Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Wartość
The Mora Zanzibar - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- bezpośrednio przy plaży
- ok. 60 km od lotniska
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Wartość
- KarolinaJ11462025-06-24
Hotel 5-gwiazdkowy z bardzo słabym serwisem hotelowym. Skargi gości nie robią w ogóle wrażenia na obsłudze hotelu. Mieliśmy kilka sytuacji, które uprzykrzyły nam pobyt, a były związane z tą właśnie kiepską obsługą. Sytuacja z sejfem, w którym padły baterie (należało wymienić paluszki). Wymienianie tego zajęło im kilka godzin oczekiwali, że będziemy czekać w pokoju, aż to zrobią po przeszło dwóch godzinach czekania i trzech telefonach problem nadal nie został rozwiązany. O przyniesienie żalazka prosiłam kilka razy, pomimo dwóch interwencji osobistych na recepcji nie doczekałam się przez cały wyjazd. Również jest dość duży problem z plażą hotelową, z której organizowane są lokalne wycieczki na wyspę Mnemba. Powyższe powoduje, że na plaży bezpośrednio przed leżakami hotelowymi zgrupowanych jest około 30 łódek i dziesiątki ludzi w godzinach przyjazdów i odjazdów wycieczek. Jest szum i przeszkadza dźwięk motorówek. Co więcej w związku właśnie z tymi wycieczkami które lokalni oferują dla turystów wrzucane są resztki owoców do morza. Na plaży hotelowej pływanie w morzu odbywa się właśnie z resztkami tych owoców. Również pas plaży bezpośrednio przed wejściem do morza usłany jest tymi resztkami owocow i glonami. Nikt tego nie sprząta pomimo że hotel w aplikacji chwali się, że sprząta plaże na Zanzibarze. Próba zgłoszenia tej sytuacji kończy się tym, że recepcja tłumaczy gościowi hotelu, że to nie ich problem tylko problem władz Zanzibaru, bo ten pas plaży przed wejściem do morza nie należy do hotelu. Wskazuję, że przecież pas śmieci z plaży mogliby posprzątać. Pan mówi, że porozmawia z managerem, który zajmuje się tą cześcią hotelu oczywiście jest to pusta deklaracja. Obok hotelowej plaży znajduje się też blaszany bazar z pamiątkami, który szpeci plażowy widok. Obsługa hotelu nastawiona na napiwki do tego stopnia, że widać różnicę w obsłudze jak otrzymają napiwek i jak go nie otrzymają. Braki w ręcznikach plażowych, trzeba było czekać, aż doniosą. Trzech panów w budce z ręcznikami stoi i mówi że nie na ma ręczników. Nie czynią nic żeby problem rozwiązać zapytać np. w innym punkcie z ręcznikami. Program hotelowych animacji bardzo ograniczony. Bardzo duża i fajna infrastruktura hotelowa, ale całkowicie zaprzepaszczony potencjał tego miejsca.
- Marta M2025-03-23Wyjątkowy
Hotel w 100 % spełnił nasze oczekiwania. Jedzenie jest przepyszne i bardzo różnorodne, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa w każdej części hotelu jest niesamowicie miła, zawsze uśmiechnięta i gotowa do pomocy. Mimo dużego obłożenia hotelu nie było to odczuwalne.
- Agnieszka L2025-03-23Wyjątkowy
Hotel naprawdę godny polecenia, wszystko na najwyższym poziomie położony w przepięknym miejscu . Personel niesamowity , bardzo przyjazny , sympatyczny i pomocny . Jedzenie bardzo smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie ,dużo owoców morza jak ktoś lubi:) pokoje czyściutkie , przestronne , sprzątane codziennie . Ręczniki w pokojach wymieniane kilka razy dziennie . Basen z pięknym widokiem na morze, dużo leżaków i zawsze o każdej porze jest sporo wolnych. Serwis na basenie jak i na plaży bez zarzutu , cały czas kelnerki przynoszą napoje i dbają żeby nikomu niczego nie brakowało. Plaża i morze przepiękne :) ogólnie wszystko super . Polecamy