Zenon Hotel - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 6 km od centrum Midun
- przy promenadzie
- czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
- Lokalizacja
- Wartość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Weronika S2025-08-26
Nie polecam, nie wiem czy tak jest we wszystkich hotelach, ale tutaj dramat, nic ciekawego się nie dzieje, poza jedzeniem i seksistowskich zabaw wieczorami nie ma nic ciekawego. Nie polecam
- Curiosity112184076052025-02-26
• POKÓJ Brak sprzątania w pokoju, pomimo wielokrotnej prośby skierowanej do obsługi hotelu. W dniu przyjazdu zastałyśmy brudny pokój – m. in. brud na wannie, lepiące się kubki w łazience z przyklejonymi włosami, zaśmiecone chodniki, brudna pościel, poplamione szlafroki. Podczas naszego pobytu pokój ani razu nie został wystarczająco posprzątany – brud m. in. na wannie i łazienkowych kubkach utrzymywał się przez cały nasz pobyt. Pracownik obsługi, pomimo wielu naszych próśb, tylko raz podjął próbę pozbycia się śmieci z chodnika – zostały one strzepane na naszą odzież wiszącą na balkonie. Jeden raz przetarto (ale nie umyto) podłogę w pokoju. Toaleta z popsutą, odpadającą deską sedesową. Brak oddzielnego WC pomimo takiego opisu w ofercie. Brak czajnika – nie został dostarczony, pomimo tego, że od momentu przyjazdu wielokrotnie zgłaszano ten problem obsłudze hotelowej. Brak mini baru nawet za opłatą – po interwencji, dostarczono do pokoju brudną, popękaną lodówkę, jednak bez wyposażenia WIFI w pokoju działało sporadycznie. Szlafroki były poplamione i miały woń tłuszczu. Niewystarczająca zmiana ręczników. Otrzymałyśmy czyste ręczniki tylko 2 razy. Podczas jednej z wielu próśb kierowanych do pracowników obsługi, pani sprzątająca próbowała nam dać wilgotne, używane ręczniki z pokoju innych gości, którzy wyjechali. Brak czystej pościeli. W dniu przyjazdu zastałyśmy nieświeżą, przybrudzoną pościel. Podczas naszego pobytu jeden raz zmieniono tylko jedną poszewkę na poduszkę, nie otrzymałyśmy czystych prześcieradeł ani przykrycia. • PLAŻA Plaża Hotelu Zenon była mocno zaśmiecona, leżały na niej porozrywane worki ze śmieciami, pety, opakowania plastikowe. Ulokowana obok punktu stacjonowania i wypożyczania motorówek, które zanieczyszczały wodę w morzu. Brak możliwości wypożyczenia ręczników na plaży, nawet za kaucją, ponieważ w okresie 05-12.08.2024 r. na plaży Hotelu Zenon nie było żadnego serwisu plażowego, żadnego baru, żadnego pracownika. Znajdowało się tam tylko kilka brudnych leżaków, opuszczony drewniany barak i mnóstwo śmieci. Brak toalety na plaży. • BARY I RESTAURACJE Brak baru oraz restauracji na plaży Hotelu Zenon - był tylko niebieski, opuszczony, zamknięty drewniany barak. Brak baru przy basenie – jedynym czynnym barem w hotelu Zenon był bar w lobby, ale on nie znajduje się przy basenie. Miały być 3 bary, był tylko jeden – w lobby z ograniczoną ofertą all inclusive. Brak popołudniowych przekąsek, mimo, że w menu lobby baru była informacja: „Pause au Barbecue: Mini Sandwich et Mini Pizza: 16 H 00 – 17 H 00” Nie było możliwości zamówienia popołudniowych przekąsek (nawet za opłatą) –– ani w lobby barze (jedynym czynnym barze) ani w żadnym innym miejscu, o żadnej porze. Brak restauracji Barbecue – przy basenie było tylko opuszczone miejsce z napisem na ścianie „Grillade, Barbecue, Pizza”. Być może, kiedyś była tam restauracja, jednak podczas naszego pobytu nic tam nie serwowano, o żadnej porze, nawet za opłatą. Podczas obiadu i kolacji w jedynej restauracji była możliwość napicia się tylko wody z dystrybutora w plastikowym kubku, nie było żadnych innych napojów bezalkoholowych i alkoholowych, mimo, że na stole stały lampki do wina. Podczas ww. posiłków nie było nawet kawy i herbaty dystrybutor był wyłączny z użytku. 07. 08.2024 r. podczas obiadu w zbiorczej misce z sałatką był włos. Pracownik wyjął długi włos z potrawy, ale nie usunął sałatki – była ona nadal dostępna dla innych gości, nieświadomych tego, że znajdował się w niej odpad biologiczny. Włos był również na talerzu z melonami. Brak działającej klimatyzacji podczas posiłków w restauracji głównej. Brak owoców morza – nie serwowano ich ani razu podczas naszego pobytu. Brud i braki jedzenia w restauracji głównej, którą powinno się raczej nazwać stołówką, a nie restauracją. W wyznaczonych porach posiłków, często brakowało jedzenia. Dania monotonne, niesmaczne, nieświeże. Brak zup. Papierowe serwetki wydzielane do jednej na osobę. • USŁUGI Brak amfiteatru, jest tylko mały podest na podwórku przy restauracji, jednak nie było żadnych animacji. Na standzie w hotelu są wypisane różne formy aktywności, jednak w rzeczywistości, w ciągu dnia animatorzy oferowali tylko rzucanie piłki w basenie, mieli 2 mini bramki, raz dziennie 2-3 animatorów przez kilka minut tańczyło nad basenem. Brak mini marketu i sklepu z pamiątkami. Z trzech wypisanych sklepów, był tylko jeden malutki sklep, który nazywano butikiem, ale nie można tam kupić nawet wody w butelce ani innych napojów. Brak solarium pomimo takiego zapisu w ofercie • POŁOŻENIE Hotel nie jest usytuowany przy promenadzie, położony jest przy zaśmieconej ulicy, w zaniedbanej dzielnicy z dala od plaży. • AGRESYWNY MENAGER Menager hotelu to agresor, który zaatakował turystkę robiącą zdjęcia panującego w hotelu syfu – menager na oczach innych gości krzyczał i szarpał za rękę klientkę hotelu i chciał wyrwać jej prywatny telefon. Żaden z pracowników TUI (rezydenci, wakacyjny ekspert) nie zareagował na to zdarzenie i nie została wezwana Policja, nie przeniesiono turystów do innego hotelu. Turystki zostały zmuszone, by przebywać w brudnym hotelu, niezgodnym z zakupioną ofertą, zaszczute przez agresora – menagera hotelu. O niezgodnościach z ofertą oraz braku usług i udogodnień w Hotelu Zenon informowano na bieżąco pracowników hotelu, konsultantów na czacie TUI, Wakacyjnych Ekspertów i innych pracowników TUI: panie Agnieszkę, Justynę, Monikę i pana Ibralima. Wszyscy oni najpierw obiecywali, że sytuacja się poprawi a potem unikali kontaktów z klientami.
- Anna N2024-08-03Wyjątkowy
Ten hotel jest bardzo piękny i mam nadzieję wrócić do niego jak najszybciej. Klienci ciężko tam pracują, a cała muzyka, która jest tam obecna, i występy, które grają w nocy, są bardzo dobre i mam nadzieję, że wrócę do niego tak szybko, jak to możliwe. Ten hotel jest bardzo piękny i radzę wszystkim klientom przyjechać do niego i to był dobry czas, w którym spędziłem całe wakacje.