Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel

Hassler

ROM15113

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Pokoje
  • Wartość
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Hassler Włochy - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2019-09-15

Spędziliśmy tu kilka nocy przed wyruszeniem w rejs. . . nie było to związane ze statkiem z transportem. . . ale tak naprawdę powinno być. Od wejścia do drzwi ~ personel przywitał nas i zawołał nas po imieniu. Zaprowadził nas do naszego pokoju i przeszedł przez różne obszary hotelu, a następnie pokój. Ukończ klasę. Byliśmy również w stanie zjeść obiad w bardzo dobrze znanej restauracji ~. Po prostu niesamowite.

Anne B
Wyjątkowy
2020-03-15

Planowaliśmy pobyt w Rzymie przed rejsem i wybraliśmy The Hassler ze względu na pakiet przed rejsem - świetna okazja. Skorzystaliśmy z osobistego asystenta na lotnisku i transferu do hotelu i poczuliśmy się jak VIP. Bardzo mile widziane po naszym długim nocnym locie z USA. Asystent nalegał, aby zająć się naszymi bagażami i przeprowadzić nas przez budowę lotniska, aby znaleźć naszego kierowcę. Wszystko bezproblemowo. Na początku lutego 2020 r. Spędziliśmy 6 cudownych nocy w The Hassler. Pracownicy byli bardzo przyjaźni i gościnni od czasu, gdy weszliśmy do hotelu, traktując nas jak często powracających klientów. Mieliśmy szczęście mieć pokój z widokiem na Schody Hiszpańskie i co za widok! Bardzo wygodne łóżko. Cieszyliśmy się kilka posiłków w Salone Eva i cieszyliśmy się doskonałym jedzeniem i nienaganną obsługą. Taki przyjazny personel, który upewniał się, że jesteśmy zadowoleni ze wszystkiego, od naszych zamówień na napoje po nasze jedzenie. Śniadanie w formie bufetu było również bardzo dobre, z szerokim wyborem dań i tą samą obsługą w pięknej jadalni. Tak wielu przyjaznych ludzi, którzy rozpieszczali nas i sprawiali, że czuliśmy się jak najważniejsi ludzie. Uwielbialiśmy ich balsam do ciała Amorvero i chcielibyśmy go kupić online, ale nie mogliśmy go nigdzie znaleźć. Nasz transfer do Civitavecchia zabrał nas prosto do terminalu wycieczkowego i pomógł nam zrzucić bagaże z przewodnikami. Wszystkie usługi na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję wrócić tu w przyszłości, aby cieszyć się luksusem Hasslera. To była najlepsza usługa, jakiej kiedykolwiek doświadczyliśmy i serdecznie polecam pobyt w tym hotelu. Nie będziesz rozczarowany.

Mary L
Wyjątkowy
2019-09-30

Dziękuję bardzo Giulia i wszystkim pracownikom niesamowita gościnność wszystko było idealne, sprawiłeś, że nasz pobyt był idealnym urlopem w Rzymie, każdy szczegół, a pokój z widokiem był po prostu idealny, czekamy na wizytę w Hassler Hotel ponownie mille grazie per tutto

MGDS18
Wyjątkowy
2019-09-25

Mój mąż i ja po raz pierwszy odwiedziliśmy Włochy, aby świętować naszą 20. rocznicę ślubu. Nasza wycieczka obejmowała 5 nocy w Hassler Roma i możemy powiedzieć, że było to najlepsze wprowadzenie do włoskiej gościnności, o jakim mogliśmy sobie wyobrazić. Najpierw zauważmy: zostaliśmy przywitani po imieniu, kiedy przyjechaliśmy i poprowadziliśmy do naszego pokoju, podczas gdy nasz bagaż był dyskretnie zarządzany. Mieszkaliśmy w pokoju Grand Deluxe na piątym piętrze z widokiem na Schody Hiszpańskie. Każdy poranek był radością patrzeć na nasz widok i przewidywać nadchodzący dzień. Specjalne notatki. . personel sprzątający jest wydajny, uprzejmy i bardzo profesjonalny. Świeża pościel każdego dnia i pranie tego samego dnia perfekcyjnie wykonane. Palm Court to idealne miejsce na rozpoczęcie dnia od zrelaksowanego śniadania i zakończenie dnia doskonale przygotowanym koktajlem. Amorvero Spa to mała przystań dla odmłodzenia. Personel recepcji i drzwi są niesamowite! Dziękujemy wszystkim za wspaniałą wizytę i mamy nadzieję wrócić jak najszybciej!

melaniea545
Wyjątkowy
2019-09-17

Luksusowy hotel Hassler stoi na szczycie hiszpańskich schodów. Bardzo ciepłe osobiste powitanie i eskorta do naszego pokoju. Oszałamiająco wyposażony z każdym udogodnieniem, o które można prosić. Z widokiem na restaurację i bar na dziedzińcu nie wydobyliśmy żadnego dźwięku. Po cudownym obiedzie i długim popołudniowym zwiedzaniu, wypiliśmy drinka w barze na dachu i podziwialiśmy wspaniały widok na Rzym o zachodzie słońca. Mimo, że nie jedliśmy w restauracji, nasi przyjaciele zjedli 10-daniową kolację poprzedniego wieczoru i powiedzieli, że to nie z tego świata. Uwaga. . być w formie, aby wspinać się po schodach!

Karen L
Wyjątkowy
2019-09-15

Spędziliśmy tu kilka nocy przed wyruszeniem w rejs. . . nie było to związane ze statkiem z transportem. . . ale tak naprawdę powinno być. Od wejścia do drzwi ~ personel przywitał nas i zawołał nas po imieniu. Zaprowadził nas do naszego pokoju i przeszedł przez różne obszary hotelu, a następnie pokój. Ukończ klasę. Byliśmy również w stanie zjeść obiad w bardzo dobrze znanej restauracji ~. Po prostu niesamowite.

Anne B
Wyjątkowy
2020-03-15

Planowaliśmy pobyt w Rzymie przed rejsem i wybraliśmy The Hassler ze względu na pakiet przed rejsem - świetna okazja. Skorzystaliśmy z osobistego asystenta na lotnisku i transferu do hotelu i poczuliśmy się jak VIP. Bardzo mile widziane po naszym długim nocnym locie z USA. Asystent nalegał, aby zająć się naszymi bagażami i przeprowadzić nas przez budowę lotniska, aby znaleźć naszego kierowcę. Wszystko bezproblemowo. Na początku lutego 2020 r. Spędziliśmy 6 cudownych nocy w The Hassler. Pracownicy byli bardzo przyjaźni i gościnni od czasu, gdy weszliśmy do hotelu, traktując nas jak często powracających klientów. Mieliśmy szczęście mieć pokój z widokiem na Schody Hiszpańskie i co za widok! Bardzo wygodne łóżko. Cieszyliśmy się kilka posiłków w Salone Eva i cieszyliśmy się doskonałym jedzeniem i nienaganną obsługą. Taki przyjazny personel, który upewniał się, że jesteśmy zadowoleni ze wszystkiego, od naszych zamówień na napoje po nasze jedzenie. Śniadanie w formie bufetu było również bardzo dobre, z szerokim wyborem dań i tą samą obsługą w pięknej jadalni. Tak wielu przyjaznych ludzi, którzy rozpieszczali nas i sprawiali, że czuliśmy się jak najważniejsi ludzie. Uwielbialiśmy ich balsam do ciała Amorvero i chcielibyśmy go kupić online, ale nie mogliśmy go nigdzie znaleźć. Nasz transfer do Civitavecchia zabrał nas prosto do terminalu wycieczkowego i pomógł nam zrzucić bagaże z przewodnikami. Wszystkie usługi na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję wrócić tu w przyszłości, aby cieszyć się luksusem Hasslera. To była najlepsza usługa, jakiej kiedykolwiek doświadczyliśmy i serdecznie polecam pobyt w tym hotelu. Nie będziesz rozczarowany.

Mary L

Hassler - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • Lotnisko Fiumicino ok. 30 km, czas podróży: ok. 45 minut (czas transferu może się różnić).
  • Dworzec Termini ok. 2 km, czas dojazdu: ok. 15 minut
  • Centrum miasta/centrum Villa Borghese ok. 1 km, czas dojazdu: ok. 5 minut
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Wyjątkowy
(1478 opinii)
(1478 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Pokoje
    Wartość
  • Mary L2020-03-15
    Wyjątkowy

    Planowaliśmy pobyt w Rzymie przed rejsem i wybraliśmy The Hassler ze względu na pakiet przed rejsem - świetna okazja. Skorzystaliśmy z osobistego asystenta na lotnisku i transferu do hotelu i poczuliśmy się jak VIP. Bardzo mile widziane po naszym długim nocnym locie z USA. Asystent nalegał, aby zająć się naszymi bagażami i przeprowadzić nas przez budowę lotniska, aby znaleźć naszego kierowcę. Wszystko bezproblemowo. Na początku lutego 2020 r. Spędziliśmy 6 cudownych nocy w The Hassler. Pracownicy byli bardzo przyjaźni i gościnni od czasu, gdy weszliśmy do hotelu, traktując nas jak często powracających klientów. Mieliśmy szczęście mieć pokój z widokiem na Schody Hiszpańskie i co za widok! Bardzo wygodne łóżko. Cieszyliśmy się kilka posiłków w Salone Eva i cieszyliśmy się doskonałym jedzeniem i nienaganną obsługą. Taki przyjazny personel, który upewniał się, że jesteśmy zadowoleni ze wszystkiego, od naszych zamówień na napoje po nasze jedzenie. Śniadanie w formie bufetu było również bardzo dobre, z szerokim wyborem dań i tą samą obsługą w pięknej jadalni. Tak wielu przyjaznych ludzi, którzy rozpieszczali nas i sprawiali, że czuliśmy się jak najważniejsi ludzie. Uwielbialiśmy ich balsam do ciała Amorvero i chcielibyśmy go kupić online, ale nie mogliśmy go nigdzie znaleźć. Nasz transfer do Civitavecchia zabrał nas prosto do terminalu wycieczkowego i pomógł nam zrzucić bagaże z przewodnikami. Wszystkie usługi na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję wrócić tu w przyszłości, aby cieszyć się luksusem Hasslera. To była najlepsza usługa, jakiej kiedykolwiek doświadczyliśmy i serdecznie polecam pobyt w tym hotelu. Nie będziesz rozczarowany.

  • MGDS182019-09-30
    Wyjątkowy

    Dziękuję bardzo Giulia i wszystkim pracownikom niesamowita gościnność wszystko było idealne, sprawiłeś, że nasz pobyt był idealnym urlopem w Rzymie, każdy szczegół, a pokój z widokiem był po prostu idealny, czekamy na wizytę w Hassler Hotel ponownie mille grazie per tutto

  • melaniea5452019-09-25
    Wyjątkowy

    Mój mąż i ja po raz pierwszy odwiedziliśmy Włochy, aby świętować naszą 20. rocznicę ślubu. Nasza wycieczka obejmowała 5 nocy w Hassler Roma i możemy powiedzieć, że było to najlepsze wprowadzenie do włoskiej gościnności, o jakim mogliśmy sobie wyobrazić. Najpierw zauważmy: zostaliśmy przywitani po imieniu, kiedy przyjechaliśmy i poprowadziliśmy do naszego pokoju, podczas gdy nasz bagaż był dyskretnie zarządzany. Mieszkaliśmy w pokoju Grand Deluxe na piątym piętrze z widokiem na Schody Hiszpańskie. Każdy poranek był radością patrzeć na nasz widok i przewidywać nadchodzący dzień. Specjalne notatki. . personel sprzątający jest wydajny, uprzejmy i bardzo profesjonalny. Świeża pościel każdego dnia i pranie tego samego dnia perfekcyjnie wykonane. Palm Court to idealne miejsce na rozpoczęcie dnia od zrelaksowanego śniadania i zakończenie dnia doskonale przygotowanym koktajlem. Amorvero Spa to mała przystań dla odmłodzenia. Personel recepcji i drzwi są niesamowite! Dziękujemy wszystkim za wspaniałą wizytę i mamy nadzieję wrócić jak najszybciej!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI