Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce. W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia prywatności w przeglądarce. Zachęcamy do zapoznania się z nową polityką prywatności i polityką cookies Grupy TUI. 

Welcome to the world of TUI

Please choose your tui website:

Globus

Bułgaria / Riwiera Bułgarska / Słoneczny Brzeg
KOD HOTELU: BOJ11021

Hotel Globus położony w pobliżu centrum Słonecznego Brzegu będzie idealnym wyborem dla osób oczekujących dobrego standardu oraz wielu atrakcji w okolicy. Blisko resortu, przy nadmorskiej promenadzie, goście znajdą wiele barów, restauracji i dyskotek. Do dyspozycji gości są tutaj 2 baseny - kryty i zewnętrzny z tarasem, a także siłownia. Hotel Globus to znakomite miejsce wypoczynku zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla osób nastawionych na rozrywki i życie nocne.

Przeczytaj więcej informacji na temat hotelu »

Mocne strony hotelu

  • podgrzewany basen kryty
  • blisko lokalnych rozrywek
  • przyjazna atmosfera

Położenie

  • w miejscowości Słoneczny Brzeg, w pobliżu sklepów, restauracji, barów, dyskotek
  • ok. 50 m od publicznej, piaszczystej plaży (oddzielony promenadą)
  • w sezonie na terenie miejscowości kursuje minikolejka, która ułatwia przemieszczanie się po kurorcie i stanowi atrakcję dla dzieci (płatna)
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
Zobacz na mapie »
Dla dzieci

Dla dzieci

• brodzik (zintegrowany z dużym basenem) • łóżeczko dziecięce (płatne) • wysokie krzesełko

Sport i Wellness

Sport i Wellness

W cenie

• siłownia

Płatne

• masaże

do dyspozycji gości

• recepcja • winda • taras • basen (zewnętrzny, z wodą słodką) • basen (kryty, podgrzewany)

wyposażenie

• Wi-Fi (w recepcji, lobby i pokojach, w cenie) • leżaki (przy basenie w cenie, na plaży płatne) • parasole (na plaży, płatne)

dodatkowe udogodnienia

• sejf (w recepcji, płatny) • sklep z pamiątkami • minimarket

karty

Visa, MasterCard

 
kategoria lokalna

4 gwiazdki

liczba pokojów

369

dodatkowe informacje

• hotel nie akceptuje zwierząt domowych

 

Dostępne rodzaje pokoi

Pokój ekonomiczny

kod pokoju: DZZ1
  • • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny

kod pokoju: FZX1
  • • 2-4 os. • ok. 30 m2 • balkon • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • wanna • suszarka do włosów • WC

Pokój dla dorosłego z dzieckiem

kod pokoju: DSX1
  • • 2 os. • ok. 15 m2 • balkon • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój 2-osobowy

kod pokoju: DZX1
  • • 1-3 os. • ok. 15 m2 • balkon • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • prysznic • suszarka do włosów • WC

Dostępne warianty wyżywienia

Dwa posiłki

• śniadanie: codziennie 07:00 - 10:00
• kolacja: codziennie 18:00 - 21:00

Restauracje i bary

• restauracje: 3
• restauracja „Bellevue Restaurant and Aqua Restaurant": bufet, z klimatyzacją, wysokie krzesełka dla dzieci
• restauracja
• restauracja


bary i inne: 2
• bar przy zewnętrznym basenie
• kawiarnia

Riwiera Bułgarska

Przepiękne piaszczyste plaże, ciepłe i czyste wody Morza Czarnego. Riwiera Bułgarska to gościnna kraina z malowniczą architekturą nadmorskich miasteczek, średniowiecznymi zabytkami, smaczną kuchnią i sympatycznym usposobieniem mieszkańców.

Zobacz więcej
Średnia pogoda w ciągu roku Riwiera Bułgarska
Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
-1°C 0°C 3°C 7°C 12°C 16°C 18°C 17°C 15°C 14°C 6°C 2°C
10°C 9°C 9°C 11°C 16°C 21°C 24°C 24°C 22°C 19°C 15°C 12°C
5 5 7 8 11 12 12 12 9 7 6 4
41 mm 43 mm 40 mm 54 mm 42 mm 49 mm 33 mm 30 mm 37 mm 47 mm 56 mm 48 mm

Oceny i opinie gości hotelu Globus

ŚREDNIA OCENA KLIENTÓW
(696 opinii)
Lokalizacja Jakość noclegu Pokoje
Obsługa Wartość Czystość
Anna O 19.10.2017
Przyzwoicie, lecz bez rewelacji.
Na wakacje wybraliśmy się z partnerem i jego bratem z rodziną ( w tym 3 letnie dziecko). Termin niestety wrześniowy. Mówię niestety, gdyż termin ten okazał się średnio udany pod względem pogody. Pierwsze 3 dni-piękne, kolejne bardzo zimne, chodziliśmy w ciepłych kurtkach. Postaram się rzeczowo zrecenzować kolejne etapy i elementy wyjazdu. Chcę zaznaczyć, iż nie zwykłam narzekać bez powodu i nie potrzebuję zbyt wiele do szczęścia. :) Zdawaliśmy sobie sprawę, że nie wybraliśmy się na wycieczkę luksusową i na wiele rzeczy trzeba będzie przymknąć oko. 4 gwiazdki bułgarskie to jednak nie są 4 gwiazdki w Europie Zachodniej. 1. PRZELOT+DOJAZD W kwestii przelotu nie mam żadnych zastrzeżeń. Samolot czysty elegancki, wszystko sprawnie, ba- nawet udało nam się wylecieć szybciej, niż planowano. Dojazd do hotelu odbywał się za pośrednictwem wynajętych przez TUI autobusów. Czekały na nas, opiekunowie sprawnie rozdzielili podróżujących, po około 30 minutach byliśmy już w Słonecznym Brzegu. Tutaj pojawił się pierwszy problem. W hotelu byliśmy przed godziną 6 rano, oczywiście wiedzieliśmy, że doba hotelowa rozpoczyna się o 14:00, ale żywiliśmy się nadzieją, że to taki zapis, który w praktyce nie do końca będzie miał zastosowanie. Cóż, liczyliśmy na to, ze skoro TUI charteruje samolot o godzinie 2:45 to albo zapewni nam możliwość godnego przeczekania do momentu kiedy będzie można się dostać do pokoju w hotelu lub uzgodni tę kwestię z hotelem i zostaniemy przyjęci wcześniej. Nic bardziej mylnego. Po dotarciu do hotelu na recepcji przebywała kobieta w średnim wieku, z którą w żaden sposób nie szło się dogadać. A już na pewno nie po angielsku. Nie dostaliśmy się do pokojów, zależało nam na zakwaterowaniu wyłącznie ze względu na dziecko, z którym podróżowaliśmy, ale to nie pomogło. Rozpoczęliśmy zatem koczowanie w holu. Nie była to komfortowa sytuacja, dziecię spało okryte kocykiem na sofie w korytarzu. Po około 4h koczowania udałam się ponownie do recepcji, pojawiły się tam nowe osoby, z którymi można było bez problemu się dogadać, okazało się, że pokoje jednak się dla nas znalazły i byliśmy uratowani. Zasadniczo jednak byliśmy uprzedzeni o początku doby hotelowej, więc nie można mieć pretensji. Nie zmienia to faktu, że to baardzo niedogodna okoliczność. HOTEL Obiekt z zewnątrz wygląda bardzo ładnie, wręcz imponująco. W środku również elegancko i gustownie, czysto i przyjemnie. Dostaliśmy pokoje w nowej części budynku, kolejno na 9 i 13 piętrze. Pokoje typu apartament, z osobną sypialnią i pokoikiem dziennym, ładne, czyste, nie luksusowe, lecz zupełnie wystarczające. Mały telewizorek i lodówka w każdym pokoju. Łazienka troszkę gorsza, widać ślady zniszczeń (śmieszne pneumatyczne spłuczki w toalecie, celem użycia konieczne było wielokrotne pompowanie-naciskanie guzika, w naszym pokoju woda za 2 razem już odpalała, u szwagra za 6 :P). Obiektywnie jednak było czysto i schludnie, piękny widok, boski olbrzymi balkon. JEDZENIE Mój największy koszmar. Drodzy Państwo naprawdę nie wybrzydzam, ale nie byłam w stanie znieść posiłków hotelowych. Mój partner był w miarę zadowolony, potrafił znaleźć coś dla siebie, ja niezbyt. Posiłki były zimne i kompletnie niedoprawione, a do tego całkowicie monotematyczne. Śniadania- typowo pod angielskich turystów-fasolka, pieczone pomidory, bekon, jajka, jajecznica z proszku, dwa rodzaje wędliny raczej bardzo słabych lotów, ohydne kiełbaski, ser żółty, trochę warzyw, dziwne wytwory z ciasta francuskiego-niejadalne, dostępne mleko i płatki, owoce szczątkowe, widać koniec sezonu,bardzo mały wybór, podgnite i w małych ilościach. Absolutnie najgorsza dla mnie rzecz-pieczywo, do wyboru wyłącznie chleb tostowy ciemny lub jasny, okropna plastelina, średnio co 2 dni bułkopodobny wytwór. Napoje stanowiły podłej jakości rozwodnione soki/napoje pomarańczowy, jabłkowy i wiśniowy. Oprócz tego kawa, herbata i woda. Śniadanie, w 100% to samo codziennie. Obiady-w 80% codziennie to samo, zawsze frytki, makaron, sos do makaronu ( z każdym dniem dodawano do niego coraz więcej koncentratu i smak zanikał), trochę warzyw, czasem coś pizzopodobnego, 2 rodzaje mięs lub ryb, najczęściej jednak niesmaczne. Pure ziemniaczane było ciągnącym się glutem, którego nie jadł nikt. Na deser ciasta lub lody. Z lodami było trochę żałośnie, ponieważ obsługa rzucała po 10 lodów na całą salę gości i niestety nawet przyjście na kolację o 18:10 nie dawało szansy na dostanie choćby sztuki. Nie chodziło o nas, ale o córeczkę szwagra, która patrzyła jak kilka osób w koło wcina lody, po poproszeniu obsługi o więcej sztuk dowiadywaliśmy się, że nie ma. Myślę, że to wina kończącego się sezonu. Cóż uzupełnianie zapasów chyba się nie byłoby opłacalne. Lekki niesmak pozostawał. CO istotne do kolacji napojów już nie było. Wady: -jedzenie, opisane już wyżej -brak możliwości porozumienia w j. angielskim z niektórymi osobami z obsługi hotelowej -nieszczelne okna, na 13 piętrze wiało BARDZO, gdy pogoda się pogorszyła w pokoju było wściekle zimno -nieustannie dudniąca muzyka, w nocy czujemy się jak z głową przy głośniku, okoliczne knajpy nie pozwalają odpocząć, muzyka gra do ok 4 rano. -windy-są dwie, są nowe, w miarę sprawne, jednak poruszają się w bardzo wolnym tempie, żeby wjechać na 13 piętro po posiłku czasem zjeździliśmy wszystkie pietra po drodze, zaliczaliśmy również parter. Windy oblegane, trudno się do nich wbić a czas przejazdu jest długi. -hałaśliwa okolica, masa ludzi nagabujących do odwiedzenia lokali lub kupna produktów -koniec sezonu oznacza brak dostępności wielu rozrywek. Restauracje i barki hotelowe przy basenie były na stałe zamknięte, nie udało nam się dostać również na kręgle.Kiedykolwiek byśmy nie przybyli to Pan miał zamknięte lub właśnie zamykał. Uważam, że to nieelegancka praktyka, skoro wciąż mamy gości w hotelu dlaczego nie mogą oni korzystać z rozrywek hotelowych? ZALETY -zakwaterowanie -ceny -piękna plaża tuż obok hotelu -ciepła, dość czysta woda, nadmorskie rozrywki -codzienne sprzątanie pokojów hotelowych -przyjemny deptak -cudny, wart odwiedzenia Nessebar
szczepcie 02.10.2017
Bardzo dobry
Świetny wypoczynek
Wakacje wspaniałe.Pogoda dopisała.Za tę cenę było fantastycznie.Jedzenie dobre.Codziennie było to serwowane to samo ale można było wybrać codziennie coś innego.Owoce,lody ,naleśniki ,ryby, mięso,kawa ... Blisko morza.Denerwowało nas tylko zajmowanie ręcznikami leżaków przy basenie,ale chodziliśmy nad morze i to rozwiązało ten problem. Bardzo gorąco i z czystym sercem polecam ten hotel.Miłego wypoczynku:-)
brzuzka 02.10.2017
Wyjątkowy
super wakacje
Witam, właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu. Hotel super, lokalizacja rewelacyjna, było głośno ale to cena lokalizacji, śniadania monotonne ale jest duży wybór, obiady przepyszne, najadaliśmy się po "kokardki", niedaleko linie autobusowe do Nessembar (nr 1 co 10-15 min- cena 1,3 lewa) , Swieti Włas (1,50 lewa)- koniecznie trzeba zobaczyć. Polecam
Malgorzata74 18.09.2017
Bardzo dobry
"Miłe zaskoczenie."
Na wakacje wybrałam się razem z dorosłą córką. Był to nasz pierwszy wyjazd do Bułgarii. Jestem pozytywnie zaskoczona zarówno hotelem jak i całym otoczeniem. Z recenzji, które czytałam wcześniej dowiedziałam się, że Polacy najczęściej dostają pokoje w starej części hotelu, że jest niedokładnie sprzątane itp. My dostałyśmy pokój w nowej części hotelu z widokiem na morze. Pokój był codziennie sprzątany, codziennie wymieniane były ręczniki. Jeżeli chodzi o posiłki to śniadania były dzień w dzień takie same, ale każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Obiady były bardziej różnorodne, zdarzały się nawet owoce morza ( małże, kalmary ). Basen hotelowy, no cóż mogę powiedzieć, jeżeli ktoś chciałby spędzić nad nim część dnia to niestety trzeba wstać bardzo wcześnie. Od mniej więcej godziny 6 leżaki oblegane są przez angielskie ręczniki. Ludzie pojawiają się dużo później. Ale przecież nie przyjeżdża się nad morze po to aby siedzieć nad basenem. Jedyną rzeczą, która może być minusem to głośna muzyka do późnych godzin nocnych w przyhotelowym barze. Nie pomaga nawet zamknięty balkon. Myślę, że dla rodzin z małymi dziećmi byłby to problem. Podsumowując wszystko jesteśmy zadowolone z wyjazdu i polecamy.
Katarzyna Ś 14.09.2017
W porządku
W Bułgarii jak i w tym hotelu byłam po raz pierwszy. Hotel są w sobie nie jest zły, jednak oto moje spostrzeżenia : pokój duży, komfortowy, tv, w łazience prysznic. Jednak by dostać mydło czy szampon należy poprosić pozostawiając 2-5 Levy dla służby sprzątającej.Przy basenie sporo leżaków jednak by z nich skorzystać należy wcześnie wstać by zarezerwować miejsce. Śniadania monotonne bardziej dla Anglików: parówki,jajecznica, fasolka,sałatki; ale znajdzie się tez coś w stylu wędliny,płatki, owoce. Kolacje bardziej zróżnicowane jednak napoje dodatkowo płatne. Minusem w hotelu uważam głośna muzykę na żywo do późnych godzin nocnych. ( wiele par z dziećmi zmienia pokoje z uwagi na hałas )Warto wiedzieć ze w Bułgarii plaże są płatne i bezpłatne. Za te z leżakami zapłacimy od 8 leva za parasol+ 8 leva za leżak. Na bezpłatnych lekki tłok ale miejsca jest sporo. Hotel nie ma w swojej ofercie wydzielonej plaży. Woda w morzu czysta a plaże piaszczyste wiec polecam wylegiwanie się w tych miejscach niż przy basenie.
ZOBACZ WIĘCEJ OPINII

Globus