Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Czystość
Oly Hotel - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Hotel położony jest w dzielnicy handlowej Esposizione Universale di Roma, zaledwie kilka kilometrów od terenów wystawowych. Do zabytkowego centrum miasta można dojechać metrem linii B w zaledwie kilka minut, a międzynarodowe lotnisko Fiumicino oddalone jest o około 15 km.
- Odległość od centrum miasta ok. 7 km
- Odległość od dworca kolejowego ok. 2 km
- Jakość noclegu
- Czystość
- Obsługa
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
- marcinp4782016-01-13
Kiepskie śniadania daleko do stacji metra i jeszcze powrót E stacji pod górkę Basen i ten cacy ich kompleks to oddzielny budynek pokój na trzy osoby to porażka już nie mowię o połówce co przyszło nam na niej spać internet w pokoju działał jak loteria Ja nie polecam ! A byłem tam 10 dni :(
- Ania P2015-11-29Wyjątkowy
Pokój wyglądał tak jak na zdjęciu, więc żadnego zaskoczenia nie było. Obsługa bardzo miła i chętnie odpowiadała na wszystkie pytania. Minusem była dla mnie lokalizacja, do centrum bardzo daleko, najbliższy przystanek metra jakieś 10 minut drogi w niezbyt bezpiecznej okolicy oraz słabe Wi-Fi w pokoju (5 piętro).
- 631wd2015-05-30
Hotel bardzo skromny ale czysty. Ma już swoje lata świetności za sobą. Pokoje głównie bez balkonów ale też widoki nieciekawe więc balkon niepotrzebny. W pokoju brak czajnika aby sobie zaparzyć kawę czy herbatę ani żelazka, ale jest lodówka i sejf. WiFi w całym hotelu bezpłatne. Blisko metra choć droga do niego nieciekawa. Brak dookoła jakiejkolwiek kawiarni czy innego miejsca aby sobie posiedzieć w ogródku w miłym otoczeniu. Moim największym rozczarowaniem był basen, który był głównym atutem wyboru tego hotelu. Przy rezerwacji wypytałem się chyba o wszystko na jego temat ale nikt mi nie powiedział, że jest czynny jedynie dwa razy dziennie po ok. 1 godzinie i to o takich porach, kiedy nie ma gości w hotelu (np. 16.00 – 17.00). Jak ktoś liczy na to że sobie po kolacji albo przed śniadaniem popływa to jest to niemożliwe. Poza tym w pokoju nie ma nawet żadnej informacji na temat godzin otwarcia więc trzeba zjechać do piwnicy, pokonać tajemnicze drzwi aby natrafić na kolejne tajemnicze drzwi z dzwonkiem i kartką z godzinami otwarcia. Ja byłem tam 4 dni i nie udało mi się nawet go zobaczyć a o pływaniu nie było mowy. Śniadania również skromne, tzw. kontynentalne ale nikt głodny nie wychodził. Kawa z koncentratu ale jak się poprosiło obsługę to chętnie zrobili normalną. Napoje tez z automatu z koncentratu a na dodatek podawane w plastikowych kubeczkach jak na biwaku co w hotelach 4 gwiazdki chyba nie najlepszy pomysł. Wyglądało to brzydko, nieelegancko a poza tym te kubeczki się przewracały i robiły bałagan. Poza tym trzeba poświęcić trochę więcej czasu na zjedzenie śniadania bo ciągle czegoś brakuje (filiżanki, pieczywo, talerzyki itp.). Więc czasami potrzeba 15 minut aby sobie skompletować śniadanie ale zależało to też od pracowników, na jaką zmianę się trafiło. Ale goście byli bardzo wyrozumiali i czasami sami pomagali sprzątać stoliki. Ogólnie hotel na pewno nie zasługuje na 4 gwiazdki ale na 3. Największe minusy: fikcyjny basen, brak czajnika w pokoju, plastikowe szklanki w restauracji. Największe plusy: bardzo miła , przyjazna i uśmiechnięta obsługa, blisko metra, niewygórowana cena