Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Czystość
- Obsługa
Lake Garda Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Jakość noclegu
- Czystość
- Obsługa
- Pokoje
- Wartość
- Lokalizacja
- Nategeorge2019-10-07Wyjątkowy
Bardzo przyjazne miejsce i personel, blisko jeziora Garda. Ładne czyste pokoje, świetne jedzenie i bardzo profesjonalne zarządzanie hotelem, byłem bardzo zaskoczony. Bez wątpienia jeden z moich ulubionych hoteli zatrzymałem się podczas pobytu we Włoszech! Po przyjeździe zostaliśmy ciepło powitani przez personel i dyrektora generalnego. Personel był bardzo przyjazny, restauracja bardzo dobra, mieliśmy świetne wieczory tutaj, co oczywiście przyczyniło się do doświadczenia w tak cichym i spokojnym otoczeniu. Prawdziwa próbka doskonałej gościnności! Wrócimy na następne święta wielkanocne:) Bardzo polecam
- SimSchi20002019-08-24
Zatrzymaliśmy się @ Falkensteiner po raz pierwszy. Pierwszego dnia byliśmy zszokowani, ponieważ jeśli chcesz iść do małej wioski Moniga, musisz iść ulicą, nie ma drogi dla pieszych! Nikt nam tego nie powiedział ani nie ostrzegł podczas odprawy. To naprawdę niebezpieczne! Jesteśmy aktywni - lubimy spacery, a dla nas to „aktywne rodzinne wakacje” @ Jezioro Garda, ale tutaj potrzebujesz samochodu na wszystko, a jezioro jest daleko! Wszystko było bardzo przyjazne i bardzo pomocne - żadnych skarg na to. Sam pokój był stary i musi zostać odnowiony. Wszystko nie jest dobrze utrzymane. Za nagrodę musisz tu zapłacić - spodziewaliśmy się znacznie więcej! Falkyland to także żart! Ciemny pokój bez klimatyzacji - nie jest miły! Gdy chcesz zjeść wodę na śniadanie, pobierają za to opłatę. Ogólnie rzecz biorąc, niezbyt przyjemne doświadczenie i brak rekomendacji dla Falkensteinera. O wiele za drogi jak na 2-gwiazdkowy hotel - skąd pochodzi 3. i 4. gwiazda? ? Jedyną pozytywną rzeczą są ludzie, którzy tu pracują - zasługują na 4 punkty. Hotel dostaje 0 punktów. Tak więc ogólna średnia wynosi 2 punkty.
- YulieR52019-06-27
Udostępniam kilka faktów na temat tego ośrodka. Nie angażując moich zmysłów, tylko fakty: 1 Pierwszy poranek po przyjeździe. ~ 09: 30 przychodzimy na śniadanie. Godzina zamknięcia śniadania wynosi 10:30. Połowa talerzy, które należy wziąć, jest pusta. Prosimy o „uzupełnienie” talerzy, ale bez odpowiedzi. Zjedz to, co zostało, i postanowiłem nie jeść śniadania w nadchodzące dni. 2. Pierwsze 2 dni naszego pobytu. Brak wifi. Używamy naszych telefonów jako hotspotów, aby uzyskać dostęp do sieci. W 3 dniu WiFi powróciło do działania. Brak wyjaśnień od przedstawiciela hotelu. 3. Dzień # 4. Bezpieczny system elektroniczny jest martwy. Nie mogę zablokować moich rzeczy osobistych. 4. Wszystkie dni naszych wakacji - kuchenka elektryczna nie działa. Nie można nawet zagotować wody, aby zrobić makaron dla mojego dziecka. 5. Brak żelaza w pokoju, specjalna płatna usługa. 6. Dzień 6. Fala upałów uderza w Europę. 42 stopnie Celsjusza. Pokój zabaw dla dzieci jest otwarty, ale nie ma klimatyzacji. Próbuję rozmawiać z facetami z recepcji. Ich odpowiedzią jest to, że menedżer nie pozwala na zwiększenie klimatyzacji, ponieważ tylko 1 (moje) dziecko jest w środku. Oferowane rozwiązanie - przejdź do puli. Podsumowując: dla hotelu, który twierdzi, że jest „przyjazny rodzinie”, wszystkie powyższe nie są odpowiednie. Następnym razem na wakacjach we Włoszech będziemy gdzie indziej