Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel

Eden Star

DJE23009
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Eden Star Tunezja - Hotel
Bardzo dobry
2024-09-06

Hotel sam w sobie nie był zły chociaż były miejsca, które aż się prosiły o odświeżenie (np. kapiący sufit od klimatyzacji przy barze za recepcją). Jedzenie niezłe i całkiem spory wybór wbrew niektórym komentarzom, że było monotonne. Owszem, były potrawy, które były codziennie, ale część się też zmieniała. Generalnie nie wybrzydzam, ale nawet dla mnie stan stolików jeśli nie było się "pierwszym korzystającym" na danym posiłku był nieakceptowalny. Nie mieści mi się to w głowie, że między korzystającymi ze stolika kelnerzy zbierali tylko naczynia. Niejednokrotnie jeździłam do Tunezji czy Egiptu i pierwszy raz się spotkałam z takim syfem w restauracji, bo obsługa nawet nie raczyła wymieniać obrusów. Ciągle brakowało sztućców i trzeba było podkradać z pustych stolików. Z plusów to bardzo miła i pomocna obsługa, która (oczywiście poza francuskim) dobrze komunikowała się także w języku angielskim. Męska część personelu też nie zaczepiała czy nagabywała klientek hotelu co było przyjemną odmianą. Faktycznie od rana wszystkie leżaki nad basenem były zajęte jednak na plaży bez problemu znajdowaliśmy dla siebie miejsce (a było nas 4 dorosłych). Morze ciepłe i czyste. Glony, no cóż - rzeczywiście trochę ich było, ale to głębej i widać było też od razu, w którym konkretnie miejscu się znajdują więc można było je spokojnie ominąć. Podsumowując hotel przeciętny, ale nie oszukujmy się - cena także.

W-Marta97
2025-10-14

Podczas pobytu w tym hotelu skradziono mi telefon z torby plażowej w momencie krótkiej nieobecności. Nie był to zwykły przypadek – na urządzeniu znajdowały się nagrania kompromitujące obsługę hotelu, w tym animatorów i ochronę. Zamiast otrzymać pomoc, zostałem zmuszony do samodzielnego przeglądania monitoringu ( na szczęście na palmie była kamera skierowana na nasze leżaki), wskazywania podejrzanych i prowadzenia dochodzenia, które powinno należeć do personelu. Co gorsza, odwodzono mnie od wezwania policji, i zwlekano z wezwaniem (zapewniano mnie że telefon na pewno się znajdzie), a rozmowy z personelem przybrały formę negocjacji – sugerowano, że jeśli "św. Antoni dopomoże" i telefon się odnajdzie, czy byłbym skłonny w obecności pracowników usunąć wszystkie nagrania z urządzenia i chmury. Takie działania są nie tylko nieetyczne, ale budzą poważne wątpliwości co do bezpieczeństwa i przejrzystości funkcjonowania hotelu. Rezydent TUI, zamiast wspierać mnie jako klienta, jawnie współdziałał z personelem hotelu, utrudniając kontakt z lokalną policją i zniechęcając do zgłoszenia sprawy. Po powrocie do kraju moja reklamacja została przez TUI odrzucona bez rzetelnego rozpatrzenia, co tylko potwierdza brak odpowiedzialności ze strony organizatora.

Marek M
Wyjątkowy
2025-06-02

Hotel Eden Star, ładny. Pokoje dobrze sprzątane. Jedzenie dobre można coś sobie wybrać ale w hotelu z 4 gwiazdkami spodziewałam się czegoś lepszego. Animatorzy są super , mają wiele pomysłów na umile czasu. Tunezja to strasznie zabrudzony odpadami kraj, sprzątane to tam jest tylko przy hotelu, reszta to pełno śmieci, straszne. Ścieki odpływają do morza, co strasznie śmierdzi.

Maniek M
Wyjątkowy
2025-04-29

Obsługa była bardzo miła, a jedzenie pyszne. Gorąco polecam skorzystać z taksówki numer 100 — świetny kierowca i bardzo pomocny. Odbierze Was z pod hotelu. Można się z nim skontaktować przez WhatsApp: (00216) 54 431 228. Na pewno dzięki niemu Wasze wakacje będą jeszcze przyjemniejsze!

Tomek M
Wyjątkowy
2024-09-07

W hotelu byłem na przełomie sierpnia/września.Z czystym sumieniem jestem w stanie polecić,jedzenia pod dostatkiem które było bardzo różnorodne.Bardzo dobry kontakt z animatorami szczególnie z Aymenem który zajmował się aqua gym :) Blisko plaży,co wieczór tematyczne zajęcia. Jeśli ktoś szuka miejsca na wyjazd wakacyjny all inclusive to można śmiało się tam wybrać.

Trek48743916522
2024-09-06

Hotel sam w sobie nie był zły chociaż były miejsca, które aż się prosiły o odświeżenie (np. kapiący sufit od klimatyzacji przy barze za recepcją). Jedzenie niezłe i całkiem spory wybór wbrew niektórym komentarzom, że było monotonne. Owszem, były potrawy, które były codziennie, ale część się też zmieniała. Generalnie nie wybrzydzam, ale nawet dla mnie stan stolików jeśli nie było się "pierwszym korzystającym" na danym posiłku był nieakceptowalny. Nie mieści mi się to w głowie, że między korzystającymi ze stolika kelnerzy zbierali tylko naczynia. Niejednokrotnie jeździłam do Tunezji czy Egiptu i pierwszy raz się spotkałam z takim syfem w restauracji, bo obsługa nawet nie raczyła wymieniać obrusów. Ciągle brakowało sztućców i trzeba było podkradać z pustych stolików. Z plusów to bardzo miła i pomocna obsługa, która (oczywiście poza francuskim) dobrze komunikowała się także w języku angielskim. Męska część personelu też nie zaczepiała czy nagabywała klientek hotelu co było przyjemną odmianą. Faktycznie od rana wszystkie leżaki nad basenem były zajęte jednak na plaży bez problemu znajdowaliśmy dla siebie miejsce (a było nas 4 dorosłych). Morze ciepłe i czyste. Glony, no cóż - rzeczywiście trochę ich było, ale to głębej i widać było też od razu, w którym konkretnie miejscu się znajdują więc można było je spokojnie ominąć. Podsumowując hotel przeciętny, ale nie oszukujmy się - cena także.

W-Marta97
2025-10-14

Podczas pobytu w tym hotelu skradziono mi telefon z torby plażowej w momencie krótkiej nieobecności. Nie był to zwykły przypadek – na urządzeniu znajdowały się nagrania kompromitujące obsługę hotelu, w tym animatorów i ochronę. Zamiast otrzymać pomoc, zostałem zmuszony do samodzielnego przeglądania monitoringu ( na szczęście na palmie była kamera skierowana na nasze leżaki), wskazywania podejrzanych i prowadzenia dochodzenia, które powinno należeć do personelu. Co gorsza, odwodzono mnie od wezwania policji, i zwlekano z wezwaniem (zapewniano mnie że telefon na pewno się znajdzie), a rozmowy z personelem przybrały formę negocjacji – sugerowano, że jeśli "św. Antoni dopomoże" i telefon się odnajdzie, czy byłbym skłonny w obecności pracowników usunąć wszystkie nagrania z urządzenia i chmury. Takie działania są nie tylko nieetyczne, ale budzą poważne wątpliwości co do bezpieczeństwa i przejrzystości funkcjonowania hotelu. Rezydent TUI, zamiast wspierać mnie jako klienta, jawnie współdziałał z personelem hotelu, utrudniając kontakt z lokalną policją i zniechęcając do zgłoszenia sprawy. Po powrocie do kraju moja reklamacja została przez TUI odrzucona bez rzetelnego rozpatrzenia, co tylko potwierdza brak odpowiedzialności ze strony organizatora.

Marek M

Eden Star - informacje

Eden Star to 4-gwiazdkowy hotel oferujący urozmaicone wakacje. Na terenie obiektu przygotowano zaplecze sportowe, program rozrywkowy i atrakcje dla najmłodszych gości. Atutem jest również bardzo dobra lokalizacja, bezpośrednio przy plaży. To idealny wybór na wakacje dla aktywnych. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • hotel położony na kontynencie w Oazie Zarzis
  • czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(2234 opinie)
(2234 opinie)
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
  • Marek M2025-10-14

    Podczas pobytu w tym hotelu skradziono mi telefon z torby plażowej w momencie krótkiej nieobecności. Nie był to zwykły przypadek – na urządzeniu znajdowały się nagrania kompromitujące obsługę hotelu, w tym animatorów i ochronę. Zamiast otrzymać pomoc, zostałem zmuszony do samodzielnego przeglądania monitoringu ( na szczęście na palmie była kamera skierowana na nasze leżaki), wskazywania podejrzanych i prowadzenia dochodzenia, które powinno należeć do personelu. Co gorsza, odwodzono mnie od wezwania policji, i zwlekano z wezwaniem (zapewniano mnie że telefon na pewno się znajdzie), a rozmowy z personelem przybrały formę negocjacji – sugerowano, że jeśli "św. Antoni dopomoże" i telefon się odnajdzie, czy byłbym skłonny w obecności pracowników usunąć wszystkie nagrania z urządzenia i chmury. Takie działania są nie tylko nieetyczne, ale budzą poważne wątpliwości co do bezpieczeństwa i przejrzystości funkcjonowania hotelu. Rezydent TUI, zamiast wspierać mnie jako klienta, jawnie współdziałał z personelem hotelu, utrudniając kontakt z lokalną policją i zniechęcając do zgłoszenia sprawy. Po powrocie do kraju moja reklamacja została przez TUI odrzucona bez rzetelnego rozpatrzenia, co tylko potwierdza brak odpowiedzialności ze strony organizatora.

  • Maniek M2025-06-02
    Wyjątkowy

    Hotel Eden Star, ładny. Pokoje dobrze sprzątane. Jedzenie dobre można coś sobie wybrać ale w hotelu z 4 gwiazdkami spodziewałam się czegoś lepszego. Animatorzy są super , mają wiele pomysłów na umile czasu. Tunezja to strasznie zabrudzony odpadami kraj, sprzątane to tam jest tylko przy hotelu, reszta to pełno śmieci, straszne. Ścieki odpływają do morza, co strasznie śmierdzi.

  • Tomek M2025-04-29
    Wyjątkowy

    Obsługa była bardzo miła, a jedzenie pyszne. Gorąco polecam skorzystać z taksówki numer 100 — świetny kierowca i bardzo pomocny. Odbierze Was z pod hotelu. Można się z nim skontaktować przez WhatsApp: (00216) 54 431 228. Na pewno dzięki niemu Wasze wakacje będą jeszcze przyjemniejsze!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Eden Star

  • pokoje z widokiem na morze
  • oferta sportów wodnych
  • serwis plażowy w cenie
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI