Wyżywienie
Hotel
Pokoje
Wyżywienie
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Pokoje
Pokoje
Pokoje
Pokoje
Pokoje
Wyżywienie
Wyżywienie
Wyżywienie
Wyżywienie
Hotel

Ranweli Holiday Village

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
Wyżywienie
Hotel
Pokoje
Wyżywienie
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Hotel
Pokoje
Pokoje
Pokoje
Pokoje
Pokoje
Wyżywienie
Wyżywienie
Wyżywienie
Wyżywienie
Hotel
1 / 23
Bardzo dobry
Bardzo dobry
2017-12-18

Miejsce niezwykle spokojne. Można tam porządnie wypocząć a nawet wynudzić. Jeżeli ktoś potrzebuje wyciszenia to miejsce idealne. Ludzi bardzo mało bo hotel ma dość dużą powierzchnię. Można czuć się bardzo komfortowo. Jedzenie mało zróżnicowane, ale można coś wybrać. Najlepsza była sobota z wieczorem lankijskim. Pokój w bungalowie delux bardzo sympatyczny, dość duży, stylowo urządzony z wyjściem prosto na plażę. Na dzień dobry dostaliśmy po krótkim masazu na stopy, co jest bardzo miłym gestem. Dodatkowo warto wziąć masaż całego ciała (2 godzinny) za niewielkie pieniądze, a wykonany fachowo. Plaża zadbana czysta. Woda mętna. Poza hotelem nie ma nic specjalnego. Najbliżej jest Negombo (ok 10 km). Dojazd tuk tukiem w dwie strony z oczekiwaniem kierowcy ok 1500 lankijskiej waluty.

Michał B
2019-10-08

Niestety pobytem w hotelu jesteśmy nieco rozczarowani. Jedzenie słabe, personel dosyć natrętny, namawia do rezerwowania wycieczek objazdowych, robi pod górkę, gdy chce się skorzystać z innych ofert (nie pamiętam imienia, ale Beach Boy kręcący się po plaży ma konkurencyjne ceny, jednak trzeba się targować i bardzo fajne wycieczki objazdowe, min do sierocińca słoni, safari czy na plantacje herbaty). Po zarezerwowaniu kilku wycieczek właśnie u niego personel od razu się o tym dowiedział i stał się po prostu niesympatyczny. Przy check oucie musieliśmy perfidnie czekać, aż ktoś sprawdzi, czy z pokojem wszystko ok i czy nie wykorzystaliśmy niczego, za co trzeba zapłacić i dopiero wtedy mogliśmy wyjść, co uważam za bardzo nieprofesjonalne. Atrakcji w hotelu oprócz darta i bilarda nie ma, wifi funkcjonuje tylko w lobby. Moim zdaniem przed hotelem jeszcze dużo pracy.. nie wiedzą jak obejść się z klientem. Przy braniu drinków, np 4 żeby tyle nie chodzić, obsługa pytała nas po co nam tyle, skoro jesteśmy w dwójkę i obserwowali, czy nie dajemy ich gościom bez wykupionej opcji all inclusive.

Patrycja C
2018-04-08

Miejsce, widoki bardzo piekne. Niestety nasz kilkudniowy pobyt popsuli nam tuz przed wyjazdem. W pokoju bylismy zameldowani w 3 osoby, natomiast wydali nam 2 posilki na wyjazd. Nie chcieli z nami rozmawiac, mowili ze to nie ich wina, nie chcieli polaczyc z nasza rezydentka, ktora czekala na telefon, twierdzac ze nie moga. Po czym sie wycofali i tak nas zostawili. W samolocie jednak ucieszylismy sie ze dostalismy tylko dwa paskudne posilki....kanapka z cebula na podroz ... serio gratulujemy pomyslu....

kasias05
2018-03-22

Pięknie położony hotel. Cisza, spokój, szum oceanu. Wspaniała obsługa kelnerska, czysto, miło i przyjemnie. Wszędzie tylko nie na recepcji. Panowie, którzy tam się znaleźli powinni uczyć się od kelnerów obsługi gości. Kupiliśmy rejs łódką, który kosztował 12 Euro, a próbowano od nas pobrać 15 Euro. Następnie Łysy Pan twierdził, że 500 Rupii to 5 Euro. Płatność możliwa w Euro, ale nie monetami, czyli jeśli masz 2 Euro do zapłaty, to musisz dać w papierku. Potem obsługa zapomniała nam przygotować śniadania na podróż. Prosiliśmy o wyjaśnienie, Łysy Pan powtarzał nam jak mantrę, że to nie ich wina. Poprosiliśmy o kontakt z rezydentem celem wyjaśnienia sytuacji, Pan nie chciał nas połączyć z rezydentem, bo to nie ich wina. Przyszedł w związku z tym manager z kozią brodą i zaczął nam mówić, że to nie ich wina. Mimo ich obowiązku, żeby nas skontaktować z rezydentem, kategorycznie odmówili. Eh...

Krzysiek W
Wyjątkowy
2018-02-02

Recencje chciałbym zaczać od tego gdy czytam opinie ludzi o hotelach, piszacych o pajeczynach, brudnych sluchawkach pod prysznicem etc to mam ochote im napisac - nie wyjeżdzajcie na wakacje - w domu jest najlepiej. Przechodzac do recencji hotelu - jest naprawde piekny i spokojny, co roku razem z żona jestesmy gdzies na swiecie na wakacjach i mamy spore poròwnanie. Wyglad i lokalizacja: pieknie polozny, z fantastyczna roślinnościa, cudowne widoki, widac ze hotel nie jest najnowszy ale jego architektura ( kolonialny styl) powoduje ze nie zwraca sie na to uwagi i wrecz dodaje to czaru. Hotel leży na wyspie wiec niema plażowych sprzedawcow i dzieki temu można wypoczać w 100% bez zgiełku. Hotel jest eko przyjazdny i widac to w roslinnosci i podejsciu. Pokoj: bungalow deluxe - czysty, przestronny i po prostu fajnie położony z widokiem na morze Jedzenie: kacik z lokalnym jedzeniem jest extra, europejskich potrwa nie probowałem bo nie po to jade na sri lanke zeby jeść lasagne. Ogolnie jedzenie fajne i kazdy cos dla siebie znajdzie Obsluga i atrakcje: obsluga chociarz jest bardzo przyjazdna i bardzo chce to po ptosu nie jest wykwalifikowana wiec tutaj najwiekszy minus. Niestety nie spieszy im sie wogole zeby robic to o co zostali poproszeni. Atrakcji jest troche- kajaki, łòdka mototorowa do popływanie po rzece, ròżne dodatkowo płatne kolacje (seafood itp), bardzo uproszczone SPA, możliwość zwiedzenia zarośli mangrowych przy hotelu jest tez duza łòdź na plaży ktòra można popłynac. Ale najlepiej wydobyc informacje z recepcji bo hotelwi jakoś nie zalezy na reklamowaniu tych dodatkowych rzeczy i ciezko sie samemu domyslic. Ogolnie: polecam ludzion, ktorzy chca odpoczac bez zgielku i w pieknych okolicznosciach przyrody, bez betonowych scian hotelowych, bez plazowych sprzedawcow itp. Na wycieczki polecam pojechac z miejscowym mistrzem Antonym. Wycieczki duzo tansze i fajniejsze bo w malych grupach i naciskiem no to co chce sie robic a nie tylko obowiazkowe fotki tu i tam. Na koniec polecam herbate z teapot o ktora trzeba poprosic w barach bo inaczej podaja zwykla z torebki. A na Sri Lance po prostu trzeba napic sie ich herbaty bo inaczej wyjazd nie jest zaliczony.

