Grand Hotel Pomorie

(225 opinii)
BOJ16005

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Wartość

Grand Hotel Pomorie - informacje

Luksusowy Grand Hotel Pomorie wyróżnia się bogatą ofertą sportową oraz spa z szeroką ofertą zabiegów balneologii. Goście mogą nie tylko zrelaksować się podczas masażu, czy w którymś z 3 basenów, lecz także zadbać o zdrowie, korzystając z profesjonalnych zabiegów leczniczych. Dla dzieci przeznaczono oddzielny brodzik oraz udogodnienia w postaci wysokich krzesełek i łóżeczek dziecięcych. Po pełnym wrażeń dniu, goście mogą odpocząć w eleganckich, dobrze wyposażonych pokojach z widokiem na morze. Grand Hotel Pomorie to miejsce, gdzie plaża i morze z jednej strony oraz nowoczesne spa z drugiej stwarzają idealne warunki do relaksujących wakacji.

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum kurortu
  • ok. 50 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(225 opinii)
(225 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
  • hgrodz2017-09-17
    Wyjątkowy

    Hotel jest b.ładny, b.duży tak jak i pokoje.Drobne zaniedbania w jego wyglądzie nie miały większego znaczenia. Wszystkie baseny czyste, zadbane. Codziennie były czyszczone podobnie jak leżaki/. Hotel położony w spokojnej okolicy.Cudowne widoki z obu stron hotelu. Z jednej wschodzące słońce i morze a z drugiej zachodzące słońce i słone jezioro z leczniczą wodą i błotem. Pokój sprzątany codziennie /serdecznie dziękuję pani sprzątającej pokój nr 422/,ręczniki i pościel wymieniane.Wszyscy pracownicy hotelu byli mili i w razie potrzeby pomocni.Dobre miejsce wypadowe do innych miejscowości. Cudowne SPA !!! Będę gościem tego hotelu w przyszłym roku.

  • Asia K2017-09-07
     

    Hotel jest bardzo duży, pokoje także, jednak bardzo zaniedbany. Obsługa nie dba o basen. Był zanieczyszczony cały nasz pobyt i nikt w nim sie nie kapał. Leżaki brudne, materace poplamione. Wszędzie kurz i pajęczyny. Z obsługi spotkaliśmy tylko 3 miłych ludzi. Pani z recepcji, w krótkich rudych włosach, pani sprzątająca brunetka oraz pan dbający o bagaże. Reszta nie odpowiadała na "dzień dobry", "dziękuje" itp. Na śniadaniu nikt nie potrafił sie witać, uśmiechnąć. Obsługiwani byliśmy jak za karę. Śniadania codziennie takie same. Raz nawet zdarzyły sie zgniłe pomidory. Zastawa tez zdarzała sie brudna. Brakowało naczyń juz wpół do 10. Pan wydający ręczniki był bardzo nieuprzejmy. Gdy spytaliśmy go w jaki sposób wypożyczyć ręcznik, "odpysknal" coś pod nosem i odszedł od lady. Plusem było to, ze plaża była blisko. Jednak bar przy plazy nieczynny. Bar przy basenie tez nieczynny, skybar nieczynny. Nie polecam tego hotelu.

  • lewanetaiwona2017-05-25
     

    Hotel w miarę ładny, obsługa mało przyjazna i uśmiechnięta. Do plaży blisko, śniadania bardzo przeciętne. Muszę jednak wszystkich ostrzec: W TYM HOTELU KRADNĄ (!!!), zginął mi ręcznik plażowy Tommyego Hilfigera o wartości ok. 250 złotych z pokoju! Obsługa zupełnie olała to zdarzenie gdyż przy zameldowaniu recepcjonistka podsuwa świstek papieru do podpisania, ze obsługa hotelu nie odpowiada za rzeczy w pokojach!!!!

Hotel

Dla dzieci

  • łóżeczka dla dzieci: w cenie, na zapytanie
  • basen dla dzieci: w cenie, kryty, podgrzewany
  • wysokie krzesełka dla dzieci

Sport i wellness

    W cenie
  • sauna fińska
  • łaźnia parowa
  • hammam
  • siłownia
  • Płatne
  • strefa spa
  • spa shower
  • pokój relaksacyjny
  • masaże
  • zabiegi kąpielowe
  • zabiegi medyczne
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
  • piłka nożna
  • korty tenisowe: 2
  • squash
  • tenis: oświetlenie

Rozrywka

  • bilard za opłatą

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • ogród
  • Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, w cenie
  • sklep z pamiątkami: za opłatą
  • butik: za opłatą
  • fryzjer: za opłatą
  • pralnia: za opłatą
  • parking: w cenie
  • bankomat

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 173

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Kategoria TUI

  • 5 słoneczek (subiektywna ocena TUI wydana w oparciu o wewnętrzne kryteria i zasady oceniania obiektów, może się ona różnić od kategorii lokalnej)

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt

Plaża

  • ok. 50 m od plaży
  • publiczna
  • piaszczysta
  • łagodnie opadająca
  • hotel oddzielony od plaży ulicą
  • leżaki za opłatą
  • ręczniki za kaucją

Basen

  • baseny: 4
  • basen: w cenie, kryty, woda termalna, podgrzewany
  • basen dla dzieci: w cenie, kryty, podgrzewany
  • basen: w cenie, kryty, ze słodką wodą, podgrzewany, w strefie spa
  • kompleks basenowy: w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą
  • leżaki: w cenie
  • ręczniki: za kaucją
Opinie gości
Grand Hotel Pomorie - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(225 opinii)
(225 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
  • hgrodz2017-09-17
    Wyjątkowy

    Super odpoczynek.

    Hotel jest b.ładny, b.duży tak jak i pokoje.Drobne zaniedbania w jego wyglądzie nie miały większego znaczenia. Wszystkie baseny czyste, zadbane. Codziennie były czyszczone podobnie jak leżaki/. Hotel położony w spokojnej okolicy.Cudowne widoki z obu stron hotelu. Z jednej wschodzące słońce i morze a z drugiej zachodzące słońce i słone jezioro z leczniczą wodą i błotem. Pokój sprzątany codziennie /serdecznie dziękuję pani sprzątającej pokój nr 422/,ręczniki i pościel wymieniane.Wszyscy pracownicy hotelu byli mili i w razie potrzeby pomocni.Dobre miejsce wypadowe do innych miejscowości. Cudowne SPA !!! Będę gościem tego hotelu w przyszłym roku.

  • Asia K2017-09-07
     

    Średnio

    Hotel jest bardzo duży, pokoje także, jednak bardzo zaniedbany. Obsługa nie dba o basen. Był zanieczyszczony cały nasz pobyt i nikt w nim sie nie kapał. Leżaki brudne, materace poplamione. Wszędzie kurz i pajęczyny. Z obsługi spotkaliśmy tylko 3 miłych ludzi. Pani z recepcji, w krótkich rudych włosach, pani sprzątająca brunetka oraz pan dbający o bagaże. Reszta nie odpowiadała na "dzień dobry", "dziękuje" itp. Na śniadaniu nikt nie potrafił sie witać, uśmiechnąć. Obsługiwani byliśmy jak za karę. Śniadania codziennie takie same. Raz nawet zdarzyły sie zgniłe pomidory. Zastawa tez zdarzała sie brudna. Brakowało naczyń juz wpół do 10. Pan wydający ręczniki był bardzo nieuprzejmy. Gdy spytaliśmy go w jaki sposób wypożyczyć ręcznik, "odpysknal" coś pod nosem i odszedł od lady. Plusem było to, ze plaża była blisko. Jednak bar przy plazy nieczynny. Bar przy basenie tez nieczynny, skybar nieczynny. Nie polecam tego hotelu.

  • lewanetaiwona2017-05-25
     

    Bardzo duże rozczarowanie

    Hotel w miarę ładny, obsługa mało przyjazna i uśmiechnięta. Do plaży blisko, śniadania bardzo przeciętne. Muszę jednak wszystkich ostrzec: W TYM HOTELU KRADNĄ (!!!), zginął mi ręcznik plażowy Tommyego Hilfigera o wartości ok. 250 złotych z pokoju! Obsługa zupełnie olała to zdarzenie gdyż przy zameldowaniu recepcjonistka podsuwa świstek papieru do podpisania, ze obsługa hotelu nie odpowiada za rzeczy w pokojach!!!!

  • Gintcho K2018-11-19
     

    Duża przestrzeń wewnątrz, na śniadanie dostępne tylko masło mieszane

    Byliśmy tam na 2 noce. Duża przestrzeń i wygodne krzesła w recepcji. Dobre SPA. Powinienem to zauważyć  - musieliśmy przenieść się ze stołu bez etykiety "Reserved" po tym, jak go zajęliśmy (!)  - Espresso "Lavazza", które mi podano, było wyjątkowo kiepskie, bez smaku.  - Prysznic dostępny w SPA nie został utrzymany. . .  - przy wejściu do hotelu żaden personel nie otworzył drzwi wejściowej do bagażu. . . W momencie opuszczania hotelu rozpoczęła się działalność związana z budową hotelu. . . Zauważam moje osobiste doświadczenie, które mogłem uznać za okropne.

  • blindjohn_102018-09-01
    Bardzo dobry

    Tydzień relaksu nad morzem.

    Zatrzymaliśmy się na tydzień, głównie aby być w dobrym hotelu przy plaży. Zatrzymaliśmy się przed poza sezonem i wcześniej korzystaliśmy z doskonałego zaplecza spa. Hotel jest nieco przestarzały, ale pokoje są duże i utrzymane w czystości. Byłem pod wrażeniem, gdy zacisk przytrzymujący głowicę natryskową pękł i został natychmiast wymieniony, nawet bez pytania. Plaża jest dobra, mieliśmy dużo wiatru, więc morze było dość szorstkie z żółtą flagą przez większość czasu, jedno popołudnie było czerwone (bez pływania). Jeśli tak się stanie, w hotelu są oczywiście baseny. Jedynym problemem jest to, że większość leżaków jest "zarezerwowana", tzn. Ręczniki są na nich noszone, na długo przed śniadaniem, a potem wiele z nich nie jest używanych dużo później. Hotel twierdzi, że nie jest to dozwolone, ale nic nie wydaje się być zrobione na ten temat. Koszt parasoli na plaży to 15 lew za zestaw (dwa leżaki, stolik i parasol), więc nie jest tak źle, jak było 25 lew w Sozopolu na początku tego roku. Bar przy plaży to zdzierstwo, 4. 80 lew dla 750 ml butelki wody, 4. 90 na lokalne piwo, również jest naprawdę zaniedbane. Śniadanie było na ogół bardzo dobre, chociaż niektóre produkty spożywcze zajęło dużo czasu, aby zostać zastąpione, gdy był nieco zajęty. Zawsze jedliśmy śniadanie na patio, które było bardzo przyjemne. W rzeczywistości ogród jest naprawdę bardzo ładny z kilkoma miejscami do siedzenia w cieniu. Jest nawet duże drzewo figowe z dużą ilością fig dojrzałych do zbioru, jeśli możesz sięgnąć. : -). Nie jedliśmy w hotelu w godzinach wieczornych, jest mnóstwo restauracji w mieście, które nie jest zbyt daleko, aby tam chodzić, jest też mały pociąg drogowy biegnący po obwodzie obok hotelu do miasta Centrum. Jest to trochę drogie dla Bułgarii, ale ma wiele udogodnień.

Pokoje

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    18m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • ogrzewanie: centralnie sterowane
  • sejf: w cenie
  • wentylator
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • radio
  • room service: za opłatą
  • prysznic
  • wanna
  • WC
  • szlafroki
  • suszarka do włosów
  • balkon: z leżakami
  • widok na morze
  • kapcie

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    18m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • ogrzewanie: centralnie sterowane
  • sejf: w cenie
  • wentylator
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • radio
  • room service: za opłatą
  • prysznic
  • wanna
  • WC
  • szlafroki
  • suszarka do włosów
  • balkon: z leżakami
  • widok na morze
  • w pierwszej linii od morza
Wyżywienie

Dwa posiłki

  • śniadanie: w formie bufetu
  • kolacja: w formie bufetu

Śniadania

  • w formie bufetu

Restauracje i bary

  • restauracja główna: rodzaje kuchni: regionalna, dania sezonowe, dania wegetariańskie, bufet, a la carte, z tarasem, wysokie krzesełka dla dzieci

  • bary i inne: 2
  • bar przy basenie: za opłatą
  • bar w lobby: za opłatą
Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Zobacz przewodnik

Dlaczego warto wybrać Grand Hotel Pomorie

  • kompleks 3 basenów
  • spa specjalizujące się w balneoterapii
  • elegancki wystrój

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę