Eden Star

(1565 opinii)
DJE23009

Ostatnią rezerwację założono wczoraj z miejscowości Wrocław

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Eden Star - informacje

Eden Star to 4-gwiazdkowy hotel oferujący urozmaicone wakacje. Na terenie obiektu przygotowano zaplecze sportowe, program rozrywkowy i atrakcje dla najmłodszych gości. Atutem jest również bardzo dobra lokalizacja, bezpośrednio przy plaży. To idealny wybór na wakacje dla aktywnych. Eden Star jest wyróżnimy Certyfikatem w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • hotel położony na kontynencie w Oazie Zarzis
  • czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1565 opinii)
(1565 opinii)
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • tomaszw6812019-06-26
     

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, hotel jest już mocno wyeksploatowany, jedzenie świeże, ale można by się przyczepić do małej ilości warzyw, co do owoców morza nie wiem kto je tam widział??? Ja widziałem jedynie krewetki w sałatce która jest dostępna w "restauracji a la carte". Obsługa bardzo dobra i pomocna. Animatorzy cały dzień oferują rozrywki dla gości, niestety tylko w języku francuskim, to samo tyczy się mini klubu dla dzieci niby coś tam jest ale to bardziej proforma aby nikt się nie przyczepił że nie było i to też w języku francuskim, Plażą niestety byliśmy najbardziej zawiedzeni, oczekiwaliśmy czystej piaszczystej plaży a niestety zastaliśmy ładną piaszczystą plażę ale z dużą ilością glonów które psuły cały efekt. Poza hotelem oczywiście jeden wielki syf ale to Tunezja więc nie powinno to nikogo dziwić. Ogółem polecam dla osób dorosłych nastawionych na opalanie, dla rodzin z dziećmi niekoniecznie, hotel poza jednym małym brodzikiem nie oferuje kompletnie nic dla dzieci. Wieczorne animacje dla dzieci trwają około 20 minut i odniosłem wrażenie że są na siłę aby nikt się nie przyczepił, za to wieczorne animacje dla dorosłych bardzo fajne. Pokoje sprzątane codziennie ale z różnym szczęściem zależy od osoby sprzątającej, ręczniki wymieniane codziennie, ręczniki plażowe za kaucją 10 EUR i należy zachować pokwitowanie, inaczej kaucja nie będzie zwrócona, ale o tym dowiecie się przy próbie odzyskania kaucji! Polecam ale dla mało wymagających i nastawionych na opalanie!

