Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
Riviera Suites South Beach - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Ten zabytkowy hotel położony jest w Miami.
- Odległość od pola golfowego ok. 2,2 km
- Odległość od dworca kolejowego ok. 100 m
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- T5383OGjamied2020-01-24Wyjątkowy
Pierre Boudreaux, Frederick, vob dai TIL i Mark kelly personel był bardzo pomocny i miły Cieszę się, że mój pobyt w hotelu jest bardzo ładny i czysty, gdybym miał wrócić do Miami, wróciłbym do tego hotelu z powodu personelu.
- jasminemI4268QG2020-01-24Wyjątkowy
Pierre Bourddau, Frederick i Bob świętym On jest bardzo dobrym serwerem. . był bardzo uprzejmy i pomógł nam we wszystkim, czego potrzebowaliśmy. . Poleciłbym mu wszelkie wymagane usługi i stanowiska. . Jestem z innego stanu, więc miło było mieć kogoś takiego jak on, który może poprawić naszą podróż. . Dziękuję Ci
- jbarnesdecor2020-01-24
Hotel znajduje się w bliskiej odległości od plaży. Możesz do niego dojść. Po drugiej stronie jest sklep z kanapkami / sklep spożywczy, który jest naprawdę tani i uderza. Teraz jest problem. 1. Nie rezerwuj tego hotelu za pośrednictwem trzeciej imprezy, takiej jak Expedia. Jeśli napotkasz jakikolwiek problem, pożałujesz swojej decyzji, aby dokonać rezerwacji po niższej cenie. Gdzie nie można dokonać żadnych zmian ani odwołań, bez względu na to, jak złe są warunki w hotelu. Jeśli więc masz szczęście, by powołać się na swój przypadek niezadowolenia, jedyną osobą, która naprawdę może ci pomóc, jest menedżer. Trudno spotkać żłóbek dla tej posiadłości. 6 dni zajęło mi zdobycie żłobka i naprawienie tego, czego potrzebowałem, czyli zmiany pomieszczeń. To 6. . . 1, 2, 3, 4, 5, 6 dni. Witryna również nie informuje, że jest on podzielony na dwa budynki. Bezdomni chodzą po nieruchomości i zakradają się do holu, mimo że na drzwiach holu znajduje się kod. Słyszałem, jak jeden gość narzekał, że czuł się niebezpiecznie. Inny gość skarżył się na karaluchy. Wszyscy poprosili o zmianę pokoju lub zwrot pieniędzy i oczywiście tylko kierownik może zatwierdzić te zmiany. Teraz zgadłeś, że menedżera nie ma gdzie znaleźć. Ogólnie rzecz biorąc, obsługa klienta jest interesująca. Było nas 5, ale nadal dawali nam 3 ręczniki i nigdy nie dali nam ręczników do twarzy, chyba że pytaliśmy wielokrotnie. Jeśli szukasz relaksu i komfortu, nie zatrzymuj się tutaj. Jeśli szukasz miejsca, aby po prostu przebrać się i przespać krótką chwilę, to na pewno. . .