Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
Rivoli Boutique Hotel - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- Tradycyjny hotel, wybudowany w dawnym klasztorze franciszkanów z XV wieku, znajduje się w sercu Florencji, niedaleko Piazza Santa Maria Novella, centrum wystawienniczo-kongresowego, katedry, Ponte Vecchio i galerii Uffizzi, gdzie Możesz podziwiać słynną rzeźbę Dawida Michała Anioła. Lotnisko Amerigo Vespucci znajduje się około 6 km od hotelu. Możesz dojść do transportu publicznego w zaledwie kilka minut.
- Lotnisko ok. 6 km
- Dworzec kolejowy ok. 150 m
- Plaża ok. 80 km
- Centrum/centrum bezpośrednio
- Pole golfowe ok. 10 km
- Lokalizacja
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Lizzyzahra2020-01-17Wyjątkowy
Świetna centralna lokalizacja. Przyjazny, pomocny personel, który mówił doskonale po angielsku. Cudowne śniadanie. Świetnie jest moczyć zmęczone stopy i nogi w wannie z hydromasażem po długim dniu zwiedzania. Błogi. . . Wygodne łóżka i piękny gorący prysznic. Pokój nie jest ogromny, ale wystarczająco przestronny. Wszystkie zabytki w odległości spaceru - zdecydowanie polecam.
- RickyM2502019-10-07
Zacznę od pozytywnych opinii na temat hotelu. . . . lokalizacja, w pobliżu dworca kolejowego i w pobliżu miejsc; ale Florencja jest niewielka, więc większość hotelu jest blisko do wszystkiego. . . . więc nie ma tam naprawdę wielkich korzyści. . . ale dobrze, to dobra lokalizacja! Niestety moje doświadczenie nie było dobre, ponieważ personel wcale NIE był przyjazny! ! Po przyjeździe pomógł nam bardzo poważny dżentelmen. . . . nie jeden raz, okaż jakikolwiek król uznania dla nas jako gości. . . . druga osoba, zakładam, że trenuję, patrząc na nas tak, jakbyśmy właśnie przybyli z innej planety. . . pozostałe 2 osoby były bardzo zajęte swoimi papierkami i również nie miały uprzejmości przywitać nas. Dochodzimy do pokoju. . . . . dobrze. . . . pozwól mi powiedzieć. . . . smutny! ! ! Rozumiem piękno antyków i zabytków, ale ten hotel jest w epoce, w której wszystko wygląda na stare. . . . datowane na konkretne. Najbardziej kłopotliwe są plamy z wody po wycieku, pomyłka pomalowana po prostu uczucie podsumowania. Nasz pokój miał widok, jeśli można tak to nazwać, na wnętrze budynku. . . . ten obszar wygląda jak obszar, który nigdy się nie zajmował. . . . Rozumiem, że okolica ma przynosić światło do pokoju, ale jako „hotel butikowy” powinien być uroczy, na dziedzińcu nie powinien być depozyt starych i zardzewiałych rur. . . . w końcu ludzie patrzą za okno, więc czemu by nie ubierać? Sala śniadaniowa ma ogromne plamy na wycieku wody na suficie w połączeniu z 2 dyskutującymi sztucznymi czarnymi roślinami, które najprawdopodobniej istnieją od momentu otwarcia tego miejsca. . . . proszę, jeśli weźmiesz coś z tej recenzji, wyrzuć te Rośliny. . . . sprawia, że czujesz się okropnie. Najważniejsze jest to. . . . jeśli nazywasz siebie „hotelem butikowym”, zrób sobie przysługę i wydaj trochę pieniędzy na naprawę. . . potencjał istnieje, ale wymaga dużo pracy ORAZ hotel jest co najmniej 2-gwiazdkowy. . . bardzo rozczarowujący. Kiedy się sprawdzaliśmy. . . . doświadczenie było dokładnie takie samo. . . grubiaństwo. . . . Podszedłem do drzwi, aby wyjść z hotelu i nie mogłem otworzyć drzwi z powodu wszystkich moich bagażów, podczas gdy dwaj dzwonnicy wpatrywali się w nas ponownie. . . więc musiałem zapytać ”czy możesz otworzyć drzwi? ”Oczywiście, bez uśmiechu, dziękuję i nic. . . . po prostu okropne! ! ! PAMIĘTAJ: OBSŁUGA KLIENTA JEST KLUCZEM. . . . uśmiech nic nie kosztuje. . . . szkol swój lud, aby był miły i dawał gościom wrażenia.
- Emily M2019-10-07Wyjątkowy
Nie byłem pewien, czego się spodziewać po tej rezerwacji, ale ten uroczy hotel butikowy nas zaskoczył. Lokalizacja była świetna, zaledwie kilka minut do dworca kolejowego, a następnie bardzo blisko wszystkich atrakcji. W tak bliskiej odległości znajdowało się milion restauracji. Otrzymaliśmy powitalnego drinka, ponieważ jesteśmy członkami VIP expedia, a barowa Amelia (myślę, że tak to się pisze) zapewniała tak wspaniałą obsługę. Nasz pokój był przestronny i uroczy, balkon był doskonałym dodatkiem. Nie mogę się pochwalić naszym doświadczeniem w tym hotelu. Śniadanie było również bardzo smaczne.