  • ZGGG9632019-06-11
     

    Hotel można polecić tylko jeśli nie przeszkadza chamstwo i arogancja. Byliśmy 2 tygodnie przełom maj/czerwiec br. Nasz drugi pobyt z Itaką w Tunezji i 14 all in. O ile pobyt w Sousse w hotelu Riadh Palms do dziś miło wspominamy (i oczywiście polecamy) tak hotelu Eden Star przeciwnie. Obsługa hotelowa: obłożenie turystów w hotelu 90% Francuzi, 10% Polacy, Rosjanie i Niemcy. Hotel nastawiony wyłącznie na Francuzów. Obsługa wyłącznie w j. francuskim włącznie z wieczornymi animacjami, z rzadka coś wtrącone w innym języku, co jest dość problematyczne, bo nie można się porozumieć. Wszyscy kelnerzy, barmani itd. nastawieni na ciągłe napiwki. Polacy w hotelu traktowani najgorzej, jak turyści niższej kategorii. O ile w pierwszym tygodniu pobytu jeszcze człowiek oko przymykał i na wiele rzeczy nie zwracał uwagi o tyle w drugim już nie można było znieść tego chamstwa i arogancji. Dla przykładu: do obiadu i kolacji napoje są podawane przez kelnerów, ale nie dla Polaków. Polak musi się upomnieć, jeśli tego nie zrobi nie będzie miał się czego napić. Podobnie z przygotowaniem i nakryciem stołu dla Polaków. Francuzi podchodzą i od razu pojawia się przy stoliku kelner z pytaniem czego się napiją, po czym przynosi ekspresowo zamówienie, nalewa itd. Przy barze na basenie Polak dostaje wygazowane piwo w literatce albo plastikowym kubeczku, natomiast Francuz lub Niemiec dostaje dobre piwo z innej beczki w szklanym kuflu. Pytając o kufel udają, że nie wiedzą o co chodzi. Na górze w hotelowym barze, kiedy mąż poszedł dla siebie po drinka, a dla mnie po wodę, barman stwierdził, że bierze za dużo, bo jest jeden, a bierze 2 rzeczy. Sprawa otarła się o menagera hotelu. Zaznaczę, iż jeden Francuz zamawiał jednorazowo np. 6 drinków i było ok. Należy podkreślić, iż wszyscy byliśmy na tym samym all inclusive (żadne soft czy ultra). Barmani dla Polaków podają alkohol w brudnych szklankach, kiedy mąż zwrócił barmanowi uwagę, ten z brudnej przelał do czystej i nie widział w tym nic złego. Ponadto na kolacji na środku sali restauracyjnej przygotowane są duże stoliki (pięknie nakryte) dla „ulubionych” Francuzów i nikt nie ma prawa zająć tych stolików, nawet, jak nie ma miejsca żeby zjeść, a delikwenci przyjdą np. o 20 (kolacja od 19). W tej sprawie zresztą któregoś wieczoru wywiązała się awantura z udziałem polskiej pary na całą restaurację (odnośnie nierównego traktowania gości hotelowych). Przykładów można mnożyć. Pokój: hotel niby 4 gwiazdki, ale wiadomo, że to jest Tunezja, więc ich 4, jak nasze 2. Bez większych problemów, trochę zagrzybiała łazienka. Sprzątanie powierzchowne. Panie sprzątające nastawione wyłącznie na napiwki, kręcą łabędzie z ręczników, układają kwiatki itd. My zamiast tego wolelibyśmy mieć posprzątany pokój z łazienką. Niemniej nikt nie przyjeżdża do Tunezji, żeby spędzać czas w pokoju. Wyżywienie: przez 2 tygodnie to samo, mało zróżnicowane, ale też nikt głodny chodził na pewno nie będzie. Plus za owoce, całkiem spore urozmaicenie. Minus za brak ryb. Przez cały pobyt ani razu nie zjedliśmy dobrej ryby, codziennie na zewnątrz Pan robił jakieś maleńkie rybki, niemniej nie dało się ich jeść, bo więcej było ości, niż ryby. Poza tym jeśli ktoś liczy na owoce morza to się przeliczy, bo nie było ani razu. Największy minus za robaki w jedzeniu (małe, białe larwy). Niestety dla nas dopiero po tygodniu pobytu w pomidorach zauważyliśmy larwy. Pokazaliśmy szefowi kuchni, pocmokał, zabrał talerz i odszedł bez słowa przepraszam. Następnego dnia ta sama sytuacja, ale larwy już były nie tylko na naszych talerzach, ale też talerzach innej polskiej pary. Pokazaliśmy szefowi restauracji, mąż zaprowadził go do misek z pomidorami, gdzie larwy dosłownie sobie pełzały po miskach. Ten wyniósł obie miski do kuchni z pomidorami, oczywiście również bez słowa przepraszam. No i na koniec już pobytu te same larwy były w buraczkach. Ogólnie wraz z mężem mieliśmy problemy żołądkowe, musieliśmy brać leki. Nie polecamy restauracji a’la carte (kuchnia włoska: makaron bolognese z kotletem schabowym). Animacje: nie licząc pań animatorek (pozbawionych jakiejkolwiek energii, uśmiechu i chyba chęci do życia, wyglądały jakby były tam za karę) to animatorzy bardzo sympatyczni, pomocni (pomimo bariery językowej), uprzejmi itd. starali się uprzyjemnić pobyt wszystkich turystom bez wyjątku. Położenie: same hotele, w okolicy nie ma nic. Plaża: największy atut hotelu, cudna, dość szeroka, ciepłe morze, niezapomniane kolory wody, można spacerować. Plaża strzeżona, sprzątana prawie codziennie (Tunezyjczycy inaczej pojmują porządek, niż Europejczycy). Na plaży plejada zwierząt, od koni, po wielbłądy, osły, małpy itd. Plaża urocza. Możliwość uprawiana sportów wodnych za opłatą, jazda konna i na wielbłądach. Atrakcje w okolicy: w okolicy nie ma nic. Brak beach baru (jest bar przy basenach). Brak serwisu plażowego. Reasumując: jeśli nie przeszkadza chamskie i nierówne traktowanie turystów to polecamy pobyt (należy patrzeć co się je). Jeśli chce się mieć udany wypoczynek bez nerwów pod każdym względem to należy wybrać inny hotel.

