The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel

The Mora Zanzibar

ZNZ60015

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Wartość
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
The Mora Zanzibar Zanzibar - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2025-01-05

Odwiedziłem w swoim życiu jakieś 30 różnych hoteli all in Najlepszy hotel znajduje się na Karaibach niestety w tym samym czasie by prawie 3 razy droższy , ale o nim koniec. Ogólną ocenę hotel dostaje 5- z 5 Ważny minus za słaby wybór whyski al inn - był tylko Red Label Kolejny minus za kolację w HORIZON gdzie niestety nie miałem co jeść mimo sporego wyboru …. To tyle narzekania bowiem w tej samej restauracji owoce były obłędne w ilości nieograniczonej. W aplikacji The Mora można było codziennie zarezerwować restaurację tematyczną pod warunkiem że były miejsca mi się to udawało no i tam już jedzenie było na super wysokim poziomie. W azjatyckiej super sushi , bardzo dobra zupka Miso A w restauracji Grill super świetna wołowina dobrej jakości i podawana jak należy- czyli Medium RARE 😄😄😄 i nie tylko , były ryby , homar itd. W całym obiekcie super miła Przemiła obsługa , A za nie duży napiwek czynili cuda. Na szczególną uwagę zasługują duże przestronne dobrze zadbane pokoje. Jeszcze raz chciałbym podziękować prze miłym ludziom pracownikom hotelu The Mora Że uczynili ten pobyt naprawdę super. Szczególnie podziękowania dla przyjaciela Z Recepcji Za opiekę i pomoc panu AJAY KUMAR Jego oddanie i Chęć pomocy zasługuje na uznanie. Jeszcze raz dziękuję przyjacielu wszystkiego dobrego dla ciebie i dla całego zespołu

M T
2025-06-24

Hotel 5-gwiazdkowy z bardzo słabym serwisem hotelowym. Skargi gości nie robią w ogóle wrażenia na obsłudze hotelu. Mieliśmy kilka sytuacji, które uprzykrzyły nam pobyt, a były związane z tą właśnie kiepską obsługą. Sytuacja z sejfem, w którym padły baterie (należało wymienić paluszki). Wymienianie tego zajęło im kilka godzin oczekiwali, że będziemy czekać w pokoju, aż to zrobią po przeszło dwóch godzinach czekania i trzech telefonach problem nadal nie został rozwiązany. O przyniesienie żalazka prosiłam kilka razy, pomimo dwóch interwencji osobistych na recepcji nie doczekałam się przez cały wyjazd. Również jest dość duży problem z plażą hotelową, z której organizowane są lokalne wycieczki na wyspę Mnemba. Powyższe powoduje, że na plaży bezpośrednio przed leżakami hotelowymi zgrupowanych jest około 30 łódek i dziesiątki ludzi w godzinach przyjazdów i odjazdów wycieczek. Jest szum i przeszkadza dźwięk motorówek. Co więcej w związku właśnie z tymi wycieczkami które lokalni oferują dla turystów wrzucane są resztki owoców do morza. Na plaży hotelowej pływanie w morzu odbywa się właśnie z resztkami tych owoców. Również pas plaży bezpośrednio przed wejściem do morza usłany jest tymi resztkami owocow i glonami. Nikt tego nie sprząta pomimo że hotel w aplikacji chwali się, że sprząta plaże na Zanzibarze. Próba zgłoszenia tej sytuacji kończy się tym, że recepcja tłumaczy gościowi hotelu, że to nie ich problem tylko problem władz Zanzibaru, bo ten pas plaży przed wejściem do morza nie należy do hotelu. Wskazuję, że przecież pas śmieci z plaży mogliby posprzątać. Pan mówi, że porozmawia z managerem, który zajmuje się tą cześcią hotelu oczywiście jest to pusta deklaracja. Obok hotelowej plaży znajduje się też blaszany bazar z pamiątkami, który szpeci plażowy widok. Obsługa hotelu nastawiona na napiwki do tego stopnia, że widać różnicę w obsłudze jak otrzymają napiwek i jak go nie otrzymają. Braki w ręcznikach plażowych, trzeba było czekać, aż doniosą. Trzech panów w budce z ręcznikami stoi i mówi że nie na ma ręczników. Nie czynią nic żeby problem rozwiązać zapytać np. w innym punkcie z ręcznikami. Program hotelowych animacji bardzo ograniczony. Bardzo duża i fajna infrastruktura hotelowa, ale całkowicie zaprzepaszczony potencjał tego miejsca.

KarolinaJ1146
Wyjątkowy
2025-03-23

Hotel w 100 % spełnił nasze oczekiwania. Jedzenie jest przepyszne i bardzo różnorodne, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa w każdej części hotelu jest niesamowicie miła, zawsze uśmiechnięta i gotowa do pomocy. Mimo dużego obłożenia hotelu nie było to odczuwalne.

Marta M
Wyjątkowy
2025-03-23

Hotel naprawdę godny polecenia, wszystko na najwyższym poziomie położony w przepięknym miejscu . Personel niesamowity , bardzo przyjazny , sympatyczny i pomocny . Jedzenie bardzo smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie ,dużo owoców morza jak ktoś lubi:) pokoje czyściutkie , przestronne , sprzątane codziennie . Ręczniki w pokojach wymieniane kilka razy dziennie . Basen z pięknym widokiem na morze, dużo leżaków i zawsze o każdej porze jest sporo wolnych. Serwis na basenie jak i na plaży bez zarzutu , cały czas kelnerki przynoszą napoje i dbają żeby nikomu niczego nie brakowało. Plaża i morze przepiękne :) ogólnie wszystko super . Polecamy

Agnieszka L
Wyjątkowy
2025-02-03

Chyba jeden z lepszych hoteli na Zanzibarze... Obsługa na najwyższym poziomie , Benjamin , Ruben , Asia, najlepsi z najlepszych !! Piekne baseny , piękna urokliwa plaża z dużym bazarem obok plaży. Z plaży główny punkt wypadowy na wyspę Mnemba. Serwis pokojowy 2-3 razy dziennie , barek w pokoju codziennie uzupełniany w cenie. Ochrona pilnuje cały obiekt .Kilka restauracji tematycznych. Boiska do piłki nożnej, tenisa itp. Kilka barów na plaży, przy basenach , mega udane wakacje ... hotel bardzo polecam . TOMASZ z rodziną

Tomasz Ł
Wyjątkowy
2025-01-05

Odwiedziłem w swoim życiu jakieś 30 różnych hoteli all in Najlepszy hotel znajduje się na Karaibach niestety w tym samym czasie by prawie 3 razy droższy , ale o nim koniec. Ogólną ocenę hotel dostaje 5- z 5 Ważny minus za słaby wybór whyski al inn - był tylko Red Label Kolejny minus za kolację w HORIZON gdzie niestety nie miałem co jeść mimo sporego wyboru …. To tyle narzekania bowiem w tej samej restauracji owoce były obłędne w ilości nieograniczonej. W aplikacji The Mora można było codziennie zarezerwować restaurację tematyczną pod warunkiem że były miejsca mi się to udawało no i tam już jedzenie było na super wysokim poziomie. W azjatyckiej super sushi , bardzo dobra zupka Miso A w restauracji Grill super świetna wołowina dobrej jakości i podawana jak należy- czyli Medium RARE 😄😄😄 i nie tylko , były ryby , homar itd. W całym obiekcie super miła Przemiła obsługa , A za nie duży napiwek czynili cuda. Na szczególną uwagę zasługują duże przestronne dobrze zadbane pokoje. Jeszcze raz chciałbym podziękować prze miłym ludziom pracownikom hotelu The Mora Że uczynili ten pobyt naprawdę super. Szczególnie podziękowania dla przyjaciela Z Recepcji Za opiekę i pomoc panu AJAY KUMAR Jego oddanie i Chęć pomocy zasługuje na uznanie. Jeszcze raz dziękuję przyjacielu wszystkiego dobrego dla ciebie i dla całego zespołu

M T
2025-06-24

Hotel 5-gwiazdkowy z bardzo słabym serwisem hotelowym. Skargi gości nie robią w ogóle wrażenia na obsłudze hotelu. Mieliśmy kilka sytuacji, które uprzykrzyły nam pobyt, a były związane z tą właśnie kiepską obsługą. Sytuacja z sejfem, w którym padły baterie (należało wymienić paluszki). Wymienianie tego zajęło im kilka godzin oczekiwali, że będziemy czekać w pokoju, aż to zrobią po przeszło dwóch godzinach czekania i trzech telefonach problem nadal nie został rozwiązany. O przyniesienie żalazka prosiłam kilka razy, pomimo dwóch interwencji osobistych na recepcji nie doczekałam się przez cały wyjazd. Również jest dość duży problem z plażą hotelową, z której organizowane są lokalne wycieczki na wyspę Mnemba. Powyższe powoduje, że na plaży bezpośrednio przed leżakami hotelowymi zgrupowanych jest około 30 łódek i dziesiątki ludzi w godzinach przyjazdów i odjazdów wycieczek. Jest szum i przeszkadza dźwięk motorówek. Co więcej w związku właśnie z tymi wycieczkami które lokalni oferują dla turystów wrzucane są resztki owoców do morza. Na plaży hotelowej pływanie w morzu odbywa się właśnie z resztkami tych owoców. Również pas plaży bezpośrednio przed wejściem do morza usłany jest tymi resztkami owocow i glonami. Nikt tego nie sprząta pomimo że hotel w aplikacji chwali się, że sprząta plaże na Zanzibarze. Próba zgłoszenia tej sytuacji kończy się tym, że recepcja tłumaczy gościowi hotelu, że to nie ich problem tylko problem władz Zanzibaru, bo ten pas plaży przed wejściem do morza nie należy do hotelu. Wskazuję, że przecież pas śmieci z plaży mogliby posprzątać. Pan mówi, że porozmawia z managerem, który zajmuje się tą cześcią hotelu oczywiście jest to pusta deklaracja. Obok hotelowej plaży znajduje się też blaszany bazar z pamiątkami, który szpeci plażowy widok. Obsługa hotelu nastawiona na napiwki do tego stopnia, że widać różnicę w obsłudze jak otrzymają napiwek i jak go nie otrzymają. Braki w ręcznikach plażowych, trzeba było czekać, aż doniosą. Trzech panów w budce z ręcznikami stoi i mówi że nie na ma ręczników. Nie czynią nic żeby problem rozwiązać zapytać np. w innym punkcie z ręcznikami. Program hotelowych animacji bardzo ograniczony. Bardzo duża i fajna infrastruktura hotelowa, ale całkowicie zaprzepaszczony potencjał tego miejsca.

KarolinaJ1146

The Mora Zanzibar - informacje

The Mora Zanzibar to nowa luksusowa propozycja na pięknym Zanzibarze. Formuła all inclusive zadowoli nawet najbardziej wymagających Gości, między innymi dzięki tematycznym restauracjom, różnorodnym zajęciom rekreacyjnym, wielu udogodnieniom dla najmłodszych, strefie spa i sportom dostępnym na terenie obiektu, jak i w pobliskich firmach zewnętrznych. Pokoje są komfortowe, eleganckie, lecz przytulne. Wakacje na wysokim poziomie na jednej z najwspanialszych wysp na świecie - to właśnie oferuje ten resort.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • ok. 60 km od lotniska
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Wyjątkowy
(1446 opinii)
(1446 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
  • KarolinaJ11462025-06-24

    Hotel 5-gwiazdkowy z bardzo słabym serwisem hotelowym. Skargi gości nie robią w ogóle wrażenia na obsłudze hotelu. Mieliśmy kilka sytuacji, które uprzykrzyły nam pobyt, a były związane z tą właśnie kiepską obsługą. Sytuacja z sejfem, w którym padły baterie (należało wymienić paluszki). Wymienianie tego zajęło im kilka godzin oczekiwali, że będziemy czekać w pokoju, aż to zrobią po przeszło dwóch godzinach czekania i trzech telefonach problem nadal nie został rozwiązany. O przyniesienie żalazka prosiłam kilka razy, pomimo dwóch interwencji osobistych na recepcji nie doczekałam się przez cały wyjazd. Również jest dość duży problem z plażą hotelową, z której organizowane są lokalne wycieczki na wyspę Mnemba. Powyższe powoduje, że na plaży bezpośrednio przed leżakami hotelowymi zgrupowanych jest około 30 łódek i dziesiątki ludzi w godzinach przyjazdów i odjazdów wycieczek. Jest szum i przeszkadza dźwięk motorówek. Co więcej w związku właśnie z tymi wycieczkami które lokalni oferują dla turystów wrzucane są resztki owoców do morza. Na plaży hotelowej pływanie w morzu odbywa się właśnie z resztkami tych owoców. Również pas plaży bezpośrednio przed wejściem do morza usłany jest tymi resztkami owocow i glonami. Nikt tego nie sprząta pomimo że hotel w aplikacji chwali się, że sprząta plaże na Zanzibarze. Próba zgłoszenia tej sytuacji kończy się tym, że recepcja tłumaczy gościowi hotelu, że to nie ich problem tylko problem władz Zanzibaru, bo ten pas plaży przed wejściem do morza nie należy do hotelu. Wskazuję, że przecież pas śmieci z plaży mogliby posprzątać. Pan mówi, że porozmawia z managerem, który zajmuje się tą cześcią hotelu oczywiście jest to pusta deklaracja. Obok hotelowej plaży znajduje się też blaszany bazar z pamiątkami, który szpeci plażowy widok. Obsługa hotelu nastawiona na napiwki do tego stopnia, że widać różnicę w obsłudze jak otrzymają napiwek i jak go nie otrzymają. Braki w ręcznikach plażowych, trzeba było czekać, aż doniosą. Trzech panów w budce z ręcznikami stoi i mówi że nie na ma ręczników. Nie czynią nic żeby problem rozwiązać zapytać np. w innym punkcie z ręcznikami. Program hotelowych animacji bardzo ograniczony. Bardzo duża i fajna infrastruktura hotelowa, ale całkowicie zaprzepaszczony potencjał tego miejsca.

  • Marta M2025-03-23
    Wyjątkowy

    Hotel w 100 % spełnił nasze oczekiwania. Jedzenie jest przepyszne i bardzo różnorodne, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa w każdej części hotelu jest niesamowicie miła, zawsze uśmiechnięta i gotowa do pomocy. Mimo dużego obłożenia hotelu nie było to odczuwalne.

  • Agnieszka L2025-03-23
    Wyjątkowy

    Hotel naprawdę godny polecenia, wszystko na najwyższym poziomie położony w przepięknym miejscu . Personel niesamowity , bardzo przyjazny , sympatyczny i pomocny . Jedzenie bardzo smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie ,dużo owoców morza jak ktoś lubi:) pokoje czyściutkie , przestronne , sprzątane codziennie . Ręczniki w pokojach wymieniane kilka razy dziennie . Basen z pięknym widokiem na morze, dużo leżaków i zawsze o każdej porze jest sporo wolnych. Serwis na basenie jak i na plaży bez zarzutu , cały czas kelnerki przynoszą napoje i dbają żeby nikomu niczego nie brakowało. Plaża i morze przepiękne :) ogólnie wszystko super . Polecamy

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać The Mora Zanzibar

  • piękna architektura
  • przyjazny dla rodzin z dziećmi

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI