Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
Dar El Bhar - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 7 km od centrum Midoun
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
- agamie20182020-09-26Wyjątkowy
Wyjazd z covidem w tle.Hotel bardzo ładny, stylowy z lat 60,taki Eco. Dla ludzi szukających ciszy i spokoju .Basen czysty, blisko plaża, wszystko czyste i zadbane Piękne patio pełne zieleni, pokoje ładne,czyste. Obsługa miła i sympatyczna(pozdrowienia w szczególności dla naszego kelnera Karima-dziekujemy) Jeśli chodzi o wyżywienie to śniadania monotonne, ale to już taki standard hotelowy, dobre omlety i ciepłe placuszki coś jak polskie racuchy. Natomiast obiadokolacje pyszne, zupa, przystawka i danie główne do wyboru z karty no i deser. Jestem bardzo zadowolona i z chęcią tu wrócę.
- Mjakgosia2018-11-07
Mam mieszane uczucia...ale tego hotelu nie polecę nikomu i nie wrócę, choć taki był nasz zamiar, znależć coś kameralnego, z krótkim lotem, gdzie jest ciepło pózną jesienią. Najpierw plusy: czysty basen i możliwość wyboru wygodnego leżaka, ładnie urządzona suita z widokiem na morze,(pokoje standardowe miały widok na krzaki i ścianę sąsiedniego hotelu), ciekawe wnętrza, bliskość morza, praktycznie na plaży. Tak, ten hotel ma, jak to się teraz mówi, potencjał. Niestety cała reszta to porażka. Otoczenie hotelu to z jednej strony zrujnowany budynek z walającymi się śmieciami. Plaża sprzątana, ale już parę metrów dalej hałdy wodorostów. W pokoju zatłuszczona i cuchnąca narzuta na łóżku, sprana pościel i ręczniki, błyszczące ze sztucznej tkaniny poszewki na poduszki z cudzymi włosami, zapychający się brodzik. Wyżywienie słabe, niesmaczne i bardzo skromne. W stołówce śniadaniowej, tej przy morzu, jest po prostu brudno. Brudne stoły, serwetki, serwety przykrywające pieczywo, podłoga, okna, koty na stołach, koty wszędzie. Przez tydzień jedliśmy bagietki z własnym masłem, chałwą i daktylami, były jeszcze jogurty w lodówce, talarki pomidorów, jednorazówki dżemu i możliwość zamówienia omleta bądz naleśnika, kawa z automatu. Reszta to zjełczałe masło, jednorazówki margaryny, ser najgorszej jakości, ogórek wyschnięty, wędlina okropna, owoców brak, soki z koncentratu. Kolacje serwowane, 2 wersje do wyboru, niestety niesmaczne. Brudne obrusy w "eleganckiej" restauracji. Zamiast 7 kolacji byliśmy tylko na 4. Zamówiony obiad a la carte z owoców morza był okropny, zjadły go koty. Z czasem przestaliśmy zwracać uwagę na tą powszechną niedbałość w każdej kwestii nie chcąc popsuć sobie wakacji. Nie zamierzaliśmy także składać reklamacji w hotelu ani u rezydenta, bo to co zastaliśmy wydaje się tam normą. Naprawdę nie chcieliśmy robić przykrości miłemu personelowi. Miejmy nadzieję, że coś się zmieni na lepsze, bo Tunezja odbija się od dna po rewolucji.
- J5005FTadamn2018-08-11Wyjątkowy
Bardzo kameralny i klimatyczny. Hotel jest położony tuż przy plaży. Taras restauracji znajduje się 20 m od linii brzegowej, dzięki czemu mamy fantastyczny widok przy śniadaniu oraz przyjemną bryzę morską podczas kolacji. Zadbany mini ogród oraz przyhotelowy basen. Dodatkowo przy basenie znajduje się mały basenik dla najmłodszych dzieci. Do dyspozycji leżaki przy basenie oraz na plaży. Przyjemne altanki w mini ogrodzie. Pokój przytulny, wyposażony w klimatyzację. Codziennie sprzątany. Jedak tylko w kilku apartamentach są tarasy z widokiem na morze. W części hotelowej znajduje się urokliwy dziedziniec wypełniony roślinnością. Bezpłatne WiFi na dziedzińcu oraz w recepcji. Restauracja to jeden z największych atutów hotelu. Bardzo dobre jedzenie. Wspaniały personel. Obsługa na recepcji i w restauracji bardzo pomocna i przyjazna. Zdecydowanie polecam.