Grifid Hotel Metropol

(201 opinii)
VAR21010

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość

Grifid Hotel Metropol - informacje

Grifid Hotel Metropol wybierany jest ze względu na doskonałą lokalizacja blisko piaszczystej plaży, a jednocześnie w pobliżu tętniącego życiem centrum kurortu Złote Piaski. Hotel, przeznaczony dla osób powyżej 16 roku życia, gwarantuje beztroski i relaksujący wypoczynek w nowoczesnych wnętrzach. Do dyspozycji gości są tutaj komfortowo wyposażone pokoje i suity, dostępne w większości z widokiem na morze, a także strefa spa z ofertą zabiegów kosmetycznych i masaży. Ceniący aktywność mogą popływać w jednym z 2 basenów, zagrać w tenisa, piłkę nożną lub siatkówkę. Amatorzy smacznej kuchni powinni skosztować dań kuchni międzynarodowej i włoskiej, serwowanych w 3 restauracjach.

Położenie:

  • ok. 500 m od centrum
  • ok. 10 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(201 opinii)
(201 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Anna L2015-09-01
    Bardzo dobry

    GRIFID HOTEL METROPOL ZŁOTE PIASKI Spędziliśmy w tym hotelu 2 tygodnie sierpnia. Idealne miejsce na wypoczynek, hotel 16+. Jeśli lubisz wygodę, elegancję i ciszę to hotel dla Ciebie.Obsługa w restauracji przeciera stoliczki, podaje sztućce w białych rękawiczkach.Jedna kelnerka podaje wodę lub sok (ze świeżo przeciskanych pomarańczy), druga kawę i mleko, trzecia bułeczki i masełko, kolejna lub kolejny przyjmują zamówienie,jeszcze inny podaje zamówione dania. Jednym słowem wielkie przedstawienie, które po pewnym czasie staje się męczące. Śniadania monotonne, każdego dnia to samo do wyboru: tost,omlet lub śniadanko po angielsku, jajko gotowane lub sadzone,rogalik z francuskiego ciasta lub naleśnik. W bufecie samoobsługowym troszkę warzyw,serów, wędlin,jogurty,owoce.Piszę troszkę, gdyż każdy nowo przybyły gość przecierał oczy ze zdziwienia-co to ma być...Zamawiane na obiad lub kolację dania z karty już bardziej urozmaicone i smaczne ale w mikro ilościach. Do obiadu serwowane piwo,wino, średniej jakości.Personel w restauracji zagubiony, przemęczony,mający trudności z komunikowaniem się w innym języku jak bułgarski.Wielka szkoda, że w hotelu są Polacy a nikt z obsługi nie mówi w języku polskim. Menu też nie zostało przetłumaczone na nasz ojczysty język, trochę dyskryminujące.Mylą zamawiane dania.Zamawiasz zupę,dostajesz porcję kurczaka, innym razem czekasz na udko z kaczki a tu na twoim stoliku ląduje ryż i filet z ryby :) ŚMIESZNE ACZKOLWIEK CZASAMI DENERWUJĄCE SYTUACJE. Dla smakoszy kawy najlepsza serwowana w barze obok recepcji. Fajnym miejscem jest drink bar na 12 piętrze, świetny widok na okolicę i dobre drinki. Polecam kolację w restauracji FUSCHION , serwowane są tu dania i drinki molekularne warto się wybrać-w tajemnicy nadmienię,że jest to miejsce ....., a oceńcie Państwo sami :) Pokoje wygodne, gustownie urządzone,sprzątane codziennie.W łazience i wanna , i prysznic-widać,że hotel przeszedł gruntowny remont. Animacje-to wieczorki przy pianinie,saksofonie lub klarnecie, czasami pokaz gimnastyki lub wieczorek po bułgarsku.Wieczorami w barze pustki, goście woleli spędzać czas poza hotelem, tam gdzie dominowała przyjazna dla ucha muzyka i lało się smaczne piwo KAMENIZA. Leżaki na plaży, basenie i tzw.jeziorku dostępne, nie trzeba było wstawać rano, żeby zająć miejsce. Nie miało znaczenia, o której porze dnia wybierzesz się na kąpiele słoneczne, przy 100% obłożeniu w hotelu leżaki czekały na nas. Prawdziwy jest opis w ofercie Neckermanna-owoce na leżaki, w popołudniowych godzinach serwowano co prawda symboliczne owocowe szaszłyki:) na plaży można napić się drinka,piwa soku ,wody ale żeby coś przekąsić lub załatwić potrzebę fizjologiczną trzeba wrócić do hotelu. Polecam wycieczkę Balcik-Kaliakra , koniecznie z wieczorkiem bułgarskim( pozdrawiamy panią Evę cudowna Pani przewodnik biura TUI znająca historię, pełna humoru-wielkie dzięki:) Pomimo wielu niedogodności spędziliśmy cudowne dwa tygodnie.

  • Pawelus2015-06-21
     

    Hotel bardzo ładny, bardzo czysty, głownie niemieckie pary- emeryci, jedzenie bardzo dobre, cicho i spokojnie w centrum kurortu. Ale jest pewien duży problem, najgorsza jest natomiast obsługa, mówiąca głównie po niemiecku i trochę po angielsku, strasznie nie zorganizowana, np. przynosząca inne dania niż zamówiono, długo trzeba czekać na realizacje zamówienia (20 do 30 min), gdyż posiłki są podawane przez kelnerów, nawet śniadania. Pewnie nie byłoby to tak uciążliwe, gdyby posiłki były w formie bufetu.Często dostaje się co innego niż się zamówi. W kraju produkującym winno podają do posiłku np. ciepłe białe wino marnej jakości, żeby dostać zimne trzeba za każdym razem się upomnieć. Oszukują też z importowanymi alkoholami, trzeba przypilnować w barze czy nie naleją tego samego alkoholu tyle że lokalnego, które nie nadają się do picia. Nie mówiąc już o tym ze kelner wylał drinki nam na ubranie, bo nie potrafił ich donieść do stolika. Wiec jeśli ktoś się chce denerwować to polecam ten hotel, ja jestem rozczarowany obsługa mimo dobrej oceny samego hotelu, jakości posiłków, czystości i położenia.

  • Mateusz M2014-08-23
    Wyjątkowy

    Zdecydowanie najlepszy z 3 hoteli tej sieci. Po 2 tygodniowym pobycie nie mam sie do czego przyczepic. Obsługa bardzo miła, nikt nie wymusza napiwków jak to jest np. w Egipcie. kuchnia wyśmienita. Pierwszy raz spotkałem sie z systemem a la carte.Fakt, pierwsze 2 dni musialem sie do tego przyzwyczaic ale pozniej okazał sie znakomitym systemem. Pokoje czyste, basen oraz bar przy nim jak najbardziej godne polecenia. Bar nad morzem również oceniam pozytywnie, obsługa co jakis czas chodzi po plaży i częstuje przekąskami. Darmowy sejf w pokoju oraz WiFi na terenie całego hotelu (w 2 dniu pobytu zglosilem, że mam bardzo słaby zasięg w pokoju, po kilku godzinach mialem nowy router). Pierwszy hotel do, którego chętnie wrócę.

Hotel

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia: codziennie
  • piłka nożna: w Grifid Hotel Bolero
  • siatkówka/koszykówka: w Grifid Hotel Bolero
  • kort tenisowy: w Grifid Hotel Bolero
  • Płatne
  • strefa spa: codziennie 09:00 - 18:00
  • sauna fińska
  • masaże
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
  • rowery: płatność gotówką
  • oświetlenie kortu tenisowego
  • lekcje gry w tenisa

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych
  • przedstawienia
  • muzyka na żywo

Wyposażenie

  • recepcja
  • kantor
  • winda
  • taras
  • sklep z pamiątkami
  • fryzjer
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • usługi konsjerża
  • parking: w zależności od dostępności, strzeżony, za opłatą ok. 10 €/dzień

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 129

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Kategoria TUI

  • 4 słoneczka (subiektywna ocena TUI wydana w oparciu o wewnętrzne kryteria i zasady oceniania obiektów, może się ona różnić od kategorii lokalnej)

Dodatkowe informacje

  • hotel tylko dla dorosłych: 16+
  • hotel nie akceptuje zwierząt domowych
  • ostatni całkowity remont: 2013

Plaża

  • tuż przy plaży
  • publiczna (z częścią prywatną hotelu)
  • piaszczysta
  • hotel oddzielony od plaży ulicą
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie
  • ręczniki w cenie

Basen

  • baseny: 2
  • basen „Infiniy pool": w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą
  • basen „Pebblebottom Bio pool": w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą
  • leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • ręczniki: w cenie

Niepełnosprawność ruchowa

  • Typ pokoju: DZM1 (wymagane potwierdzenie, prosimy o kontakt z TUI)
  • Liczba pokojów: 1
  • Szerokość drzwi - wejście do pokoju (cm): 93
  • Szerokość drzwi - łazienka (cm): 82
  • Urządzenia w pokoju przystosowanym dla os. na wózku (prysznic, uchwyt w prysznicu, uchwyt w wannie, uchwyt w WC)
  • W hotelu są rampy lub windy, które ułatwiają poruszanie się po hotelu
  • Wejście do basenu: drabina
  • WC dla osób na wózkach i jego położenie: lobby
Opinie gości
Grifid Hotel Metropol - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(201 opinii)
(201 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Anna L2015-09-01
    Bardzo dobry

    GRIFID HOTEL METROPOL ZŁOTE PIASKI LUXUS I ELEGANCJA

    GRIFID HOTEL METROPOL ZŁOTE PIASKI Spędziliśmy w tym hotelu 2 tygodnie sierpnia. Idealne miejsce na wypoczynek, hotel 16+. Jeśli lubisz wygodę, elegancję i ciszę to hotel dla Ciebie.Obsługa w restauracji przeciera stoliczki, podaje sztućce w białych rękawiczkach.Jedna kelnerka podaje wodę lub sok (ze świeżo przeciskanych pomarańczy), druga kawę i mleko, trzecia bułeczki i masełko, kolejna lub kolejny przyjmują zamówienie,jeszcze inny podaje zamówione dania. Jednym słowem wielkie przedstawienie, które po pewnym czasie staje się męczące. Śniadania monotonne, każdego dnia to samo do wyboru: tost,omlet lub śniadanko po angielsku, jajko gotowane lub sadzone,rogalik z francuskiego ciasta lub naleśnik. W bufecie samoobsługowym troszkę warzyw,serów, wędlin,jogurty,owoce.Piszę troszkę, gdyż każdy nowo przybyły gość przecierał oczy ze zdziwienia-co to ma być...Zamawiane na obiad lub kolację dania z karty już bardziej urozmaicone i smaczne ale w mikro ilościach. Do obiadu serwowane piwo,wino, średniej jakości.Personel w restauracji zagubiony, przemęczony,mający trudności z komunikowaniem się w innym języku jak bułgarski.Wielka szkoda, że w hotelu są Polacy a nikt z obsługi nie mówi w języku polskim. Menu też nie zostało przetłumaczone na nasz ojczysty język, trochę dyskryminujące.Mylą zamawiane dania.Zamawiasz zupę,dostajesz porcję kurczaka, innym razem czekasz na udko z kaczki a tu na twoim stoliku ląduje ryż i filet z ryby :) ŚMIESZNE ACZKOLWIEK CZASAMI DENERWUJĄCE SYTUACJE. Dla smakoszy kawy najlepsza serwowana w barze obok recepcji. Fajnym miejscem jest drink bar na 12 piętrze, świetny widok na okolicę i dobre drinki. Polecam kolację w restauracji FUSCHION , serwowane są tu dania i drinki molekularne warto się wybrać-w tajemnicy nadmienię,że jest to miejsce ....., a oceńcie Państwo sami :) Pokoje wygodne, gustownie urządzone,sprzątane codziennie.W łazience i wanna , i prysznic-widać,że hotel przeszedł gruntowny remont. Animacje-to wieczorki przy pianinie,saksofonie lub klarnecie, czasami pokaz gimnastyki lub wieczorek po bułgarsku.Wieczorami w barze pustki, goście woleli spędzać czas poza hotelem, tam gdzie dominowała przyjazna dla ucha muzyka i lało się smaczne piwo KAMENIZA. Leżaki na plaży, basenie i tzw.jeziorku dostępne, nie trzeba było wstawać rano, żeby zająć miejsce. Nie miało znaczenia, o której porze dnia wybierzesz się na kąpiele słoneczne, przy 100% obłożeniu w hotelu leżaki czekały na nas. Prawdziwy jest opis w ofercie Neckermanna-owoce na leżaki, w popołudniowych godzinach serwowano co prawda symboliczne owocowe szaszłyki:) na plaży można napić się drinka,piwa soku ,wody ale żeby coś przekąsić lub załatwić potrzebę fizjologiczną trzeba wrócić do hotelu. Polecam wycieczkę Balcik-Kaliakra , koniecznie z wieczorkiem bułgarskim( pozdrawiamy panią Evę cudowna Pani przewodnik biura TUI znająca historię, pełna humoru-wielkie dzięki:) Pomimo wielu niedogodności spędziliśmy cudowne dwa tygodnie.

  • Pawelus2015-06-21
     

    fatalna obsluga, dobry hotel

    Hotel bardzo ładny, bardzo czysty, głownie niemieckie pary- emeryci, jedzenie bardzo dobre, cicho i spokojnie w centrum kurortu. Ale jest pewien duży problem, najgorsza jest natomiast obsługa, mówiąca głównie po niemiecku i trochę po angielsku, strasznie nie zorganizowana, np. przynosząca inne dania niż zamówiono, długo trzeba czekać na realizacje zamówienia (20 do 30 min), gdyż posiłki są podawane przez kelnerów, nawet śniadania. Pewnie nie byłoby to tak uciążliwe, gdyby posiłki były w formie bufetu.Często dostaje się co innego niż się zamówi. W kraju produkującym winno podają do posiłku np. ciepłe białe wino marnej jakości, żeby dostać zimne trzeba za każdym razem się upomnieć. Oszukują też z importowanymi alkoholami, trzeba przypilnować w barze czy nie naleją tego samego alkoholu tyle że lokalnego, które nie nadają się do picia. Nie mówiąc już o tym ze kelner wylał drinki nam na ubranie, bo nie potrafił ich donieść do stolika. Wiec jeśli ktoś się chce denerwować to polecam ten hotel, ja jestem rozczarowany obsługa mimo dobrej oceny samego hotelu, jakości posiłków, czystości i położenia.

  • Mateusz M2014-08-23
    Wyjątkowy

    Polecam

    Zdecydowanie najlepszy z 3 hoteli tej sieci. Po 2 tygodniowym pobycie nie mam sie do czego przyczepic. Obsługa bardzo miła, nikt nie wymusza napiwków jak to jest np. w Egipcie. kuchnia wyśmienita. Pierwszy raz spotkałem sie z systemem a la carte.Fakt, pierwsze 2 dni musialem sie do tego przyzwyczaic ale pozniej okazał sie znakomitym systemem. Pokoje czyste, basen oraz bar przy nim jak najbardziej godne polecenia. Bar nad morzem również oceniam pozytywnie, obsługa co jakis czas chodzi po plaży i częstuje przekąskami. Darmowy sejf w pokoju oraz WiFi na terenie całego hotelu (w 2 dniu pobytu zglosilem, że mam bardzo słaby zasięg w pokoju, po kilku godzinach mialem nowy router). Pierwszy hotel do, którego chętnie wrócę.

  • adas1107802014-06-17
    Bardzo dobry

    Ładny hotel

    Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu z żoną. Hotel odnowiony całkowicie, ładnie urządzony, nowocześnie. Kilka wpadek jak cieknąca woda spod wanny przez cały pobyt, mimo zgłoszenie pierwszego dnia... Niemiłe zachowanie pana z recepcji, gdy tylko zauważył niemieckich klientów nas przeprosił i kazał czekać aby dokończyć rozmowę i z pośpiechem zaczął usługiwać właśnie niemieckim klientom... Gdy chcieliśmy zamówić stolik w dniu naszej rocznicy ślubu, poinformował nas, że nie ma miejsc, po godzinie wróciliśmy na recepcje i już inna pani nam je znalazła!? Co do sprzątania to bardzo dobre, codziennie wymieniane ręczniki (przez lejąca się spod wanny wodę głównie), miłe panie pokojówki, hotel czysty i widać, że dbają o to by zachować wysoki standard. Pokoje z TV LCD, cichą klimatyzacją, balkonem i Wi-Fi. Nie wiem jak inni , my mieliśmy opcję all inclusive, co dawało nam dostęp do wszystkich opcji jak: jedzenie, napoje, mini bar codziennie uzupełniany. Jedzenie w formie a la carte, duży wybór 4, 5 daniowe menu. Kilka restauracji i barów, najlepsza dla nas to włoska. Miłe zaskoczenie dla wszystkich przyzwyczajonych do bufetów. Ale mimo wszystko brakowało może małego bufetu z owocami przy basenie. Obsługa restauracji miła i starająca się. Na dachu skybar, super widok. Do plaży ok.30m :-) Z pobytu w hotelu jesteśmy zadowoleni, choć kilka rzeczy jest do poprawek. Najważniejsze, że się starają.

  • Radina V2018-08-30
    Wyjątkowy

    Idealne wakacje! :)))

    czysty pokój z niesamowitym widokiem, bardzo dobra lokalizacja (jest na plaży, ale jest cicho), bardzo przyjazny personel wszędzie i dobra kuchnia. . . wszystko jest po prostu idealne! Ten hotel jest lepszy niż w wielu hotelach w Europie!

Pokoje

Suita junior z widokiem na morze

  • Kod pokoju: JSM1
  • Metraż: 

    37m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • moskitiera
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: w cenie
  • sofa
  • biurko
  • ekspres do kawy
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe: w cenie, woda: w cenie, napoje alkoholowe: w cenie, przekąski: w cenie, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • oddzielny prysznic
  • wanna
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    24m2

  • Max. liczba osób: 
  • moskitiera
  • klimatyzacja: w cenie
  • sofa
  • biurko
  • ekspres do kawy
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe: w cenie, woda: w cenie, napoje alkoholowe: w cenie, przekąski: w cenie, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • wanna
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    24m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • moskitiera
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: w cenie
  • sofa
  • biurko
  • ekspres do kawy
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe: w cenie, woda: w cenie, napoje alkoholowe: w cenie, przekąski: w cenie, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • wanna
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia
  • od strony morza
Wyżywienie

All inclusive

  • śniadanie: codziennie 07:30 - 10:00, w formie bufetu, a la carte
  • późne śniadanie: codziennie 10:00 - 12:00
  • obiad: codziennie 12:30 - 14:00, a la carte
  • kolacja: codziennie 18:00 - 19:45 i 20:15 - 21:45, a la carte, kulinarne wieczory tematyczne
  • przekąski: codziennie 15:00 - 17:00, ciasto: codziennie 15:00 - 17:00, lody: codziennie 15:00 - 17:00, w cenie
  • wybrane napoje bezalkoholowe: codziennie 07:30 - 00:00
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 00:00
  • wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: 10:00 - 00:00
  • kawa/herbata po południu

Restauracje i bary

  • restauracje: 3
  • główna restauracja „Main A la Carte Restaurant": rodzaje kuchni: międzynarodowa, potrawy bezglutenowe: w cenie, na zapytanie, dania bez laktozy: w cenie, na zapytanie , dania wegetariańskie: w cenie, na zapytanie, a la carte, w cenie, codziennie 07:30 - 10:00, 18:00 - 19:45 i 20:15 - 21:45, kolacja w dwóch turach, z klimatyzacją, z tarasem, wymagany odpowiedni strój, długie spodnie u mężczyzn
  • restauracja „Fusion Restaurant Inspiration": rodzaje kuchni: międzynarodowa, dania wegetariańskie: w cenie, na zapytanie, a la carte, dania serwowane, bez możliwości wyboru z menu, program "dine around", 9-daniowe menu degustacyjne, wymagana rezerwacja, w cenie, kilka razy w tygodniu 18:30 - 22:00, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój, długie spodnie u mężczyzn
  • restauracja „Italian A la carte Restaurant Prego": rodzaje kuchni: międzynarodowa, włoska, dania bez laktozy: w cenie, na zapytanie, dania wegetariańskie: w cenie, na zapytanie, a la carte, program "dine around", wymagana rezerwacja, w cenie, codziennie 10:00 - 12:00, 12:30 - 15:00, 15:00 - 17:00 i 18:30 - 21:30, z klimatyzacją, z tarasem, wymagany odpowiedni strój

  • bary i inne: 4
  • lounge bar „Beach Lounge bar": codziennie 10:00 - 17:00, w cenie, wliczone w all inclusive
  • skybar „Grifid Sky Bar": codziennie 20:00 - 00:00, w cenie, wliczone w all inclusive
  • piano bar „Lobby-piano Bar": codziennie 10:00 - 00:00, w cenie, wliczone w all inclusive
  • bar przy zewnętrznym basenie „Pool Bar": codziennie 10:00 - 18:00, w cenie, wliczone w all inclusive, koktajle i świeże tłoczone soki

Dodatkowe informacje

  • kolacja przy świecach: codziennie, za opłatą, a la carte, stałe menu
  • uroczysta kolacja: w cenie, wliczone w all inclusive, a la carte, 1 raz na 10 dni
  • wymagane noszenie opasek all inclusive
  • możliwość skorzystania z opcji "dine around" w restauracjach hoteli: Grifid Bolero, Grifid Vistamar i Grifid Metropol (tylko dla dorosłych, w cenie, wymagana rezerwacja)
Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Zobacz przewodnik

Dlaczego warto wybrać Grifid Hotel Metropol

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • hotel tylko dla dorosłych (16+)
  • darmowe Wi-Fi w hotelu

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę