Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Pokoje
- Bozena20142016-07-31Bardzo dobry
Obsługa bardzo miła , świetna lokalizacja - wszędzie dobry dojazd, lub dojście na piechotę, śniadania obfite i bardzo smaczne (normalna jajecznica też jest w ofercie). Widok z tarasu na piątym piętrze wspaniały. czysto, codzienne sprzątanie i wymiana ręczników.
- efajna2015-10-23
Hotel w starej kamienicy, 10 min. od bazyliki św. Piotra i 5 od Zamku św. Anioła. 10 min. od stacji metra Lepanto. Urządzony stylowo, pomieszczenia ogólnodostępne są czyste i urządzone niezniszczonymi sprzętami. Pokój zamówiłam Superior w nadziei, że zagwarantuje to wyższy standard. Może i był wyższy od niższego, ale raczej średnio zadowalający. Twarde, ale niezwykle wygodne łóżko, skromna łazienka z wanną i bidetem, bez kwiatków ze zdjęć na stronie hotelowej. Tv tylko włoska, czasem z zakłóceniami. Brak szafek nocnych przy łóżku i oświetlenia do czytania. Albo pełne oświetlenie, albo półmrok. Jako plus trzeba potraktować europejskie gniazdka, do których pasują nasze wtyczki. Pokoje sprzątane nieźle, po 2 dniach zmieniono pościel. Niestety narzuta, która służy również za przykrycie była po prostu brudna i nie wiem czy zmieniana po każdym gościu. Na podłodze trwale poplamiona wykładzina i wciśnięta do kąta odrażająco brudna kanapa, która od dawna powinna zalegać na śmietniku. Okna bardzo skutecznie wyciszały wszelkie dźwięki z raczej spokojnej ulicy. Parking na ok.3 samochody, zaparkowane niepraktycznie jeden za drugim. Recepcja raczej kiepska. Tylko jeden, najstarszy recepcjonista był pomocny. Pozostali mieli raczej luźne podejście do gości. Nie poinformowano nas, ani o tym kiedy jest śniadanie, ani o tarasie widokowym, z którego jest przepiękny widok na kopułę bazyliki, pięknie oświetloną nocą. Jest tam też automat, w którym można kupić np. kawę i zamykana lodówka z napojami, do których nie wiadomo jak się dostać. W pokoju było bezpłatne wi-fi tyle, że hasło zapisane było na kawałku kartki tak niechlujnie, że dopiero ostatniego dnia recepcjonista zwrócił mi uwagę na błąd, który uniemożliwiał mi połączenie. Obok tv leży teczka, w której w hotelach umieszcza się różne informacje dotyczące hotelu i ulotki np. restauracyjne czy muzealne. Tu nie było niczego, nawet informacji o nr do recepcji. Recepcjonista spytany o bilety do Ostii odesłał mnie po informacje na stację metra, choć mógł sprawdzić od ręki w internecie. Również przez przypadek dowiedziałam się, że bilety na komunikację miejską (ale tylko jednorazowe)są dostępne w recepcji. Moim zdaniem hitem tego hotelu są śniadania, obfite i b.smaczne. Wędliny, sery, jajecznica, bekon, pieczywo, tosty dżemy, jogurty, płatki, słodkie bułeczki, rogaliki, pomarańcze i dostępna sokowirówka, automaty z napojami gorącymi i zimnymi. Bezpłatnie można zamówić u kelnerki dobre espresso, czy cappuccino. Naprawdę pycha. Możliwy jest też hotelowy transfer z i na lotnisko. Kiedyś kosztował 50 E i teraz przed przyjazdem zapytałam o cenę. Przez portal rezerwacyjny otrzymałam odpowiedź, już nie pamiętam dokładnie, ale 60 lub 70E. Nie skorzystałam. Wyjeżdżając zapytałam jeszcze raz o cenę i usłyszałam od najstarszego i solidnego recepcjonisty, że opłata, jak zwykle wynosi 50E. Jak to rozumieć? Z powodu śniadań, jak też i z powodu położenia hotelu byłam w nim już dwukrotnie i pewnie wrócę z nadzieją, że brudne i zużyte sprzęty trafią do tego czasu na śmietnik. Na szczęście do Rzymu nie jeździ się po to, aby siedzieć w hotelu.
- Czlowiek2012-04-24
Byłem w tym hotelu dwukrotnie . Pierwszym razem w 2007 . W 2011 wróciłem. Pokoje dość dobre. Śniadanie jak na Włochy w miarę dobre. Obsługa ? Było miło do ostatniego razu kiedy ok godz. 21.00 lub 22.00 chciałem zrobić chorej żonie herbatę wtedy zaczął się dramat. W hotelu o tej porze nie można było zrobić herbaty ....Recepcjonista odsyłał mnie do maszyny lub do .. baru za rogiem. Pełna kompromitacja.. Dopiero po karczemnej awanturze znalazł klucze do kuchni i zrobił herbatę . Szkoda , że do tej pory straciłem mnóstwo nerwów. W moim kraju recepcjonista oddał by swoją torebkę herbaty i zagotował wodę . Reasumując doskonała lokalizacja na Watykan , kilka ciekawych barów , Aktualnie typowe włoskie 3 gwiazdki ale nie wiem czy nie z tendencją do zmiany kategorii ... Może recepcja bardziej będzie chętna do współpracy. Starszy Pan w recepcji bardzo pomocny - prawdziwy hotelarz.