Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel

Hotel Melia Grand Hermitage

VAR21060
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Pokoje
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Obsługa
  • Wartość
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Hotel Melia Grand Hermitage Bułgaria - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2025-08-24

Hotel świetny. Jeden z lepszych hoteli w Złotych Piaskach. Polecam naprawdę. Jedzenie pyszne, 2 restauracje ala carte, drinki spoko widać ze lokalne ale nie ma co oczekiwać za takie pieniądze alkoholi markowych. Basen ładny, plaża prywatna z barem 200m dalej

arasfrac
2025-10-01

Byliśmy od 9-16.09.25 Nie polecam. Brudno w łazienkach, na korytarzach, w stołówce. Brudne solniczki, pieprzniczki, ekspresy do kawy. Stoły się lepiły. Na stołówce w kątach piach Pościel zmieniana raz w ciągu pobytu. Ręczniki zmieniane sporadycznie. W pokojach brak czajnika, filiżanek kawy, herbaty. Plus za jedzenie. Trafiło się kilka razy coś smacznego To nie jest standard pięciogwiazdkowego hotelu.

Asia J
2025-09-03

Hotel jest duży i przestronny, jednak w naszym przypadku – rodzina 2+2 – pokój wydawał się nieco zbyt ciasny jak na taką liczbę osób. Umeblowanie było dość bogate, co dodatkowo ograniczało przestrzeń. Warto byłoby rozważyć lekką modernizację – na przykład wymianę okleiny na futrynach okien czy odświeżenie łazienki, gdzie zauważyliśmy stary, miejscami zabrudzony silikon. Internet w hotelu niestety nie był szybki, co może być uciążliwe, szczególnie dla osób chcących pozostać w kontakcie lub pracować zdalnie. Jeśli chodzi o infrastrukturę basenową – spodziewaliśmy się nieco większego wyboru. Do dyspozycji był jeden duży basen z wydzielonymi strefami oraz dwa mniejsze (w tym jeden dla maluchów). Woda w basenie była dość zimna, co mogło wpływać na komfort kąpieli. Dostępna była jedna zjeżdżalnia, a basen zamykano już o 18:30, co wydaje się dość wcześnie w sezonie wakacyjnym. Jedzenia było dużo, jednak przy tak dużej liczbie gości część potraw – jak np. frytki – sprawiała wrażenie przygotowanych w pośpiechu. Warto pochwalić różnorodność, choć jakość mogłaby być nieco lepsza. Zwróciliśmy też uwagę na zachowanie obsługi – nie wszyscy pracownicy sprawiali wrażenie zadowolonych, co niestety rzutuje na ogólną atmosferę. Dodatkowe atrakcje, takie jak stół bilardowy czy szachy, zdecydowanie wymagają odświeżenia – bilard był mocno zużyty, brakowało kul, a do szachów nie było wszystkich pionków. Dobrze byłoby też dodać więcej kompletów, bo chętnych do gry nie brakowało. Warto też wspomnieć o regulacjach dotyczących leżaków – zostawione na nich ręczniki czy koła do pływania są sprzątane przez obsługę, co może prowadzić do nieporozumień. Plaża przy hotelu była piaszczysta, jednak niestety nie do końca zadbana. Morze również chłodne, co oczywiście zależy od warunków pogodowych. Bar na plaży zamykany był dość wcześnie – szkoda, bo wielu gości zostaje nad wodą do późna i z pewnością chętnie skorzystaliby z jego oferty. Zwróciliśmy też uwagę na to, że pomimo wywieszenia zawieszki informującej o braku potrzeby sprzątania, obsługa porządkowa wchodziła do pokoju, co może być niekomfortowe. Dodatkową niedogodnością był czas rozpoczęcia doby hotelowej – po nocnym locie i dotarciu do hotelu w godzinach porannych (ok. 8:00), oczekiwanie do 14:00 na zakwaterowanie było dość męczące. Być może warto rozważyć elastyczniejsze podejście do tej kwestii – szczególnie w przypadku gości z dziecmi przyjeżdżających z nocnych lotów.

Karolina G
2025-09-02

Witam. Hotel stary, brudny! Na tygodniowy pobyt tylko raz sprzątany pokój. Mieliśmy dodatkowy pakiet LEVEL - nic nadzwyczajnego. Pokoje jak każde. Jedynie możliwość korzystania z baseny w osobnej części ( basen mały ). Główny basen - nie do wytrzymania głośna muzyka, duża ilość osób - zero odpoczynku. Jedzenie monotonne - co dzień to samo. Hit - w restauracji LEVEL otwarte puszki z rybami - żeby nie było monotonii 3 rodzaje puszek z różnymi rybami. Obsługa nie miła - wszystko robione z pogardą. Nie polecamy hotelu !

Darek L
2025-08-30

Wybrałam ten hotel mając na względzie renomę marki Melia. Aby zapewnić sobie komfortowy wypoczynek dopłaciłam do opcji The Level. Miałam nadzieję na udany urlop.... Nic bardziej mylnego, bo: 1. Mimo wcześniejszej prośby o pokój z jednym dużym łóżkiem, otrzymałam pokój z dwoma małymi łóżkami 2. Na domiar złego w pokoju były wewnętrzne drzwi do sąsiedniego pokoju, który zajmowali goście z małym dzieckiem. Wieczory i noce to był koszmar, bo to dziecko piszczało i tupało do późnych godzin nocnych nie pozwalając mi spać, gdyż przez wewnętrzne drzwi wszystko było słychać, wszystkie odgłosy!!!. Po kilku dniach spokoju kiedy pokój obok był pusty wprowadzili się rosyjskojęzyczni goście, których bardzo głośne rozmowy przez wewnętrzne drzwi było słychać całymi dniami. Zero prywatności. Pierwsze dwa dni miałam zmarnowane na próby zmiany pokoju aby móc resztę pobytu spędzić we w miarę komfortowych warunkach. Niestety mimo codziennych wymeldowań wielu gości, odpowiedź była codziennie taka sama : może jutro... Jutro też nic, a dodatkowo pracownik powiedział, że większość pokoi ma drzwi przechodnie!!! Nie do wiary w hotelu pięciogwiazdkowym i w dodatku w pokojach z opcją podwyższonego komfortu!! W internecie nigdzie nie było żadnych informacji na ten temat. Sam hotel też o tym nie informuje na swojej stronie... Mając taką wiedzę, nigdy bym się nie zdecydowała na takie warunki, a jeszcze za takie pieniądze!!! Z całego serca nie polecam!!!!

Beata D
Wyjątkowy
2025-08-24

Hotel świetny. Jeden z lepszych hoteli w Złotych Piaskach. Polecam naprawdę. Jedzenie pyszne, 2 restauracje ala carte, drinki spoko widać ze lokalne ale nie ma co oczekiwać za takie pieniądze alkoholi markowych. Basen ładny, plaża prywatna z barem 200m dalej

arasfrac
2025-10-01

Byliśmy od 9-16.09.25 Nie polecam. Brudno w łazienkach, na korytarzach, w stołówce. Brudne solniczki, pieprzniczki, ekspresy do kawy. Stoły się lepiły. Na stołówce w kątach piach Pościel zmieniana raz w ciągu pobytu. Ręczniki zmieniane sporadycznie. W pokojach brak czajnika, filiżanek kawy, herbaty. Plus za jedzenie. Trafiło się kilka razy coś smacznego To nie jest standard pięciogwiazdkowego hotelu.

Asia J

Hotel Melia Grand Hermitage - informacje

Melia Grand Hermitage to ekskluzywny hotel z imponującymi basenami, położony pośród zieleni. Dla gości przygotowano m.in. program animacyjny oraz luksusowe spa oferujące zabiegi pielęgnacyjne. Nie zapomniano również o najmłodszych – czekają na nich zajęcia w miniklubie, brodzik, plac zabaw i minidyskoteki. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą zagrać w siatkówkę, tenisa stołowego bądź skorzystać z siłowni. Melia Grand Hermitage to doskonały wybór na urozmaicone wakacje na najwyższym poziomie.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Plac zabaw
  • Spa
  • Kryty basen
  • Dla rodzin
  • Leżaki i parasole w cenie
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 17 km od centrum Warny
  • ok. 100 m od centrum Złotych Piasków
  • w pobliżu sklepów i restauracji
  • ok. 100 m od piaszczystej plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(1861 opinii)
(1861 opinii)
    Pokoje
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Obsługa
    Wartość
  • Asia J2025-10-01

    Byliśmy od 9-16.09.25 Nie polecam. Brudno w łazienkach, na korytarzach, w stołówce. Brudne solniczki, pieprzniczki, ekspresy do kawy. Stoły się lepiły. Na stołówce w kątach piach Pościel zmieniana raz w ciągu pobytu. Ręczniki zmieniane sporadycznie. W pokojach brak czajnika, filiżanek kawy, herbaty. Plus za jedzenie. Trafiło się kilka razy coś smacznego To nie jest standard pięciogwiazdkowego hotelu.

  • Karolina G2025-09-03

    Hotel jest duży i przestronny, jednak w naszym przypadku – rodzina 2+2 – pokój wydawał się nieco zbyt ciasny jak na taką liczbę osób. Umeblowanie było dość bogate, co dodatkowo ograniczało przestrzeń. Warto byłoby rozważyć lekką modernizację – na przykład wymianę okleiny na futrynach okien czy odświeżenie łazienki, gdzie zauważyliśmy stary, miejscami zabrudzony silikon. Internet w hotelu niestety nie był szybki, co może być uciążliwe, szczególnie dla osób chcących pozostać w kontakcie lub pracować zdalnie. Jeśli chodzi o infrastrukturę basenową – spodziewaliśmy się nieco większego wyboru. Do dyspozycji był jeden duży basen z wydzielonymi strefami oraz dwa mniejsze (w tym jeden dla maluchów). Woda w basenie była dość zimna, co mogło wpływać na komfort kąpieli. Dostępna była jedna zjeżdżalnia, a basen zamykano już o 18:30, co wydaje się dość wcześnie w sezonie wakacyjnym. Jedzenia było dużo, jednak przy tak dużej liczbie gości część potraw – jak np. frytki – sprawiała wrażenie przygotowanych w pośpiechu. Warto pochwalić różnorodność, choć jakość mogłaby być nieco lepsza. Zwróciliśmy też uwagę na zachowanie obsługi – nie wszyscy pracownicy sprawiali wrażenie zadowolonych, co niestety rzutuje na ogólną atmosferę. Dodatkowe atrakcje, takie jak stół bilardowy czy szachy, zdecydowanie wymagają odświeżenia – bilard był mocno zużyty, brakowało kul, a do szachów nie było wszystkich pionków. Dobrze byłoby też dodać więcej kompletów, bo chętnych do gry nie brakowało. Warto też wspomnieć o regulacjach dotyczących leżaków – zostawione na nich ręczniki czy koła do pływania są sprzątane przez obsługę, co może prowadzić do nieporozumień. Plaża przy hotelu była piaszczysta, jednak niestety nie do końca zadbana. Morze również chłodne, co oczywiście zależy od warunków pogodowych. Bar na plaży zamykany był dość wcześnie – szkoda, bo wielu gości zostaje nad wodą do późna i z pewnością chętnie skorzystaliby z jego oferty. Zwróciliśmy też uwagę na to, że pomimo wywieszenia zawieszki informującej o braku potrzeby sprzątania, obsługa porządkowa wchodziła do pokoju, co może być niekomfortowe. Dodatkową niedogodnością był czas rozpoczęcia doby hotelowej – po nocnym locie i dotarciu do hotelu w godzinach porannych (ok. 8:00), oczekiwanie do 14:00 na zakwaterowanie było dość męczące. Być może warto rozważyć elastyczniejsze podejście do tej kwestii – szczególnie w przypadku gości z dziecmi przyjeżdżających z nocnych lotów.

  • Darek L2025-09-02

    Witam. Hotel stary, brudny! Na tygodniowy pobyt tylko raz sprzątany pokój. Mieliśmy dodatkowy pakiet LEVEL - nic nadzwyczajnego. Pokoje jak każde. Jedynie możliwość korzystania z baseny w osobnej części ( basen mały ). Główny basen - nie do wytrzymania głośna muzyka, duża ilość osób - zero odpoczynku. Jedzenie monotonne - co dzień to samo. Hit - w restauracji LEVEL otwarte puszki z rybami - żeby nie było monotonii 3 rodzaje puszek z różnymi rybami. Obsługa nie miła - wszystko robione z pogardą. Nie polecamy hotelu !

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Hotel Melia Grand Hermitage

  • niewielki aquapark (3 zjeżdżalnie)
  • hotel doskonały dla rodzin
  • luksusowo wyposażona strefa spa
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI