Goście cenią ten hotel za...
- Pokoje
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
Hotel Melia Grand Hermitage - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- Dla rodzin
- Leżaki i parasole w cenie
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 17 km od centrum Warny
- ok. 100 m od centrum Złotych Piasków
- w pobliżu sklepów i restauracji
- ok. 100 m od piaszczystej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
- Pokoje
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Karolina G2025-09-03
Hotel jest duży i przestronny, jednak w naszym przypadku – rodzina 2+2 – pokój wydawał się nieco zbyt ciasny jak na taką liczbę osób. Umeblowanie było dość bogate, co dodatkowo ograniczało przestrzeń. Warto byłoby rozważyć lekką modernizację – na przykład wymianę okleiny na futrynach okien czy odświeżenie łazienki, gdzie zauważyliśmy stary, miejscami zabrudzony silikon. Internet w hotelu niestety nie był szybki, co może być uciążliwe, szczególnie dla osób chcących pozostać w kontakcie lub pracować zdalnie. Jeśli chodzi o infrastrukturę basenową – spodziewaliśmy się nieco większego wyboru. Do dyspozycji był jeden duży basen z wydzielonymi strefami oraz dwa mniejsze (w tym jeden dla maluchów). Woda w basenie była dość zimna, co mogło wpływać na komfort kąpieli. Dostępna była jedna zjeżdżalnia, a basen zamykano już o 18:30, co wydaje się dość wcześnie w sezonie wakacyjnym. Jedzenia było dużo, jednak przy tak dużej liczbie gości część potraw – jak np. frytki – sprawiała wrażenie przygotowanych w pośpiechu. Warto pochwalić różnorodność, choć jakość mogłaby być nieco lepsza. Zwróciliśmy też uwagę na zachowanie obsługi – nie wszyscy pracownicy sprawiali wrażenie zadowolonych, co niestety rzutuje na ogólną atmosferę. Dodatkowe atrakcje, takie jak stół bilardowy czy szachy, zdecydowanie wymagają odświeżenia – bilard był mocno zużyty, brakowało kul, a do szachów nie było wszystkich pionków. Dobrze byłoby też dodać więcej kompletów, bo chętnych do gry nie brakowało. Warto też wspomnieć o regulacjach dotyczących leżaków – zostawione na nich ręczniki czy koła do pływania są sprzątane przez obsługę, co może prowadzić do nieporozumień. Plaża przy hotelu była piaszczysta, jednak niestety nie do końca zadbana. Morze również chłodne, co oczywiście zależy od warunków pogodowych. Bar na plaży zamykany był dość wcześnie – szkoda, bo wielu gości zostaje nad wodą do późna i z pewnością chętnie skorzystaliby z jego oferty. Zwróciliśmy też uwagę na to, że pomimo wywieszenia zawieszki informującej o braku potrzeby sprzątania, obsługa porządkowa wchodziła do pokoju, co może być niekomfortowe. Dodatkową niedogodnością był czas rozpoczęcia doby hotelowej – po nocnym locie i dotarciu do hotelu w godzinach porannych (ok. 8:00), oczekiwanie do 14:00 na zakwaterowanie było dość męczące. Być może warto rozważyć elastyczniejsze podejście do tej kwestii – szczególnie w przypadku gości z dziecmi przyjeżdżających z nocnych lotów.
- Darek L2025-09-02
Witam. Hotel stary, brudny! Na tygodniowy pobyt tylko raz sprzątany pokój. Mieliśmy dodatkowy pakiet LEVEL - nic nadzwyczajnego. Pokoje jak każde. Jedynie możliwość korzystania z baseny w osobnej części ( basen mały ). Główny basen - nie do wytrzymania głośna muzyka, duża ilość osób - zero odpoczynku. Jedzenie monotonne - co dzień to samo. Hit - w restauracji LEVEL otwarte puszki z rybami - żeby nie było monotonii 3 rodzaje puszek z różnymi rybami. Obsługa nie miła - wszystko robione z pogardą. Nie polecamy hotelu !
- Beata D2025-08-30
Wybrałam ten hotel mając na względzie renomę marki Melia. Aby zapewnić sobie komfortowy wypoczynek dopłaciłam do opcji The Level. Miałam nadzieję na udany urlop.... Nic bardziej mylnego, bo: 1. Mimo wcześniejszej prośby o pokój z jednym dużym łóżkiem, otrzymałam pokój z dwoma małymi łóżkami 2. Na domiar złego w pokoju były wewnętrzne drzwi do sąsiedniego pokoju, który zajmowali goście z małym dzieckiem. Wieczory i noce to był koszmar, bo to dziecko piszczało i tupało do późnych godzin nocnych nie pozwalając mi spać, gdyż przez wewnętrzne drzwi wszystko było słychać, wszystkie odgłosy!!!. Po kilku dniach spokoju kiedy pokój obok był pusty wprowadzili się rosyjskojęzyczni goście, których bardzo głośne rozmowy przez wewnętrzne drzwi było słychać całymi dniami. Zero prywatności. Pierwsze dwa dni miałam zmarnowane na próby zmiany pokoju aby móc resztę pobytu spędzić we w miarę komfortowych warunkach. Niestety mimo codziennych wymeldowań wielu gości, odpowiedź była codziennie taka sama : może jutro... Jutro też nic, a dodatkowo pracownik powiedział, że większość pokoi ma drzwi przechodnie!!! Nie do wiary w hotelu pięciogwiazdkowym i w dodatku w pokojach z opcją podwyższonego komfortu!! W internecie nigdzie nie było żadnych informacji na ten temat. Sam hotel też o tym nie informuje na swojej stronie... Mając taką wiedzę, nigdy bym się nie zdecydowała na takie warunki, a jeszcze za takie pieniądze!!! Z całego serca nie polecam!!!!