Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Lokalizacja
- Wartość
Hotel Villa Luisa Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Lokalizacja
- Wartość
- _U889LM2020-02-07Wyjątkowy
Miły hotel na spędzenie kilku dni nad jeziorem. Bardzo uprzejmy osobisty, czysty pokój, bezpłatny parking. Zatrzymaliśmy się tutaj poza sezonem, więc było naprawdę spokojnie i spokojnie. Strefa SPA jest naprawdę relaksująca, nawet jeśli nie jest duża. Szczerze polecam.
- Anne M2019-09-19Wyjątkowy
Wyjątkowe zakwaterowanie, a Fabio i jego zespół robią wszystko, aby zapewnić Ci udane wakacje. Wygodny duży pokój z łazienką, codziennie sprzątany. Świetne śniadanie z dużą ilością opcji. Blisko wszystkich opcji podróży i minut od centrum miasta. Gorąco polecam.
- Charlotte0819792019-08-16
Byliśmy w tym hotelu po raz trzeci. Nowe kierownictwo naprawdę redukuje WSZYSTKO. Wcześniej zarezerwowany i otrzymałem pokój z widokiem na jezioro. Również w tym roku dostałem pokój z widokiem na ścianę. Zapytany recepcjonista musiał zadzwonić do touroperatora. Zrobione, a następnie mamy ładny pokój z widokiem na jezioro. Naszym zdaniem hotel nie jest już wart 4 gwiazdki: - basen jest brudny, nie jest codziennie czyszczony i nie widzieliśmy paska testowego ani maszyny czyszczącej w 1. 5 tygodni. Kupa w basenie dla dzieci została oczyszczona 2 dni później. Płytki sypkie wszędzie. Zniszczonych jest 5 z 6 dużych parasoli. Leżaki są przejeżdżane rano. Pełny kosz na śmieci nie był pusty na następny dzień. - Nigdy więcej kawy ziarnistej. Jajko sadzone tylko na zamówienie. Mleko o długiej żywotności. Lunch / kolacja dobra, ale kolacja ma małe porcje - Klimatyzacja nie może być ustawiona poniżej 22 stopni, więc w pomieszczeniu nie jest tak chłodno - garaż kosztuje 5 euro dziennie od zeszłego roku lub samochód można zaparkować na zewnątrz na dużym polu trawiastym. - nagła zmiana ręczników kosztuje 1 euro za każdy ręcznik (pamiętaj, że to 4-gwiazdkowy hotel) - Ogród źle utrzymany - Kierownik krzyczy na personel + personel jest przyjazny, ciężko pracują i dodają usługi o ile to możliwe Jako goście czuliśmy, że coś się tutaj dzieje. Wiele dyskusji między kierownikiem a personelem, którzy nie mają nic przeciwko robieniu tego w pobliżu gości. Dla nas: jest więcej do odkrycia, następnym razem pojedziemy gdzie indziej