Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
Zanzibar Bay - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
- L7658ZOmartas2025-07-28Wyjątkowy
Wspaniałe wakacje. Hotel rewelacyjny, teren zielony, czysty, kilka basenów o różnych głębokościach. Pomost z całodobowym barem, leżakami, zejściami do oceanu. Restauracja główna czysta, są też stoliki na zewnątrz, duży wybór dań. Pyszne ryby, słodkości, owoce, pieczywo. Dwie restauracje na zapisy- azjatycka- rewelacyjna, pyszne sushi i indyjska. Bar przy basenie, bar z przekąskami, po południu świetne mini pizze. Napoje takie jak cola nalewane z oryginalnych półlitrowych butelek, piwo również. Pyszne kolorowe drinki. Obsługa przesympatyczna, codziennie sprzątane pokoje, wymieniane ręczniki, donoszona woda w szklanych butelkach, wieczorem pryskanie przeciw owadom. Ręczniki na basen również dostępne bez limitu. Wifi bardzo dobre na całym terenie. Pokój mieliśmy z widokiem na ocean- bajeczny. Duże odpływy, ale wtedy można iść po dnie, mnóstwo krabów, muszelek. Ocean cieplutki, woda turkusowa.
- Anna M2025-02-04Wyjątkowy
Stanowczo polecamy! Cudowne miejsce - 3 bary, z czego jeden na pomoście czynny 24h/24h. Jedzenie przepyszne, bardzo urozmaicone. Pokoje super - codziennie sprzątane, czyste. Obsługa bardzo sympatyczna, bardzo pomocna. 3 baseny - bardzo czyste, leżaki czyste, parasole działające (mamy różne doświadczenia dlatego o tym wspominam ;) ).
- annwW7640SN2024-12-27
Był to mój drugi wyjazd na święta do Zanzibaru, niestety ten hotel nie spełnił moich oczekiwań. Mój pokój nr 167 znajdował się na piętrze. Ściany były brudne, moskitiera miała dziury, a w pokoju unosił się nieprzyjemny zapach wilgoci. Zdecydowanie wymaga on gruntownego remontu. Śniadania były monotonne – codziennie serwowano to samo, bez większego wyboru. Obiady i kolacje również pozostawiały wiele do życzenia – zupy były pozbawione smaku, a owoców morza było bardzo mało, co w tym miejscu mnie zaskoczyło. Wigilia okazała się rozczarowaniem – podano półsurowe grillowane ryby i ośmiornice. Niestety, wiele osób na drugi dzień skarżyło się na problemy żołądkowe. W barze przydałoby się więcej obsługi – jeden barman nie był w stanie jednocześnie przygotowywać drinków, myć naczyń i dbać o porządek, co powodowało długie kolejki. Na terenie hotelu jest bardzo duża ilość wron które bardzo hałasują i kradną jedzenie ze stołów również ze stołówki. Z pozytywów – obiekt jest kameralny, z dogodną lokalizacją. Obsługa kelnerska, barmani oraz personel odpowiedzialny za ręczniki byli bardzo mili i pomocni. Małpka hotelowa była najmilszą atrakcją hotelu. Mimo tych zalet, nie wrócę do tego hotelu.