krzysztofk755
Bardzo dobry
2017-12-18

Miejsce niezwykle spokojne. Można tam porządnie wypocząć a nawet wynudzić. Jeżeli ktoś potrzebuje wyciszenia to miejsce idealne. Ludzi bardzo mało bo hotel ma dość dużą powierzchnię. Można czuć się bardzo komfortowo. Jedzenie mało zróżnicowane, ale można coś wybrać. Najlepsza była sobota z wieczorem lankijskim. Pokój w bungalowie delux bardzo sympatyczny, dość duży, stylowo urządzony z wyjściem prosto na plażę. Na dzień dobry dostaliśmy po krótkim masazu na stopy, co jest bardzo miłym gestem. Dodatkowo warto wziąć masaż całego ciała (2 godzinny) za niewielkie pieniądze, a wykonany fachowo. Plaża zadbana czysta. Woda mętna. Poza hotelem nie ma nic specjalnego. Najbliżej jest Negombo (ok 10 km). Dojazd tuk tukiem w dwie strony z oczekiwaniem kierowcy ok 1500 lankijskiej waluty.

Michał B
2019-10-08

Niestety pobytem w hotelu jesteśmy nieco rozczarowani. Jedzenie słabe, personel dosyć natrętny, namawia do rezerwowania wycieczek objazdowych, robi pod górkę, gdy chce się skorzystać z innych ofert (nie pamiętam imienia, ale Beach Boy kręcący się po plaży ma konkurencyjne ceny, jednak trzeba się targować i bardzo fajne wycieczki objazdowe, min do sierocińca słoni, safari czy na plantacje herbaty). Po zarezerwowaniu kilku wycieczek właśnie u niego personel od razu się o tym dowiedział i stał się po prostu niesympatyczny. Przy check oucie musieliśmy perfidnie czekać, aż ktoś sprawdzi, czy z pokojem wszystko ok i czy nie wykorzystaliśmy niczego, za co trzeba zapłacić i dopiero wtedy mogliśmy wyjść, co uważam za bardzo nieprofesjonalne. Atrakcji w hotelu oprócz darta i bilarda nie ma, wifi funkcjonuje tylko w lobby. Moim zdaniem przed hotelem jeszcze dużo pracy.. nie wiedzą jak obejść się z klientem. Przy braniu drinków, np 4 żeby tyle nie chodzić, obsługa pytała nas po co nam tyle, skoro jesteśmy w dwójkę i obserwowali, czy nie dajemy ich gościom bez wykupionej opcji all inclusive.

Patrycja C

Ranweli Holiday Village - informacje

Ranweli Holiday Village to miejsce polecane szczególnie parom, które chcą odpocząć od zgiełku wielkiego miasta. Ośrodek składa się z komfortowych, eleganckich i przestronnych bungalowów z widokiem na morze, basenu z tarasem słonecznym, restauracji i barów. To doskonały wybór dla osób ceniących ekologiczny styl życia - warzywa serwowane w obiekcie pochodzą z przyhotelowego ogródka. Oferta all inclusive zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów - każdy może zdecydować się na dietę wegetariańską, bezglutenową albo ajurwedyjską. Miłośnicy spokojnego relaksu powinni skorzystać z masaży w spa albo wziąć udział w ćwiczeniach jogi. Wyjątkową rozrywką wyróżniającą Ranweli Holiday Village na tle innych obiektów jest możliwość uczestniczenia w wycieczkach ornitologicznych prowadzonych przez wykwalifikowaną grupę specjalistów w tej dziedzinie.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Spa

Położenie:

  • Waikkal, ok. 500 m od centrum miejscowości Aluththota
  • ok. 10 km od miejscowości Negombo
  • tuż przy piaszczystej plaży (prywatny odcinek należący do hotelu)
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(910 opinii)
(910 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Patrycja C2019-10-08

    Niestety pobytem w hotelu jesteśmy nieco rozczarowani. Jedzenie słabe, personel dosyć natrętny, namawia do rezerwowania wycieczek objazdowych, robi pod górkę, gdy chce się skorzystać z innych ofert (nie pamiętam imienia, ale Beach Boy kręcący się po plaży ma konkurencyjne ceny, jednak trzeba się targować i bardzo fajne wycieczki objazdowe, min do sierocińca słoni, safari czy na plantacje herbaty). Po zarezerwowaniu kilku wycieczek właśnie u niego personel od razu się o tym dowiedział i stał się po prostu niesympatyczny. Przy check oucie musieliśmy perfidnie czekać, aż ktoś sprawdzi, czy z pokojem wszystko ok i czy nie wykorzystaliśmy niczego, za co trzeba zapłacić i dopiero wtedy mogliśmy wyjść, co uważam za bardzo nieprofesjonalne. Atrakcji w hotelu oprócz darta i bilarda nie ma, wifi funkcjonuje tylko w lobby. Moim zdaniem przed hotelem jeszcze dużo pracy.. nie wiedzą jak obejść się z klientem. Przy braniu drinków, np 4 żeby tyle nie chodzić, obsługa pytała nas po co nam tyle, skoro jesteśmy w dwójkę i obserwowali, czy nie dajemy ich gościom bez wykupionej opcji all inclusive.

  • kasias052018-04-08

    Miejsce, widoki bardzo piekne. Niestety nasz kilkudniowy pobyt popsuli nam tuz przed wyjazdem. W pokoju bylismy zameldowani w 3 osoby, natomiast wydali nam 2 posilki na wyjazd. Nie chcieli z nami rozmawiac, mowili ze to nie ich wina, nie chcieli polaczyc z nasza rezydentka, ktora czekala na telefon, twierdzac ze nie moga. Po czym sie wycofali i tak nas zostawili. W samolocie jednak ucieszylismy sie ze dostalismy tylko dwa paskudne posilki....kanapka z cebula na podroz ... serio gratulujemy pomyslu....

  • Krzysiek W2018-03-22

    Pięknie położony hotel. Cisza, spokój, szum oceanu. Wspaniała obsługa kelnerska, czysto, miło i przyjemnie. Wszędzie tylko nie na recepcji. Panowie, którzy tam się znaleźli powinni uczyć się od kelnerów obsługi gości. Kupiliśmy rejs łódką, który kosztował 12 Euro, a próbowano od nas pobrać 15 Euro. Następnie Łysy Pan twierdził, że 500 Rupii to 5 Euro. Płatność możliwa w Euro, ale nie monetami, czyli jeśli masz 2 Euro do zapłaty, to musisz dać w papierku. Potem obsługa zapomniała nam przygotować śniadania na podróż. Prosiliśmy o wyjaśnienie, Łysy Pan powtarzał nam jak mantrę, że to nie ich wina. Poprosiliśmy o kontakt z rezydentem celem wyjaśnienia sytuacji, Pan nie chciał nas połączyć z rezydentem, bo to nie ich wina. Przyszedł w związku z tym manager z kozią brodą i zaczął nam mówić, że to nie ich wina. Mimo ich obowiązku, żeby nas skontaktować z rezydentem, kategorycznie odmówili. Eh...

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon
25 131
Klientów, w tym
1 195 w związku
z COVID-19
skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
cta icon
689 420 zł
wyniósł najwyższy koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
cta icon
W przypadku
8 496
rezerwacji
Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji, w tym 1 050 w zwiazku z COVID-19
cta icon
Większość
Klientów
rozszerza ubezpieczenie o pakiet All Inclusive- obejmujący NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 wśród biur podróży w Polsce
pod względem obsłużonych klientów i przychodów w 2021 roku
cta icon
Najwyższa gwarancja ubezpieczeniowa na polskim rynku
Międzynarodowe standardy bezpieczeństwa
Hotel
Dla dzieci
  • basen dla dzieci
  • łóżeczko dla dziecka (na zapytanie)
Sport i wellness
    Płatne
  • strefa spa
  • joga
  • kajakarstwo
  • squash
  • masaże
  • siłownia
  • kursy relaksacyjne
  • padle
Do dyspozycji gości
  • recepcja z sejfem
  • ogród
  • taras słoneczny
  • basen
  • 2 bary (w lobby, przy basenie)
  • restauracja
Wyposażenie
  • Wi-Fi (w recepcji)
  • terminal internetowy (płatny)
  • ręczniki (w cenie)
Dodatkowe udogodnienia
  • sklep z pamiątkami
  • jubiler
  • parking
  • pralnia (płatna)
  • lekarz (płatny)
Karty
  • Visa, MasterCard, American Express
Liczba pokojów
  • 88
Kategoria lokalna
  • 4 gwiazdki
Dodatkowe informacje
  • hotel nie akceptuje zwierząt
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Ranweli Holiday Village - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(910 opinii)
(910 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Patrycja C2019-10-08

    Hotel bardzo średni

    Niestety pobytem w hotelu jesteśmy nieco rozczarowani. Jedzenie słabe, personel dosyć natrętny, namawia do rezerwowania wycieczek objazdowych, robi pod górkę, gdy chce się skorzystać z innych ofert (nie pamiętam imienia, ale Beach Boy kręcący się po plaży ma konkurencyjne ceny, jednak trzeba się targować i bardzo fajne wycieczki objazdowe, min do sierocińca słoni, safari czy na plantacje herbaty). Po zarezerwowaniu kilku wycieczek właśnie u niego personel od razu się o tym dowiedział i stał się po prostu niesympatyczny. Przy check oucie musieliśmy perfidnie czekać, aż ktoś sprawdzi, czy z pokojem wszystko ok i czy nie wykorzystaliśmy niczego, za co trzeba zapłacić i dopiero wtedy mogliśmy wyjść, co uważam za bardzo nieprofesjonalne. Atrakcji w hotelu oprócz darta i bilarda nie ma, wifi funkcjonuje tylko w lobby. Moim zdaniem przed hotelem jeszcze dużo pracy.. nie wiedzą jak obejść się z klientem. Przy braniu drinków, np 4 żeby tyle nie chodzić, obsługa pytała nas po co nam tyle, skoro jesteśmy w dwójkę i obserwowali, czy nie dajemy ich gościom bez wykupionej opcji all inclusive.

  • kasias052018-04-08

    Piekny hotel i lokalizacja, kiepska obsluga na recepcji.

    Miejsce, widoki bardzo piekne. Niestety nasz kilkudniowy pobyt popsuli nam tuz przed wyjazdem. W pokoju bylismy zameldowani w 3 osoby, natomiast wydali nam 2 posilki na wyjazd. Nie chcieli z nami rozmawiac, mowili ze to nie ich wina, nie chcieli polaczyc z nasza rezydentka, ktora czekala na telefon, twierdzac ze nie moga. Po czym sie wycofali i tak nas zostawili. W samolocie jednak ucieszylismy sie ze dostalismy tylko dwa paskudne posilki....kanapka z cebula na podroz ... serio gratulujemy pomyslu....

  • Krzysiek W2018-03-22

    Piękny hotel ze straszną recepcją

    Pięknie położony hotel. Cisza, spokój, szum oceanu. Wspaniała obsługa kelnerska, czysto, miło i przyjemnie. Wszędzie tylko nie na recepcji. Panowie, którzy tam się znaleźli powinni uczyć się od kelnerów obsługi gości. Kupiliśmy rejs łódką, który kosztował 12 Euro, a próbowano od nas pobrać 15 Euro. Następnie Łysy Pan twierdził, że 500 Rupii to 5 Euro. Płatność możliwa w Euro, ale nie monetami, czyli jeśli masz 2 Euro do zapłaty, to musisz dać w papierku. Potem obsługa zapomniała nam przygotować śniadania na podróż. Prosiliśmy o wyjaśnienie, Łysy Pan powtarzał nam jak mantrę, że to nie ich wina. Poprosiliśmy o kontakt z rezydentem celem wyjaśnienia sytuacji, Pan nie chciał nas połączyć z rezydentem, bo to nie ich wina. Przyszedł w związku z tym manager z kozią brodą i zaczął nam mówić, że to nie ich wina. Mimo ich obowiązku, żeby nas skontaktować z rezydentem, kategorycznie odmówili. Eh...

  • krzysztofk7552018-02-02
    Wyjątkowy

    Pieknie, relaksujaco i smakowicie

    Recencje chciałbym zaczać od tego gdy czytam opinie ludzi o hotelach, piszacych o pajeczynach, brudnych sluchawkach pod prysznicem etc to mam ochote im napisac - nie wyjeżdzajcie na wakacje - w domu jest najlepiej. Przechodzac do recencji hotelu - jest naprawde piekny i spokojny, co roku razem z żona jestesmy gdzies na swiecie na wakacjach i mamy spore poròwnanie. Wyglad i lokalizacja: pieknie polozny, z fantastyczna roślinnościa, cudowne widoki, widac ze hotel nie jest najnowszy ale jego architektura ( kolonialny styl) powoduje ze nie zwraca sie na to uwagi i wrecz dodaje to czaru. Hotel leży na wyspie wiec niema plażowych sprzedawcow i dzieki temu można wypoczać w 100% bez zgiełku. Hotel jest eko przyjazdny i widac to w roslinnosci i podejsciu. Pokoj: bungalow deluxe - czysty, przestronny i po prostu fajnie położony z widokiem na morze Jedzenie: kacik z lokalnym jedzeniem jest extra, europejskich potrwa nie probowałem bo nie po to jade na sri lanke zeby jeść lasagne. Ogolnie jedzenie fajne i kazdy cos dla siebie znajdzie Obsluga i atrakcje: obsluga chociarz jest bardzo przyjazdna i bardzo chce to po ptosu nie jest wykwalifikowana wiec tutaj najwiekszy minus. Niestety nie spieszy im sie wogole zeby robic to o co zostali poproszeni. Atrakcji jest troche- kajaki, łòdka mototorowa do popływanie po rzece, ròżne dodatkowo płatne kolacje (seafood itp), bardzo uproszczone SPA, możliwość zwiedzenia zarośli mangrowych przy hotelu jest tez duza łòdź na plaży ktòra można popłynac. Ale najlepiej wydobyc informacje z recepcji bo hotelwi jakoś nie zalezy na reklamowaniu tych dodatkowych rzeczy i ciezko sie samemu domyslic. Ogolnie: polecam ludzion, ktorzy chca odpoczac bez zgielku i w pieknych okolicznosciach przyrody, bez betonowych scian hotelowych, bez plazowych sprzedawcow itp. Na wycieczki polecam pojechac z miejscowym mistrzem Antonym. Wycieczki duzo tansze i fajniejsze bo w malych grupach i naciskiem no to co chce sie robic a nie tylko obowiazkowe fotki tu i tam. Na koniec polecam herbate z teapot o ktora trzeba poprosic w barach bo inaczej podaja zwykla z torebki. A na Sri Lance po prostu trzeba napic sie ich herbaty bo inaczej wyjazd nie jest zaliczony.

  • Michał B2017-12-18
    Bardzo dobry

    Ciekawe miejsce

    Miejsce niezwykle spokojne. Można tam porządnie wypocząć a nawet wynudzić. Jeżeli ktoś potrzebuje wyciszenia to miejsce idealne. Ludzi bardzo mało bo hotel ma dość dużą powierzchnię. Można czuć się bardzo komfortowo. Jedzenie mało zróżnicowane, ale można coś wybrać. Najlepsza była sobota z wieczorem lankijskim. Pokój w bungalowie delux bardzo sympatyczny, dość duży, stylowo urządzony z wyjściem prosto na plażę. Na dzień dobry dostaliśmy po krótkim masazu na stopy, co jest bardzo miłym gestem. Dodatkowo warto wziąć masaż całego ciała (2 godzinny) za niewielkie pieniądze, a wykonany fachowo. Plaża zadbana czysta. Woda mętna. Poza hotelem nie ma nic specjalnego. Najbliżej jest Negombo (ok 10 km). Dojazd tuk tukiem w dwie strony z oczekiwaniem kierowcy ok 1500 lankijskiej waluty.

Pokoje

Bungalow z widokiem na morze standard

  • Kod pokoju: BUM1
  • Metraż: 

    około 35m2

  • Max. liczba osób: 
  • od strony oceanu
  • taras
  • wentylator sufitowy
  • klimatyzacja (centralnie sterowana)
  • prysznic
  • WC
  • TV sat.
  • telefon
  • sejf (w cenie)
  • minibar (płatny)
  • zestaw do przygotowania kawy/herbaty
  • widok na ocean

Bungalow z widokiem na morze deluxe

  • Kod pokoju: BUM2
  • Metraż: 

    około 35m2

  • Max. liczba osób: 
  • taras
  • wentylator sufitowy
  • klimatyzacja (centralnie sterowana)
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV sat.
  • telefon
  • sejf (w cenie)
  • minibar (płatny)
  • lodówka
  • zestaw do przygotowania kawy/herbaty
  • widok na ocean

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Max. liczba osób: 
  • od strony lądu
  • biurko
  • balkon lub taras
  • wentylator sufitowy
  • klimatyzacja (indywidualnie regulowana)
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • żelazko
  • TV sat.
  • telefon
  • sejf (w cenie)
  • minibar (płatny)
  • zestaw do przygotowania kawy/herbaty
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zapoznaj się z szeroką ofertą wycieczek fakultatywnych stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Wycieczki fakultatywne możesz zarezerwować:

  • PRZED WAKACJAMI - w punkcie sprzedaży, Telefonicznym Centrum Rezerwacji (22 270 31 20) oraz online i w aplikacji mobilnej TUI.
  • W TRAKCIE WAKACJI - online i w aplikacji mobilnej TUI, a także przy pomocy TUI Service Center na czacie w myTUI, telefonicznie, SMS lub mailowo. W przypadku najpopularniejszych hoteli Klienci mają możliwość spotkania z polsko- lub angielskojęzycznym Wakacyjnym Ekspertem TUI, który specjalizuje się w ofercie atrakcji i wycieczek.

Wycieczki fakultatywne TUI to:
  Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
✓  Dostępność i potwierdzenie online,
✓  Komfortowy odbiór z hotelu.

Ważne informacje
  • Waluta

    preferowana waluta to Dolar Amerykański (USD) i Rupia Lankijska (LKR)
  • Długość lotu

    ok. 11 godz. (z międzylądowaniem w Omanie)
  • Strefa czasowa

    czas polski + 4.5 godz. (brak czasu letniego)
  • Komunikacja

    komunikacja miejska ok. 20 LKR, autobus Kandy – Dambulla: 90 LKR, pociąg Kolombo – Kandy: 190 LKR (3 klasa) – wąskie drogi
  • Przepisy wjazdowe

  • Język

    syngaleski, tamilski, angielski
  • Przykładowe ceny

    1l. mleka – 170 LKR, 1,5 l. wody – 80 LKR, chleb -60 LKR, 12 jajek – 190 LKR, butelka piwa 0,5 l. 300 LKR, dwuosobowy obiad w restauracji średniej klasy – 1500 LKR
  • Święta

    Sri Lanka jest krajem wielokulturowym. Wiąże się z tym liczba obchodzonych przez Lankijczyków świąt lokalnych i państwowych, a tym samym dni wolnych od pracy. Należy pamiętać, że obowiązuje wówczas zakaz spożywania alkoholu – nie sprzedaje się go w żadnym sklepie oraz w hotelach. Cyklicznym „świętem”, którego również ten zakaz dotyczy, jest dzień księżycowej pełni (tzw. Full Moon Poya) – tych dni jest w roku około 13. Wszystkich dni wolnych od pracy jest około 25.
  • Warunki podróży

Dlaczego warto wybrać Ranweli Holiday Village

  • bungalowy bezpośrednio przy prywatnej plaży
  • centrum spa z ajurwedą i masażami

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI