Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Wartość
- Pokoje
Hotel Stella D'Oro - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 6 km od Muzeum Federico Felliniego
- ok. 14 km od lotniska RMI
- ok. 4 km od Mostu Augusta w Rimini
- Czystość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Wartość
- Pokoje
- ffrige2015-08-22Wyjątkowy
niezwykle przyjazny personel zmęczonej. Robią wszystko co w ich mocy, aby ci pomóc we wszystkim, co potrzebne, aby zapewnić naprawdę zadowolony z pobytu. Miejsce samo w sobie jest bardzo ładny i czysty, serwuje doskonałe jedzenie z na obfite śniadanie w formie bufetu przez całą drogę z multi-daniowy lunch i kolację. Niewiarygodna jakość za rozsądną cenę. Klimatyzacja w pokojach, które są trochę małe, ale potem wszystko czego potrzebujesz to łóżko do odpoczynku i prysznic na oczyszczenie go z piasku po dzień na plaży. Ulica zamienia się w kilometrów długości strefy dla pieszych w godzinach wieczornych (począwszy od 8:30pm), gdzie można znaleźć wszelkiego rodzaju zakupy, lody i inne restauracje opcji. Gorąco polecam wszystkim, szczególnie dla rodzin z dziećmi, ze względu na szczególną uwagę.
- Katalin H2024-08-09Wyjątkowy
I can not say anything bad from this hotel. Location is great. Easy to find with GPS. Parking place until you check in/out than you have the possibility to park in a closed parking place. 300 m away, but it is completely ok for me, until my car is in a safe place. Staff is super nice and friendly. 10/10 Room is exactly as it is on booking photos, no cheating there. Enough space, clean, comfy bed, perfect air conditioning. Fridge, big tv, enough socket to charge your devices, properly working wifi. Bathroom is spacey, well-sized shower. 10/10 Breakfast perfect for children and adults. 10/10
- Lizzy R2024-07-14
We didn’t even stay a full day and left for another hotel. The manager accused us of not paying our bill despite us having email proof. First, they claimed they didn’t receive our deposit but acknowledged the rest was paid. Then, they changed their story, saying we hadn’t paid anything. She repeatedly demanded to see our bank statements, even after we showed proof of payment. She kept accusing us of scamming them and repeatedly tried to make us feel guilty. She was aggressive and yelled at us rather than trying to understand what the mishap was. When we decided to leave, they threatened to call the police for non-payment. As out-of-towners, this was terrifying. To avoid further conflict, we were forced to pay double the cost. What a scam! As two young girls traveling from out of the country, this was a horrific and traumatizing experience. Please beware, as no one should go through this awful experience. Do not stay here!!! P.S We asked for extra towels and the same manager came to “check our room” for the towels and then said she was going to charge us for the extras! What a disgrace!