W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia prywatności w przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności i cookies

Welcome to the world of TUI

Please choose your tui website:

Grifid Hotel Metropol

Grifid Hotel Metropol wybierany jest ze względu na doskonałą lokalizacja blisko piaszczystej plaży, a jednocześnie w pobliżu tętniącego życiem centrum kurortu Złote Piaski. Hotel, przeznaczony dla osób powyżej 16 roku życia,  gwarantuje beztroski i relaksujący wypoczynek w nowoczesnych wnętrzach. Do dyspozycji gości są tutaj komfortowo wyposażone pokoje i suity, dostępne w większości z widokiem na morze, a także centrum wellness z ofertą zabiegów kosmetycznych i masaży. Ceniący aktywność mogą popływać w jednym z dwóch basenów, zagrać w tenisa, piłkę nożną lub siatkówkę. Amatorzy smacznej kuchni powinni skosztować dań kuchni międzynarodowej i włoskiej, serwowanych w 3 restauracjach.

Przeczytaj więcej informacji na temat hotelu »

Mocne strony hotelu

  • Wybór Roku na portalu TripAdvisor
  • Darmowe Wi-Fi w hotelu
  • Hotel tylko dla dorosłych (16+)

Położenie

  • ok. 10 m do piaszczystej plaży (oddzielona od hotelu tylko przybrzeżną promenadą)
  • ok. 500 m od tętniącego życiem centrum kurortu Złote Piaski
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
Zobacz na mapie »
Sport i Wellness

Sport i Wellness

W cenie

• siłownia

Płatne

• wypożyczalnia rowerów • centrum wellness • masaże • sauna fińska • zabiegi kosmetyczne • strefa relaksacyjna • piłka nożna • siatkówka • kort tenisowy

Rozrywka

Rozrywka

• program animacyjny • animacje sportowe • muzyka na żywo

do dyspozycji gości

• recepcja • winda • lobby • taras słoneczny • 2 baseny (zewnętrzne, ze słodką wodą) • restauracja główna (kuchnia międzynarodowa) • restauracja a la carte Fusion Restaurant Inspiration (kuchnia międzynarodowa) • restauracja a la carte Italian A la carte Restaurant Prego (kuchnia włoska i międzynarodowa) • 4 bary

wyposażenie

• Wi-Fi (w całym hotelu, w cenie) • ręczniki (za kaucją) • leżaki i parasole (przy basenie w cenie, na plaży 2 leżaki i 1 parasol w cenie)

dodatkowe udogodnienia

• sklep z pamiątkami • fryzjer • pralnia (płatna) • parking (płatny) • sejf (w recepcji, w cenie) • kantor • usługi konsjerża

karty

Visa, MasterCard

 
kategoria lokalna

4 gwiazdki

liczba pokojów

129

dodatkowe informacje

• hotel tylko dla dorosłych (16+) • hotel nie akceptuje zwierząt domowych

 

Dostępne rodzaje pokoi

Suita junior z widokiem na morze

kod pokoju: JSM1
  • • 2-3 os. • ok. 37 m2 • widok na morze • balkon • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja • sofa • biurko • sejf • telefon • minibar • LCD TV sat. • zestaw do parzenia kawy/herbaty • wanna • prysznic • suszarka do włosów • szlafrok • kapcie • WC

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

kod pokoju: DZM2
  • • 2 os. • ok. 24 m2 • widok na morze • balkon • klimatyzacja • sofa • biurko • sejf • telefon • minibar • LCD TV sat. • wanna • suszarka do włosów • szlafrok • kapcie • WC

Pokój 2-osobowy

kod pokoju: DZX1
  • • 1-2 os. • od strony morza • balkon • klimatyzacja • prysznic • WC

Dostępne warianty wyżywienia

All inclusive

• śniadanie (7.30-10.00, w formie bufetu lub a la carte), obiad (12.00-14.00, a la carte), kolacja (18.00-19.45, 20.15-22.00, a la carte lub w formie wieczoru tematycznego) • śniadanie dla śpiochów (10.00-12.00) • przekąski, ciasto, kawa i herbata (15.00-17.00) • wybrane napoje bezalkoholowe (7.30-24.00) • wybrane lokalne i międzynarodowe napoje alkoholowe (10.00-24.00) • restauracje a la carte z kuchnią bułgarską, azjatycką i włoską (wymagana wcześniejsza rezerwacja)

Riwiera Bułgarska

Przepiękne piaszczyste plaże, ciepłe i czyste wody Morza Czarnego. Riwiera Bułgarska to gościnna kraina z malowniczą architekturą nadmorskich miasteczek, średniowiecznymi zabytkami, smaczną kuchnią i sympatycznym usposobieniem mieszkańców.

