To nie jest hotel 4-gwiazdkowy
Jedyne co jest na dobrym poziomie to plaża i service plażowy. Poza tym katastrofa! Ze standardu 4 gwiazdkowego jest jedynie wielkość pokoju. Poza tym nic. Byliśmy tydzień wcześniej w hotelu 4 gwiazdkowym w Obzorze (Sunrise Blue Magic) i mieliśmy porównanie. Hotel Blue Orange jest hotelem klasy turystycznej dla klientów, którzy chyba lubią przepłacać. Dodam, że za hotel w Obzorze zapłaciliśmy tyle samo, a standard był o 3 gwiazdki lepsy od tego zaserwowanego nam w Blue Orange. W hotelu po naszej interwencji zmieniono nam co prawda pokój na apartament, jako gest handlowy, ale i tak w życiu nie przyjechałbym już do tego hotelu. Stołówka - bo restauracją trudno to nazwać - jest ciasna, brudna i nigdy nie miała chyba nic wspólnego z restauracją w hotelu 4 gwiazdkowym. Jedzenie no cóż - na 2 gwiazdki, do tego zimne i monotonne. Generalnie bardzo mały wybór. A na śniadanie to po prostu skandal - margaryna i pasztet z puszki, poza tym zimna jajecznica. Patrząc na wyposażenie kuchni stwierdzam, że właściciel nie wie o co w tym biznesie chodzi - brak podstawowych sprzętów na jadalnię np. podgrzewacze, lady cieplne itp. Brak show cooking. Dodam, że w hotelu, który ma w nazwie Beach Resort musicie mieć swoje ręczniki plażowe (w ofercie nigdzie o tym nie pisze), jeżeli chcecie hotelowe, to za każdy dzień trzeba zapłacić 2 lewa od sztuki (przeszło 4 PLN). Zdjęcia w katalogu czy na stronie hotelu np. jadalni są sprzed dobrych kilku lat. W ofercie biało nakryte duże stoły, w "realu" zapomnijcie o tym. Czuliśmy się jak w stołówce zakładowej. Nigdy więcej Blue Orange!!! Prosiłem touroperatora o zmianę nagłówka w katalogu, który sugeruje, że ten hotel jest ekskluzywny ("Exklusiv bei Alltours"), ale cały czas ten dopisek w ofercie jest. Zastanawiam się czy nie zgłosić tego do niemieckiej Izby Turystycznej. Proszę mi wierzyć, jeździmy po całym świecie (Afryka, Azja, Ameryka Pd.), ale tak słabego, 4 gwiazdkowego hotelu nigdy nie widzeliśmy. Reasumując: za te pieniądze nie warto - chyba, że ktoś lubi przepłacać. Poza powyższym można by jeszcze wiele napisać na temat tego hotelu: 1. Personel nie przypominający pracowników hotelu (brak specjalnych ubrań i identyfikatorów - szczególnie Pani na jadalni w kurtce skórzanej zarządzająca salą :-) ), brak ratownika na basenie - jest tylko rzutka i koło ratunkowe - może to w ramach all inklusiv :-) ), drinki w ramach all inklusiv to jedynie alkohole brak drinków mieszanych). Odradzam!