Zenon Hotel - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 6 km od centrum Midun
- przy promenadzie
- czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
- Lokalizacja
- Wartość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Curiosity112184076052025-02-26
• POKÓJ Brak sprzątania w pokoju, pomimo wielokrotnej prośby skierowanej do obsługi hotelu. W dniu przyjazdu zastałyśmy brudny pokój – m. in. brud na wannie, lepiące się kubki w łazience z przyklejonymi włosami, zaśmiecone chodniki, brudna pościel, poplamione szlafroki. Podczas naszego pobytu pokój ani razu nie został wystarczająco posprzątany – brud m. in. na wannie i łazienkowych kubkach utrzymywał się przez cały nasz pobyt. Pracownik obsługi, pomimo wielu naszych próśb, tylko raz podjął próbę pozbycia się śmieci z chodnika – zostały one strzepane na naszą odzież wiszącą na balkonie. Jeden raz przetarto (ale nie umyto) podłogę w pokoju. Toaleta z popsutą, odpadającą deską sedesową. Brak oddzielnego WC pomimo takiego opisu w ofercie. Brak czajnika – nie został dostarczony, pomimo tego, że od momentu przyjazdu wielokrotnie zgłaszano ten problem obsłudze hotelowej. Brak mini baru nawet za opłatą – po interwencji, dostarczono do pokoju brudną, popękaną lodówkę, jednak bez wyposażenia WIFI w pokoju działało sporadycznie. Szlafroki były poplamione i miały woń tłuszczu. Niewystarczająca zmiana ręczników. Otrzymałyśmy czyste ręczniki tylko 2 razy. Podczas jednej z wielu próśb kierowanych do pracowników obsługi, pani sprzątająca próbowała nam dać wilgotne, używane ręczniki z pokoju innych gości, którzy wyjechali. Brak czystej pościeli. W dniu przyjazdu zastałyśmy nieświeżą, przybrudzoną pościel. Podczas naszego pobytu jeden raz zmieniono tylko jedną poszewkę na poduszkę, nie otrzymałyśmy czystych prześcieradeł ani przykrycia. • PLAŻA Plaża Hotelu Zenon była mocno zaśmiecona, leżały na niej porozrywane worki ze śmieciami, pety, opakowania plastikowe. Ulokowana obok punktu stacjonowania i wypożyczania motorówek, które zanieczyszczały wodę w morzu. Brak możliwości wypożyczenia ręczników na plaży, nawet za kaucją, ponieważ w okresie 05-12.08.2024 r. na plaży Hotelu Zenon nie było żadnego serwisu plażowego, żadnego baru, żadnego pracownika. Znajdowało się tam tylko kilka brudnych leżaków, opuszczony drewniany barak i mnóstwo śmieci. Brak toalety na plaży. • BARY I RESTAURACJE Brak baru oraz restauracji na plaży Hotelu Zenon - był tylko niebieski, opuszczony, zamknięty drewniany barak. Brak baru przy basenie – jedynym czynnym barem w hotelu Zenon był bar w lobby, ale on nie znajduje się przy basenie. Miały być 3 bary, był tylko jeden – w lobby z ograniczoną ofertą all inclusive. Brak popołudniowych przekąsek, mimo, że w menu lobby baru była informacja: „Pause au Barbecue: Mini Sandwich et Mini Pizza: 16 H 00 – 17 H 00” Nie było możliwości zamówienia popołudniowych przekąsek (nawet za opłatą) –– ani w lobby barze (jedynym czynnym barze) ani w żadnym innym miejscu, o żadnej porze. Brak restauracji Barbecue – przy basenie było tylko opuszczone miejsce z napisem na ścianie „Grillade, Barbecue, Pizza”. Być może, kiedyś była tam restauracja, jednak podczas naszego pobytu nic tam nie serwowano, o żadnej porze, nawet za opłatą. Podczas obiadu i kolacji w jedynej restauracji była możliwość napicia się tylko wody z dystrybutora w plastikowym kubku, nie było żadnych innych napojów bezalkoholowych i alkoholowych, mimo, że na stole stały lampki do wina. Podczas ww. posiłków nie było nawet kawy i herbaty dystrybutor był wyłączny z użytku. 07. 08.2024 r. podczas obiadu w zbiorczej misce z sałatką był włos. Pracownik wyjął długi włos z potrawy, ale nie usunął sałatki – była ona nadal dostępna dla innych gości, nieświadomych tego, że znajdował się w niej odpad biologiczny. Włos był również na talerzu z melonami. Brak działającej klimatyzacji podczas posiłków w restauracji głównej. Brak owoców morza – nie serwowano ich ani razu podczas naszego pobytu. Brud i braki jedzenia w restauracji głównej, którą powinno się raczej nazwać stołówką, a nie restauracją. W wyznaczonych porach posiłków, często brakowało jedzenia. Dania monotonne, niesmaczne, nieświeże. Brak zup. Papierowe serwetki wydzielane do jednej na osobę. • USŁUGI Brak amfiteatru, jest tylko mały podest na podwórku przy restauracji, jednak nie było żadnych animacji. Na standzie w hotelu są wypisane różne formy aktywności, jednak w rzeczywistości, w ciągu dnia animatorzy oferowali tylko rzucanie piłki w basenie, mieli 2 mini bramki, raz dziennie 2-3 animatorów przez kilka minut tańczyło nad basenem. Brak mini marketu i sklepu z pamiątkami. Z trzech wypisanych sklepów, był tylko jeden malutki sklep, który nazywano butikiem, ale nie można tam kupić nawet wody w butelce ani innych napojów. Brak solarium pomimo takiego zapisu w ofercie • POŁOŻENIE Hotel nie jest usytuowany przy promenadzie, położony jest przy zaśmieconej ulicy, w zaniedbanej dzielnicy z dala od plaży. • AGRESYWNY MENAGER Menager hotelu to agresor, który zaatakował turystkę robiącą zdjęcia panującego w hotelu syfu – menager na oczach innych gości krzyczał i szarpał za rękę klientkę hotelu i chciał wyrwać jej prywatny telefon. Żaden z pracowników TUI (rezydenci, wakacyjny ekspert) nie zareagował na to zdarzenie i nie została wezwana Policja, nie przeniesiono turystów do innego hotelu. Turystki zostały zmuszone, by przebywać w brudnym hotelu, niezgodnym z zakupioną ofertą, zaszczute przez agresora – menagera hotelu. O niezgodnościach z ofertą oraz braku usług i udogodnień w Hotelu Zenon informowano na bieżąco pracowników hotelu, konsultantów na czacie TUI, Wakacyjnych Ekspertów i innych pracowników TUI: panie Agnieszkę, Justynę, Monikę i pana Ibralima. Wszyscy oni najpierw obiecywali, że sytuacja się poprawi a potem unikali kontaktów z klientami.
- Anna N2024-08-03Wyjątkowy
Ten hotel jest bardzo piękny i mam nadzieję wrócić do niego jak najszybciej. Klienci ciężko tam pracują, a cała muzyka, która jest tam obecna, i występy, które grają w nocy, są bardzo dobre i mam nadzieję, że wrócę do niego tak szybko, jak to możliwe. Ten hotel jest bardzo piękny i radzę wszystkim klientom przyjechać do niego i to był dobry czas, w którym spędziłem całe wakacje.
- Kinga N2024-07-27
Gdyby nie cudowni animatorzy byłby to najgorszy pobyt w hotelu. Brudno, pokoje sprzątane niedokładnie. Jedzenie zimne, skąpy wybór, powtarzające się. Ochrona powiedziała że nie można wnosić jedzenia, napoi kupione poza hotelem na teren ośrodka. Trzeba po prostu chować do torebek. Animacje rewelacyjne, tańce również. Mając all inclusive za wódkę i whiskey trzeba było zapłacić. Piwo rozcieńczone. Drinki słabe.