Zobacz więcej
Średnia pogoda w ciągu roku Riwiera Bułgarska
Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
-1°C 0°C 3°C 7°C 12°C 16°C 18°C 17°C 15°C 14°C 6°C 2°C
10°C 9°C 9°C 11°C 16°C 21°C 24°C 24°C 22°C 19°C 15°C 12°C
5 5 7 8 11 12 12 12 9 7 6 4
41 mm 43 mm 40 mm 54 mm 42 mm 49 mm 33 mm 30 mm 37 mm 47 mm 56 mm 48 mm

Oceny i opinie gości hotelu Grifid Hotel Metropol

ŚREDNIA OCENA KLIENTÓW
(166 opinii)
Lokalizacja Jakość noclegu Pokoje
Obsługa Wartość Czystość
Certificate of Excellence 2017
Anna L 01.09.2015
Bardzo dobry
GRIFID HOTEL METROPOL ZŁOTE PIASKI LUXUS I ELEGANCJA
GRIFID HOTEL METROPOL ZŁOTE PIASKI Spędziliśmy w tym hotelu 2 tygodnie sierpnia. Idealne miejsce na wypoczynek, hotel 16+. Jeśli lubisz wygodę, elegancję i ciszę to hotel dla Ciebie.Obsługa w restauracji przeciera stoliczki, podaje sztućce w białych rękawiczkach.Jedna kelnerka podaje wodę lub sok (ze świeżo przeciskanych pomarańczy), druga kawę i mleko, trzecia bułeczki i masełko, kolejna lub kolejny przyjmują zamówienie,jeszcze inny podaje zamówione dania. Jednym słowem wielkie przedstawienie, które po pewnym czasie staje się męczące. Śniadania monotonne, każdego dnia to samo do wyboru: tost,omlet lub śniadanko po angielsku, jajko gotowane lub sadzone,rogalik z francuskiego ciasta lub naleśnik. W bufecie samoobsługowym troszkę warzyw,serów, wędlin,jogurty,owoce.Piszę troszkę, gdyż każdy nowo przybyły gość przecierał oczy ze zdziwienia-co to ma być...Zamawiane na obiad lub kolację dania z karty już bardziej urozmaicone i smaczne ale w mikro ilościach. Do obiadu serwowane piwo,wino, średniej jakości.Personel w restauracji zagubiony, przemęczony,mający trudności z komunikowaniem się w innym języku jak bułgarski.Wielka szkoda, że w hotelu są Polacy a nikt z obsługi nie mówi w języku polskim. Menu też nie zostało przetłumaczone na nasz ojczysty język, trochę dyskryminujące.Mylą zamawiane dania.Zamawiasz zupę,dostajesz porcję kurczaka, innym razem czekasz na udko z kaczki a tu na twoim stoliku ląduje ryż i filet z ryby :) ŚMIESZNE ACZKOLWIEK CZASAMI DENERWUJĄCE SYTUACJE. Dla smakoszy kawy najlepsza serwowana w barze obok recepcji. Fajnym miejscem jest drink bar na 12 piętrze, świetny widok na okolicę i dobre drinki. Polecam kolację w restauracji FUSCHION , serwowane są tu dania i drinki molekularne warto się wybrać-w tajemnicy nadmienię,że jest to miejsce ....., a oceńcie Państwo sami :) Pokoje wygodne, gustownie urządzone,sprzątane codziennie.W łazience i wanna , i prysznic-widać,że hotel przeszedł gruntowny remont. Animacje-to wieczorki przy pianinie,saksofonie lub klarnecie, czasami pokaz gimnastyki lub wieczorek po bułgarsku.Wieczorami w barze pustki, goście woleli spędzać czas poza hotelem, tam gdzie dominowała przyjazna dla ucha muzyka i lało się smaczne piwo KAMENIZA. Leżaki na plaży, basenie i tzw.jeziorku dostępne, nie trzeba było wstawać rano, żeby zająć miejsce. Nie miało znaczenia, o której porze dnia wybierzesz się na kąpiele słoneczne, przy 100% obłożeniu w hotelu leżaki czekały na nas. Prawdziwy jest opis w ofercie Neckermanna-owoce na leżaki, w popołudniowych godzinach serwowano co prawda symboliczne owocowe szaszłyki:) na plaży można napić się drinka,piwa soku ,wody ale żeby coś przekąsić lub załatwić potrzebę fizjologiczną trzeba wrócić do hotelu. Polecam wycieczkę Balcik-Kaliakra , koniecznie z wieczorkiem bułgarskim( pozdrawiamy panią Evę cudowna Pani przewodnik biura TUI znająca historię, pełna humoru-wielkie dzięki:) Pomimo wielu niedogodności spędziliśmy cudowne dwa tygodnie.
Pawelus 21.06.2015
fatalna obsluga, dobry hotel
Hotel bardzo ładny, bardzo czysty, głownie niemieckie pary- emeryci, jedzenie bardzo dobre, cicho i spokojnie w centrum kurortu. Ale jest pewien duży problem, najgorsza jest natomiast obsługa, mówiąca głównie po niemiecku i trochę po angielsku, strasznie nie zorganizowana, np. przynosząca inne dania niż zamówiono, długo trzeba czekać na realizacje zamówienia (20 do 30 min), gdyż posiłki są podawane przez kelnerów, nawet śniadania. Pewnie nie byłoby to tak uciążliwe, gdyby posiłki były w formie bufetu.Często dostaje się co innego niż się zamówi. W kraju produkującym winno podają do posiłku np. ciepłe białe wino marnej jakości, żeby dostać zimne trzeba za każdym razem się upomnieć. Oszukują też z importowanymi alkoholami, trzeba przypilnować w barze czy nie naleją tego samego alkoholu tyle że lokalnego, które nie nadają się do picia. Nie mówiąc już o tym ze kelner wylał drinki nam na ubranie, bo nie potrafił ich donieść do stolika. Wiec jeśli ktoś się chce denerwować to polecam ten hotel, ja jestem rozczarowany obsługa mimo dobrej oceny samego hotelu, jakości posiłków, czystości i położenia.
Mateusz M 23.08.2014
Wyjątkowy
Polecam
Zdecydowanie najlepszy z 3 hoteli tej sieci. Po 2 tygodniowym pobycie nie mam sie do czego przyczepic. Obsługa bardzo miła, nikt nie wymusza napiwków jak to jest np. w Egipcie. kuchnia wyśmienita. Pierwszy raz spotkałem sie z systemem a la carte.Fakt, pierwsze 2 dni musialem sie do tego przyzwyczaic ale pozniej okazał sie znakomitym systemem. Pokoje czyste, basen oraz bar przy nim jak najbardziej godne polecenia. Bar nad morzem również oceniam pozytywnie, obsługa co jakis czas chodzi po plaży i częstuje przekąskami. Darmowy sejf w pokoju oraz WiFi na terenie całego hotelu (w 2 dniu pobytu zglosilem, że mam bardzo słaby zasięg w pokoju, po kilku godzinach mialem nowy router). Pierwszy hotel do, którego chętnie wrócę.
adas110780 17.06.2014
Bardzo dobry
Ładny hotel
Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu z żoną. Hotel odnowiony całkowicie, ładnie urządzony, nowocześnie. Kilka wpadek jak cieknąca woda spod wanny przez cały pobyt, mimo zgłoszenie pierwszego dnia... Niemiłe zachowanie pana z recepcji, gdy tylko zauważył niemieckich klientów nas przeprosił i kazał czekać aby dokończyć rozmowę i z pośpiechem zaczął usługiwać właśnie niemieckim klientom... Gdy chcieliśmy zamówić stolik w dniu naszej rocznicy ślubu, poinformował nas, że nie ma miejsc, po godzinie wróciliśmy na recepcje i już inna pani nam je znalazła!? Co do sprzątania to bardzo dobre, codziennie wymieniane ręczniki (przez lejąca się spod wanny wodę głównie), miłe panie pokojówki, hotel czysty i widać, że dbają o to by zachować wysoki standard. Pokoje z TV LCD, cichą klimatyzacją, balkonem i Wi-Fi. Nie wiem jak inni , my mieliśmy opcję all inclusive, co dawało nam dostęp do wszystkich opcji jak: jedzenie, napoje, mini bar codziennie uzupełniany. Jedzenie w formie a la carte, duży wybór 4, 5 daniowe menu. Kilka restauracji i barów, najlepsza dla nas to włoska. Miłe zaskoczenie dla wszystkich przyzwyczajonych do bufetów. Ale mimo wszystko brakowało może małego bufetu z owocami przy basenie. Obsługa restauracji miła i starająca się. Na dachu skybar, super widok. Do plaży ok.30m :-) Z pobytu w hotelu jesteśmy zadowoleni, choć kilka rzeczy jest do poprawek. Najważniejsze, że się starają.
Sven H 28.08.2017
Bardzo dobry
Bardzo ładny pokój, ale okropne jedzenie
Mieliśmy apartament z 2 balkonami i widokiem na morze. bardzo ładne i czyste pokoje. bardzo spokojny hotel nocami. Głośny hałas z Bolero może przeszkadzać z wszystkich atrakcji. Restauracja Fusion z 9 - gruby posiłek był piękny i może być gorąco polecam. Inne jedzenie w restauracji nie były szczególnie dobre. Większość jedzenia nie były naprawdę z i kiedy tyle zamówiliśmy frytki jednego dnia musieliśmy prosić o gdyby to były do frytownicy. Pizze na Prego włoskiej był miły. Hotele all inclusive wino nie było tak dobrej jakości i smaku. Trzeba dodatkowo zapłacić, żeby dostać odpowiednie wino. Cały personel był bardzo miły i pomocny, nawet jeśli po angielsku wiedzy mogłoby być lepsze
ZOBACZ WIĘCEJ OPINII

Grifid Hotel Metropol