Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
Catalina Hotel - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Hotel położony jest w centrum South Beach, naprzeciwko plaży. Obiekty rekreacyjne South Beach znajdują się w odległości krótkiego spaceru.
- Odległość do lotniska ok. 17 km
- Odległość do plaży ok. 100 m
- Odległość do centrum miasta ok. 100 m .
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
- Jola522016-11-26Bardzo dobry
Hotel położony przy jednej z głównych ulic Miami Beach, Collins Ave., tylko 4 przecznice od słynnej Ocean Drive, ktora koniecznie trzeba przejść podziwiajac większość budynków w stylu Art Deco. Hotel na początku, przy recepcji moze budzić wątpliwość co do wyboru miejsca, ale niepotrzebnie bo to wszystko mija po wejściu do pokoju hotelowego. Duzy, przestronny z ogromnym bardzo wygodnym łóżkiem i dobrym service'em hotelowym. Na 4 pietrze budynku hotelowego odkryty basen z leżakami do wypoczynku po wyczerpującym dniu. Fajny widok wokoło.
- lettiew20172020-01-09Wyjątkowy
W ostatniej chwili postanowiłem polecieć do Miami na wycieczkę dla dziewcząt. Znaleźliśmy to miejsce podczas google i pomyślałem, dlaczego nie dobra lokalizacja i świetna cena. Przyjechaliśmy wcześnie, ale wiedzieliśmy, że nasz pokój nie będzie gotowy. Zameldowanie poszło gładko - przyjazny recepcjonista; poinformował nas, że możemy zostawić walizki i przebrać się w łazience. Więc poszliśmy zwiedzać! Szczęśliwa godzina była świetna - porozmawiaj o wspaniałym barmanie! Przyniósł te drinki! Nie sądzę, że za każdym razem czekaliśmy długo. Chciałbym móc zapamiętać jego imię; był bardzo przyjazny i bardzo zabawny! Jeśli chodzi o plażę, to tylko kilka minut spacerem, a krzesła / ręczniki były świetnym plusem. Na pewno będę tu ponownie podczas naszej następnej podróży do Miami.
- jasonpK664QI2020-01-07
Byliśmy rozczarowani naszym pobytem, szczególnie ze względu na koszty. Podłogi korytarzy były bardzo brudne, klucze do pokoju rzuciły się trzy razy podczas naszego 2-dniowego pobytu. Za pierwszym razem, kiedy byliśmy wyczerpani, po prostu dotarliśmy do pokoju i zajęło im wieczność, aby przynieść nam nowy klucz, w rzeczywistości musiałem zadzwonić i przypomnieć im (dzwonek miał klucz główny, który nas wpuścił). Ponowne zejście na dół było dość długim spacerem. Jesteśmy przyzwyczajeni do 4 i 5-gwiazdkowych hoteli i ze zdjęć online wyglądało to ładnie i prawdę mówiąc, może to być bardzo ładny hotel, ale jest brudny w głównych obszarach i było kilka problemów z konserwacją. Prysznic nie regulowałby temperatury przed nagrzaniem bez trzymania kranu we właściwy sposób, a wtedy nie można było się dobrze umyć jedną ręką? W środku drugiej nocy alarm pożarowy włączył się o 2 nad ranem na około 15 minut i nie było sposobu, aby dowiedzieć się, czy jest fałszywy czy prawdziwy. Pomyślałem, że dostaniemy telefon lub pukanie, informujące nas o czymś, czego nie ma. Zaryzykowaliśmy, bo nie czułem dymu, ale tej nocy było nam ciężko. Na szczęście nie był to prawdziwy alarm przeciwpożarowy, ale rany mieliśmy dość nieprzyjemny pobyt. Do obrony nie powiedziałem nic na temat kranu, ale jestem wykonawcą / konstruktorem i byliśmy na napiętej linii czasu i po prostu nie chciałem mieć czasu, aby sobie z tym poradzić, ale prawdopodobnie powinienem był. Na koniec dnia nie powinienem tego robić, ponieważ menedżerowie powinni się upewnić, że wszystko działa, a właściwi ludzie tam pracują!