W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia prywatności w przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności i cookies

Welcome to the world of TUI

Please choose your tui website:

Lilia

Hotel Lilia położony jest blisko centrum tętniącego życiem kurortu Złote Piaski. Tuż przy obiekcie znajduje się długa, piaszczysta plaża. Atutem hotelu jest też smaczna kuchnia serwowana w 2 restauracjach, także w formule all inclusive. W wolnym czasie warto się wybrać do spa, oferującego wybór zabiegów pielęgnacyjnych i masaży. Aktywni goście mogą poćwiczyć w siłowni albo zagrać w tenisa stołowego. Dla dzieci przygotowano dodatkowe udogodnienia w postaci brodzika czy specjalnego menu.

Przeczytaj więcej informacji na temat hotelu »

Mocne strony hotelu

  • Komfortowo wyposażone pokoje
  • Strefa spa
  • Blisko atrakcji kurortu

Położenie

  • w pobliżu długiej, piaszczystej plaży (przejście przez promenadę)
  • ok. 500 m od centrum kurortu Złote Piaski
  • ok. 5 km od zabytkowego monasteru Aładża
  •  ok. 20 km od Warny
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
Zobacz na mapie »
Dla dzieci

Dla dzieci

• łóżeczko dziecięce (w cenie, wymagane zgłoszenie przy rezerwacji) • brodzik (zintegrowany) • wysokie krzesełko • opieka nad dziećmi (płatna)

Sport i Wellness

Sport i Wellness

Płatne

• basen na dachu • bilard • siłownia • łaźnia parowa • masaże • zabiegi kosmetyczne • solarium • tenis stołowy

do dyspozycji gości

• recepcja • winda • ogród • taras • taras na dachu • 2 baseny (zewnętrzne, ze słodką wodą, jeden na dachu, w zależności od warunków pogodowych i sezonu) • restauracja główna (z tarasem, kuchnia międzynarodowa, lokalna, ryby/owoce morza, dania z grilla) • restauracja a la carte Beer-house (kuchnia lokalna) • 2 bary

wyposażenie

• Wi-Fi (w recepcji i lobby, płatne) • terminal internetowy (płatny) • leżaki i parasole (przy basenie w cenie, przy basenie na dachu i na plaży płatne) • ręczniki (w cenie)

dodatkowe udogodnienia

• parking (płatny) • sejf (w recepcji, płatny) • kantor • pralnia (płatna) • 2 sale konferencyjne • sklep z pamiątkami • sklepy • butik • fryzjer • opieka medyczna (płatna)

karty

Visa, MasterCard, American Express

 
kategoria lokalna

4 gwiazdki

liczba pokojów

230

dodatkowe informacje

• hotel nie akceptuje zwierząt domowych

 

Dostępne rodzaje pokoi

Pokój ekonomiczny

kod pokoju: DZZ1
  • • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

kod pokoju: DZM1
  • • 1-3 os. • ok. 20 m2 • widok na morze/basen • po częściowym remoncie w 2015 roku • balkon • klimatyzacja (w zależności od sezonu) • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • biurko • prysznic • suszarka do włosów • WC • Wi-Fi (płatne)

Pokój dla dorosłego z dzieckiem

kod pokoju: DSX1
  • • 2-3 os. • ok. 20 m2 • widok na park • po częściowym remoncie w 2015 roku • balkon • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • biurko • prysznic • suszarka do włosów • WC • Wi-Fi (płatne)

Suita

kod pokoju: SUX1
  • • 2-4 os. • ok. 28 m2 • widok na park • po częściowym remoncie w 2015 roku • balkon lub taras • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja (w zależności od sezonu) • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • biurko • sofa • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • WC • Wi-Fi (płatne)

Pokój 2-osobowy

kod pokoju: DZX1
  • • 1-3 os. • ok. 20 m2 • widok na park • po częściowym remoncie w 2015 roku • balkon • klimatyzacja (w zależności od sezonu) • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • biurko • prysznic • suszarka do włosów • WC • Wi-Fi (płatne)

Dostępne warianty wyżywienia

All inclusive

• śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.00-14.00) i kolacja (18.00-21.00) • posiłki w formie bufetu • napoje alkoholowe i bezalkoholowe (10.00-22.00)

Dwa posiłki plus

• śniadanie (7.30-10.00) i kolacja (18.00-21.00) • posiłki w formie bufetu • wybrane napoje bezalkoholowe oraz piwo i wino do kolacji

Dwa posiłki

• śniadanie (7.30-10.00) i kolacja (18.00-21.00) • posiłki w formie bufetu

Dodatkowe informacje

• wymagane noszenie bransoletek all inclusive • wymagany odpowiedni strój do kolacji • show cooking • dostępne dania bezglutenowe, wegetariańskie i wegańskie (na zapytanie) 

Riwiera Bułgarska

Przepiękne piaszczyste plaże, ciepłe i czyste wody Morza Czarnego. Riwiera Bułgarska to gościnna kraina z malowniczą architekturą nadmorskich miasteczek, średniowiecznymi zabytkami, smaczną kuchnią i sympatycznym usposobieniem mieszkańców.

Zobacz więcej
Średnia pogoda w ciągu roku Riwiera Bułgarska
Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
-1°C 0°C 3°C 7°C 12°C 16°C 18°C 17°C 15°C 14°C 6°C 2°C
10°C 9°C 9°C 11°C 16°C 21°C 24°C 24°C 22°C 19°C 15°C 12°C
5 5 7 8 11 12 12 12 9 7 6 4
41 mm 43 mm 40 mm 54 mm 42 mm 49 mm 33 mm 30 mm 37 mm 47 mm 56 mm 48 mm

Oceny i opinie gości hotelu Lilia

ŚREDNIA OCENA KLIENTÓW
(11 opinii)
Jakość noclegu Lokalizacja Pokoje
Obsługa Wartość Czystość
jjg719 28.08.2017
zawiedzenie
Plusy: + pokój + utrzymanie czystości + lokalizacja Minusy: - jedzenie - obsługa - restauracja hotelowa: brak miejsc, trzeba czekać, aż się zwolni stolik. Co do jedzenia to nie można wynieść z restauracji nawet jabłka. A zdarzają się przypadki, że ktoś się źle czuje i nie jest w stanie zejść na obiad czy też kolację. Tak jak w naszym przypadku strułam się tamtejszym jedzeniem i partner nawet nie mógł mi przynieść nic delikatnego na przekąszenie, chyba że za opłatą. (nawet w opcji all inclusive) - chaos, brak organizacji: po przyjeździe na miejsce (godzina 11.00) musieliśmy czekać 3 godziny, aż pokój zostanie posprzątany. - windy - psujące się - all inclusive (jakieś żarty); w tym hotelu trzeba za wszystko płacić, co nie zawsze jest jasno podkreślone, tylko pod koniec wyjazdu podczas oddawania karty, człowiek się dowiaduję, że musi tak naprawdę za nic dopłacić 100 zł. Miałam przyjemność gościć w innych hotelach z różnymi pakietami: śniadania, all inclusive, i zdecydowanie nie polecamy tego hotelu.
anna_pazio 14.06.2017
Bardzo dobry
wakacje z rodziną
Hotel znajduje się tuż przy plaży - szerokiej i piaszczystej. Na plaży leżaki płatne - komplet czyli 2 leżaki i parasol to koszt 24 lev dziennie, można wziąć tylko parasol i leżeć na piasku (8 lev) natomiast materace na leżaki kolejne 3 lev od sztuki Na terenie hotelu dwa baseny w tym jeden płatny na dachu na 9 piętrze ( piękne widoki ) przy basenie leżaki materace oraz ręczniki kąpielowe gratis. W hotelu brak animacji oraz przekąsek, barek kawowy oraz alkohole dostępne od godz 10. Pokoje sprzątane są codziennie, ręczniki wymieniane codziennie, a pościel zmieniona 1 raz (w domu nie robię tego częściej i jest ok). Posiłki smaczne i urozmaicone - każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa bardzo miła. Ale jeśli nie zna się języka bułgarskiego albo angielskiego to nie z każdym na recepcji da się załatwić sprawę, język rosyjski lub niemiecki też nie załatwiają nic wszystko zależy jakim posługuje się turysta i czy tym samym recepcjonista - bo jeśli nie to jest problem pozostają ręce i migi. W hotelu dużo turystów z zachodnie naszej granicy i wschodniej. Polaków mało ale to jeszcze nie sezon byłam w terminie 6-13.06.2017 Ogólnie bardzo jestem zadowolona z wyjazdu czysto i przyjemnie. Polecam wszystkim starszym i z małymi dziećmi. Młodzieży również. Uważam, że cena adekwatna do warunków.
turysta450 18.09.2016
słaby hotel
Hotel swoje lata świetności ma już za sobą pewnie ok.20 lat czas się zatrzymał.Obsługa jeszcze może być, ale czystość w pokojach to już klęska szczególnie łazienki i wykładzina w pokoju.Pani sprzątająca to tylko że była zaglądnęła do pokoju opróżniła kosze i tyle sprzątania. Mieszkaliśmy na czwartym piętrze od strony morza.Windami strach było jechać ponieważ drzwi w czasie wsiadania same się zamykały.Jedzenie każdy coś sobie znajdzie lecz niektóre dania są przyprawiane specyficzną przyprawą.Leżaki przy basenie trzeba zajmować bardzo wcześnie, a na plaży są płatne. Internet to szybciej złapie się na ulicy przy innych hotelach niż w Lili.Wszyscy pracują w zwolnionym tempie tak jak u nas było za komuny -pamiętam te lata.Ogólnie hotel Lilia nie zasługuje na 4 gwiazdki i powinien cały być przeznaczony do remontu.Nie polecam tego hotelu tym którzy już byli za granicą i mają porównanie .
karsonhg 02.09.2016
4 gwiazdki? Raczej 3...
Hotel czterogwiazdkowy.. moim zdaniem będzie to trzygwiazdkowy. Wybraliśmy się ze znajomymi na 7 dniowy pobyt w Bułgarii w Złotych Piaskach. Lot mieliśmy w nocy więc na sam ranek byliśmy na miejscu. Po wylądowaniu w Warnie uprzejma Pani powiedziała nam do którego autobusu mamy się udać. Poszliśmy do autobusu a Pan nam mówi, że to nie nasz i do takiego hotelu nie jedzie :) Obskoczyliśmy wszystkie autobusy i się okazało, że żaden z nich nie jedzie do naszego hotelu. Załatwiła to dopiero po około 15 minutach Pani opiekunka TUI ale było spore zamieszanie. Nie marzyliśmy o niczym innym jak odespać chociaż te kilka godzin w pokoju od razu jak przyjedziemy do hotelu a tu się okazuje, że pokój będzie dostępny od godziny 14:00.. (byliśmy po 7:00 w hotelu) więc kolejne 7 godzin spaliśmy na sofach i chodziliśmy po okolicy.. Bardzo zdziwiło nas, że czekamy tyle czasu na pokój a ludzie, którzy przyjechali kilka godzin po nas dostawali pokój "od ręki".... Opaski All Inclusive dostaliśmy ok. godziny 10.00 (tak jak otwierają bar) ale te przekąski w All-in, o których mowa w opisie to jakaś parodia. Przekąsek nie ma żadnych. Są tylko napoje, alkohole itp. Owszem są przekąski w Snack Barze przy basenie ale trzeba za nie płacić.. Pokój mieliśmy od strony ulicy, hałas dawał się we znaki ale jak zamknie się balkon to praktycznie nie słychać nic. Pokoje sprzątane codziennie, wymieniane ręczniki, w łazience prysznic i tu kolejny minus za zasłonę a nie kabinę, po wzięciu prysznica cała łazienka zalana. Ogólnie przydałby się remont. Przy basenie leżaki i parasole w cenie, w basenie zimna woda ale nie przeszkadza to jak jest upał. Basen na dachu płatny 10leva/dzień.. Jedzenie dość dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Desery bardzo dobre i bardzo słodkie:) Kolejki mega, ale później się uspokaja. Do centrum ok. kilometr pełno barów oraz dyskotek (w dużej części klubów toaleta płatna + ludzie palą i piją na parkiecie). Bardzo dużo Niemców, Polaków i Rusków. Wifi niby działa ale sprawdzić chociaż dojazd na nawigacji np. w tel graniczy z cudem:) Ogólnie na pewno tutaj nie wrócimy ale jak najbardziej polecamy kurort Złote Piaski.
laborky l 25.08.2016
Bardzo dobry
Było w miarę okej.
Hotel w miare zadbany, w zaden sposob nie pogarsza jakosci wypoczynku, bylo fajnie, udane wakacje. Jednak moge sie przyczepic do szczegolow, nie jest to wytykanie, a obiektywny opis dla osob chcacych tam pojechac. Wiec jesli chodzi o pokoje, wybralismy drozsza opcje z widokiem na morze, morza bylo widac kawalek bo pokoj mielismy na drugim pietrze, a ze na terenie jest duzo drzewek, o ktore nikt chyba nie dba to jest jak jest. Jest tez duze drzewo, ktore czesci pokojow pewnie zaslania wszystko, ale nie przeszkadzalo mi to jakos strasznie, nie chcielismy miec go od ulicy. Pokoje przestronne w miare ladne, wygodne lozka, tv. Prysznice z zaslonka i brudna wykladzina to minusy. Sam hotel w miare przyjemny, bar w lobby, duza restauracja, ktorej nie mam nic do zarzucenia, zawsze sie cos znalazlo bardzo dobrego do zjedzenia, dla mniej wybrednych raj. Minusy baru w lobby, to ze 1 z barmanow wkladal lod do drinkow reka.., jest tez bar przy basenie, jego minus to ze taki soft, bez drinkow tylko piwo i napoje. Basen czysty, bitwy o lezaki jak w kazdym hotelu. Jest drugi basen na dachu bardzo fajny, ale platny 10 lewa / dzien, bez baru oraz zakaz wnoszenia drinkow z allinclusive, platne na telefon. Nie powiem ciekawym dodatkiem bylo darmowe wifi w lobby, ale tylko jak caly hotel spi, takto prawie nie da sie polaczyc, poniewaz tak duzo osob korzysta, takze prosze sie nie nastawiac:) fajne polozenie hotelu 2 min do plazy, w miare blisko centrum, ale jeszcze jest spokojnie. Nie podobalo mi sie to, ze jesli ktos chce otworzyc wino w barze to trzeba zaplacic 5 lewa, zarty po prostu, wymysl managera, wyjazd byl z rana, wiec dostalismy pseduo suchy prowiant, 2 kanapki na talerzu, szkoda ze nikt nie pomyslal zeby je zapakowac, bez napoju, dziwne skoro nie mozemy skorzystac ze sniadania to mogliby sie bardziej postarac, dla kogos kto lubi zjesc to taka przekaska.
ZOBACZ WIĘCEJ OPINII

Lilia