  • warszavianka2019-06-05
    Wyjątkowy

    Termin wycieczki od 23.05.2019 do 31.05.2019, pokój dwuosobowy z łazienką, czysty i bardzo przyjemny( codziennie bardzo starannie sprzątany) Jedzenie przepyszne, codziennie ogromny wybór, dla mięsożerców ale i dla wege, pyszne sery i desery. Świetne animacje, na basenie nigdy nie było nudno dzięki animatorom, wieczorem pokazy taneczne, konkursy, dyskoteka. Do plaży 2 min, bezpośrednio przy hotelu, codziennie sprzątana. Ilośc leżaków wystarczająca przy basenie jak i na plaży. W hotelu większość bardzo miłych Francuzów Polecam serdecznie i pozdrawiam cała ekipę, Pablo ❤️

Hotel

Dla dzieci

  • plac zabaw
  • brodzik
  • łóżeczko: za opłatą
  • miniklub dla dzieci: 4-12 lat
  • animacje dla dzieci

Sport i wellness

    W cenie
  • siatkówka plażowa
  • korty tenisowe: oświetlenie za opłatą
  • tenis stołowy
  • łucznictwo
  • Płatne
  • jazda konna
  • masaże
  • hammam
  • sauna
  • oferta sportów wodnych

Rozrywka

  • bilard
  • dyskoteka

Wyposażenie

  • recepcja
  • Wi-Fi (w recepcji, w cenie, w barze, w cenie)
  • fryzjer
  • sala konferencyjna
  • pralnia (płatna)
  • minimarket

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 256

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Plaża

  • bezpośrednio przy piaszczystej plaży
  • piaszczysta
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie

Basen

  • baseny: 3
  • basen zewnętrzny
  • basen: kryty
  • basen dla dzieci
  • leżaki i parasole: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Eden Star - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1565 opinii)
(1565 opinii)
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • tomaszw6812019-06-26
     

    Średni chotel z super obsługą.

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, hotel jest już mocno wyeksploatowany, jedzenie świeże, ale można by się przyczepić do małej ilości warzyw, co do owoców morza nie wiem kto je tam widział??? Ja widziałem jedynie krewetki w sałatce która jest dostępna w "restauracji a la carte". Obsługa bardzo dobra i pomocna. Animatorzy cały dzień oferują rozrywki dla gości, niestety tylko w języku francuskim, to samo tyczy się mini klubu dla dzieci niby coś tam jest ale to bardziej proforma aby nikt się nie przyczepił że nie było i to też w języku francuskim, Plażą niestety byliśmy najbardziej zawiedzeni, oczekiwaliśmy czystej piaszczystej plaży a niestety zastaliśmy ładną piaszczystą plażę ale z dużą ilością glonów które psuły cały efekt. Poza hotelem oczywiście jeden wielki syf ale to Tunezja więc nie powinno to nikogo dziwić. Ogółem polecam dla osób dorosłych nastawionych na opalanie, dla rodzin z dziećmi niekoniecznie, hotel poza jednym małym brodzikiem nie oferuje kompletnie nic dla dzieci. Wieczorne animacje dla dzieci trwają około 20 minut i odniosłem wrażenie że są na siłę aby nikt się nie przyczepił, za to wieczorne animacje dla dorosłych bardzo fajne. Pokoje sprzątane codziennie ale z różnym szczęściem zależy od osoby sprzątającej, ręczniki wymieniane codziennie, ręczniki plażowe za kaucją 10 EUR i należy zachować pokwitowanie, inaczej kaucja nie będzie zwrócona, ale o tym dowiecie się przy próbie odzyskania kaucji! Polecam ale dla mało wymagających i nastawionych na opalanie!

  • ZGGG9632019-06-11
     

    Hotel można polecić tylko jeśli nie przeszkadza chamstwo i arogancja obsługi hotelowej!

    Hotel można polecić tylko jeśli nie przeszkadza chamstwo i arogancja. Byliśmy 2 tygodnie przełom maj/czerwiec br. Nasz drugi pobyt z Itaką w Tunezji i 14 all in. O ile pobyt w Sousse w hotelu Riadh Palms do dziś miło wspominamy (i oczywiście polecamy) tak hotelu Eden Star przeciwnie. Obsługa hotelowa: obłożenie turystów w hotelu 90% Francuzi, 10% Polacy, Rosjanie i Niemcy. Hotel nastawiony wyłącznie na Francuzów. Obsługa wyłącznie w j. francuskim włącznie z wieczornymi animacjami, z rzadka coś wtrącone w innym języku, co jest dość problematyczne, bo nie można się porozumieć. Wszyscy kelnerzy, barmani itd. nastawieni na ciągłe napiwki. Polacy w hotelu traktowani najgorzej, jak turyści niższej kategorii. O ile w pierwszym tygodniu pobytu jeszcze człowiek oko przymykał i na wiele rzeczy nie zwracał uwagi o tyle w drugim już nie można było znieść tego chamstwa i arogancji. Dla przykładu: do obiadu i kolacji napoje są podawane przez kelnerów, ale nie dla Polaków. Polak musi się upomnieć, jeśli tego nie zrobi nie będzie miał się czego napić. Podobnie z przygotowaniem i nakryciem stołu dla Polaków. Francuzi podchodzą i od razu pojawia się przy stoliku kelner z pytaniem czego się napiją, po czym przynosi ekspresowo zamówienie, nalewa itd. Przy barze na basenie Polak dostaje wygazowane piwo w literatce albo plastikowym kubeczku, natomiast Francuz lub Niemiec dostaje dobre piwo z innej beczki w szklanym kuflu. Pytając o kufel udają, że nie wiedzą o co chodzi. Na górze w hotelowym barze, kiedy mąż poszedł dla siebie po drinka, a dla mnie po wodę, barman stwierdził, że bierze za dużo, bo jest jeden, a bierze 2 rzeczy. Sprawa otarła się o menagera hotelu. Zaznaczę, iż jeden Francuz zamawiał jednorazowo np. 6 drinków i było ok. Należy podkreślić, iż wszyscy byliśmy na tym samym all inclusive (żadne soft czy ultra). Barmani dla Polaków podają alkohol w brudnych szklankach, kiedy mąż zwrócił barmanowi uwagę, ten z brudnej przelał do czystej i nie widział w tym nic złego. Ponadto na kolacji na środku sali restauracyjnej przygotowane są duże stoliki (pięknie nakryte) dla „ulubionych” Francuzów i nikt nie ma prawa zająć tych stolików, nawet, jak nie ma miejsca żeby zjeść, a delikwenci przyjdą np. o 20 (kolacja od 19). W tej sprawie zresztą któregoś wieczoru wywiązała się awantura z udziałem polskiej pary na całą restaurację (odnośnie nierównego traktowania gości hotelowych). Przykładów można mnożyć. Pokój: hotel niby 4 gwiazdki, ale wiadomo, że to jest Tunezja, więc ich 4, jak nasze 2. Bez większych problemów, trochę zagrzybiała łazienka. Sprzątanie powierzchowne. Panie sprzątające nastawione wyłącznie na napiwki, kręcą łabędzie z ręczników, układają kwiatki itd. My zamiast tego wolelibyśmy mieć posprzątany pokój z łazienką. Niemniej nikt nie przyjeżdża do Tunezji, żeby spędzać czas w pokoju. Wyżywienie: przez 2 tygodnie to samo, mało zróżnicowane, ale też nikt głodny chodził na pewno nie będzie. Plus za owoce, całkiem spore urozmaicenie. Minus za brak ryb. Przez cały pobyt ani razu nie zjedliśmy dobrej ryby, codziennie na zewnątrz Pan robił jakieś maleńkie rybki, niemniej nie dało się ich jeść, bo więcej było ości, niż ryby. Poza tym jeśli ktoś liczy na owoce morza to się przeliczy, bo nie było ani razu. Największy minus za robaki w jedzeniu (małe, białe larwy). Niestety dla nas dopiero po tygodniu pobytu w pomidorach zauważyliśmy larwy. Pokazaliśmy szefowi kuchni, pocmokał, zabrał talerz i odszedł bez słowa przepraszam. Następnego dnia ta sama sytuacja, ale larwy już były nie tylko na naszych talerzach, ale też talerzach innej polskiej pary. Pokazaliśmy szefowi restauracji, mąż zaprowadził go do misek z pomidorami, gdzie larwy dosłownie sobie pełzały po miskach. Ten wyniósł obie miski do kuchni z pomidorami, oczywiście również bez słowa przepraszam. No i na koniec już pobytu te same larwy były w buraczkach. Ogólnie wraz z mężem mieliśmy problemy żołądkowe, musieliśmy brać leki. Nie polecamy restauracji a’la carte (kuchnia włoska: makaron bolognese z kotletem schabowym). Animacje: nie licząc pań animatorek (pozbawionych jakiejkolwiek energii, uśmiechu i chyba chęci do życia, wyglądały jakby były tam za karę) to animatorzy bardzo sympatyczni, pomocni (pomimo bariery językowej), uprzejmi itd. starali się uprzyjemnić pobyt wszystkich turystom bez wyjątku. Położenie: same hotele, w okolicy nie ma nic. Plaża: największy atut hotelu, cudna, dość szeroka, ciepłe morze, niezapomniane kolory wody, można spacerować. Plaża strzeżona, sprzątana prawie codziennie (Tunezyjczycy inaczej pojmują porządek, niż Europejczycy). Na plaży plejada zwierząt, od koni, po wielbłądy, osły, małpy itd. Plaża urocza. Możliwość uprawiana sportów wodnych za opłatą, jazda konna i na wielbłądach. Atrakcje w okolicy: w okolicy nie ma nic. Brak beach baru (jest bar przy basenach). Brak serwisu plażowego. Reasumując: jeśli nie przeszkadza chamskie i nierówne traktowanie turystów to polecamy pobyt (należy patrzeć co się je). Jeśli chce się mieć udany wypoczynek bez nerwów pod każdym względem to należy wybrać inny hotel.

  • warszavianka2019-06-05
    Wyjątkowy

    Eden Stra

    Termin wycieczki od 23.05.2019 do 31.05.2019, pokój dwuosobowy z łazienką, czysty i bardzo przyjemny( codziennie bardzo starannie sprzątany) Jedzenie przepyszne, codziennie ogromny wybór, dla mięsożerców ale i dla wege, pyszne sery i desery. Świetne animacje, na basenie nigdy nie było nudno dzięki animatorom, wieczorem pokazy taneczne, konkursy, dyskoteka. Do plaży 2 min, bezpośrednio przy hotelu, codziennie sprzątana. Ilośc leżaków wystarczająca przy basenie jak i na plaży. W hotelu większość bardzo miłych Francuzów Polecam serdecznie i pozdrawiam cała ekipę, Pablo ❤️

  • tomasz j2019-06-04
    Wyjątkowy

    Super pobyt

    Hotel zadbany, pokoje sprzątane codziennie. Plaża czysta z łagodnym zejściem, basen czyszczony codziennie, wystarczającą ilość leżaków. Jedzenie w większości lokalne, ale bardzo pyszne i urozmaicone,część potraw robiona na bieżąco przez kucharzy, każdy znajdzie coś dla siebie. Między głównymi posiłkami serwowane przekąski. Drinki w barach urozmaicone z odpowiednią ilością alkoholu. Obsługa przemiła. Animatorzy rewelacyjni, nie dali się nudzić, mimo iż w większość gości to francuzi to starali się porozumiewać po polsku. Wieczorne występy i tańce to wspaniała zabawa. Widoki przepiękne, polecam rezerwację z widokiem na morze.

  • aleksandrah4112018-10-15
    Bardzo dobry

    Super wakacje, niczego więcej nie trzeba.

