Hotel Kamelya Selin
Przyjechaliśmy do hotelu około godz. 7:00 rano - otrzymaliśmy opaski i mogliśmy korzystać z całej infrastruktury, ale Pomimo zapewnień pracownika recepcji, nie otrzymaliśmy pokoju wcześniej niż regulaminowej 14:00 = a więc co dwie trzy godziny mówiono nam „jeszcze godzina, góra dwie” a my czekaliśmy w dobrej wierze. I nie chodziło o napiwek = po prostu nie bo nie. W tak zwanym między czasie pokoje otrzymali inni goście, bo jak się okazało na terenie kompleksu odbywały się jakieś mistrzostwa w piłkę nożną, a ci goście brali w nich udział.
Dostaliśmy pokój na trzecim piętrze z bocznym widokiem na morze (mimo że miał być z widokiem centralnym).
SERWIS SPRZĄTAJĄCY ZAPOMNIAŁ POSPRZĄTAĆ!!
ZGŁOSILIŚMY REKLAMACJĘ.
Recepcja dopiero po interwencji Rezydentki Coraltravel.pl, zaproponowała jakiekolwiek działanie - polegające na posprzątaniu pokoi.
NA POSPRZĄTANIE POKOJU CZEKALIŚMY DO 18.00.
Pokoje posiadają standard max 2-3 gwiazdki europejskie.
Wyposażenie pokoju może nie w tragicznym stanie, ale wymagałoby wymiany = zwłaszcza łóżko i materace (dostawka rozpadła się w momencie gdy ją wynosili z pokoju).
Minibar - lodówka bardzo mała, stara, i pożółkła, a w środku max 4 małe wody, 1x mała cola + 1x mała Fanta + 1x mały Sprite + 2 soczki w kartoniku, 2x małe piwko nie codziennie.
Łazienka wyposażona jak na 2-3 gwiazdki, do remontu = prysznic, płytki, drzwi, armatura do wymiany
Serwis sprzątający z Indonezji, sympatyczny, ale mający zupełny brak pojęcia o standardach sprzątania, czystości i porządku.
W restauracji problem ze stolikiem, mimo, że to dopiero maj. Trzeba było czekać, nie tylko aż się zwolni, lecz co najważniejsze, aż go obsługa posprząta.
Jeśli chodzi o jedzenie to zdania mamy podzielone. Duży wybór, ale jakoś nie przekonało nas to pozytywnie. Nie było takiego uczucia: co tu jeszcze spróbować, tylko co tu zjeść, żeby smakowało.
W kawiarni żeby dostać kawę czy herbatę tez trzeba wysłać czasami nawet 10 min bo jest tylko jedna osoba przy obsłudze ekspresu. W barach to samo. Wszędzie trzeba czekać co było dość irytujące.
Bardzo duży teren hotelu zadbany. Co najważniejsze = ramach jednego hotelu można korzystać z całego kompleksu składającego się z 3 obiektów, a co jest najciekawsze to właśnie inne obiekty w tym kompleksie, które są tańsze od Hotelu Kamelya Selin, są o wiele lepsze od Hotelu Kamelya Selin.
Baseny i ich infrastruktura na bardzo wysokim poziomie
Piękna plaża prywatna, piaszczysta z łagodnym zejściem do morza.
Na terenie są sklepy ale ceny wyższe niż na bazarach kilka minut od hotelu.
Animacje, duży minus że prowadzone głównie w języku niemieckim i rosyjskim.
Podsumowując pokoje tragiczne, rok wcześniej byliśmy w hotelu obok OZ Side Premium który jest zdecydowanie tańszy pomimo że obsługa fatalna, to pokój był o wiele lepszy i wszystko działało.
Hotel ma swoje lata – 36 lat i na tyle wygląda, Lobby nie robi szału tak samo jak i recepcja.
Obsługa nastawiona na napiwki, które i tak niczego nie poprawiają – po prostu im się one należą.
Za tą cenę naprawdę można wybrać coś lepszego w Turcji.
Była to ogólnie nasza „nasta” podróż, a 5 do Turcji, więc nie jesteśmy nowicjuszami w podróżach.
Nie wrócimy do tego hotelu na pewno.
arturdM4515WY2025-05-09