Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
Gardaland Resort Hotel - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- alexa88182018-07-10Wyjątkowy
Byliśmy w tym hotelu jedną noc ale warto było, dzieci mogły skorzystać z basenu na którym spędziły kilka godzin, miła atmosfera, dobre jedzenie w hotelu duży wybór jedzenia dla dzieci, napewno kiedyś tam jeszcze wrócimy :) Co do parkingu to najlepiej zostawić auto w hotelu a do Parku Gardaland zawozi specjalny autobus który podjeżdża przed hotelem i zawozi pod sam park! polecam
- davorp1192020-01-06
Plus - naprawdę czyste pokoje - autobus do parku Gardaland Minus - nieprzyjazny personel - długi czas oczekiwania w recepcji podczas odprawy - pokoje hotelowe nie są połączone z głównym budynkiem, w którym znajdują się recepcja i restauracje. Naprawdę akward zimą. - wszystkie zajęcia rozrywkowe odbywają się wyłącznie w języku włoskim - izolacja dźwięku w pomieszczeniu jest bardzo słaba, wszystko można usłyszeć z pokoju obok - Rezerwacja restauracji w Tutankhamon jest bezużyteczna. Po przyjeździe każą ci czekać 30–45 minut na zarezerwowany stolik.
- Sirupsnippen2019-07-22
Jestem bardzo rozczarowany ubezpieczeniem rezerwacji i anulowania tego hotelu. Nasza rodzina dokonała rezerwacji na 7 nocy w lipcu z 30-dolarowym ubezpieczeniem od rezygnacji (mówi, że możesz otrzymać zwrot pieniędzy w przypadku anulowania rezerwacji przed 7 dniami przed pobytem). Chciałem dokonać zmiany w mojej rezerwacji i zadzwoniłem do biura rezerwacji. Powiedzieli, że skoro miałem ubezpieczenie od rezygnacji, lepiej było anulować rezerwację i zrobić nową. Zrobiłem to, zaczekałem na potwierdzenie rezerwacji przez hotel, zanim dokonałem kolejnej rezerwacji. Pierwotna rezerwacja wynosiła ponad 2000 euro. Wysłałem e-mailem do hotelu pytanie, kiedy pieniądze zostaną zwrócone. Dostałem szybką odpowiedź, że pieniądze zostaną zwrócone od 10 do 15 dni. Było dobrze. Problem polega na tym, że minęło już miesiąc, odkąd odwołałem pobyt, a nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy! Wysłałem e-mailem do hotelu kilka razy w ciągu ostatnich dni z prośbą o aktualizację zwrotu i nie otrzymuję już żadnych odpowiedzi z mojego e-maila. Jestem bardzo rozczarowany tym i nie polecam nikomu tego hotelu! Odkąd dokonałem nowej rezerwacji, byłem już w hotelu, więc zrobiłem też kilka pytań. Tydzień temu dostałem odpowiedź, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 2 dni. To było tydzień temu.