Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel

Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea

NYC10150

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea USA - Hotel
Wyjątkowy
2019-12-21

Byłem w Holiday Inn Manhattan 6 od ostatniego grudnia 18, 2019. Wybraliśmy to na podstawie rekomendacji TripAdvisor. Przykro mi, ale naprawdę nie polecam tego hotelu. Bezczelny odbiór pracodawcy, problemy z hałasem, opóźnienie o tak długi czas, aby zostać obsłużonym, a próba przeprosin w żłobie hotelowym zaoferowała nam bezpłatne śniadanie. Jednak każdy o tym wie. Znowu więcej problemów. Mam bem w Nowym Jorku przed pobytem w prostszych lub lepszych hotelach, ale nigdy nie tak złe doświadczenia jak tutaj. Zastanów się, kiedy wybierzesz ten hotel na wakacje w Nowym Jorku.

RenataTPP
2024-05-06

Hotel jak na warunki amerykańskie nieduży. Jest czysty, codziennie sprzątany. jednak pokoje są dość małe, łazienki w ogóle "nie-amerykańskie", czyli malutkie. W pierwszym dniu naszego pobytu w nocy nie było ciepłej wody, później już było wszystko OK. W pobliżu są sklepy spożywcze oraz dwie stacje metra na 23 i 28 St. Największe zastrzeżenie jakie mam, to niewystawienie przez hotel faktur - zapłaciłem przez portal rezerwacyjny, więc hotel odsyła do pośrednika, a pośrednik )logiczne) twierdzi, że pieniądze przekazał hotelowi, więc to oni powinni wystawić fakturę. Więc jeżeli wybieracie się służbowo i potrzebujecie faktury - to niestety nie jest to dobry wybór.

robertkx
Wyjątkowy
2020-01-13

Widzę, że w tym hotelu było wiele recenzji dotyczących mniej niż gwiezdnej obsługi klienta, więc chciałem potwierdzić dobrą interakcję. Zameldowaliśmy się u Aarona, który był profesjonalny, wydajny i bardzo miły. Lokalizacja tego hotelu jest fantastyczna, szczególnie za cenę, którą zapłaciliśmy. Jest w odległości krótkiego spaceru od Times Square, Macy's, Madison Square Garden itp. W okolicy znajduje się duży wybór potraw. Jednak w tej fantastycznej lokalizacji pojawiają się uciążliwości, takie jak odgłosy robót wcześnie rano, które zakłócają sen, więc weź to pod uwagę przy rezerwacji.

Vantastic75
Wyjątkowy
2020-01-07

Karen i Juan, gdzie wspaniali ludzie w hotelu. Dali nam wspaniałe doświadczenie, a gdy był pomocny, gdy potrzebowaliśmy wskazówek, aby wyjść na zewnątrz, naprawdę pomocny! Na pewno wrócę. zdecydowanie polecam też znajomym i rodzinie

Joseflores20
2019-12-24

Najpierw zawodowcy, wygodne łóżka / poduszki, centralna lokalizacja, czysty pokój i obiekt przyjazny zwierzętom. Nasz pokój miał ładny widok, co było dobre, biorąc pod uwagę faktyczną wielkość pokoju (czego można się spodziewać, biorąc pod uwagę, że jest to NYC). Od ponad 15 lat jesteśmy częścią systemu grup / nagród IHG, aw ciągu ostatnich kilku lat zaczęliśmy nieco bardziej korzystać z sieci Holiday Inn, ponieważ ich dostępność cenowa i lokalizacja nieruchomości dobrze odpowiadają potrzebom naszej rodziny. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na tę nieruchomość podczas naszego pobytu wakacyjnego u rodziny. Zrobiliśmy tę rezerwację w październiku, prosząc o dwa łóżka typu queen size, ponieważ podróżowalibyśmy z dwójką naszych dzieci, z których jedno jest w spektrum autyzmu i nie radzi sobie ze zmianami zbyt dobrze, a także z jej zwierzakiem terapeutycznym. Po zameldowaniu zostaliśmy poinformowani, że hotel został wyprzedany i mieli tylko łóżko typu king size. Pokój jest mały i nie może pomieścić łóżeczka, którego i tak nie zaoferowali. Kiedy poprosiłem dżentelmena z recepcji o dwa łóżka typu queen, głośno oznajmił całemu lobby (które jest raczej małe), że mamy najtańszy pokój w domu i że dostanę wszystko, co jest dostępne. Tam, gdzie nie doceniłem oświadczenia ani sposobu, w jaki został on potraktowany, zastanawiam się, jak recepcja i firma uznałaby, że jest to odpowiednie dla 4 osób zarejestrowanych w pokoju. Mieliśmy obniżoną stawkę, ponieważ zapłaciliśmy za pokój w pełne miesiące temu, dlatego otrzymaliśmy „tańszą” stawkę. Musieliśmy mieć dzieci z rodziną i byliśmy oddzielone od naszych dzieci. Następnego ranka o 9 rano nastąpiło głośne wiercenie, które nas obudziło i było tak głośne, że musieliśmy opuścić pokój. Zadzwoniłem do recepcji (co zajmuje średnio 15 minut) i poinformowali mnie, że hotel jest codziennie remontowany od 9 do 5. Potem spojrzałem na stronę internetową i tam nie ma tam zamieszczonych. Jedna z wind zepsuła się podczas naszego pobytu i zejście z 22. piętra zajęło nam około 1/2 godziny. Recepcja skompresowała nam śniadanie, ale miało tylko trzy możliwości i pozostawiło wiele do życzenia. Nie mogli / nie mogli zaoferować nic innego. W rzeczywistości młoda dama powiedziała „co chciałbyś, żebyśmy zrobili”? Wielokrotnie dzwoniliśmy do działu obsługi klienta IHG i zgodnie z nimi skontaktowali się z hotelem, a kierownik hotelu stwierdził, że zaoferował nam pozwolenie na wymeldowanie, ale NIGDY nie rozmawialiśmy z żłobiem i gdzie pójdziemy tak późno I gra ze zwierzakiem na holowniczy? Zgadzam się z innymi recenzjami, obsługa w recepcji pozostawia wiele do życzenia w odniesieniu do LUDZKOŚCI, wspólnej uprzejmości i lepszych umiejętności rozwiązywania problemów. Dotyczy to jednak mojego doświadczenia z obsługą klienta IHG, która dała nam bieg i źle zinterpretowała naszą rozmowę. Z przyjemnością zaktualizuję tę recenzję do czasu rozwiązania problemu, ale w tej chwili musimy ponownie rozważyć użycie IHG!

Giannina S
2019-12-21

Byłem w Holiday Inn Manhattan 6 od ostatniego grudnia 18, 2019. Wybraliśmy to na podstawie rekomendacji TripAdvisor. Przykro mi, ale naprawdę nie polecam tego hotelu. Bezczelny odbiór pracodawcy, problemy z hałasem, opóźnienie o tak długi czas, aby zostać obsłużonym, a próba przeprosin w żłobie hotelowym zaoferowała nam bezpłatne śniadanie. Jednak każdy o tym wie. Znowu więcej problemów. Mam bem w Nowym Jorku przed pobytem w prostszych lub lepszych hotelach, ale nigdy nie tak złe doświadczenia jak tutaj. Zastanów się, kiedy wybierzesz ten hotel na wakacje w Nowym Jorku.

RenataTPP
2024-05-06

Hotel jak na warunki amerykańskie nieduży. Jest czysty, codziennie sprzątany. jednak pokoje są dość małe, łazienki w ogóle "nie-amerykańskie", czyli malutkie. W pierwszym dniu naszego pobytu w nocy nie było ciepłej wody, później już było wszystko OK. W pobliżu są sklepy spożywcze oraz dwie stacje metra na 23 i 28 St. Największe zastrzeżenie jakie mam, to niewystawienie przez hotel faktur - zapłaciłem przez portal rezerwacyjny, więc hotel odsyła do pośrednika, a pośrednik )logiczne) twierdzi, że pieniądze przekazał hotelowi, więc to oni powinni wystawić fakturę. Więc jeżeli wybieracie się służbowo i potrzebujecie faktury - to niestety nie jest to dobry wybór.

robertkx

Holiday Inn Manhattan 6th Ave - Chelsea - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • w centrum Nowego Jorku
  • ok. 5 minut pieszo od Herald Square, Times Square i Madison Square Garden
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1764 opinie)
(1764 opinie)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Pokoje
  • robertkx2024-05-06

    Hotel jak na warunki amerykańskie nieduży. Jest czysty, codziennie sprzątany. jednak pokoje są dość małe, łazienki w ogóle "nie-amerykańskie", czyli malutkie. W pierwszym dniu naszego pobytu w nocy nie było ciepłej wody, później już było wszystko OK. W pobliżu są sklepy spożywcze oraz dwie stacje metra na 23 i 28 St. Największe zastrzeżenie jakie mam, to niewystawienie przez hotel faktur - zapłaciłem przez portal rezerwacyjny, więc hotel odsyła do pośrednika, a pośrednik )logiczne) twierdzi, że pieniądze przekazał hotelowi, więc to oni powinni wystawić fakturę. Więc jeżeli wybieracie się służbowo i potrzebujecie faktury - to niestety nie jest to dobry wybór.

  • Vantastic752020-01-13
    Wyjątkowy

    Widzę, że w tym hotelu było wiele recenzji dotyczących mniej niż gwiezdnej obsługi klienta, więc chciałem potwierdzić dobrą interakcję. Zameldowaliśmy się u Aarona, który był profesjonalny, wydajny i bardzo miły. Lokalizacja tego hotelu jest fantastyczna, szczególnie za cenę, którą zapłaciliśmy. Jest w odległości krótkiego spaceru od Times Square, Macy's, Madison Square Garden itp. W okolicy znajduje się duży wybór potraw. Jednak w tej fantastycznej lokalizacji pojawiają się uciążliwości, takie jak odgłosy robót wcześnie rano, które zakłócają sen, więc weź to pod uwagę przy rezerwacji.

  • Joseflores202020-01-07
    Wyjątkowy

    Karen i Juan, gdzie wspaniali ludzie w hotelu. Dali nam wspaniałe doświadczenie, a gdy był pomocny, gdy potrzebowaliśmy wskazówek, aby wyjść na zewnątrz, naprawdę pomocny! Na pewno wrócę. zdecydowanie polecam też znajomym i rodzinie

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI