Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Wartość
- Czystość
- Obsługa
Tradewinds Apartment Hotel - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Międzynarodowy Port Lotniczy Miami ok. 20 km
- Centrum/Śródmieście Miami ok. 9 km
- Lokalizacja
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Wartość
- Czystość
- Obsługa
- Jolka W2018-11-13Wyjątkowy
wszystko idealnie, wyposażenie ok, bardzo pomocna obsługa recepcji, darmowe drinki w Hotelu South Beach to porażka - sama woda i duże kolejki, barman robi łaskę że naleje drinka, blisko plaży - 10 min
- agatamacherska2017-11-20Bardzo dobry
Jak na lokalizację cena jest naprawdę bardzo dobra. Pokój to takie małe mieszkanie, dosyć przestronne, jest kuchnia i przestrzeń ze stołem do jedzenia, salon, oddzielna sypialnia i łazienka. Super, że są w łazience dodatkowe kosmetyki i chusteczki do demakijażu. Na minus brak miejsc na parkingu, jest kilka dostępnych, ale przeważnie zajęte, więc recepcjonista polecił nam parking w pobliżu u prywatnej osoby, która po prostu ma duże miejsce parkingowe i zajmuje się najprawdopodobniej tylko tym. My zapłaciliśmy 30USD za dobę. Zapach na wejściu do hotelu i pierwszy raz do pokoju nie jest najlepszy, taka trochę stęchlizna, wilgoć. Dosłownie za rogiem stacja benzynowa. Jak na weekend w Miami za tę cenę polecam.
- 609_vam2020-02-22
Najgorsze wakacje w historii. Apartamenty pachną mufią spowodowaną przez FORMĘ i nie zostały odpowiednio wyczyszczone. Musieliśmy zmienić mieszkanie dwa razy. W pierwszym z nich toaleta nie spłukała się, a rozkładana sofa była zepsuta. W drugim musieliśmy doświadczyć włamania, prawdopodobnie dlatego, że okien nie można poprawnie zamknąć (zobacz inne recenzje) lub dlatego, że zaangażowany był personel sprzątający. Straciliśmy kosztowności w wysokości około 2 000 $. Nawet szczoteczka do zębów od naszej małej córeczki. Personel frontdesku zareagował profesjonalnie na tę sytuację i okazał wiele empatii. Wyraźnie chcę podziękować Zachowi i Rudy'emu za wsparcie! Ale reakcja dyrektora generalnego jest skandaliczna. Oskarżyła nas i nie wzięła żadnej odpowiedzialności, żadnej rekompensaty za to okropne wydarzenie. Zatrzymała nawet dane kontaktowe swojego przełożonego. To nie jest sposób na radzenie sobie z problemami z gośćmi. Po prostu nas zignorowali. Jest to bardzo smutne, ponieważ zakwaterowanie kosztuje nas ponad 4000 USD za dwa tygodnie. Chcę tylko ostrzec innych gości, aby nie wydawali swoich cennych pieniędzy na tak złe zakwaterowanie.