    Bardzo udane wakacje.Przez 2 tygodnie nie nudziliśmy się ani razu.Codziennie, przez cały dzień świetni młodzi animatorzy uczestniczyli od rana do wieczora w zabawianiu wczasowiczów.Wystarczyło, że ktoś z gości przyznał się do urodzin, a już zgromadziło się kilku pięknych, młodych, wesołych ,wysportowanych,uśmiechniętych animatorów ze śpiewem i życzeniami.Czegoś tak żywiołowego i wesołego nie widziałam nigdy dotąd. U wczasowiczów bez względu na wiek, a było nas tam starszych ludzi bardzo wielu, pojawiał się uśmiech i miłe gesty pozdrowień.Po śniadaniu zapraszali na ćwiczenia w morzu, na basenie. Wszystko z serdecznym uśmiechem.Muzyka towarzyszyła cały prawie czas .Nauka tańca i tańce wieczorem przy pięknych melodiach dla wszystkich to codzienność.Potem najwspanialszy jakiego widziałam i słyszałam disk dżokej prowadził zabawy z udziałem publiczności. Widać było zaangażowanie wszystkich tych ludzi oraz personelu hotelowego, obsługi w jadalni i w ogóle na każdym kroku. Zawsze uśmiech, pozdrowienia (język francuski). To bardzo miłe.Pomimo nieznajomości francuskiego dogadywaliśmy się głównie po rosyjsku .Żadnych problemów z wynajęciem sejfu, czy też WiFi( 10E na 7 dni w określonych miejscach) Plaża ładna, czysta. Po sąsiedzku można dosiąść konia i przejechać się po plaży również pięknymi wielbłądami. Na plaży odbyły się pokazy z udziałem koni i ich jeźdźców. Coś wspaniałego..Napoje darmowe przy basenie i w restauracji. Woda w butelkach darmowa dostępna w barach.Przekąski też są. Hotel piękny, pokoje standardowe jak wszędzie, czyste, sprzątane codziennie.Przy basenie bezpłatne leżaki z materacami .Ręczniki za kaucją. Leżaki na plaży z materacami- darmowe .Plaża przy hotelu W toaletach czyściutko.Jedzenie inne niż u nas.Przy 2 tygodniowym pobycie tęskni się do naszego.Dla nas bardzo jednostajne ,smaki kiepskie. Śniadania kiepskie: plastry wędliny przypominające wyglądem mortadelę, 2 rodzaje sera żółtego i wspaniały biały ser, tylko bagietki .Oprócz tego jajka, omlety i mleko z dodatkami .Pomidory, oliwki i inne warzywa. My jesteśmy tradycjonalistami kuchennymi i żadne nowe smaki, przyprawy nie są dla nas.Żadnej wieprzowiny. Koniecznie trzeba zabrać ze sobą leki typu stoperan i inne dojelitowe. Pomimo przestrzegania higieny mąż miał problem przez 8 dni .Dobrze, że miałam stoperan. Na wycieczce byliśmy tylko raz. Zwiedzaliśmy Dżerbę Wycieczka bardzo udana,nie męcząca.Zakupiona u naszej pani rezydentki Very( bardzo miła i pomocna osoba). Pieniędzy nie ma gdzie i na co wydać. Niedaleko hotelu jest sklep, w którym można kupić pamiątki, również w hotelu. Hotel posiada stałą ochronę,również od strony morza. Bardzo jesteśmy zadowoleni z tych wczasów.To chyba najbardziej udane wakacje.Polecam bardzo.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Max. liczba osób: 
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • minibar: za opłatą
  • sejf: za opłatą
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • łóżko piętrowe
  • suszarka do włosów
  • WC
  • balkon lub taras
  • pokój dzienno-sypialny

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX2
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • minibar: za opłatą
  • sejf: za opłatą
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • łóżko piętrowe
  • suszarka do włosów
  • WC
  • balkon lub taras
  • 2 pokoje

Pokój 2-osobowy Prestige

  • Kod pokoju: DZX2
  • Max. liczba osób: 
  • po renowacji
  • prysznic
  • WC
  • suszarka
  • TV sat.
  • telefon
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • minilodówka
  • czajnik
  • balkon

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • minibar: za opłatą
  • sejf: za opłatą
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • balkon lub taras
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • minibar: za opłatą
  • sejf: za opłatą
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • balkon lub taras
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
Djerba - przewodnik

Dlaczego warto wybrać Eden Star

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • pokoje z widokiem na morze
  • oferta sportów wodnych
Sprawdzanie ceny