały wybór, mięso niedogotowane, kolejka po pizzę. Obsługa recepcji bardzo słaba, czystość w hotelu pozostawia wiele do życzenia. Brak kabiny prysznicowej to dopiero pomysł -Gratulacje!!! Cała łazienka zalana !!! Nie polecam i nie wrócę.

Gola1975
2025-09-08

Pokoje 4 gwiazdki w pełni wyposażenie nie ma się do czego przyczepić jest czysto , lodówka czajnik szklanki kubki suszarka do włosów sejf balkon z widokiem na morze obsługa Uwaga!!! na panią na recepcji wzrokiem odstrasza jest niemiła i opryskliwa pozostała obsługa miła sympatyczna i pomocna jedzenie i tu ogromne rozczarowanie pieczywo jeden rodzaj chleba i to wszystko część potraw zimna brak podgrzewaczy w miejscu gdzie stoją owoce jeden rodzaj bardzo skromny wybór dań, jedynie godne uwagi to pizza , hotel ma bardzo dobre położenie przy promenadzie i zaraz plaża to jest na plus, basen jest bardzo mały leżaki i materace dosyć wysłużone nie które popsute

Mirek M
2024-08-17

Przebywałam tydzień z rodziną w hotelu Palace. Moim zdaniem jedyny plus to bliskość plaży. Z bardzo dużych minusów o których nie wiedziałam przed rezerwacją to: -bardzo zimna woda w basenie (nigdy za granicą nie spotkałam się z taką ) -prysznic bez kabiny - podczas kąpieli wszystko jest zachlapane - bardzooooo głośna muzyka do późnych godzin nocnych ( a w sobotę to praktycznie do rana) z pobliskiego baru. Jeśli ktoś liczy na to, żeby wyspać się i odpocząć to nie jest dobre miejsce.

Joanna P
Bardzo dobry
2024-08-06

Wyjazd uważam za udany, jedzenie świeże i smaczne, wybór dla każdego. Pokój czysty z widokiem na morze. Plaża bardzo blisko. Obsługa miła, pokój sprzątany codziennie. Jeden minus, tylko dwie windy, czasami trzeba poczekać, ale nie wpływa to na ogół pobytu. Polecam

Małgorzata G
2025-09-20

Mamy bardzo mieszane uczucia co do tego hotelu. Z jednej strony doskonała lokalizacja (przy plaży, głównego deptaka z mnóstwem sklepików, straganów i restauracji) a także jak w mojej ocenie smacznym jedzeniem, może nie jakimś bardzo wygórowanym ale uważam że każdy znajdzie coś dla siebie i bądźmy szczerzy za taką cenę nie ma co wymagać luksusu. Ale z drugiej strony... No właśnie i tu sie zaczynają mniej przyjemne sytuacje zaczynając już od dnia przylotu. Mieliśmy nocny lot więc w hotelu byliśmy już około 4:30 rano, zrozumiałe jest dla nas że nie było od razu pokoju gdyż doba hotelowa zaczyna się od 15:00. Po przesiedzeniu na recepcji do godziny 10:00 zapytaliśmy czy jest możliwość za opłatą wcześniejszego zameldowania gdy widzieliśmy innych gości już opuszczających swoje pokoje, zapłaciliśmy i dostaliśmy pokój chwilę po 10:00. Szybkie rozpakowanie, prysznic i postanowiliśmy się zdrzemnąć po całej nieprzespanej nocy. Nie zdążyliśmy się położyć i jakaś pani sprzątająca bez pukania wchodzi nam do pokoju. 10min później kolejna taka sama sytuacja ktoś pcha nam klucz w drzwi i wchodzi znowu Pani sprzątająca z konserwatorem od klimatyzacji z informacją że on ją przyszedł naprawić gdzie my nic nie zgłaszaliśmy że coś się z nią złego dzieje, sprawdził i powiedział że zaraz wróci bo musi iść po części, więc poprosiliśmy czy mogą wrócić za 2/3h ponieważ jesteśmy zmęczeni i chcemy się przespać po podróży, konserwator "ok ok". Na wszelki wypadek wystawiłam kartkę na drzwi "proszę nie przeszkadzać" i kłuć od wewnątrz do zamka żeby nikt już znowu na samowolce nam nie wchodził, nie minęło pół godziny i od nowa walenie do drzwi tym razem inny konserwator że oni muszę to dzisiaj naprawić do 12:00 bo po 12:00 to już na pewno nikt do tego nie przyjdzie, na nic nasze tłumaczenie że my niczego nie zgłaszaliśmy i że jest kartka na drzwiach i chcemy odpocząć. Przyszli ponownie walić do drzwi po 2h (zdążyliśmy się przespać) i naprawili bo naszym sąsiadom zza ściany przeszkadzało i muszą "uszanować to" (nas już najwyraźniej nie musieli szanować) i jeszcze dodało "że przecież my możemy sobie spać a oni w tym czasie będą nam się kręcić po pokoju i naprawiać klimatyzacje" ... Po pierwszym niezbyt dobrym wrażeniu tydzień przebiegał na prawdę przyjemnie, może z wyjątkiem bardzo słabego sprzątania pokoju, które głównie polegało na zabraniu śmieci i dołożeniu papieru toaletowego, ewentualnie wymiana ręczników, podłoga nie była zamieciona i zmyta ani razu (odkurzacza ani razu nie słyszałam w hotelu). W przeddzień naszego wyjazdu wzięłam szczotkę stojąca na korytarzu i pozamiatałam pokój. I również zdaje sobie sprawę że to normalne że coś się z plaży pod klapkami przyniesie ale nie tyle w ciągu jednego dnia ile jest na zdjęciu i niestety ale chodząc boso po pokoju to się czuło że raz za razem nie było zmiecione. Przebiegał dobrze do naszego przedostatniego dnia, kiedy to od rana wychodząc z pokoju zostawiliśmy kartkę z prośbą o sprzątanie i ręczniki zostawione w łazience na podłodze do wymiany. Po powrocie do pokoju okazało się że owszem duże ręczniki zostały wymienione i czyste zostawione na łóżku, natomiast małe brudne w tym "dywanik" złożone i położone jako czyste na łóżko przez co na łóżku mieliśmy "piaskownicę", bo jak mówiłam pokój nie był zamieciony przez tydzień. Gdy zeszliśmy na recepcję z prośbą o wymianę małych, Pani z recepcji powiedziała że to nie jest hotel 5* i pytała czy w domu też rzucamy ręczniki na podłogę, gdy zapytaliśmy o to w takim razie w jaki sposób mam dać Paniom sprzątającym informacje że proszę o wymianę ręczników powiedziała że tu w hotelu ręczniki wymienia się raz na 3 dni a ostatnio mieliśmy wymieniane 2dni temu i jestem w stanie to zrozumieć i się do tego dostosować tylko w takim razie po pierwsze dlaczego duże ręczniki zostały wymienione a małe nie a po drugie dlaczego o tym się nie informuje gościa w dniu przyjazdu lub nie ma jakiejś informacji na ten temat w pokojach. Ponadto tak jak inni pisali woda w basenie bardzo zimna i muzyka z karaoke z baru do około północy codziennie ale na to byliśmy przygotowani.

Izabela D

Palace - informacje

Hotel Palace to kameralny obiekt położony w spokojnej części kurortu, przy długiej, 9-kilometrowej plaży. To doskonałe miejsce na relaksujący wypoczynek. Do dyspozycji gości oddano basen z tarasem, pokoje z pięknymi widokami, 2 restauracje oraz 2 bary. Ci, którzy lubią spędzać czas aktywnie mogą wybrać się na długi spacer brzegiem morza. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 1,5 km od centrum Słonecznego Brzegu
  • ok. 300 m od przystanku autobusowego
  • ok. 20 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(1040 opinii)
(1040 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • Izabela D2025-09-20

    Mamy bardzo mieszane uczucia co do tego hotelu. Z jednej strony doskonała lokalizacja (przy plaży, głównego deptaka z mnóstwem sklepików, straganów i restauracji) a także jak w mojej ocenie smacznym jedzeniem, może nie jakimś bardzo wygórowanym ale uważam że każdy znajdzie coś dla siebie i bądźmy szczerzy za taką cenę nie ma co wymagać luksusu. Ale z drugiej strony... No właśnie i tu sie zaczynają mniej przyjemne sytuacje zaczynając już od dnia przylotu. Mieliśmy nocny lot więc w hotelu byliśmy już około 4:30 rano, zrozumiałe jest dla nas że nie było od razu pokoju gdyż doba hotelowa zaczyna się od 15:00. Po przesiedzeniu na recepcji do godziny 10:00 zapytaliśmy czy jest możliwość za opłatą wcześniejszego zameldowania gdy widzieliśmy innych gości już opuszczających swoje pokoje, zapłaciliśmy i dostaliśmy pokój chwilę po 10:00. Szybkie rozpakowanie, prysznic i postanowiliśmy się zdrzemnąć po całej nieprzespanej nocy. Nie zdążyliśmy się położyć i jakaś pani sprzątająca bez pukania wchodzi nam do pokoju. 10min później kolejna taka sama sytuacja ktoś pcha nam klucz w drzwi i wchodzi znowu Pani sprzątająca z konserwatorem od klimatyzacji z informacją że on ją przyszedł naprawić gdzie my nic nie zgłaszaliśmy że coś się z nią złego dzieje, sprawdził i powiedział że zaraz wróci bo musi iść po części, więc poprosiliśmy czy mogą wrócić za 2/3h ponieważ jesteśmy zmęczeni i chcemy się przespać po podróży, konserwator "ok ok". Na wszelki wypadek wystawiłam kartkę na drzwi "proszę nie przeszkadzać" i kłuć od wewnątrz do zamka żeby nikt już znowu na samowolce nam nie wchodził, nie minęło pół godziny i od nowa walenie do drzwi tym razem inny konserwator że oni muszę to dzisiaj naprawić do 12:00 bo po 12:00 to już na pewno nikt do tego nie przyjdzie, na nic nasze tłumaczenie że my niczego nie zgłaszaliśmy i że jest kartka na drzwiach i chcemy odpocząć. Przyszli ponownie walić do drzwi po 2h (zdążyliśmy się przespać) i naprawili bo naszym sąsiadom zza ściany przeszkadzało i muszą "uszanować to" (nas już najwyraźniej nie musieli szanować) i jeszcze dodało "że przecież my możemy sobie spać a oni w tym czasie będą nam się kręcić po pokoju i naprawiać klimatyzacje" ... Po pierwszym niezbyt dobrym wrażeniu tydzień przebiegał na prawdę przyjemnie, może z wyjątkiem bardzo słabego sprzątania pokoju, które głównie polegało na zabraniu śmieci i dołożeniu papieru toaletowego, ewentualnie wymiana ręczników, podłoga nie była zamieciona i zmyta ani razu (odkurzacza ani razu nie słyszałam w hotelu). W przeddzień naszego wyjazdu wzięłam szczotkę stojąca na korytarzu i pozamiatałam pokój. I również zdaje sobie sprawę że to normalne że coś się z plaży pod klapkami przyniesie ale nie tyle w ciągu jednego dnia ile jest na zdjęciu i niestety ale chodząc boso po pokoju to się czuło że raz za razem nie było zmiecione. Przebiegał dobrze do naszego przedostatniego dnia, kiedy to od rana wychodząc z pokoju zostawiliśmy kartkę z prośbą o sprzątanie i ręczniki zostawione w łazience na podłodze do wymiany. Po powrocie do pokoju okazało się że owszem duże ręczniki zostały wymienione i czyste zostawione na łóżku, natomiast małe brudne w tym "dywanik" złożone i położone jako czyste na łóżko przez co na łóżku mieliśmy "piaskownicę", bo jak mówiłam pokój nie był zamieciony przez tydzień. Gdy zeszliśmy na recepcję z prośbą o wymianę małych, Pani z recepcji powiedziała że to nie jest hotel 5* i pytała czy w domu też rzucamy ręczniki na podłogę, gdy zapytaliśmy o to w takim razie w jaki sposób mam dać Paniom sprzątającym informacje że proszę o wymianę ręczników powiedziała że tu w hotelu ręczniki wymienia się raz na 3 dni a ostatnio mieliśmy wymieniane 2dni temu i jestem w stanie to zrozumieć i się do tego dostosować tylko w takim razie po pierwsze dlaczego duże ręczniki zostały wymienione a małe nie a po drugie dlaczego o tym się nie informuje gościa w dniu przyjazdu lub nie ma jakiejś informacji na ten temat w pokojach. Ponadto tak jak inni pisali woda w basenie bardzo zimna i muzyka z karaoke z baru do około północy codziennie ale na to byliśmy przygotowani.

  • Gola19752025-09-09

    Byliśmy w sierpniu, hotel niestety słaby, cena adekwatna do jakości.Jedyny plus to bliskość plaży.Jedzenie bardzo słabe, mały wybór, mięso niedogotowane, kolejka po pizzę. Obsługa recepcji bardzo słaba, czystość w hotelu pozostawia wiele do życzenia. Brak kabiny prysznicowej to dopiero pomysł -Gratulacje!!! Cała łazienka zalana !!! Nie polecam i nie wrócę.

  • Mirek M2025-09-08

    Pokoje 4 gwiazdki w pełni wyposażenie nie ma się do czego przyczepić jest czysto , lodówka czajnik szklanki kubki suszarka do włosów sejf balkon z widokiem na morze obsługa Uwaga!!! na panią na recepcji wzrokiem odstrasza jest niemiła i opryskliwa pozostała obsługa miła sympatyczna i pomocna jedzenie i tu ogromne rozczarowanie pieczywo jeden rodzaj chleba i to wszystko część potraw zimna brak podgrzewaczy w miejscu gdzie stoją owoce jeden rodzaj bardzo skromny wybór dań, jedynie godne uwagi to pizza , hotel ma bardzo dobre położenie przy promenadzie i zaraz plaża to jest na plus, basen jest bardzo mały leżaki i materace dosyć wysłużone nie które popsute

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa